Toon posts:

Kom niet uit over beste FullHD kaart passende bij mijn specs

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

Verwijderd

Topicstarter
allereerst heb ik mezelf rotgezocht hierover.
en ik zit op werk en tweakers is de enige site die vrijgegeven is en kan op geen andere site!!!!!@@!@!
heb alles doorgespit, maar de meeste hier hebben eerder voorkeur aan gamen en ik niet.
dus moderator wie je ook bent voordat je me topic weer weghaald NOGMAALS
ik..heb..al..gezocht..en..kom..niet..uit..!!@!!!!

Hallo mede tweakers.

ik ben geen hardcore tweaker want anders had ik deze vraag niet gesteld.

Mijn vraag:

welke video kaart heb ik nodig om FULL HD van mijn pc over te brengen naar mijn full hd tv?
en waarmee moet allemaal rekening gehouden worden?

graag merk en als het kan prijs?

want ik wil namelijk mijn fullhd tv als beeldscherm gaan gebruiken.

Hoop op behulpzame reacties.
Alvast bedankt.

Groeten!

EDIT!

Ik wil NIET gamen, daar heb ik mijn ps3 voor.

Ik wil gewoonweg veel films gaan kijken op mijn tv via mijn pc avi mpeg mkv etc..wat gewoon downloadbaar is.
En vooral veel downloaden, ik download soms een halve terabyte aan films per maand.

Ik wil de volle potentie gebruiken van mijn fullhd tv, want anders had ik wel een hd ready tv gekocht.

Ik zal een intel Q9450 core 2 quad gebruiken als cpu en minimaal 3gig geheugen.

Kast is in aanbouw, maar ik kom niet uit over me de beste video kaart passende bij mijn wensen en specs van de pc, vandaar deze topic.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? eens door. De beste kaart hangt namelijk helemaal van je eisen af, dus dat is een keuze die je toch zelf zult moetne maken.

En voor prijzen is er de http://tweakers.net/pricewatch/

[ Voor 12% gewijzigd door TERW_DAN op 11-03-2008 13:59 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zomaar een nieuw topic openen heeft geen zin, die gaat sowieso dicht.

Als je het niet eens bent met het slot op je vorige topic stuur me dan een onderbouwde mail :)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 17:28

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT! :)

In plaats van het aanmaken van een nieuw topic als de vorige gesloten is, neem eens Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! door. Zomaar een topic openen met dezelfde vraag waarin je benadrukt dat je "gezocht" hebt leidt tot nog een gesloten topic waarin ik weer verwijs naar Pollewob in "Vraagje over full hd" .

Wat Pollewob je duidelijk probeert te maken is dat basic "wat-moet-ik-kopen" topic hier geen plaats hebben. Lees het topic waar Terw_Dan hierboven mee aan komt zetten eens door, het staat bovenaan als sticky in VB, kun je haast niet missen.
Ook probeert Pollewob je duidelijk te maken dat je dit probleem best zelf kunt tackelen of in ieder geval tot de 95% waarna je 2 ~ 3 concrete keuzes overhoud. Zet eens die eisen onder elkaar en ga op zoek naar modellen die er aan voldoen.
Dat jij op jouw werk alleen op Tweakers kunt komen is voor ons gezien natuurlijk prachtig, maar veranderd niets ten opzichte van het beleid. Met zoeken bedoelen we ook buiten Tweakers, dat jij daar op dit moment niet bij kunt is spijtig, maar doe dit dan gewoon op een later tijdstip.

uitgebreidere spuit11 :D

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.