Toon posts:

24'' monitor welke???

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de bbg van maart gelezen :) heel interresant.
ik zou die best willen halen maar ik wil toch liever een 24'' beeldscherm, omdat ik ook films kijk op mijn pc en fullhd is altijd megenome. ik geef eenmaal geld uit :D
welke 24'' monitor zou dan goed zijn???
remember....t moet top zijn voor games ^^

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:23
www.ikwileen24"tv.nl

Kopop wat verwacht je nou. dat ik ff op internet gaat zoeken naar een 24" tvtje voor jou?
Wat zoek je welk merk heb je in je hoofd?
Wat heb je zelf al uitgezocht?

En als je toch al had gezocht op internet.. dan zal je merken dat er nog geen 24" FullHD schermen te koop zijn. (voorlopig)

nieuws: Samsung introduceert nieuwe energiezuinige lcd's
Samsung heeft ze wel geintroduceert afgelopen week..

Neem deze faq eens door Welke vragen worden VAAK gesteld over LCD/Plasma/Projectie?
Tevens is dit topic verkeert geplaatst had in Consumentenvideo en videobewerking gemoeten??

[ Voor 55% gewijzigd door To_Tall op 06-03-2008 21:56 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:49

gwystyl

Beugeltje dan maar?

nee hij zoekt een monitor... dat maakt de keus wat groter denk ik :)
fullhd maakt de keus weer wat kleiner. Nu hebben we er nog maar een paar honderd over.

Succes kowlo, en welkom op GoT!
Het lijkt me handig als je even de algemene faq (Registratievoorwaarden / korte FAQ) doorleest, dan zie je zelf wat er niet klopt aan je topicstart

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06-2025

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

To_Tall schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:51:
www.ikwileen24"tv.nl

Kopop wat verwacht je nou. dat ik ff op internet gaat zoeken naar een 24" tvtje voor jou?
Wat zoek je welk merk heb je in je hoofd?
Wat heb je zelf al uitgezocht?

En als je toch al had gezocht op internet.. dan zal je merken dat er nog geen 24" FullHD schermen te koop zijn. (voorlopig)

nieuws: Samsung introduceert nieuwe energiezuinige lcd's
Samsung heeft ze wel geintroduceert afgelopen week..
24" computerschermen zijn gewoon 1920*1200 en geven FullHD dus ook weer ;)

Ik zou eens zoeken naar een BenQ 24" van ongeveer 400 euro. Erg goede prijs/kwaliteit. Al denk ik dat hier een slotje opkomt. Zelf wat zoeken kan geen kwaad, dan kan je het zo vinden.

Youtube Download ubersnel.nl

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk sowieso hier eens: Videoplanken & Beeldkanonnen als je in het verkeerde subforum kijkt zul je sowieso weinig vinden. Daarnaast staat er op de frontpage een hele riedel aan reviews van monitoren: http://tweakers.net/pricewatch/reviews/cat/632

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:11

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

kowlo: je stelt een vraag over een nieuwe monitor maar niet in het forum dat speciaal ingericht is voor vragen over monitoren.
Verder geef je niet aan wat je zelf al uitgezocht hebt.
Met andere woorden: je dumpt je vraag gewoon ergens en gaat achterover leunen wachten op antwoord. Dat is niet hoe wij hier werken.
Dit topic wordt dan ook gesloten.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.