Ik heb net een nieuwe pc aangeschaft die ik als server ga gebruiken.
Dit zijn de specs:
GigaByte GA-G33M-S2L - LGA 775, Micro ATX
Corsair ValueSelect, 2048 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz, 2 x
Samsung SpintPoint S166,7200RPM, SATA II, 8MB, 160GB
Cooler Master Elite 340,Zwart
Seasonic S12II-430,430Watt, Retail
Samsung SH-S202N, Zwart, OEM
Intel Core 2 Duo E8200 Boxed
Nu zou ik even wat overzetten mbv een ubs stickje van Sandisk (cruzer) en stak deze dus in mijn eigen pc (ook c2d). Wat software erop gezet, en in de server gestoken. Server herkent niets. Ik heb vervolgens mij 'add hardware' gekeken, maar ook die herkende niets.
Daarna heb ik de stick weer in mijn eigen pc gestoken, en die herkent hem nu opeens ook niet meer.
Tweede usb stick erbij gepakt (nieuw uit de verpakking), werkt gewoon in eigen pc, ik steek hem in de server, doet niets. Ook in mijn eigen pc werkt het nieuwe stick niet meer.
Ik heb de sticks ook al in een andere pc geprobeerd, maar ook daar geen teken van leven.
Het moederbord in de server is splinternieuw, heel erg vreemd dus.
Weet iemand wat mijn probleem is? En als de sticks zijn 'vernield' door het moederbord, op wie verhaal ik dan de 'schade'?
Dit zijn de specs:
GigaByte GA-G33M-S2L - LGA 775, Micro ATX
Corsair ValueSelect, 2048 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz, 2 x
Samsung SpintPoint S166,7200RPM, SATA II, 8MB, 160GB
Cooler Master Elite 340,Zwart
Seasonic S12II-430,430Watt, Retail
Samsung SH-S202N, Zwart, OEM
Intel Core 2 Duo E8200 Boxed
Nu zou ik even wat overzetten mbv een ubs stickje van Sandisk (cruzer) en stak deze dus in mijn eigen pc (ook c2d). Wat software erop gezet, en in de server gestoken. Server herkent niets. Ik heb vervolgens mij 'add hardware' gekeken, maar ook die herkende niets.
Daarna heb ik de stick weer in mijn eigen pc gestoken, en die herkent hem nu opeens ook niet meer.
Tweede usb stick erbij gepakt (nieuw uit de verpakking), werkt gewoon in eigen pc, ik steek hem in de server, doet niets. Ook in mijn eigen pc werkt het nieuwe stick niet meer.
Ik heb de sticks ook al in een andere pc geprobeerd, maar ook daar geen teken van leven.
Het moederbord in de server is splinternieuw, heel erg vreemd dus.
Weet iemand wat mijn probleem is? En als de sticks zijn 'vernield' door het moederbord, op wie verhaal ik dan de 'schade'?