Toon posts:

Toshiba 47Z3030D of Toshiba 46ZF355D?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Mijn klein luxeprobleempje luidt als volgt:

Zo spoedig mogelijk wil ik een nieuwe hdtv aanschaffen. Ik heb de volgende twee lcd's op het oog:
Toshiba 47Z3030D prijs: +/- 1900 euro
Toshiba 46ZF355D prijs: +/- 2200 euro

Nou heb ik al een beetje gekeken naar de specificaties van beide producten. Maar wat zijn nou echt de voordelen van beide toestellen t.o.v. elkaar? Misschien dat bezitters van deze apparaten hun ervaringen met mij kunnen delen.

Met andere woorden: Is die paar honderd euro het nou waard om voor het ZF model te gaan?

Ik hoorde dat deze toestellen een erg goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Maar mochten jullie in jullie ogen nog betere opties(zowel plasma als lcd) hebben in diezelfde prijsklasse, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Vertel dan ook even waarom je die boven bovengenoemde toshiba's verkiest.

Ik hoor het graag van jullie,

Groeten Sebastian

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-11-2025

madwurmz

from Planet Verbs

Ja ik weet het, "Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!"
Maar Toshiba lcd's worden gewoonweg te weinig besproken, vandaar dat ik dacht eens wat aan topic-matching te doen en hierbij een linkje te plaatsen naar tweakers die zich ook aan het verdiepen zijn in de Z serie...

Mijn budget is trouwens even groot maar ik wil een 42 inch...
Zijn je twee modellen wel in de winkel te koop? Ik heb inmiddels begrepen dat een reeks modellen niet naar Nederland komen maar
via webshops wel te koop worden aangeboden, dat klinkt dan leuk maar hierdoor mis je de 100% pixel garantie en thuis-service van Toshiba.
edit:
De Zf serie is gloedje nieuw en is al ff in NL te koop.
Denk dat ze wel wat populairder worden als de opvolgers van de 46ZF355 ook nog eens dit jaar komen.. Ik ga iig voor de 40ZF355D

[ Voor 12% gewijzigd door madwurmz op 21-04-2008 19:04 ]