Toon posts:

Wat moet ik doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een vraag.

ik heb een al wat oudere PC, maar deze is nog niet dermate oud dat ik denk dat hij echt aan vervanging toe is.

nu hou ik best wel veel van gamen, en wil ik dus ook de wat nieuwe games kunnen spelen (voor de bekende, games als o.a. Overlord, nieuwe age op empires, etc...)

nu heb je dus best wel goede grafische kaart nodig voor deze games.

de vraag is dus als volg: wat kan ik nu beter doen, Optie 1. een nieuwe pc kopen die gewoon sneller is, en zo ja waar moet ik dan naar kijken? of... Optie 2. deze is wat goedkoper is is denkik voor mij beter. een nieuwe grafische kaart kopen. maar zo ja, welke?? waar moet ik dan op letten ?? ik heb helemaal geen ervaring hiermee.

ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen plz!

hier nog even nadere info wat er in de huidige pc zit:

operating system: Win XP

AMD Athlon 64 3000+ Socket-754 + Cooler
=> 2.0 GHz Clock Speed, 512 KB cache

MSI K8MM-ILSRB DDR400 AGP8x M-ATX S-ATA
=>VGA/Sound/S-754/LAN/Firewire & USB2.0 onbo

Geheugen 512 MB (kan ook zijn dat deze 1.2 was want hier had ik al eens wat aan vervangen, weet alleen niet meer of ik groter of weer 512 had gedaan)

XFX GeForce FX5700LE 256MB TV DVI AGP8x

ik hoop dat iemand me kan helpen :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeggen, neem CSL Beleid eens door. Daar staat van alles in over het upgraden van je systeem, of evt een nieuwe kopen.

Wil je specifiek kijken naar de videokaart, neem dan **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? door. Dat is denk ik wat je moet doen :)

Verwijderd

Topicstarter
veel van deze dingen heb ik idd al zitten doorlezen, maar ik wou toch maar de vraag eens stellen aangezien ik me systeem een beetje als een twijfelgeval beschouw. ( voor sommige misschien wel de sata problemen bekend bij dit board)