8800 GT of GTS

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

• SvL88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-04-2024
ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe kaart daar mijn oude 6600GT de nieuwere spellen nog maar net aankan. Nou heb ik een beetje zitten surfen en wil ik een van deze 2 nemen. Wat is jullie advies hierover?

Ik zal ook nog wat specificaties geven van mijn pc:

mobo: asus a8n5x PCI Soc 939
processor: AMD 64 3200+
en een voeding van 480 watt

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
De GT zou ik zeggen maar deze topics mogen niet meer.

De GT geeft meer bang for buck.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Welke GTS bedoel je eigenlijk ? De nieuwe G92 of de oude ? Verder zal je CPU een enorme bottleneck zijn.

Als je de nieuwe GTS bedoelt zou ik zeker voor de GT gaan omdat bij de GT je CPU al zwaar de bottleneck is en bij de GTS is dat alleen maar meer. Een GT zal je niet optimaal kunnen benutten en een GTS al helemaal niet.

480W zegt trouwens zonder het merk er bij eigenlijk niets.

[ Voor 45% gewijzigd door PilatuS op 12-03-2008 15:12 ]

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
Inderdaad, Met die CPU heeft het ook veel minder nut om te twijfelen tussen een GT en GTS omdat die performance gewoon niet haalbaar is. Ik zou eerder een kleine cpu + mobo + ram upgrade doen. Maar dit is makkelijk zelf op te zoeken en enig initiatief is wel welkom hier.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Het is op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic opent. De vraag die je stelt is met het lezen van reviews goed te beantwoorden, en sowieso kan eigenlijk alleen jij zelf de keuze maken want jij weet wat je eisen zijn en wat je eraan uit wilt geven :)

Dit topic is gesloten.