Ik ben van plan een asus 8600gts te kopen maar ik zou graag willen weten hoe het zit met de voedingsaansluiting op de kaart. Moet de aangesloten worden of werkt hij ook gewoon zonder zodat hij energie krijgt door het slot? graag advies.
Deze dient via de voeding gevoed te worden.
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 07-03-2008 13:26 ]
Wauw, een sig!
Hij werkt dus niet zonder, want ik heb een voeding zonder zo`n aansluiting en ik kan ook niet ontdekken of asus een adapter bijleverd
Verwijderd
Dan moet je gewoon zo'n connector kopen die een molex omzet naar een een aansluiting voor een videokaart. En asus levert er volgens mij geen adapter bij.
als ik een nieuwe voeding koop heb ik dan aan 380 watt met een amd x2 5000+ genoeg of moet ik meer hebben?
Je kan alle wattages bij elkaar optellen en berekenen hoeveel wattages je minimaal moet leveren. Daar kan jij je keuze op afstellen. Persoonlijk zou ik minimaal voor een 400Watt voeding gaan.
Wauw, een sig!
Verwijderd
Dat verschilt per voeding, ligt er beetje aan of de betreffende voeding een beetje stevige 12v lijn heeft of niet, en hoeveel 12v lijnen hij überhaupt heeft. Eigenlijk moest je je voeding vraag stellen in het welke voeding heb ik nodig topic.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 15:56 . Reden: typo ]
Uitzoeken wat voor connectoren er op een kaart zitten valt prima op te zoeken via zowel het web als door middel van contact opnemen met een shop. Beetje inzet dus alstublieft.
Voor het uitzoeken van een nieuwe voeding geldt min of meer hetzelfde, met wat rondlezen zijn genoeg geschikte typen te vinden. Waarbij Welke voeding heb ik nodig? Deel 19 handig leesvoer kan zijn
Voor het uitzoeken van een nieuwe voeding geldt min of meer hetzelfde, met wat rondlezen zijn genoeg geschikte typen te vinden. Waarbij Welke voeding heb ik nodig? Deel 19 handig leesvoer kan zijn
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()