Ik krijg de indruk dat er steeds meer gamenieuws op de frontpage komt. Is dat een bewuste keuze? Al dat game-geweld vervreemt mij van deze site die ik vooral gebruik om een beetje op de hoogte te blijven van ICT ontwikkelingen, ICT-politiek, technische fratsen etc. - eigenlijk al datgene waarom Femme destijds Tweakers is gestart.
Op zich heb ik geen moeite met game-nieuws als daarmee werkelijk iets echt vernieuwends wordt gemeld, bv. een nieuwe budget muis, een origineel gamer toetsenbord. Maar een item over de Sims? Of over installatie problemen met Bully op de 360? Of over Heavenly Sword 2? Deze zouden m.i. hooguit een plekje kunnen krijgen op 'wat deze week de frontpage niet haalde' of anders gewoon ergens op GoT.
Ik ben benieuwd wat het beleid hierover is.
Op zich heb ik geen moeite met game-nieuws als daarmee werkelijk iets echt vernieuwends wordt gemeld, bv. een nieuwe budget muis, een origineel gamer toetsenbord. Maar een item over de Sims? Of over installatie problemen met Bully op de 360? Of over Heavenly Sword 2? Deze zouden m.i. hooguit een plekje kunnen krijgen op 'wat deze week de frontpage niet haalde' of anders gewoon ergens op GoT.
Ik ben benieuwd wat het beleid hierover is.