Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
Hallo, er is al eens een topic gestard over de apps voor N95.
Hier stonden de volgen apps beschreven;

'Moving Ball'

Heb je een Nokia N95, dan zal deze video je wellicht verbazen. De video laat zien dat de Nokia N95 een ingebouwde accelerometer (versnellingsmeter) heeft. Hierdoor kan de N95 'weten' hoe je het toestel vast houdt.
'bekijken'

'RotateMe'

De onderstaande video laat het programma RotateMe op de N95 zien. Hiermee kan afhankelijk van hoe het toestel wordt vastgehouden het menu automatisch switchen tussen landscape en portrait mode.
'bekijken'

'Nokmote'

Ben je de trotse eigenaar van een Nokia N95 maar word je op elk feestje weggebluft door de eerste de beste iPhone-bezitter? Installeer dan snel Nokmote op je N95 en je kan weer meepraten. Een Franse programmeur genaamd Samir, schreef dit programmaatje en het maakt gebruik van de accelerometer in de N95. Met het programmaatje ben je in staat om door middel van bewegingen je telefoon te bedienen.
'bekijken'

'Probleem'

'Nokmote' en 'RotateMe' zijn zeer nuttige en mooie programmatjes voor je n95. Maar... als je deze gedownload hebt moet je ze Signen. Ik heb nu al de volgende site gevonden waar uitgelegd wordt hoe het moet maar kom niet verder dan stap 1.
Dus ik kan deze programmatjes niet op mijn N95 gebruiken. Nu zou ik graag willen weten of er mensen zijn die het al wel gelukt is of het zelfde probleem hebben!!!

Alvast bedankt,

tj.willems

'Just a designerd'

Verwijderd

Over de problemen met het signen zijn al vele posts volgeschreven ondertussen. Er is op het moment een Open (beta) sign, maar daar kan je niet alle freeware apps mee signen.

Meer info en de discussie kan je vinden op de latere pagina's van deze topics:

Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 15:03 ]

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
Oke mooi, had hier inderdaad nog niet goed genoeg gezocht :)

'Just a designerd'

Verwijderd

Graag dan ook daar verder vragen als je nog meer vragen/problemen hebt! :Y)

Dit topic is gesloten.