Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Is er een programma / tool waarmee je rss-feeds op je gsm kan bekijken? op een Nokia E90.
Zelf kom ik uit op FreeRange, maar dit programma moet je eerst aanschaffen. Is er ook een programma dat gratis is? :)

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:16:
Is er een programma / tool waarmee je rss-feeds op je gsm kan bekijken? op een Nokia E90.
Zelf kom ik uit op FreeRange, maar dit programma moet je eerst aanschaffen. Is er ook een programma dat gratis is? :)
De ingebouwde webbrowser? Opera Mini? Google :/

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Open je webbrowser eens, daar heb je ook een kopje webfeeds onder je bookmarks. Dat is je rss feed reader :) Geen extra programma voor nodig dus.

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:47
Ik gebruik newsgator (=gratischhhh)

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Verwijderd

Topicstarter
De bedoeling is eigenlijk:
We zijn een bedrijf en werken met telefoonlijnen en nog meer van dat.
We willen graag elke dag weten zo gauw er iets word teogevoegt van een storing of er word onderhoudt gepleegt, dan zetten ze dat meteen op de RSS. Om constant de webbrowser open te hebben is ook niet echt makkelijk.

Het bedrijf wat de storingen enz. meteen online zetten in de rss zouden wij graag meteen in de mailbox willen zien op de gsm als dat mogelijk is als daar een programma voor is. Ik zie dat newsgator dat volgens mij doet alleen is dat voor de pc en niet voor een gsm.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Stuur ze dan een mailtje. :{

Alors.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bespreek dit even in: Het Nokia E90 topic

Daar zitten vast meer E90 eigenaren die hierin mogelijk ook geïnteresseerd zijn en/of het al op hun Nokia E90 hebben zitten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.