ik zit met een vraag.
ik heb een al wat oudere PC, maar deze is nog niet dermate oud dat ik denk dat hij echt aan vervanging toe is.
nu hou ik best wel veel van gamen, en wil ik dus ook de wat nieuwe games kunnen spelen (voor de bekende, games als o.a. Overlord, nieuwe age op empires, etc...)
nu heb je dus best wel goede grafische kaart nodig voor deze games.
de vraag is dus als volg: wat kan ik nu beter doen, Optie 1. een nieuwe pc kopen die gewoon sneller is, en zo ja waar moet ik dan naar kijken? of... Optie 2. deze is wat goedkoper is is denkik voor mij beter. een nieuwe grafische kaart kopen. maar zo ja, welke?? waar moet ik dan op letten ?? ik heb helemaal geen ervaring hiermee.
ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen plz!
hier nog even nadere info wat er in de huidige pc zit:
operating system: Win XP
AMD Athlon 64 3000+ Socket-754 + Cooler
=> 2.0 GHz Clock Speed, 512 KB cache
MSI K8MM-ILSRB DDR400 AGP8x M-ATX S-ATA
=>VGA/Sound/S-754/LAN/Firewire & USB2.0 onbo
Geheugen 512 MB (kan ook zijn dat deze 1.2 was want hier had ik al eens wat aan vervangen, weet alleen niet meer of ik groter of weer 512 had gedaan)
XFX GeForce FX5700LE 256MB TV DVI AGP8x
ik hoop dat iemand me kan helpen
ik heb een al wat oudere PC, maar deze is nog niet dermate oud dat ik denk dat hij echt aan vervanging toe is.
nu hou ik best wel veel van gamen, en wil ik dus ook de wat nieuwe games kunnen spelen (voor de bekende, games als o.a. Overlord, nieuwe age op empires, etc...)
nu heb je dus best wel goede grafische kaart nodig voor deze games.
de vraag is dus als volg: wat kan ik nu beter doen, Optie 1. een nieuwe pc kopen die gewoon sneller is, en zo ja waar moet ik dan naar kijken? of... Optie 2. deze is wat goedkoper is is denkik voor mij beter. een nieuwe grafische kaart kopen. maar zo ja, welke?? waar moet ik dan op letten ?? ik heb helemaal geen ervaring hiermee.
ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen plz!
hier nog even nadere info wat er in de huidige pc zit:
operating system: Win XP
AMD Athlon 64 3000+ Socket-754 + Cooler
=> 2.0 GHz Clock Speed, 512 KB cache
MSI K8MM-ILSRB DDR400 AGP8x M-ATX S-ATA
=>VGA/Sound/S-754/LAN/Firewire & USB2.0 onbo
Geheugen 512 MB (kan ook zijn dat deze 1.2 was want hier had ik al eens wat aan vervangen, weet alleen niet meer of ik groter of weer 512 had gedaan)
XFX GeForce FX5700LE 256MB TV DVI AGP8x
ik hoop dat iemand me kan helpen