• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 21:53
Ik heb voor mijn JVC GR-D720E een 0,45x lensje gekocht om met het wide-angle verhaal te spelen. Nu heb ik die lens erop geschroeft en lijkt het wel alsof het binnenwerk van m'n camera uit het lood staat en naar links afwijkt. Heb gecontroleerd of de groothoeklens er goed op zit. Ook ben ik er achter gekomen dat wanneer ik de lens vanaf links en rechts afdek, ik links het object eerder in beeld zie verschijnen dan rechts.

Heb een filmpje op YouTube gezet om het te visualiseren. Komt dit vaker voor of is er echt iets mis met m'n camera? Of moet ik niet zeuren met dit low-buget toestel?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 21:53
Iemand een idee? Heb op Google een soortgelijk probleem gevonden op een forum. Echter werd daar geen antwoord gegeven aan de TS. :P

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:56
Doe twee keer precies dezelfde test maar dan met de verschillende lenzen en je weet of het aan de nieuwe lens ligt of niet.
Is het een losse lens of een opzet lens?

Mijn Home Cinema in aanbouw