Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• E.Greidanus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11-2017
Een Golf 3 uit 1993 leasen? Welke cataloguswaarde geld dan? Die uit 1993? Zou wel heel erg zoet zijn !!!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Zou zoet zijn? Ik zou je voor gek verklaren om een auto van ver onder de < 2000 te gaan leasen maar oke :S?

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:58

Standeman

Prutser 1e klasse

Een oud barrel leasen en de nieuw waarde bij je inkomen op laten tellen? Hoe bedoel geld over de brug gooien.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• flashin
Heel misschien valt de bijtelling wel mee, aangezien de auto net 15 jaar oud kan zijn:
Als je een auto hebt die ouder is dan vijftien jaar geldt de bijtelling voor de dagwaarde van de auto.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 14:18

ThunderNet

Flits!

En met welk voordeel lease je dan nog? Kun je 'm toch net zo goed kopen lijkt me? :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• flashin
Ja, het gaat dan ook nergens over.

Tenzij je die auto zakelijk koopt, maar dan is het geen echte leasebak maar een zakelijke bak.

Zakelijk valt er weinig voordeel te behalen met zo'n auto, tenzij je weinig km's maakt. Koop hem prive tenzij je er maar een jaartje of wat in wilt rijden!

[ Voor 57% gewijzigd door flashin op 13-03-2008 12:04 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Omdat dit wel een heel magere topicstart is en ook nog eens een crosspost in het verkeerde forum, gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.