Misschien ook een idee om een Steam group te maken van GoT audiosurf gebruikers?
Mijn steampagina: http://steamcommunity.com/id/LtMarx
Mijn steampagina: http://steamcommunity.com/id/LtMarx
Verwijderd
Nicemorkedcram schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:19:
Zo, stealth is me gelukt. Ik sta momenteel eerste met 92036 punten. Ik had voor de finish "maar" 54459 punten.
Ik merk wel dat FPS erg belangrijk is voor mij bij dit spel (of toeval?); met fraps opnemen kwam ik tot 60 fps, zonder fraps (alleen deze high-score run zonder grijze) heb ik zo'n 90 fps.
Verwijderd
Ik had het gezien, maar jij hebt een versie die 20 seconden langer is dan die van mijmorkedcram schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:43:
Probeer me nu maar eens in te halen![]()
105044 punten. Ik ga zelf niet meer proberen me te verbeteren, tenzij iemand anders me weet in te halen.
Als ik ga winnendan zal ik het filmpje ervan uploaden
Ik had het nummer niet vóór deze contest, ik heb hem via emule binnengehaald.Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:03:
[...]
Ik had het gezien, maar jij hebt een versie die 20 seconden langer is dan die van mijDus winnen kan ik niet, ik had de versie van het album Get Born, weet niet waar jij hem vandaan hebt?
[ Voor 19% gewijzigd door AtleX op 10-03-2008 19:24 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Zo... nu eerst een Bavaria
Zou best kunnen, ik heb inmiddels al weer 5x ofzo die demo counter gereset dus herstarten is nog niet eens nodig.Bertrand schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:03:
Ja, stealth is zonder een enkel grijs blokje te pakken
@AtleX, ff steam opnieuw opstarten, dan stopt ie met zeuren
Verwijderd
Het is erg irritant dat er twee verschillende versies van dit nummer zijn. Ik zou mijn versie best willen uploaden, maar de volgens de forum-regels mag dat geloof ik niet.Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:59:
Nu net 80512 punten gehaald met Stealth en de hele mikmak.. Heb misschien 1 blokje gemist, maar die van morkedcram ga ik dus met mijn versie van het nummer nooit halen
[ Voor 55% gewijzigd door LtMarx op 11-03-2008 13:31 ]
Audiosurf week X |
De song |
Artiest Song Lengte van de song Eventuele mix (radio edit/special mix/etc) Linkje naar de lyrics of andere extra info |
De audiosurf modus |
Welke modus in audiosurf gebruiken we deze week? |
Video |
Plak hier in video tags een youtube video van de song |
Deze wedstrijd loopt van: |
Begindatum - Einddatum + tijd (24:00) |
Winnaar |
Winnaar + Linkje naar volgende wedstrijd post |
[ Voor 7% gewijzigd door LtMarx op 11-03-2008 13:30 ]
Verwijderd
Werkt wel denk ik, maar we moeten ook weer niet al te obscure songs dan nemen die ik alleen via minstens zo obscure wegen moet verkrijgen.Lt. Marx schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:23:
Audiosurf week X
De song
Artiest
Song
Lengte van de song
Eventuele mix (radio edit/special mix/etc)
Linkje naar de lyrics of andere extra info
De audiosurf modus
Welke modus in audiosurf gebruiken we deze week?
Video
Plak hier in video tags een youtube video van de songDeze wedstrijd loopt van:
Begindatum - Einddatum + tijd (24:00)Winnaar
Winnaar + Linkje naar volgende wedstrijd post
[ Voor 11% gewijzigd door Morked op 16-03-2008 11:32 ]
Verwijderd
Die van mij is dus gewoon van het album van Jet, Get Born, daar zal je hem dus wel kunnen vindenmorkedcram schreef op zondag 16 maart 2008 @ 11:22:
Dit is de laatste dag dag mijn score nog ingehaald kan worden voor deze competitie.
Mijn versie is dus helaas 4 seconden langer dan de versie die Lt. Marx zei te moeten gebruiken.
Ik heb net het youtube filmpje en mijn mp3 tegelijk geluisterd, en de youtube versie [3:36] is dus korter dan de mijne.![]()
Ik heb met vixy het geluid uit de youtube video gehaald en die onder mijn versie in audacity geplakt, zie hier. Ik zal eens kijken of ik Rookert's versie ergens kan vinden.
Als ik via limewire zoek kom ik slechts twee populaire versies tegen:
[afbeelding]
Als je de muziek ript van youtube krijg je een 22KHz mono liedje. Op zich geen probleem zou je zeggen. Ik heb dat liedje (zelfde gedachte als jou) uitgeprobeerd in audiosurf en door de superslechte kwaliteit is het gewoon een oplopende (roze) baan die totaal niet de muziek volgt.Saturnus schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:21:
@morkedcram
Eerder gebruikte je dat vixy om muziek te rippen van youtube. Als we dat dan allemaal doen?
Verwijderd
Ik ben nu btw bezig om in Through the fire and the flames Stealth te halen, vandaag 2x grijs geraakt, dus dat moet wel lukken. En een match 21 is ook mogelijkMorked schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:39:
[...]
Als je de muziek ript van youtube krijg je een 22KHz mono liedje. Op zich geen probleem zou je zeggen. Ik heb dat liedje (zelfde gedachte als jou) uitgeprobeerd in audiosurf en door de superslechte kwaliteit is het gewoon een oplopende (roze) baan die totaal niet de muziek volgt.
Ik ga alvast voor een leuk nummer kijken. (Ja, ik heb nog niet gewonnen...)
"Still alive" of "Through the fires and the flames" zijn van die populaire nummers, het lijkt mij juist beter een niet-zo-populair (in AS) te nemen.
Verwijderd
Verwijderd
Audiosurf week 2 |
De song |
Artiest : Binärpilot Song: Markell Fiksen Lengte van de song: 4:26 Eventuele mix: nvt Download |
De audiosurf modus |
Pusher Elite (Hard) |
Video |
- |
17 maart - 23 maart om 24:00 |
Winnaar |
Noisiaaa |
[ Voor 0% gewijzigd door Morked op 24-03-2008 10:51 . Reden: winnaar toegevoegd ]
Verwijderd
Verwijderd
ehm, naast de score staat een plaatje van het character =.= Ik sta eerste met pusher elite met still aliveDe echte eerste score is een fake, en ik kan het niet laten om op te scheppenSaturnus schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:20:
Respawning, Respawning, Respawning, Respawning, Respawning.
Wat als iemand een andere doet dan de Pusher Elite, maar wel uit de Hard serie, komt die dan tussen de scores te staan? En als dat zo is, is cheaten in feite dan niet erg simpel?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 19:01 ]
O staan er echt die poppetjes naast?Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:52:
[...]
ehm, naast de score staat een plaatje van het character =.= Ik sta eerste met pusher elite met still aliveDe echte eerste score is een fake, en ik kan het niet laten om op te scheppen![]()
Ik ga hier mijn best op doen
EDIT: vreselijk nummerje kan echt niet timen met al die hobbels
Verwijderd
Verwijderd
Begin met maximaal 2 verschillende kleuren, zonder witte te pakken, 1 kleur links 1 rechts. Daarna als je bevoorbeeld ziet dat een paar blokjes heel makkelijk een setje kunnen vormen die in het midden nemen ofzo
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 14:05 ]
Verwijderd
Audiosurf week 2 |
De song |
Artiest : red hot chili peppers Song: under the bridge Lengte van de song: 4:33 Eventuele mix: nvt Ik neem aan dat iedereen dit nummer wel heeft |
De audiosurf modus |
pointman Elite (Hard) (pusher en mono al gehad) Ik heb maar een langzaam nummer gekozen, anders is het denk ik wat te moeilijk voor beginners |
Video |
- |
24 maart - 31 maart om 24:00 |
Winnaar |
noisiaaaaaaaaaaaa |
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 17:47 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 13:43 ]
Verwijderd
En daar houd ik nu wel van, is prima om even tussendoor een heftig nummer te doen en je focus is weer terugSaturnus schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:50:
Inderdaad lekker nummertje.
En ik begin van die pointman te houden hoor.Dat mono is gewoon zo standaard, totaal hersenloos over de baan crossen.
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 19:08 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Saturnus op 29-03-2008 19:00 ]
Verwijderd
je hebt geen ironmodeSaturnus schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:57:
Hmm maf. Ik krijg zo'n beetje elke keer dat ik probeer dezelfde baan behalve dat de witten op andere plekken zitten. En ja ik heb ook de 4:33 versie, maar toch verschillen onze banen...Aantal KB/s maybe? Of heb je de kleuren aangepast?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 19:08 ]
... not as I do.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 18:50 ]
... not as I do.
[ Voor 80% gewijzigd door Saturnus op 01-04-2008 22:02 ]
Verwijderd
Audiosurf week 2 |
De song |
Artiest :Benny Benassi Song: - Satisfaction lengte:3.10 Eventuele mix: nvt |
De audiosurf modus |
mono elite(Hard) |
Video |
- |
1april - 8 april |
Winnaar |
[ Voor 37% gewijzigd door Saturnus op 01-04-2008 23:12 ]
Verwijderd
nou...het is wel goed zoSaturnus schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:06:
Over lengte van de song, ik heb hier een 3:11 en 6:37.
Hmm...Volgens mij is Stealth halen best easy vooral met die 3:11.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 23:15 ]
[ Voor 114% gewijzigd door Saturnus op 01-04-2008 23:44 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Clush op 02-04-2008 02:08 ]
... not as I do.
[ Voor 30% gewijzigd door dntje op 02-04-2008 19:01 ]
Verwijderd
... not as I do.
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 02-04-2008 22:36 ]
Verwijderd
Het is geen losless ofzo, maar bijna iedereen haalt hem daar vandaan, dus ja...TheZeroorez schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:35:
YouTube en redelijke kwaliteit? Right
Als je het echt goed wil doen haal je het van de CD af, of zorg je voor een goede kwaliteit MP3. Maakt het zoveel verschil trouwens, of je zwaar gecompressed of 320kbits speelt?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 22:54 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Clush op 03-04-2008 01:28 ]
... not as I do.
Klopt. Daarom lijkt het mij ook erg verstandig om vanaf de volgende competitie het aantal KB/s vast te stellen om het zo nog eerlijker/gelijker te maken.Clush schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:26:
@TheZeroorez: het maakt niet héél veel uit, maar de kans dat sommige blokjes net even anders staan is wel vrij groot. waardoor je sommige combo's niet meer kan maken, of bepaalde bonussen die in andere versies een eitje zijn gewoon niet meer mogelijk zijn.
Verwijderd
Goed plan, maar zolang je van YouTube ripped kan je makkelijk het KB/s instellen met dat programmaatje, dus 320 of 192 lijkt me.Saturnus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:13:
[...]
Klopt. Daarom lijkt het mij ook erg verstandig om vanaf de volgende competitie het aantal KB/s vast te stellen om het zo nog eerlijker/gelijker te maken.
Verwijderd
Op Youtube ziet het er ook moeilijker uit dan het is, Through the Fire and the Flames leek me ook eerst onmogelijk, maar ik kan nu steeds op 1 blokje na stealth halenstr1ker schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 00:26
http://www.youtube.com/watch?v=9OvNAZt8eUA
Naar mijn mening de beste mono speler
Verwijderd
Ik heb Through the Fire and the Flames nu ook steeds op 1 blokje na stealthVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:33:
ROOKERS_ :
[...]
Op Youtube ziet het er ook moeilijker uit dan het is, Through the Fire and the Flames leek me ook eerst onmogelijk, maar ik kan nu steeds op 1 blokje na stealth halen
En ik ga dat nummer ook maar eens proberen, Ninja mono kan ik tenminste een beetje
XD
Verwijderd
doe maar, wel pusher of pointman nu.dntje schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:28:
Zal ik maar een nieuwe starten dan? Moet ik dan een legale download neerzetten of gewoon de naam van een liedje + lengte en aantal mb
[ Voor 19% gewijzigd door LtMarx op 09-04-2008 19:26 ]
Audiosurf week 5 ofzo |
De song |
Artiest : The Big Sleep Song: Pinkies Lengte van de song: 4:34 Eventuele mix: nvt Download |
De audiosurf modus |
Double V Elite |
Video |
- |
9 april - 16 april |
Winnaar |
[ Voor 17% gewijzigd door LtMarx op 09-04-2008 23:18 ]
Verwijderd
Audiosurf week 5 ofzo |
De song |
Artiest :gamma ray Song: new world order Lengte van de song: Eventuele mix: nvt http://rapidshare.com/fil..._New_World_Order.mp3.html |
De audiosurf modus |
pusher elite |
Video |
- |
16 april - 23 april |
Winnaar |
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 21:27 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq