Dual Layer DVD's voor vnl. avi files

Pagina: 1
Acties:

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-01 14:05
Ik ben van plan om binnenkort een aantal dual layer dvd's te kopen. Dit omdat ik onder andere de tien seizoenen Top Gear wel eens op een schijfje wil hebben in plaats van op de harde schijf.
De dual layer discs zullen dus voornamelijk gebruikt worden voor avi files. Het is dus van belang dat de boel goed wordt gelezen op de dvd-speler(s): Silvercrest DP 5400 en een Philips dvdr 3480.

Is er nog iets waarop ik moet letten? Maakt het uit welk merk ik koop lettend op de doeleinden?
Ik wil wel graag zo rond de 10-15 euro (internet) zitten voor 10 schijfjes

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Wellicht kun je OM FAQ / Beleid even doornemen. Verder kun je het beste op zoek gaan naar wat je kunt krijgen bij de winkels waar je wilt bestellen / kopen en vervolgens daar een paar Reviews van zoeken om vervolgens op basis daarvan te kiezen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-02 21:00
misschien kun je de avi's beter omzetten naar gewone dvd bestanden, zelf menu maken enz? Is even werk, maar werkt veel mooier als losse avi's die veel dvd spelers niet afspelen. En om nu telkens op de pc te kijken...

Specs!