Harde schijf met afspeel-mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zou graag mijn digitale bestanden op tv/stereo afspelen. De pc staat niet erg gunstig daarvoor, en vandaar ben ik geinteresseerd in andere opties.

Nou is een htpc een optie, maar dat is niet heel goedkoop. Nou zag ik pas een advertentie voor een harde schijf die ook de bestanden kan afspelen. Zoiets is veel gunstiger geprijsd.

Blijven er natuurlijk wel een boel vragen over, uiteindelijk allemaal over de firmware: welke speelt wat af, hoe is de gebruiksvriendelijkheid, het verbinden met de pc, zijn er wellicht projecten met homebrew firmware voor sommige spelers?

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-02 19:11
even googlen leverd mij dit al op

bedoel je zoiets? en anders wat wil je er mee gaan afspelen. films,muziek etc...

...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou eens hier naar kunnen kijken: [NAS] Het grote NAS Overzicht Topic

http://www.logitech.com/i...s_music_systems/&cl=nl,nl

Lijkt me wel te vinden denk ik :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
koentjuh1987 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 08:05:
even googlen leverd mij dit al op

bedoel je zoiets? en anders wat wil je er mee gaan afspelen. films,muziek etc...
Zoiets bedoel ik ja. Zeer gunstige prijs, maar het is wel take it as you get. Wat ik dus wil weten is of er van die goedkope spelers zijn waar dan iets vergelijkbaars als rockbox voor is, om een voorbeeld te geven. En zo niet: of er mensen zijn met goede of juist slechte ervaringen met bepaalde merken als het gaat om afspelen van zoveel mogelijk bestandstypen, en gebruiksvriendelijkheid van de interface.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wellicht is de Popcorn Hour een interessante speler voor je?

Popcornhour A-100 (Networked Media Tank)

[ Voor 34% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 14-03-2008 09:09 ]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:02

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dit topic voldoet niet aan de eisen.
De topicstarter dumpt zn vraag (in het verkeerde forum), gaat achterover leunen en wacht op een antwoord.
Geen eigen inzet.
Dit is niet wat wij op GoT verwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Oscar the Grouch op 14-03-2008 09:36 ]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.