[Audiosurf] - The competition

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Misschien ook een idee om een Steam group te maken van GoT audiosurf gebruikers?
Mijn steampagina: http://steamcommunity.com/id/LtMarx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Zo, stealth is me gelukt. Ik sta momenteel eerste met 92036 punten. Ik had voor de finish "maar" 54459 punten.

Ik merk wel dat FPS erg belangrijk is voor mij bij dit spel (of toeval?); met fraps opnemen kwam ik tot 60 fps, zonder fraps (alleen deze high-score run zonder grijze) heb ik zo'n 90 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morkedcram schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:19:
Zo, stealth is me gelukt. Ik sta momenteel eerste met 92036 punten. Ik had voor de finish "maar" 54459 punten.

Ik merk wel dat FPS erg belangrijk is voor mij bij dit spel (of toeval?); met fraps opnemen kwam ik tot 60 fps, zonder fraps (alleen deze high-score run zonder grijze) heb ik zo'n 90 fps.
Nice :)

Kijken of ik dat nog kan verbreken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Probeer me nu maar eens in te halen 8)7
105044 punten. Ik ga zelf niet meer proberen me te verbeteren, tenzij iemand anders me weet in te halen.

Als ik ga winnen :z dan zal ik het filmpje ervan uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morkedcram schreef op maandag 10 maart 2008 @ 15:43:
Probeer me nu maar eens in te halen 8)7
105044 punten. Ik ga zelf niet meer proberen me te verbeteren, tenzij iemand anders me weet in te halen.

Als ik ga winnen :z dan zal ik het filmpje ervan uploaden :)
Ik had het gezien, maar jij hebt een versie die 20 seconden langer is dan die van mij ;) Dus winnen kan ik niet, ik had de versie van het album Get Born, weet niet waar jij hem vandaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:03:
[...]

Ik had het gezien, maar jij hebt een versie die 20 seconden langer is dan die van mij ;) Dus winnen kan ik niet, ik had de versie van het album Get Born, weet niet waar jij hem vandaan hebt?
Ik had het nummer niet vóór deze contest, ik heb hem via emule binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Geinig spelletje dit. :P Even snel wat tracks 'racen' en dan weer door met huiswerk. Alleen heb ik 'm gekocht via Steam (PayPal) omdat de demo verlopen was, maar nu blijft hij mekkeren dat ik niet mag spelen omdat het nog steeds de demo is. :( Ik hoop dat ze snel mijn betaling verwerken zodat ik weer een nummer kan spelen.

[edit]
Ah, de integriteit van de files laten controleren reset de demo counter. :P Wat een prutsers zijn het ook.

* AtleX gaat weer een track doen.

[ Voor 19% gewijzigd door AtleX op 10-03-2008 19:24 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Laatst online: 13-05-2015
Nou ik sta met mijn 38000 een beetje onderaan de lijst, maarja ik speel het pas sinds gister. Maar ik sta wel eerste bij de casual :') Overigens wel respect voor die dikke score bovenaan de lijst :P

Wat betekend eigenlijk dat "stealth", is dat zonder grijze blokjes te pakken (het lukt mij nauwelijks om een ronde te vliegen zonder vol balkje) de baan voltooien?

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Ja, stealth is zonder een enkel grijs blokje te pakken

@AtleX, ff steam opnieuw opstarten, dan stopt ie met zeuren :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bertrand schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:03:
Ja, stealth is zonder een enkel grijs blokje te pakken

@AtleX, ff steam opnieuw opstarten, dan stopt ie met zeuren :)
Zou best kunnen, ik heb inmiddels al weer 5x ofzo die demo counter gereset dus herstarten is nog niet eens nodig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu net 80512 punten gehaald met Stealth en de hele mikmak.. Heb misschien 1 blokje gemist, maar die van morkedcram ga ik dus met mijn versie van het nummer nooit halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:59:
Nu net 80512 punten gehaald met Stealth en de hele mikmak.. Heb misschien 1 blokje gemist, maar die van morkedcram ga ik dus met mijn versie van het nummer nooit halen :P
Het is erg irritant dat er twee verschillende versies van dit nummer zijn. Ik zou mijn versie best willen uploaden, maar de volgens de forum-regels mag dat geloof ik niet.
Dit is iets waar we bij de keuze van de nummers rekening mee moeten houden.
De info die winamp geeft over mijn versie:
Afbeeldingslocatie: http://store.morked.nl/Jet%20-%20are%20you%20gonna%20be%20my%20girl%20fileinfo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Misschien voortaan er bij vermelden: de edit (radio edit/mix/etc...) en de exacte lengte van een song. Even een standaard formaatje gemaakt dat elke week gebruikt kan worden. Als er meer info bij moet dan kunnen we dit sjabloontje altijd nog aanpassen. Zie hieronder

edit: heb ook de eerste wedstrijd aangepast aan dit sjabloontje.

[ Voor 55% gewijzigd door LtMarx op 11-03-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter

Audiosurf week X

De song
Artiest
Song
Lengte van de song
Eventuele mix (radio edit/special mix/etc)
Linkje naar de lyrics of andere extra info
De audiosurf modus
Welke modus in audiosurf gebruiken we deze week?

Video
Plak hier in video tags een youtube video van de song
Deze wedstrijd loopt van:
Begindatum - Einddatum + tijd (24:00)
Winnaar
Winnaar + Linkje naar volgende wedstrijd post

[ Voor 7% gewijzigd door LtMarx op 11-03-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:23:

Audiosurf week X

De song
Artiest
Song
Lengte van de song
Eventuele mix (radio edit/special mix/etc)
Linkje naar de lyrics of andere extra info
De audiosurf modus
Welke modus in audiosurf gebruiken we deze week?

Video
Plak hier in video tags een youtube video van de song
Begindatum - Einddatum + tijd (24:00)
Winnaar
Winnaar + Linkje naar volgende wedstrijd post
Werkt wel denk ik, maar we moeten ook weer niet al te obscure songs dan nemen die ik alleen via minstens zo obscure wegen moet verkrijgen.
Maar ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Dit is de laatste dag dag mijn score nog ingehaald kan worden voor deze competitie :9.
Mijn versie is dus helaas 4 seconden langer dan de versie die Lt. Marx zei te moeten gebruiken.
Ik heb net het youtube filmpje en mijn mp3 tegelijk geluisterd, en de youtube versie [3:36] is dus korter dan de mijne. :z
Ik heb met vixy het geluid uit de youtube video gehaald en die onder mijn versie in audacity geplakt, zie hier. Ik zal eens kijken of ik Rookert's versie ergens kan vinden.
Als ik via limewire zoek kom ik slechts twee populaire versies tegen:
Afbeeldingslocatie: http://store.morked.nl/jet-are%20you%20gonna%20be%20my%20girl%20-%20versies.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Morked op 16-03-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morkedcram schreef op zondag 16 maart 2008 @ 11:22:
Dit is de laatste dag dag mijn score nog ingehaald kan worden voor deze competitie :9.
Mijn versie is dus helaas 4 seconden langer dan de versie die Lt. Marx zei te moeten gebruiken.
Ik heb net het youtube filmpje en mijn mp3 tegelijk geluisterd, en de youtube versie [3:36] is dus korter dan de mijne. :z
Ik heb met vixy het geluid uit de youtube video gehaald en die onder mijn versie in audacity geplakt, zie hier. Ik zal eens kijken of ik Rookert's versie ergens kan vinden.
Als ik via limewire zoek kom ik slechts twee populaire versies tegen:
[afbeelding]
Die van mij is dus gewoon van het album van Jet, Get Born, daar zal je hem dus wel kunnen vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Er zijn inderdaad een paar bronnen bij liedjes met lengte 3:34, maar die met lengte 3:50 is toch echt populairder.

De verschillende versies gaan echt voor problemen zorgen, als ik zoek op het album get born zijn er nog steeds meer 3:50 versies dan 3:34 versies. De beste oplossing lijkt mij om naar gratis muziek te zoeken voor deze competitie. The Hamster Alliance is een voorbeeld hiervan. We kunnen dan gewoon linken naar de pagina van het liedje en dan heeft iedereen exact dezelfde versie.
Een lijstje van legale gratis muziek downloads, via wikipedia gevonden.Op de audiosurf forums zijn ook links naar sites van bands die hun muziek gratis via internet verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk nummer wordt het nu dan? (still alive pro pusher zou wel fijn zijn) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
@morkedcram
Eerder gebruikte je dat vixy om muziek te rippen van youtube. Als we dat dan allemaal doen?

@str1ker
Officieel is Competitie #1 nog niet afgelopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Saturnus schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:21:
@morkedcram
Eerder gebruikte je dat vixy om muziek te rippen van youtube. Als we dat dan allemaal doen?
Als je de muziek ript van youtube krijg je een 22KHz mono liedje. Op zich geen probleem zou je zeggen. Ik heb dat liedje (zelfde gedachte als jou) uitgeprobeerd in audiosurf en door de superslechte kwaliteit is het gewoon een oplopende (roze) baan die totaal niet de muziek volgt.

Ik ga alvast voor een leuk nummer kijken. (Ja, ik heb nog niet gewonnen...)
"Still alive" of "Through the fires and the flames" zijn van die populaire nummers, het lijkt mij juist beter een niet-zo-populair (in AS) te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morked schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:39:
[...]

Als je de muziek ript van youtube krijg je een 22KHz mono liedje. Op zich geen probleem zou je zeggen. Ik heb dat liedje (zelfde gedachte als jou) uitgeprobeerd in audiosurf en door de superslechte kwaliteit is het gewoon een oplopende (roze) baan die totaal niet de muziek volgt.

Ik ga alvast voor een leuk nummer kijken. (Ja, ik heb nog niet gewonnen...)
"Still alive" of "Through the fires and the flames" zijn van die populaire nummers, het lijkt mij juist beter een niet-zo-populair (in AS) te nemen.
Ik ben nu btw bezig om in Through the fire and the flames Stealth te halen, vandaag 2x grijs geraakt, dus dat moet wel lukken. En een match 21 is ook mogelijk :*)

Ik vind het prima om wat onbekendere nummers te doen, maar het is dan wel moeilijker om uit te vinden om het uitdagend is of niet, van Jet weet je de muziekstijl wel, maar van de band hierboven genoemd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Ik zou het liefst weer mono spelen, omdat ik hier het best in ben en dit het leukst vind. Hierbij gaat het namelijk alleen om reactievermogen en een beetje tactiek, terwijl je bij de andere characters ook moet puzzelen.
Maar... ik heb een poll gemaakt, even kijken wat jullie het liefst hebben. Ik kies voor Double V Elite, dan heb ik nog wat aan mijn toetsenbord-skills ;)

Poll: Welk character?
Eraser Elite
Pointman Elite
Pusher Elite
Double V Elite
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=276341&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Wat betreft het liedje mag iemand anders ook kiezen, zolang de top10-scorelijst nog niet volstaat vind ik het best. Het liefst natuurlijk een gratis liedje, zodat iedereen exact dezelfde versie heeft.

Ik ga echt nóóit eerste worden als we geen mono doen, ik heb constant problemen met overfilling. :'(
Jet - Are you gonna be my girl (10544)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, <3 pusher :P

mischien als nummer the bloodhound gang - i'm the least you can do? Snel nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe mij ook maar Pusher, heb geloof ik nog nooit gedaan :P

En wie heeft er nou gewonnen deze week? Morked omdat zijn versie, de langere dus, ook de meeste hits heeft op Limewire enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Sorry maar ik kan de scores niet zien op de audiosurf servers. Misschien werken ze weer eens niet zo soepel. Afspreken dat de persoon die de contest verzint ook jury is over wie er heeft gewonnen? Als 2 nummers hetzelfde verloop hebben maar de een is 3 seconden langer dan is het aan de jury om te vergelijken en te bepalen wie gewonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
En de audiosurf servers zijn weer up. Ik zeg dat morked heeft gewonnnen! Morked als je asap dit bericht zou willen gebruiken en bewerken:
Lt. Marx in "[Audiosurf] - The competition"
Kies een track vul de info in, videotje erbij en oefenen maar weer!

btw: zelf vind ik het eigenlijk ook cool om de double V elite te doen. Maar jij mag kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online

Audiosurf week 2

De song
Artiest : Binärpilot
Song: Markell Fiksen
Lengte van de song: 4:26
Eventuele mix: nvt
Download
De audiosurf modus
Pusher Elite (Hard)

Video
-
17 maart - 23 maart om 24:00
Winnaar
Noisiaaa

[ Voor 0% gewijzigd door Morked op 24-03-2008 10:51 . Reden: winnaar toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, ik heb het geprobeerd, maar dit werkt echt niet voor mij hoor... 16000 punten, toen Ninja Mono, 47000 :)

Ik probeer het morgen nog weleens, maar nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Mij lukt het ook niet echt dat pusher elite, steeds setjes maken vind ik echt moeilijk :P Ik heb nu 34000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Respawning, Respawning, Respawning, Respawning, Respawning. :P

Wat als iemand een andere doet dan de Pusher Elite, maar wel uit de Hard serie, komt die dan tussen de scores te staan? En als dat zo is, is cheaten in feite dan niet erg simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:20:
Respawning, Respawning, Respawning, Respawning, Respawning. :P

Wat als iemand een andere doet dan de Pusher Elite, maar wel uit de Hard serie, komt die dan tussen de scores te staan? En als dat zo is, is cheaten in feite dan niet erg simpel?
ehm, naast de score staat een plaatje van het character =.= Ik sta eerste met pusher elite met still aliveDe echte eerste score is een fake, en ik kan het niet laten om op te scheppen :+ :D Ik ga hier mijn best op doen

EDIT: vreselijk nummer :P je kan echt niet timen met al die hobbels :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Dit is echt lastig, ik heb totaal geen overzicht. Die witten blokjes zijn lekker veel punten, maar ze zijn wel erg irritant als je setjes wilt maken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:52:
[...]

ehm, naast de score staat een plaatje van het character =.= Ik sta eerste met pusher elite met still aliveDe echte eerste score is een fake, en ik kan het niet laten om op te scheppen :+ :D Ik ga hier mijn best op doen

EDIT: vreselijk nummer :P je kan echt niet timen met al die hobbels :+
O staan er echt die poppetjes naast? :P Nooit gezien haha.
Ja wat een vage muziek he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb gelijk de lat maar effe op 212.000 gelegt :P Hoef ik dat nummer een tijdje niet meer aan te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Wtf ik kom niet eens voorbij de 50.000 man 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dntje schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:38:
Wtf ik kom niet eens voorbij de 50.000 man 8)7
Begin met maximaal 2 verschillende kleuren, zonder witte te pakken, 1 kleur links 1 rechts. Daarna als je bevoorbeeld ziet dat een paar blokjes heel makkelijk een setje kunnen vormen die in het midden nemen ofzo

http://www.youtube.com/watch?v=5XormJRZVlM

perfect voorbeeld, als je al goed bent met pusher ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Die eerste competitie was al onmogelijk voor mij... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 22:19
.. kan het nog moeilijker :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
pfuu ik sta nu 3e met 134.672 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet Morked nu niet worden toegevoegd aan de TS? Zo wordt ie mooi volledig :)
Dit weekend zal ik Pusher nog maar eens proberen, maar ik heb er niet veel vertrouwen in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, net 170.000 voor de finish, maar geen clean one :( 240.000
Ik speel meestak zo: in het begin rood groen en geel, dan alleen geel en groen, dan komt er een stuk met veel paarse, dus paars en groen, dan blauw en groen, dan weer geel en groen
EDIT: stil hier :P
EDIT 2, nu wel 250 :) mooi getal >:)
EDIT 3: net 180k zonder clean finish :P

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
De winnaar heeft de nick noisiaaa in audiosurf, is dit str1ker op GoT?
Die mag dus nu een liedje uitkiezen, en zo posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audiosurf week 2

De song
Artiest : red hot chili peppers
Song: under the bridge
Lengte van de song: 4:33
Ik neem aan dat iedereen dit nummer wel heeft :P
De audiosurf modus
pointman Elite (Hard) (pusher en mono al gehad) Ik heb maar een langzaam nummer gekozen, anders is het denk ik wat te moeilijk voor beginners

Video
-
24 maart - 31 maart om 24:00
Winnaar
noisiaaaaaaaaaaaa

Ik heb het net gespeeld, tevens de eerste keer dat ik pointman speelde, en het is echt goed te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 pogingen een score van 110.000, je moet er op letten geen gele over te houden, en je kan MAKKELIJK een match 21 halen helemaal op het einde :) Ik had 2 macth 24's 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het zelf niet, maar las het even door, en misschien is het leuk om bij de aankondigingen (en eventueel in de start post) steeds alle winnaars te vermelden, net zoals bij de 3de contesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=ukGpal24D2U <--- fluffey owned zwaar met pointman :D Dit is veel langzamer, maar idee is hetzelfde

EDIT: 5de run 132.000 :9 ik denk dat ik 150.000 kan halen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Oh nee, pointman, dat wordt lastig. Ik wil mono :'(
str1ker: misschien even de quote van mij weghalen, ziet er wat beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

One van Metallica is wel lekker om te spelen :) begin lekker traag, en dan steeds sneller vooral de finale kan best tricky zijn.

Ik speel graag op Mono Pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Gaaf nummer mensen! Ga hem zeker oefenen. Zal binnenkort ook de SP weer even updaten. Maar vooralsnog geen scores van mij want mijn internet ligt eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Inderdaad lekker nummertje. :)
En ik begin van die pointman te houden hoor. :D Dat mono is gewoon zo standaard, totaal hersenloos over de baan crossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:50:
Inderdaad lekker nummertje. :)
En ik begin van die pointman te houden hoor. :D Dat mono is gewoon zo standaard, totaal hersenloos over de baan crossen.
En daar houd ik nu wel van, is prima om even tussendoor een heftig nummer te doen en je focus is weer terug :*)

Ik probeer van de week dit nummer ook nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://audiosurf-tools.tezzanator.net/pages/sigscor/?aname=red%20hot%20chili%20peppers&sname=under%20the%20bridge&league=2&highlight=Noisiaaa&theme=2

Afbeeldingslocatie: http://audiosurf-tools.tezzanator.net/pages/sigscor/?aname=muse&sname=knights%20of%20cydonia&league=2&highlight=Noisiaaa&theme=1

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
* Saturnus is weer terug in de wereld top 10 van de comp. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me slaat zich voor zijn kop omdat hij net bijna 150k had, maar op het einde het helemaal verpeste en 3 witte had liggen :(.

/me HEEFT 160k yes yes yes !!! ;) 8)7 }:O ;)

omfg, ik dacht echt dat dit onmogenlijk was, 160 k :D

163k !!!! met filmpje, komt zo,na die 160k was ik een beetje, moe. geen idee hoe deze score hoger heeft kunnen zijn, was meer een lucky race :P, mischien voor de 180 k gaan nu ^^

http://www.youtube.com/watch?v=e5UqS8KN0Nw (rate 5 stars pls)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hmm maf. Ik krijg zo'n beetje elke keer dat ik probeer dezelfde baan behalve dat de witten op andere plekken zitten. En ja ik heb ook de 4:33 versie, maar toch verschillen onze banen... :? Aantal KB/s maybe? Of heb je de kleuren aangepast?

[ Voor 12% gewijzigd door Saturnus op 29-03-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:57:
Hmm maf. Ik krijg zo'n beetje elke keer dat ik probeer dezelfde baan behalve dat de witten op andere plekken zitten. En ja ik heb ook de 4:33 versie, maar toch verschillen onze banen... :? Aantal KB/s maybe? Of heb je de kleuren aangepast?
je hebt geen ironmode

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Dan veranderen de blokjes ook? :D O dat ga ik straks eem checken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, fluffey staat weer boven aan ^^ Moet ik weer aan de bak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
O stel zieke geesten. :P Je hebt 160k man wtf. Be happy. :P
(Alhoewel ik het competitie idee er ook wel in zie hoor. :) )

Ironmode verschilt inderdaad wel iets, maar toch komt het (dacht ik) (raar genoeg) nog niet helemaal overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 01:01

Clush

Do as I say...

ik doe ook wel mee... zodra er weer een ninja mono is ;).

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Eeey. :o De wedstrijd is afgelopen. :o :D

Winnaar moet nieuwe posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Als het mono is waag ik ook weer een poging :P Bij de rest moet je veel te veel nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Pointman ftw. 8)

Maar waar blijft die competitie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja... eigenlijk moet eraser nog... maar ik weet bijna zeker dat ik die ga winnen :P Mono dan maar,

2 keuzes: nobodyknows+ - kokoru odoru ( elite)
of moby thousound (pro)

degene die als eerste zegt welke hij wilt beslist maar

Saturnus mag ook wel een nummer kiezen van mij... omdat hij zo active is :+

Mag ik wel even 2 keer in de TS komen staan als winnaar?? :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

die eerste ga ik helemaal knettergek van worden... dan liever moby.

ik wacht graag af wat saturnus voorstelt :p.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ah moet ik eens kijken? :P Dat kan best evil worden. >:)
* Saturnus start Audiosurf om eem tracks te kijken...
[brb]
Unexist & D-Passion - What The Hell (D-Passion Mix) zal voor iedereen een enorme uitdaging zijn in Elite Mono, maar ik denk niet dat het genre gewaardeerd wordt. (Hardcore)

Benny Benassi - Satisfaction heeft behoorlijk irritant heuvels op de beat zitten zodat je moeilijk kan zien wat er komt. (Trance)

Showtek vs. Gizmo - 3 The Harder Way is ook nog wel lachen. (Hardstyle)

Misschien is Dimmu Borgir - Blessings Upon The Throne of Tyranny ook nog wel grappig, maar ik denk te soft voor Mono. (Metal)

[ Voor 80% gewijzigd door Saturnus op 01-04-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audiosurf week 2

De song
Artiest :Benny Benassi
Song: - Satisfaction
lengte:3.10

De audiosurf modus
mono elite(Hard)

Video
-
1april - 8 april
Winnaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Liedje lijkt me leuk, en we zijn ondertussen al bij week 4 aangekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
:D
Over lengte van de song, ik heb hier een 3:11 en 6:37.

Hmm...Volgens mij is Stealth halen best easy vooral met die 3:11.

[ Voor 37% gewijzigd door Saturnus op 01-04-2008 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:06:
:D
Over lengte van de song, ik heb hier een 3:11 en 6:37.

Hmm...Volgens mij is Stealth halen best easy vooral met die 3:11.
nou...het is wel goed zo :) EDIT: moby- thousand is echt hardste nummer op audiosurf. Voor als het te makkelijk is ^^

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Haha ok dan. :D

Damnit 10 sec. voor finish 1 blokje raken. :P
Of nog leuker, hetzelfde flikken in Iron Mode. :/
Of nog leuker, hetzelfde flikken in Iron Mode voor de tweede keer. :(

[ Voor 114% gewijzigd door Saturnus op 01-04-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

kan aan mij liggen, maar ik zie dat nummer nergens met een tracklengte die tenminste in de buurt komt...

edit: ah, de video... prima, here i come!

edit: de lat ligt nu op 43.494

[ Voor 27% gewijzigd door Clush op 02-04-2008 02:08 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Hoe krijg je die video dan op je pc :?

Laat maar, al gelukt..

[ Voor 30% gewijzigd door dntje op 02-04-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook mee als het kan: 49.598

Ik heb overigens een iets kortere versie, maar de lijn ziet er wel hetzelfde uit. Waarschijnlijk is de mijne wat getrimmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Ik had net rond de 60000 gehaald :D Zal straks wel weer verbeterd worden denk ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

met mijn versie kan ik never nooit niet bij de 60k komen. mijn highscore zoals ik die nu heb is echt de max (op misschien 2000 punten na).

kan je anders jouw liedje naar mij toesturen, dntje?

steam&xfire: clusharaw

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Ik heb het liedje gewoon van youtube afgehaald hoor, welke versie's hebben jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het idd in redelijke kwaliteit rippen met een programmaatje van www.dvdvideosoft.com of (weet niet of kwaliteit gelijk is) www.vixy.net

Ik sta nu 2e van GoT, in de laatste 30 seconden is het een beetje stressen om rechts een rij blokjes te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
YouTube en redelijke kwaliteit? Right :P

Als je het echt goed wil doen haal je het van de CD af, of zorg je voor een goede kwaliteit MP3. Maakt het zoveel verschil trouwens, of je zwaar gecompressed of 320kbits speelt?

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 02-04-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Heb idd dat programaatje van dvdvideosoft gebruikt, werkt gewoon goed. De kwaliteit van het liedje vind ik bijna hetzelfde als een ander liedje, dus beter dan wanneer je het gewoon van youtube luistert :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:35:
YouTube en redelijke kwaliteit? Right :P

Als je het echt goed wil doen haal je het van de CD af, of zorg je voor een goede kwaliteit MP3. Maakt het zoveel verschil trouwens, of je zwaar gecompressed of 320kbits speelt?
Het is geen losless ofzo, maar bijna iedereen haalt hem daar vandaan, dus ja... :P

Ik sta nu eerste geloof ik met 63,640 punten , volgens mij zit er niet veel meer in :)

edit: en weet iemand misschien waar ik die versie van Kokoro Odoru van nobodyknows+ uit dat filmpje van gizm uit dit topic kan vinden? Ik zie alleen maar versies van rond de 4 minuten en wil kijken hoever ik kom ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

hm. voor de volgende compo moet degene die het liedje bedenkt ook maar zorgen voor een download, zodat iedereen dezelfde versie speelt. als iedereen op zijn eigen manier verschillende videos van youtube ript speelt uiteindelijk iedereen een andere track.

zo heb ik in mijn versie net de absolute perfecte race gesurfd, en ik kom gewoon niet hoger dan 51k. ik heb nu een andere geript, maar ook daarbij is het maar de vraag of de highscore uberhaupt wel te halen is.

@TheZeroorez: het maakt niet héél veel uit, maar de kans dat sommige blokjes net even anders staan is wel vrij groot. waardoor je sommige combo's niet meer kan maken, of bepaalde bonussen die in andere versies een eitje zijn gewoon niet meer mogelijk zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Clush op 03-04-2008 01:28 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Jaa 66000 gehaald :D Had 1 gekleurd blokje gemist.

@Clush: ik heb mijn liedje van dit filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Clush schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:26:
@TheZeroorez: het maakt niet héél veel uit, maar de kans dat sommige blokjes net even anders staan is wel vrij groot. waardoor je sommige combo's niet meer kan maken, of bepaalde bonussen die in andere versies een eitje zijn gewoon niet meer mogelijk zijn.
Klopt. Daarom lijkt het mij ook erg verstandig om vanaf de volgende competitie het aantal KB/s vast te stellen om het zo nog eerlijker/gelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:13:
[...]

Klopt. Daarom lijkt het mij ook erg verstandig om vanaf de volgende competitie het aantal KB/s vast te stellen om het zo nog eerlijker/gelijker te maken.
Goed plan, maar zolang je van YouTube ripped kan je makkelijk het KB/s instellen met dat programmaatje, dus 320 of 192 lijkt me.

Sta nu btw in top 11 van Kokoro Odoru :*) Die Gizm heeft óf geen leven, óf nu epilepsie, wat een nummer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Haha had dat nummer ook gedaan, bakte er helemaal niks van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROOKERS_ :
str1ker schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 00:26
http://www.youtube.com/watch?v=9OvNAZt8eUA

Naar mijn mening de beste mono speler
Op Youtube ziet het er ook moeilijker uit dan het is, Through the Fire and the Flames leek me ook eerst onmogelijk, maar ik kan nu steeds op 1 blokje na stealth halen :)

En ik ga dat nummer ook maar eens proberen, Ninja mono kan ik tenminste een beetje :P

XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:33:
ROOKERS_ :
[...]

Op Youtube ziet het er ook moeilijker uit dan het is, Through the Fire and the Flames leek me ook eerst onmogelijk, maar ik kan nu steeds op 1 blokje na stealth halen :)

En ik ga dat nummer ook maar eens proberen, Ninja mono kan ik tenminste een beetje :P

XD
Ik heb Through the Fire and the Flames nu ook steeds op 1 blokje na stealth :P. En nooit op dezelfde plek, wel zelfde periode van het liedje, maar toch, het moet dus een keer lukken :)

Ik begon meteen maar even goed op dat nummer met Iron Mode, maar dat is toch echt niet grappig hoor, tempo ligt best hoog en heuveltjes maken het moeilijk om te blokjes te anticiperen.. Maar wel een uitdaging om stealth te halen, na Dragonforce ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Zal ik maar een nieuwe starten dan? Moet ik dan een legale download neerzetten of gewoon de naam van een liedje + lengte en aantal mb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dntje schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:28:
Zal ik maar een nieuwe starten dan? Moet ik dan een legale download neerzetten of gewoon de naam van een liedje + lengte en aantal mb :?
doe maar, wel pusher of pointman nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Nee joh! double v elite!

[ Voor 19% gewijzigd door LtMarx op 09-04-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje

Audiosurf week 5 ofzo

De song
Artiest : The Big Sleep
Song: Pinkies
Lengte van de song: 4:34
Download
De audiosurf modus
Double V Elite

Video
-
9 april - 16 april
Winnaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://audiosurf-tools.tezzanator.net/pages/sigscor/?aname=the%20big%20sleep&sname=pinkies&league=2&highlight=Lt.%20Marx&theme=1

[ Voor 17% gewijzigd door LtMarx op 09-04-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audiosurf week 5 ofzo

De song
Artiest :gamma ray
Song: new world order
Lengte van de song:
http://rapidshare.com/fil..._New_World_Order.mp3.html
De audiosurf modus
pusher elite

Video
-
16 april - 23 april
Winnaar

[/quote]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 21:27 ]

• Saturnus
  • Niet online
Zullen we Unexist - Smash eens doen op Pointman Elite?

• Saturnus
  • Niet online
Of misschien toch maar DJ Jurgen - Higher and Higher?
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Subtiel schopje, wordt dit nog gespeeld hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ja hoor, ik speel het nog regelmatig. :) Het blijft een leuk spelletje om soms een uurtje te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Nee ik heb het nooit weer gespeeld. Misschien straks weer dan. :)
Pagina: 1 2 Laatste