Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soribaj
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-05 10:46
Hallo Allen,

Ik heb 2.5" HD uit een laptop gesloopt omdat die gecracht was en graag de bestanden daarvan terug wil hebben. Ik heb daar een behuizing voor gekocht en heb die met USB aangesloten op mijn pc. Nou zie netjes het schijfje verschijnen en kan gewoon de bestanden inzien.

Nou wilde ik alles bestanden, krijg ik telkens bij bepaalde bestanden dat het niet kan omdat de toegang geweigerd is. Ik dacht dat het met rechten te maken heeft. Dus heb ik heb alles gebruikers verwijderd uit de rechten lijst en heb alleen mezelf erin gelaten en dan heb mezelf op die externe HD volledige rechten gegeven.

Dan probeer ik nogmaals alles te kopieren krijg ik steeds weer de melding dat toegang geweigerd is. Zie ik iets over het hoofd?

Mvg Jabir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk hier eens: How to take ownership of a file or folder in Windows XP of zoek even op take ownership.

Verder, alles in italic posten is vrij irritant, dus zou je dat aub niet willen doen.
woei, dank je :)

[ Voor 4% gewijzigd door TERW_DAN op 14-03-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soribaj
Dankjewel voor de snelle replay, ik ga even kijken. Heb mijn bericht geweizigd ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soribaj
Het is gelukt, Thnx dude.! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Opgelost \o/
offtopic:
FWIW: het is sneller als je eerst even rondzoekt, zo is in dit geval je topictitel invoeren (http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart) of in de FAQ kijken (Windows Clients - FAQ) genoeg en dat is sneller dan een topicstart typen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soribaj
Kan slotje op.
Pagina: 1