Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
YouTube en redelijke kwaliteit? Right :P

Als je het echt goed wil doen haal je het van de CD af, of zorg je voor een goede kwaliteit MP3. Maakt het zoveel verschil trouwens, of je zwaar gecompressed of 320kbits speelt?

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 02-04-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Heb idd dat programaatje van dvdvideosoft gebruikt, werkt gewoon goed. De kwaliteit van het liedje vind ik bijna hetzelfde als een ander liedje, dus beter dan wanneer je het gewoon van youtube luistert :/

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:35:
YouTube en redelijke kwaliteit? Right :P

Als je het echt goed wil doen haal je het van de CD af, of zorg je voor een goede kwaliteit MP3. Maakt het zoveel verschil trouwens, of je zwaar gecompressed of 320kbits speelt?
Het is geen losless ofzo, maar bijna iedereen haalt hem daar vandaan, dus ja... :P

Ik sta nu eerste geloof ik met 63,640 punten , volgens mij zit er niet veel meer in :)

edit: en weet iemand misschien waar ik die versie van Kokoro Odoru van nobodyknows+ uit dat filmpje van gizm uit dit topic kan vinden? Ik zie alleen maar versies van rond de 4 minuten en wil kijken hoever ik kom ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Clush

Do as I say...

hm. voor de volgende compo moet degene die het liedje bedenkt ook maar zorgen voor een download, zodat iedereen dezelfde versie speelt. als iedereen op zijn eigen manier verschillende videos van youtube ript speelt uiteindelijk iedereen een andere track.

zo heb ik in mijn versie net de absolute perfecte race gesurfd, en ik kom gewoon niet hoger dan 51k. ik heb nu een andere geript, maar ook daarbij is het maar de vraag of de highscore uberhaupt wel te halen is.

@TheZeroorez: het maakt niet héél veel uit, maar de kans dat sommige blokjes net even anders staan is wel vrij groot. waardoor je sommige combo's niet meer kan maken, of bepaalde bonussen die in andere versies een eitje zijn gewoon niet meer mogelijk zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Clush op 03-04-2008 01:28 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Jaa 66000 gehaald :D Had 1 gekleurd blokje gemist.

@Clush: ik heb mijn liedje van dit filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Clush schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:26:
@TheZeroorez: het maakt niet héél veel uit, maar de kans dat sommige blokjes net even anders staan is wel vrij groot. waardoor je sommige combo's niet meer kan maken, of bepaalde bonussen die in andere versies een eitje zijn gewoon niet meer mogelijk zijn.
Klopt. Daarom lijkt het mij ook erg verstandig om vanaf de volgende competitie het aantal KB/s vast te stellen om het zo nog eerlijker/gelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:13:
[...]

Klopt. Daarom lijkt het mij ook erg verstandig om vanaf de volgende competitie het aantal KB/s vast te stellen om het zo nog eerlijker/gelijker te maken.
Goed plan, maar zolang je van YouTube ripped kan je makkelijk het KB/s instellen met dat programmaatje, dus 320 of 192 lijkt me.

Sta nu btw in top 11 van Kokoro Odoru :*) Die Gizm heeft óf geen leven, óf nu epilepsie, wat een nummer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Haha had dat nummer ook gedaan, bakte er helemaal niks van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROOKERS_ :
str1ker schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 00:26
http://www.youtube.com/watch?v=9OvNAZt8eUA

Naar mijn mening de beste mono speler
Op Youtube ziet het er ook moeilijker uit dan het is, Through the Fire and the Flames leek me ook eerst onmogelijk, maar ik kan nu steeds op 1 blokje na stealth halen :)

En ik ga dat nummer ook maar eens proberen, Ninja mono kan ik tenminste een beetje :P

XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:33:
ROOKERS_ :
[...]

Op Youtube ziet het er ook moeilijker uit dan het is, Through the Fire and the Flames leek me ook eerst onmogelijk, maar ik kan nu steeds op 1 blokje na stealth halen :)

En ik ga dat nummer ook maar eens proberen, Ninja mono kan ik tenminste een beetje :P

XD
Ik heb Through the Fire and the Flames nu ook steeds op 1 blokje na stealth :P. En nooit op dezelfde plek, wel zelfde periode van het liedje, maar toch, het moet dus een keer lukken :)

Ik begon meteen maar even goed op dat nummer met Iron Mode, maar dat is toch echt niet grappig hoor, tempo ligt best hoog en heuveltjes maken het moeilijk om te blokjes te anticiperen.. Maar wel een uitdaging om stealth te halen, na Dragonforce ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
Zal ik maar een nieuwe starten dan? Moet ik dan een legale download neerzetten of gewoon de naam van een liedje + lengte en aantal mb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dntje schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:28:
Zal ik maar een nieuwe starten dan? Moet ik dan een legale download neerzetten of gewoon de naam van een liedje + lengte en aantal mb :?
doe maar, wel pusher of pointman nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Nee joh! double v elite!

[ Voor 19% gewijzigd door LtMarx op 09-04-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje

Audiosurf week 5 ofzo

De song
Artiest : The Big Sleep
Song: Pinkies
Lengte van de song: 4:34
Eventuele mix: nvt
Download
De audiosurf modus
Double V Elite

Video
-
Deze wedstrijd loopt van:
9 april - 16 april
Winnaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://audiosurf-tools.tezzanator.net/pages/sigscor/?aname=the%20big%20sleep&sname=pinkies&league=2&highlight=Lt.%20Marx&theme=1

[ Voor 17% gewijzigd door LtMarx op 09-04-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audiosurf week 5 ofzo

De song
Artiest :gamma ray
Song: new world order
Lengte van de song:
Eventuele mix: nvt
http://rapidshare.com/fil..._New_World_Order.mp3.html
De audiosurf modus
pusher elite

Video
-
Deze wedstrijd loopt van:
16 april - 23 april
Winnaar

[/quote]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 21:27 ]

• Saturnus
  • Niet online
Zullen we Unexist - Smash eens doen op Pointman Elite?

• Saturnus
  • Niet online
Of misschien toch maar DJ Jurgen - Higher and Higher?
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Subtiel schopje, wordt dit nog gespeeld hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ja hoor, ik speel het nog regelmatig. :) Het blijft een leuk spelletje om soms een uurtje te spelen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Nee ik heb het nooit weer gespeeld. Misschien straks weer dan. :)
Pagina: 1 2 Laatste