Toon posts:

[PC] Actuele combat flight sim?

Pagina: 1
Acties:
  • 879 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jaren lang ben ik helemaal verslingerd geweest van het spel "F-22 Air Dominance Fighter". Zeker voor het jaar waarin die werd uitgebracht - 1997 - een belachelijk goed spel! Helaas echter, draait dat spel uitsluitend in Win95. Helaas werkt het ook niet in WinXP-compatibiliteitsmodus. Bovendien zijn daar geen multiplayervriendjes meer voor te vinden, dus dat spel weer erbij pakken heeft dus niet zoveel zin.

Ik ben daarom nu op zoek naar een nieuwere Combat Flight Sim waarin je in moderne straaljagers kan vliegen (vb: F-16, F-22, etc) en die er toch heel leuk uitziet. Inmiddels heb ik Falcon 4.0: Allied Force geprobeerd en ook Heroes Of The Pacific heeft m'n computer bevuild. Eerstgenoemde ziet er werkelijk niet uit en ook qua gameplay slaat 't werkelijk nergens op. Heroes Of The Pacific bleek WW2-based te zijn, dus dat was niet echt wat ik zocht. Ook het spel van Microsoft "Combat Flight Simulator" behandelt uitsluitend de oudere vliegtuigen omstreeks WW2.

Wat is een gafe combat flight sim voor nú met hedendaagse straaljagers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is alweer bijna vijf jaar oud, maar misschien is Lock On: Modern Air Combat iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 07:55
Wat zoek je precies. In je topic titel heb je het over een sim, en qua F16 is er dan maar 1: Falcon4: Allied Force. Qua graphics laat het z'n leeftijd inderdaad wel zien, maar qua realisme is er niets vergelijkbaars. Lomac ziet er mooi uit, en heeft redelijke avionics, maar lang niet zo ingewikkeld als Falcon.
Ik weet niet wat je kwa gameplay zoekt, maar het simuleren van het opstarten van een kist tot en met combat en navigatie zit allemaal in AF. Mooie van Falcon is de dynamische campagne die erin zit. Je kunt grondtroepen besturen, en dan ter ondersteuning je eigen missies bouwen. Van een simpele 2 ship tot en met packages van 16 tot 20 toestellen.

*Leech vliegt sinds 2000 Falcon in al z'n versies*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Zoek je nou een Simulatie,Arcade of een beetje tussenin.Voor Simulatie kun je geen klachten hebben over Falcon 4. Zo sim als je ehm maar kan krijgen. LOMAC is toch een stuk onder die maat en levert wel wat "leukere" flights op, maar is toch echt een Sim. Arcades en alles wat er tussenin zit kan ik niet echt vinden op de PC,op de WWII spul na dan.

Falcon 4 is best een studie, maar tot nu toe wel de game als het om modern sims gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Lock On: Modern Air Combat geprobeerd: wat een topspel! Dit is helemaal wat ik zoek! Simulator met een vleugje Arcade... Alleen jammer dat de graphics wat te wensen overlaten. Is er al iets vergelijkbaars met betere graphics? Of wordt dat toevallig ontwikkeld? Of....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-10 18:56

Dani86

AeroGeek

Combat Flight simulator, en er zijn genoeg F16, Tornado etc. mods voor :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 23:27:
Ik heb Lock On: Modern Air Combat geprobeerd: wat een topspel! Dit is helemaal wat ik zoek! Simulator met een vleugje Arcade... Alleen jammer dat de graphics wat te wensen overlaten. Is er al iets vergelijkbaars met betere graphics? Of wordt dat toevallig ontwikkeld? Of....?
Nice! Lomac is zeker ook wel leuk! Er is wel een unofficial add-on die een beetje de graphics boost: http://lockon.co.uk/

Helaas met de huidige status van de PC games wereld, en met de lagevraag naar dit soort games, zijn er niet echt veel nieuwe titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
op de xbox 360 heb je nog een spel geloof ik, ben de naam kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:04

Maxow

Hidden Sound System

Ace Combat is dat, maar dat is niet echt simulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 4

Deze kick is niet echt nuttig en op zijn plaats.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.