allereerst heb ik mezelf rotgezocht hierover.
en ik zit op werk en tweakers is de enige site die vrijgegeven is en kan op geen andere site!!!!!@@!@!
heb alles doorgespit, maar de meeste hier hebben eerder voorkeur aan gamen en ik niet.
dus moderator wie je ook bent voordat je me topic weer weghaald NOGMAALS
ik..heb..al..gezocht..en..kom..niet..uit..!!@!!!!
Hallo mede tweakers.
ik ben geen hardcore tweaker want anders had ik deze vraag niet gesteld.
Mijn vraag:
welke video kaart heb ik nodig om FULL HD van mijn pc over te brengen naar mijn full hd tv?
en waarmee moet allemaal rekening gehouden worden?
graag merk en als het kan prijs?
want ik wil namelijk mijn fullhd tv als beeldscherm gaan gebruiken.
Hoop op behulpzame reacties.
Alvast bedankt.
Groeten!
EDIT!
Ik wil NIET gamen, daar heb ik mijn ps3 voor.
Ik wil gewoonweg veel films gaan kijken op mijn tv via mijn pc avi mpeg mkv etc..wat gewoon downloadbaar is.
En vooral veel downloaden, ik download soms een halve terabyte aan films per maand.
Ik wil de volle potentie gebruiken van mijn fullhd tv, want anders had ik wel een hd ready tv gekocht.
Ik zal een intel Q9450 core 2 quad gebruiken als cpu en minimaal 3gig geheugen.
Kast is in aanbouw, maar ik kom niet uit over me de beste video kaart passende bij mijn wensen en specs van de pc, vandaar deze topic.
en ik zit op werk en tweakers is de enige site die vrijgegeven is en kan op geen andere site!!!!!@@!@!
heb alles doorgespit, maar de meeste hier hebben eerder voorkeur aan gamen en ik niet.
dus moderator wie je ook bent voordat je me topic weer weghaald NOGMAALS
ik..heb..al..gezocht..en..kom..niet..uit..!!@!!!!
Hallo mede tweakers.
ik ben geen hardcore tweaker want anders had ik deze vraag niet gesteld.
Mijn vraag:
welke video kaart heb ik nodig om FULL HD van mijn pc over te brengen naar mijn full hd tv?
en waarmee moet allemaal rekening gehouden worden?
graag merk en als het kan prijs?
want ik wil namelijk mijn fullhd tv als beeldscherm gaan gebruiken.
Hoop op behulpzame reacties.
Alvast bedankt.
Groeten!
EDIT!
Ik wil NIET gamen, daar heb ik mijn ps3 voor.
Ik wil gewoonweg veel films gaan kijken op mijn tv via mijn pc avi mpeg mkv etc..wat gewoon downloadbaar is.
En vooral veel downloaden, ik download soms een halve terabyte aan films per maand.
Ik wil de volle potentie gebruiken van mijn fullhd tv, want anders had ik wel een hd ready tv gekocht.
Ik zal een intel Q9450 core 2 quad gebruiken als cpu en minimaal 3gig geheugen.
Kast is in aanbouw, maar ik kom niet uit over me de beste video kaart passende bij mijn wensen en specs van de pc, vandaar deze topic.