Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-08 17:03
ik heb dit al meerdere keren gezien bij mijn windows installaties en ik snap er niks van. het zit namelijk zo: op mijn laptop heb ik een c: schijf met 20 gigabyte waar mijn besturingssysteem op staat, nu laat windows vista zien dat er 15 gigabyte van die 20 wordt gebruikt. als ik nu de grootte van alle mappen (losse bestandjes zijn er niet) bij elkaar tel (en ja ook mijn verborgen bestanden kan ik zien) dan kom ik op zo'n kleine 10 gigabyte. weet iemand waar windows die andere 5 gigabyte dan vandaan haalt?

bij voorbaat dank voor mogelijke antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Systemfiles zijn ook zichtbaar?

[ Voor 155% gewijzigd door _the_crow_ op 05-03-2008 18:34 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:42

Sebazzz

3dp

Niet te vergeten shadow copy, systeemherstel, register...

Je bent nog wat vergeten te doen voor je topicstart, zoals het OS in de titel zetten [OS] dus bijvoorbeeld [XP] of [Vista], zoals alle andere topics. En nog belangrijker, zoeken, want dit probleem is deze maand al 25 keer voorbijgekomen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
twee woorden: shadow volume

doe eens
code:
1
vssadmin list shadowstorage

of zoek wat op shadow volume en vssadmin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:32

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Sebazzz schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:28:
Niet te vergeten shadow copy, systeemherstel, register...

Je bent nog wat vergeten te doen voor je topicstart, zoals het OS in de titel zetten [OS] dus bijvoorbeeld [XP] of [Vista], zoals alle andere topics. En nog belangrijker, zoeken, want dit probleem is deze maand al 25 keer voorbijgekomen.
En het staat ook nog eens gewoon in OM FAQ / Beleid :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-08 17:03
sorry voor mijn onwetendheid ;) heb wel gezocht maar vond het een beetje moeilijk om de juiste termen te vinden.

die 2 woorden: shadow copy waren meer dan voldoende, nu kan ik tenminste vooruit.

bedankt allemaal _/-\o_
Pagina: 1