Ik zit al een tijdje met de volgende probleem. Ik niet alleen maar meer mensen hier op het forum.
Sinds de 8.x drivers heb ik problemen met installeren van Ati Catalyst. Bij 7.x versie heb ik nooit problemen gekregen.
Probleem:
Tijdens de installatie krijg ik een melding: De INF-bestand kan niet worden gevonden of dat
kan detectie suurtprogramma niet laden
Of ik krijg helemaal geen foutmelding maar de installatie gaat door zonder dat hij de drivers installeer.
De drivers worden eerst verwijderd daarna word de pc opnieuw gestart. De nieuwe drivers worden geinstalleerd, ik krijg een foutmelding of helemaal geen melding. Bij een melding word de installatie gestopt. Als ik geen melding krijg en na het opnieuw starten krijg ik dat de drivers niet geinstalleerd is. In veilige modus helpt ook niet.
Verschillende programma's gebruikt om te cleanen!
Ik heb net nog geprobeerd om 8.3 te installeren maar de installatie duurd maar 30 seconden
Als ik nu Vista opnieuw installeer dan kan ik de driver wel installeren. Maar om nou elke maand Vista opnieuw te installeren geen zin in.
Heb het probleem met 2 systemen.
Systeem 1 specs:
ASUS EAH3870 512MB
E8500 @ 4 Ghz
GA-P35-DS4
4 * 1 GB RAM
Vista x64 SP1 RTM wave1
Systeem 2:
Sapphire 2900PRO 512MB
Q6600
GA-X38-DS5
4*1 GB RAM
Vista x64 SP1 RTM wave1
Kwam deze topic tegen: [Drivers] Niet mogelijk ATI Drivers te installeren
Op internet heb ik geen oplossing gezien.
Sinds de 8.x drivers heb ik problemen met installeren van Ati Catalyst. Bij 7.x versie heb ik nooit problemen gekregen.
Probleem:
Tijdens de installatie krijg ik een melding: De INF-bestand kan niet worden gevonden of dat
kan detectie suurtprogramma niet laden
Of ik krijg helemaal geen foutmelding maar de installatie gaat door zonder dat hij de drivers installeer.
De drivers worden eerst verwijderd daarna word de pc opnieuw gestart. De nieuwe drivers worden geinstalleerd, ik krijg een foutmelding of helemaal geen melding. Bij een melding word de installatie gestopt. Als ik geen melding krijg en na het opnieuw starten krijg ik dat de drivers niet geinstalleerd is. In veilige modus helpt ook niet.
Verschillende programma's gebruikt om te cleanen!
Ik heb net nog geprobeerd om 8.3 te installeren maar de installatie duurd maar 30 seconden
Als ik nu Vista opnieuw installeer dan kan ik de driver wel installeren. Maar om nou elke maand Vista opnieuw te installeren geen zin in.
Heb het probleem met 2 systemen.
Systeem 1 specs:
ASUS EAH3870 512MB
E8500 @ 4 Ghz
GA-P35-DS4
4 * 1 GB RAM
Vista x64 SP1 RTM wave1
Systeem 2:
Sapphire 2900PRO 512MB
Q6600
GA-X38-DS5
4*1 GB RAM
Vista x64 SP1 RTM wave1
Kwam deze topic tegen: [Drivers] Niet mogelijk ATI Drivers te installeren
Op internet heb ik geen oplossing gezien.
[ Voor 3% gewijzigd door MrJames op 14-03-2008 18:50 ]