Toon posts:

Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 96 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madmama
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-06-2023
Matched: lever
Eindelijk, vandaag wordt het afgeleverd *G*

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/212ii38.png

Besteld op Donderdag 3 November
Vertrokken uit China: Zondag 6 november
Eerste keer zichtbaar: Dinsdag 15/11 12:00 (een uur eerder was er nog geen update en gaf de UPS site aan dat het pakket nog onderweg vanuti china was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:12
Madmama schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:39:
Eindelijk, vandaag wordt het afgeleverd *G*

[afbeelding]

Besteld op Donderdag 3 November
Vertrokken uit China: Zondag 6 november
Eerste keer zichtbaar: Dinsdag 15/11 12:00 (een uur eerder was er nog geen update en gaf de UPS site aan dat het pakket nog onderweg vanuti china was.
Hier idem. Wordt vandaag geleverd, mijn status ging ineens van China naar Brussel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-08 23:00
Matched: lever, dell
Ik heb op 26 oktober een Dell Inspiron 7566 besteld (goedkoopste variant van €899 met €100 korting), maar hij is nog steeds niet in productie. De verwachte levering is inmiddels al twee keer verschoven. De verwachte leveringsdatum staat nu op 2 december. Ik heb inmiddels contact opgenomen met Dell, en kreeg te horen dat ze problemen hebben met de videokaart, en dat het daardoor allemaal langer duurt. Hopelijk schieten ze op, want ik heb eigenlijk geen zin om langer dan een maand te wachten. Ik zou de bestelling hebben geannuleerd als de prijs niet zo voordelig was.

Ik zie nu dat de prijs is omhoog gekrikt naar €999. Dit is vast omdat er een grote vraag is naar deze laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolo
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-09 09:53
Arsene schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:28:
Ik heb op 26 oktober een Dell Inspiron 7566 besteld (goedkoopste variant van €899 met €100 korting), maar hij is nog steeds niet in productie. De verwachte levering is inmiddels al twee keer verschoven. De verwachte leveringsdatum staat nu op 2 december. Ik heb inmiddels contact opgenomen met Dell, en kreeg te horen dat ze problemen hebben met de videokaart, en dat het daardoor allemaal langer duurt. Hopelijk schieten ze op, want ik heb eigenlijk geen zin om langer dan een maand te wachten. Ik zou de bestelling hebben geannuleerd als de prijs niet zo voordelig was.

Ik zie nu dat de prijs is omhoog gekrikt naar €999. Dit is vast omdat er een grote vraag is naar deze laptops.
Ik heb hetzelfde verhaal. Bestelling gedaan op 25 oktober en ondertussen staat de laptop in preproductie met geschatte leverdatum op 28/11...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-08 23:00
Wolo schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:05:
[...]

Ik heb hetzelfde verhaal. Bestelling gedaan op 25 oktober en ondertussen staat de laptop in preproductie met geschatte leverdatum op 28/11...
Hij is inmiddels in productie gegaan. Leveringsdatum is bij mij nog steeds 2-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:50
Matched: dell
Ik heb op 16-11 een Dell XPS 13 besteld (I5, 8GB, 256GB, FHD) en die is gisteren aangekomen. De laptop is op 18-11 bij Dell vertrokken en verdere tracking werkte pas vanaf gisterochtend, maar dat had ik al verwacht na het doorlezen van dit topic.
Vlotte bestelling!
De laptop is bezorgd bij mijn ouders omdat ik overdag nooit thuis ben, ik moet dus nog even wachten met uitpakken :)

[ Voor 24% gewijzigd door canth op 23-11-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:19
canth schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:31:
Ik heb op 16-11 een Dell XPS 13 besteld (I5, 8GB, 256GB, FHD) en die is gisteren aangekomen. De laptop is op 18-11 bij Dell vertrokken en verdere tracking werkte pas vanaf gisterochtend, maar dat had ik al verwacht na het doorlezen van dit topic.
Vlotte bestelling!
De laptop is bezorgd bij mijn ouders omdat ik overdag nooit thuis ben, ik moet dus nog even wachten met uitpakken :)
Ik heb 13-11 exact dezelfde XPS 13 besteld, alleen die van mij komt vandaag pas.
Vannacht was de UPS tracking geupdate van China naar Nederland.
15-11 is hij in china vertrokken, dus wel appart om te zien dat die van jou 3 dagen later vertrekt en een dag eerder binnen is :P
Ik ben alleen niet thuis vanmiddag dus ben benieuwd of UPS hem bij de buren afleverd (normaal gebeurt dit wel).
Alsnog vind ik het snel gegaan, verwachte leverdatum was eigenlijk pas 29-11.

Edit: idd afgeleverd bij de buren dus binnen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Xyanta op 23-11-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolo
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-09 09:53
Arsene schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:39:
[...]

Hij is inmiddels in productie gegaan. Leveringsdatum is bij mij nog steeds 2-12
Bij mij is de leveringsdatum aangepast naar 06/12 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Laatst online: 22-03 10:36
Ik heb mijn Dell XPS 13 (i7 7th gen, 8GB, 256GB, FHD) op 15-11 besteld er staat nu:

China 18/11/2016 22:00 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Dit staat er al een paar dagen, de verwachte leveringsdatum is uiterlijk 06-12 dat is best lang wachten...

Hopelijk zal het eerder aankomen, want mijn huidige laptop voldoet niet meer voor mijn studie en ik heb deze zsm nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Laatst online: 22-03 10:36
Geen matches
Laptop inmiddels binnen, tot nu toe erg tevreden. Alles werkt naar behoren, ik heb alleen twee vreemde kleine witte stippen bij de USB C ingang. Lijkt op hele minimale schade. Maar niet erg storend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Geen matches
Hoe lang duurt het als je een bestelling hebt gedaan dat hij bij je status bestelling staat in je account ?

Ik heb zaterdag een laptop besteld maar tot op hede nog niets gehoord ? Hoe lang duurt zoiets normaal gesproken ?

[ Voor 35% gewijzigd door picardo op 30-11-2016 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Dell is wel erg moeilijk te bereiken ... De telefoon nemen ze niet op , mail word niet beantwoord . nu maar twitter geprobeerd ... Iemand nog ideeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:11
Eindelijk mijn XPS13 i5 Full HD 7GB 256GB besteld

29-11-2016 Bestelling geplaatst
02-12-2016 Order verwerkt
06-12-2016 Status Verzonden (agent ophalen)
14-12-2016 Pakket in Tilburg (klaar om in de bus te zetten)
14-12-2016 Pakket wordt bezorgd
15-12-2016 Pakket bezorgd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
20-12-2016 Vermoedelijke levering

Heel erg blij met mijn XPS13. Mooi apparaat!

[ Voor 47% gewijzigd door sinasappel op 15-12-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Nou, mijn XPS 13 is eindelijk onderweg.

Op Cyber Monday (28 november) besteld en gisteren verzonden. Verwachtte leverdatum was 19 december, maar sinds gisteren is er geen verwachte leverdatum meer te zien. Hopelijk ontvang ik 'm redelijk snel. Wachten is nooit leuk, zeker niet op dit soort pakketjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:42

Edd

StevoMark10 schreef op maandag 5 december 2016 @ 07:59:
Wachten is nooit leuk, zeker niet op dit soort pakketjes :+
Tell me about it... :+
Ik heb op "Pre Black Friday"-donderdag (24 Nov) een Alienware 13 besteld. Op 29 November is deze in productie gegaan en de 30e verstuurd.
Nu dagelijks controleren of hij al bekend is in Nederland. Maar helaas staat de tracking info van UPS nog steeds op "Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil".
Geschatte leverdatum van Dell was 8-12, dus dat zal het dan ook wel worden..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogster
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-12-2016
Geen matches
Hier ook nog geen bericht van UPS...
25/11 besteld
1/12 verzonden
??? ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Nu online
StevoMark10 schreef op maandag 5 december 2016 @ 07:59:
Nou, mijn XPS 13 is eindelijk onderweg.

Op Cyber Monday (28 november) besteld en gisteren verzonden. Verwachtte leverdatum was 19 december, maar sinds gisteren is er geen verwachte leverdatum meer te zien. Hopelijk ontvang ik 'm redelijk snel. Wachten is nooit leuk, zeker niet op dit soort pakketjes :+
Volgens de UPS tracking zou ik morgen m'n XPS 13 moeten ontvangen :9~ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogster
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-12-2016
Ook hier wordt (volgens UPS) vandaag afgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 18:58
Poeh, vandaag XPS15 besteld, De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2016-12-29. Ben benieuwd of het binnen 5-8 werkdagen wordt verzonden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fier0x
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 11:56
Ha mooi! Zelfs hier is een topic voor :Mijn bestelling staat al sinds 6-12 op Agent afhalen (China) bij UPS. Hoop dus maar dat die straks ineens voor de deur staat. Dell doet dat wel stiekempjes hoor, zag eerst alleen de tekst "Wordt verzonden binnen 3 - 5 werkdagen".. En dan krijg je per email een geschatte leverdatum 3 weken later. Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Nu online
StevoMark10 schreef op zondag 11 december 2016 @ 18:37:
[...]

Volgens de UPS tracking zou ik morgen m'n XPS 13 moeten ontvangen :9~ :D
Vanmiddag rond een uur of 16.00 ontvangen. Hij kwam uiteindelijk een week eerder dan allereerst voorspeld was door Dell zelf. Prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yugobaas
  • Laatst online: 17-03 15:09
Dell XPS 15 besteld op 29 november. Status: China, 09/12/2016, 1:00, Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Duurt lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommmm15
  • Laatst online: 07-05 21:21
Alienware 15r3 besteld op 28/11 en sinds 10/12 op status agent afhalen. Had gehoopt hem deze week binnen te krijgen maar ben bang dat het gewoon de uiterlijk leverdatum van 20/12 wordt. Toch eigelijk belachelijk dat je tegdenwoordig nog 3 weken moet wachten op zo'n product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yugobaas
Tommmm15 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:16:
Alienware 15r3 besteld op 28/11 en sinds 10/12 op status agent afhalen. Had gehoopt hem deze week binnen te krijgen maar ben bang dat het gewoon de uiterlijk leverdatum van 20/12 wordt. Toch eigelijk belachelijk dat je tegdenwoordig nog 3 weken moet wachten op zo'n product.
Met name vervelend dat ze hier niet transparant over zijn op de website. Ze geven aan wanneer het wordt verzonden, maar voor mij als consument is dat geen belangrijke informatie. Ik wil simpelweg weten wanneer ik het product in huis zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fier0x
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 11:56
fier0x schreef op maandag 12 december 2016 @ 18:26:
Ha mooi! Zelfs hier is een topic voor :Mijn bestelling staat al sinds 6-12 op Agent afhalen (China) bij UPS. Hoop dus maar dat die straks ineens voor de deur staat. Dell doet dat wel stiekempjes hoor, zag eerst alleen de tekst "Wordt verzonden binnen 3 - 5 werkdagen".. En dan krijg je per email een geschatte leverdatum 3 weken later. Afwachten maar.
Vandaag eindelijk een UPS update, is dan ook meteen de dag van de levering. En inderdaad heb mijn laptop vanmiddag ontvangen (yay). Overigens een dag eerder dan de verwachte leveringsdatum.
Succes met wachten guys! Ik vind het overigens ook niet meer van deze tijd dat het drie weken moet duren. Jammer dat Alienware en Dell de basis configuraties niet op voorraad hebben liggen in de Benelux of zo.

• Yugobaas
Yugobaas schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:15:
Dell XPS 15 besteld op 29 november. Status: China, 09/12/2016, 1:00, Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Duurt lang :(
Laptop wordt vandaag bezorgd. Voor het overzicht:
- 29 november: Besteld
- 14 december: Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil
- 15 december: Wordt vandaag bezorgd.

• Tommmm15
Toch vreemd dat die stap 'agent afhalen' bij sommige mensen 8 dagen duurt en bij jou maar 1 terwijl het allemaal uit china komt. Alles is zo onduidelijk bij Dell.

• AlexFL
Geen matches
Vind ik niet zo vreemd, alle laptops die klaar zijn worden op een pallet gezet in het magazijn, zodra ze een vliegtuig vol hebben komen er wat vrachtwagens om ze op te halen en naar de ups facility te brengen. Is jouw laptop dus net geproduceerd nádat de vorige batch is opgehaald heb je meerdere dagen die agent afhalen status. Komt je laptop als een van de laatste van de band voordat de afhaling gepland staat dan heb je maar heel kort "agent afhalen".

• Tommmm15
@wuzi bedankt, dat verklaard een hoop. Toch zou ik het op prijs stellen wanneer hier beter over gecommuniceerd zou worden door Dell. Ze begrijpen toch ook wel dat dat wachten op je nieuwe aankoop een martelgang is, zeker wanneer dit 3 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 18:50
Geen matches
XPS 15, 9 december bestelt nu al een week in pre-productie is dat gebruikelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-08 17:35
hier ook iemand die een beetje ongeduldig wordt zeker als je de nieuwe laptop hard nodig hebt.
28 november besteld
9 december Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Verwachting van dell was voor of uiterlijk vandaag leveren, dus nu maar hopen dat de laptop er begin volgende week is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommmm15
Geen matches
Ik heb hem vanmiddag mogen ontvangen. Pracht ding al heb ik nog niet veel tijd gehad om ermee te spelen. Zal morgen mijn eerste bevindigen plaatsen in t alienware topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandalicious
  • Laatst online: 18-07-2021
@wuzi alleen vreemd dat mijn Alienware 15 r3 dan nog niet geleverd is, deze is verzonden 'onderweg naar ups facil' op 13/12, maar heb hem nog steeds niet in huis in tegenstelling tot yugobaas. Dus denk dat jouw theorie dan niet echt op gaat. Het is en blijft gewoon gissen, afwachten en een beetje geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
@Pandalicious Dell heeft meerdere plants in Xiamen, misschien wordt de Alienware ergens anders geassembleerd en opgeslagen dan de XPS laptops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yugobaas
Pandalicious schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 06:21:
@wuzi alleen vreemd dat mijn Alienware 15 r3 dan nog niet geleverd is, deze is verzonden 'onderweg naar ups facil' op 13/12, maar heb hem nog steeds niet in huis in tegenstelling tot yugobaas. Dus denk dat jouw theorie dan niet echt op gaat. Het is en blijft gewoon gissen, afwachten en een beetje geluk.
Ik vrees het ook inderdaad. Dat blijkt ook wel uit de andere posts in dit topic..

Succes met wachten iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:11
Geen matches
Volgens mij is het al een keer voorbij gekomen. Dat de laptop klaar is voor verzenden en het dan een tijdje duurt voordat het echt verzonden wordt heeft met een volle pallet te maken. Als de laptop klaar is wordt deze op een pallet gezet. De pallet wordt alleen verzonden als de pallet vol is. De als jij de eerste bent van de pallet moet je wachten tot deze vol is, en iemand 8 dagen later besteld kan dat net de laatste zijn om de pallet vol te maken en dus gelijk verzonden worden. Alles heeft te maken met het in een keer verzenden. De laptops worden dus niet individueel verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:19
Geen matches
sinasappel schreef op maandag 19 december 2016 @ 20:08:
Volgens mij is het al een keer voorbij gekomen. Dat de laptop klaar is voor verzenden en het dan een tijdje duurt voordat het echt verzonden wordt heeft met een volle pallet te maken. Als de laptop klaar is wordt deze op een pallet gezet. De pallet wordt alleen verzonden als de pallet vol is. De als jij de eerste bent van de pallet moet je wachten tot deze vol is, en iemand 8 dagen later besteld kan dat net de laatste zijn om de pallet vol te maken en dus gelijk verzonden worden. Alles heeft te maken met het in een keer verzenden. De laptops worden dus niet individueel verzonden!
Het voordeel hiervan is dat als het pallet valt er 24 laptops kapot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dell xps 15 fhd 510gb besteld op 28/11, nog steeds in preproductie en zou normaal op 23/12 ( is al reeds uitgesteld) geleverd worden. Leek me niet meer haalbaar dus maar een mailtje gestuurd om verhaal te halen. Dit is het antwoord voor anderen die in zelfde situatie zitten:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Dell BV.

Helaas moeten wij u melden dat er een vertraging is ontstaan bij de fabriek in Kunshan/China.
Hierdoor wordt uw systeem later verwacht bij de koeriersdienst als in eerste instantie was gepland. 
Wij hopen dat uw systeem zo spoedig mogelijk zal worden verzonden vanaf de fabriek.
Zodra deze de fabriek verlaten heeft gaat deze direct onderweg naar onze koeriersdienst UPS en hiervan ontvangt u dan nog een aparte e-mail op hetzelfde adres met de exacte dag van levering. Houdt u dus uw e-mail in de gaten voor de e-mail van onze koeriersdienst UPS.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

toch zeer jammer, was gegarandeerd dat ze deze voor kerstmis zouden leveren! Zal nu langer dan maand zonder laptop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadev
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:53:
dell xps 15 fhd 510gb besteld op 28/11, nog steeds in preproductie en zou normaal op 23/12 ( is al reeds uitgesteld) geleverd worden. Leek me niet meer haalbaar dus maar een mailtje gestuurd om verhaal te halen. Dit is het antwoord voor anderen die in zelfde situatie zitten:
...
Ik vrees dat ik in hetzelfde schuitje zit. Op 30-11 een XPS 15 besteld, op 8-12: 'Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil'. Waarschijnlijk ligt 'ie kant-en-klaar in het magazijn te wachten tot de container vol is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik vrees dat ik in hetzelfde schuitje zit. Op 30-11 een XPS 15 besteld, op 8-12: 'Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil'. Waarschijnlijk ligt 'ie kant-en-klaar in het magazijn te wachten tot de container vol is...
Zelfde verhaal hier.. 27-11 besteld. Ligt inmiddels 12 dagen bij UPS maar nog steeds niet verzonden.
Verwachte leverdatum zou 20-12-16 zien maar die hebben ze dus al flink gefaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadev
Rickbz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:03:
[...]

Zelfde verhaal hier.. 27-11 besteld. Ligt inmiddels 12 dagen bij UPS maar nog steeds niet verzonden.
Verwachte leverdatum zou 20-12-16 zien maar die hebben ze dus al flink gefaald..
De klantenservice wist mij te vertellen dat het vrachtvliegtuig met mijn laptop vandaag landt. Morgen dragen ze de bestelling over aan UPS en zal de traceerstatus weer worden bijgewerkt. Er is dus nog een kans dat we de bestelling voor de kerstdagen in huis hebben...

[ Voor 4% gewijzigd door Jadev op 21-12-2016 22:44 ]

• Pandalicious
  • Laatst online: 18-07-2021
Alienware 15 R3

30/11/16 - besteld
05/12/16 - bestelling bevestigd
09/12/16 - in preproductie
13/12/16 - verzonden
20/12/16 - afgeleverd

Conclusie, levertijd ongeveer 3 weken.

• Rickbz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12-2024
Jadev schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:21:
[...]

De klantenservice wist mij te vertellen dat het vrachtvliegtuig met mijn laptop vandaag landt. Morgen dragen ze de bestelling over aan UPS en zal de traceerstatus weer worden bijgewerkt. Er is dus nog een kans dat we de bestelling voor de kerstdagen in huis hebben...
Geschatte aflevertijd:
Voor het einde van de dag

Zeer onverwacht maar het lijkt toch waar te zijn!

Verwijderd

XPS 13 (België)

20/12/2016 13:32 - besteld + mail gekregen met Internet-Ontvangstbewijsnummer
20/12/2016 14:46 - frauduleuze mail ontvangen van ene Syed_Ahmed7@dellteam.com

Althans afgaande op het gebrekkige Engels en de mindere kwaliteit van afbeelding die bovenaan de mail stond. Ik ben hier niet op ingegaan. Dell hierover contacteren lijkt niet mogelijk? Via hun contactformulier heb ik klant- en/of bestelnummer nodig (wat ik nog niet heb) - en zoeken op Internet-Ontvangstbewijsnummer en mailadres levert geen resultaten op (waarschijnlijk omdat de bestelling nog niet verwerkt is).

---

Dear Customer,
Your Dell order[INTERNET-ONTVANGSTBEWIJSNUMMER] is on Hold due to a Credit Card transaction declined
This problem is usually caused by one of the following:
· Card details are registered to a different address than the billing address given on the order.
· Incorrect card details given on the order – Card number, Expiry date, CSC code/number etc.

· May be a possible bank block to check with you if the transaction is genuine or fraudulent you can call up your bank and check with them if they have placed any hold on your card.
I need to speak to you in relation to confirming your details and processing this order for you at the earliest possible, Kindly reply to this mail with the convenient time and I will call you back.
I am looking forward to hearing from you soon.

Please note that we are only able to hold the order for 48 hours, after which it will be automatically cancelled from our systems.
Working Hours : 9:00 AM to 6:00 PM (Monday to Friday)

Thanks & Regards,
Syed Ahmed
Sr.Consultant | Dell OP. I eOM
Dell International Services

Verwijderd

Geen matches
Beetje laat besteld 9 december alienware 15 r3, maar de actie was toen beter dan op black friday.

China 21/12/2016 10:01 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

• Jadev
Rickbz schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:18:
[...]

Geschatte aflevertijd:
Voor het einde van de dag

Zeer onverwacht maar het lijkt toch waar te zijn!
Hier dezelfde status, hoewel de UPS bezorger mijn adres vanmorgen toch echt voorbij reed...

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:55

aap

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:36:
XPS 13 (België)

20/12/2016 13:32 - besteld + mail gekregen met Internet-Ontvangstbewijsnummer
20/12/2016 14:46 - frauduleuze mail ontvangen van ene Syed_Ahmed7@dellteam.com
Dit lijkt me inderdaad phising. Maar het nummer klopte wel? Dat is dan ook best eng, want dat betekent dat het dus geen "hagel-spam" is, maar een gerichte aanval en dat ze ergens de e-mail van Dell naar jou onderschept hebben.

• Jadev
Jadev schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:31:
[...]

Hier dezelfde status, hoewel de UPS bezorger mijn adres vanmorgen toch echt voorbij reed...
Ondanks de geplande levering 'Voor het einde van de dag' zal het vandaag wel niks meer worden. Het was sowieso al wat optimistisch gezien het feit dat het pakket vanmorgen nog in Brussel lag. Waalwijk>Tilburg>Brussel en dan weer naar het noorden was ook praktisch onhaalbaar in dit tijdsbestek. Het zou me niet verbazen als het pakketje in de verkeerde vestiging is beland, de vorige keer ging de bestelling van Tilburg naar een distributiecentrum bij mij in de regio.

[ Voor 76% gewijzigd door Jadev op 22-12-2016 20:45 ]

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:48

Barrycade

Through the...

Als ik bij whois kijk is dellteam.com gewoon een dell site. Alle name servers staan richting dell.com.

Weet je zeker dat je CC gegevens ok hebt ingevoerd? En je CC voldoende saldo heeft en je verzendadres hetzelfde is als op je CC?

Dit mailtje komt waarschijnlijk gewoon bij een off shore call center in India of zo vandaan.

Maar bellen met Dell.be moet duidelijkheid scheppen.

Trouwens er wordt toch nergens naar je CC gegevens gevraagd? Alleen of je een tijd wil door geven wanneer ze je er over kunnen bellen.

[ Voor 26% gewijzigd door Barrycade op 22-12-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
@FrameWorkV35SP1 als je op reply drukt en het mailtje gaat daadwerkelijk terug naar een @dellteam.com e-mailadres dan vrees ik dat er geen sprake is van phishing maar dat er serieus iets mis is met je betaling.

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 18:50
XPS15

Datum van bestelling: 9-12-2016
In productie: 20-12-2016
Verzonden: 22-12-2016
Afgeleverd: 29-12-2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 21:59

flipkipse

Google it

Geen matches
XPS13 MLK (9360)

Datum van bestelling: 29-12-2016
Agent afhalen: 30 - 12 - 2016

Nu dus wachten op een volle pallet...

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 11:40
/XPS13 MLK (9360)

Datum van bestelling: 30-12-2016
Tot op heden op preproductie
Laptop is verzonden op 07-01-2017 en staat de UPS site nog op Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil.

Afgegeven leverdatum 17-01-2017 Wat was bij jullie de gemiddelde wachttijd vanaf het verzendmoment tot aflevering?

Toch wel bizar dat je een "premium" laptop koopt van +/- 1299 euro en zo slecht wordt geïnformeerd over status en een lange doorlooptijd van levering.

[ Voor 54% gewijzigd door super_dirk op 11-01-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 21:59

flipkipse

Google it

super_dirk schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:39:
XPS13 MLK (9360)

Datum van bestelling: 30-12-2016
Tot op heden op preproductie

Afgegeven leverdatum 17-01-2017

Comment van Dell via Twitter op 30-12-2016 "De laptop gaat binnen 2 dagen in productie in onze fabriek in China en zal uiterlijk 4 januari worden verzonden. Het duurt daarna nog ongeveer 1 week om af te leveren"
Vreemd de mijne is eerder besteld en klaar voor verzending en heeft verwachte leverdatum op of voor 2017-01-18 (yyyy-mm-dd).

De reactie van dell:
"Jouw bestelling is nu bijna 6 dagen onderweg naar Nederland vanuit China. Het duurt ongeveer 7 werkdagen om af te leveren. De status verandert zodra het pakket weer ingescand wordt. Begin volgende week zal waarschijnlijk de levering zijn. "

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 11:40
flipkipse schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:09:
[...]

Vreemd de mijne is eerder besteld en klaar voor verzending en heeft verwachte leverdatum op of voor 2017-01-18 (yyyy-mm-dd).

De reactie van dell:

[...]
Vandaag even per twitter contact gehad met Dell. Er blijkt inderdaad iets fout te zijn gegaan en het e.e.a. zou worden versneld. Als de stand morgen nog steeds op preproductie staat, annuleer ik de order. Ik verwacht dit niet bij een laptop van >1.200,00 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply_jeroen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:25
Heb gisteren (18-1-2016) de inspiron 15 gaming, 7567 aangeschaft. Verwachte leverdatum : 31-1-2016.... ben benieuwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 16:17
Gisteren een XPS15 MLK 9650 besteld.... verwachte leverdatum staat op 10-2.
Nu maar even afwachten dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiragi
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-08 12:52
Geen matches
Meerdere mensen in de EU melden dat hun product al verzonden is ondanks dat de ETA voor hun op 8 of 10 februari stond. Mensen die vroeg in de ochtend besteld hebben lijken de meeste kans te hebben op een vervroegde shipment.

Ikzelf zit nog op een ETA van 8 februari ;( . Hopelijk trekt het bij.

Trouwens @Shizzel , als ik vragen mag, heb je met PayPal of iDeal betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiragi
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-08 12:52
EricDH schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:11:
Gisteren een XPS15 MLK 9650 besteld.... verwachte leverdatum staat op 10-2.
Nu maar even afwachten dus....
Het kan best zijn dat dit nog vooruit gaat springen. Ik wil geen valse hoop geven, maar sommige XPS orders worden nu al verzonden ondanks dat hun ETA op 8 of 10 Februari stond. In ieder geval, even afwachten dus.

(BTW, wat word bedoelt met de aanduiding MLK? Zie het meerdere keren terugkomen maar geen idee wat het betekent :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jseris
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-09 10:51
Geen matches
ETA voor m'n XPS 9560 (afgelopen woensdag avond besteld) stond op 9 feb, maar sinds vanochtend staat de status op 'verzonden' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
Kiragi schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:07:
[...]

Het kan best zijn dat dit nog vooruit gaat springen. Ik wil geen valse hoop geven, maar sommige XPS orders worden nu al verzonden ondanks dat hun ETA op 8 of 10 Februari stond. In ieder geval, even afwachten dus.

(BTW, wat word bedoelt met de aanduiding MLK? Zie het meerdere keren terugkomen maar geen idee wat het betekent :/ )
Dat zou heel mooi zijn 👍🏼 Alleen ik ben zo stom geweest met ideal te betalen, dus daar gaat al 5 werkdagen ofzo overheen bij Dell.

Volgens google betekent MLK iets van midlife kicker; een volgende revisie van een model serie. Klinkt wel logisch eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
jseris schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:36:
ETA voor m'n XPS 9560 (afgelopen woensdag avond besteld) stond op 9 feb, maar sinds vanochtend staat de status op 'verzonden' 8)
Helaas zegt dat bij Dell meestal nog niks en staat je status bij UPS dalijk een week lang op aangemeld/verwacht op ups facil. en pas dan gaat ie daadwerkelijk in het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderBeerts
  • Laatst online: 19-09 09:16
Mijn eerste Dell laptop heb ik gekocht met 2 kortingsbonnen. Is dit nog steeds mogelijk?
Ik heb nog een 'VIP' code, samen met de actie 'SAVE10' zou me dit 20% korting opleveren :)
Zou een hele mooie deal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvB
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-09 21:25
PerfektOne schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:22:
Aangezien het Dell kortingscode topic gesloten is op dit moment, wil ik Tweakers wel attent maken op het feit dat er tem 25 januari 10% korting is op alle desktops en laptops (ook Kaby Lake modellen) met de code 'SAVE10'.
Mooi, ik ga de XPS 15 maar bestellen dan.
Weet je misschien ook of deze korting samen kan met de 10% studentenkorting die ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Geen matches
RickvB schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Mooi, ik ga de XPS 15 maar bestellen dan.
Weet je misschien ook of deze korting samen kan met de 10% studentenkorting die ik heb?
Nee dat is helaas niet mogelijk. Veel plezier met je XPS!

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Nielster schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:29:
Inderdaad toch maar de €200,- extra geïnvesteerd en het €1800,- model besteld. Bedankt.
Heel veel plezier ermee! Die van mij is vanochtend in productie gegaan :) Hopelijk vallen de levertijden mee en is er genoeg kwaliteitscontrole itt bij de Alienware's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

ThunderBeerts schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:42:
Mijn eerste Dell laptop heb ik gekocht met 2 kortingsbonnen. Is dit nog steeds mogelijk?
Ik heb nog een 'VIP' code, samen met de actie 'SAVE10' zou me dit 20% korting opleveren :)
Zou een hele mooie deal zijn :)
Nee dat werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Wuzi schreef op zondag 22 januari 2017 @ 20:32:
[...]

Helaas zegt dat bij Dell meestal nog niks en staat je status bij UPS dalijk een week lang op aangemeld/verwacht op ups facil. en pas dan gaat ie daadwerkelijk in het vliegtuig.
Mijn 9560 staat ook al een aantal dagen op verzonden. Echter de UPS tracking code geeft: "UPS could not locate the shipment details for your request. Please verify your information and try again later."

Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Ik kijk om het uur of er een wijziging is in de status. Heb ontzettend weinig geduld als het aankomt op wachten op nieuwe spullen. Achja, nu wordt mijn iPad tenminste eens fatsoenlijk gebruikt, nu ik even zonder laptop zit :). Iemand al een definitieve leverdatum gekregen? Mijn ETA staat op 11 februari! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Laatst online: 15-09 20:21
Geen matches
Zo, ik heb de 1599 versie besteld. ETA staat nu op tien februari, dus hopen dat ze dat redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Tot nu toe goed nieuws.. Vandaag besteld en momenteel staat de status al voorbij in productie, wachtende op "met transportbedrijf". Verwachte leveringsdatum staat op 10 februari, maar als het zo gaat hoop ik dat ik hem eerder heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

larsbeumer.apd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:29:
Tot nu toe goed nieuws.. Vandaag besteld en momenteel staat de status al voorbij in productie, wachtende op "met transportbedrijf". Verwachte leveringsdatum staat op 10 februari, maar als het zo gaat hoop ik dat ik hem eerder heb!
Potverdorie dat gaat snel! Misschien zijn deze al prefab dan? Heb vrijdag besteld en maandag bevestigd, en staat nog in productie ter vergelijking. (1799 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Geen matches
PerfektOne schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:30:
[...]

Potverdorie dat gaat snel! Misschien zijn deze al prefab dan? Heb vrijdag besteld en maandag bevestigd, en staat nog in productie ter vergelijking. (1799 model)
Ik weet het niet, ik heb op mijn bevestiging wel de hele lijst qua internals ontvangen.. Wellicht dat ze inderdaad prefab zijn. Nu hopen dat ik hem eerder dan de 10e binnen heb :). Maar bij jou staat 'ie dus al drie dagen op in productie, ben benieuwd hoelang dat gaat duren dan. Hou me op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Geen matches
PerfektOne schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:30:
[...]

Om er nog even op terug te komen, ik zie dat de status nog steeds in productie is, ook al staat er reeds een vinkje in die blauwe balk. Erg verwarrend, denk dat het ook bij mij dus nog even kan duren. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Geen matches
larsbeumer.apd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:59:
[...]

Om er nog even op terug te komen, ik zie dat de status nog steeds in productie is, ook al staat er reeds een vinkje in die blauwe balk. Erg verwarrend, denk dat het ook bij mij dus nog even kan duren. :?
Ja dat heb ik ook, er staat echter bij status wel in productie. Als het blauwe balkje gevuld is, is dat momenteel de status zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maandagmiddag de 15 met 16Gb/512Gb/FHD besteld. Gisteren orderbevestiging gehad, toen naar preproductie en nu al in productie. Levertijd staat nog op 10-2.

Edit 15.53 uur: status is verzonden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2017 15:54 . Reden: Status gewijzigd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:20:
Ik heb maandagmiddag de 15 met 16Gb/512Gb/FHD besteld. Gisteren orderbevestiging gehad, toen naar preproductie en nu al in productie. Levertijd staat nog op 10-2.

Edit 15.53 uur: status is verzonden.
Potverdikkie, dat doet ie sneller dan mijne. Hopen dat mijne deze week ook nog verzonden kan worden. Weet iemand hoelang de levertijd vanaf verzending gemiddeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

larsbeumer.apd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:57:
[...]

Potverdikkie, dat doet ie sneller dan mijne. Hopen dat mijne deze week ook nog verzonden kan worden. Weet iemand hoelang de levertijd vanaf verzending gemiddeld is?
Die van mij staat al sinds maandag op verzonden. Echter is hij nog steeds niet te tracken via UPS. Denk dus dat de batch nog niet echt verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 12:21
Die van mij staat op 'in productie' sinds de bestelling op 23/01. Geschatte leveringsdatum 09/02. Apart dat een latere bestelling eerder wordt verzonden. Ik hecht dan ook niet veel waarde aan de status die Dell geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 20:03
Geen matches
Op reddit zijn al wat gebruikers die hem binnen hebben.
https://www.reddit.com/r/...5q6pfc/got_a_xps_15_9560/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKevv
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-03 11:04
Geen matches
XPS 15 9560

i7-7700HQ
32GB
1TB
4K

Bestelling op 17-01-2016.

China 22/01/2017 3:01 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil.

Hoop dat ze beetje snel zijn :) Binnen 2 weken zou toch wel moeten lukken..

@jseris zijn order gaat sneller zo te zien.

p.s. zijn er al mensen die hem daadwerkelijk ontvangen hebben in NL?

[ Voor 21% gewijzigd door DutchKevv op 26-01-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Geen matches
Bedankt, leuk om te lezen en goed om te weten dat coil whining geen probleem lijkt te zijn, gezien het feit dat dit op de vorige generatie een nogal veelvoorkomend probleem leek.

Edit: status is verzonden, volgens de tracking van UPS is hij onderweg naar hen.

[ Voor 9% gewijzigd door larsbeumer.apd op 27-01-2017 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:56:
[...]

Die van mij staat al sinds maandag op verzonden. Echter is hij nog steeds niet te tracken via UPS. Denk dus dat de batch nog niet echt verzonden is.
Die van mij was gelijk te tracken bij UPS. Hij ligt nu in China. Ik hoorde van een collega die een week terug een 13 en 15 heeft besteld dat die van hem 5 dagen op "China" heeft gestaan en toen ineens in Europa was. Is nog niet geleverd btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jseris
Geen matches
DutchKevv schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:44:
XPS 15 9560

i7-7700HQ
32GB
1TB
4K

Bestelling op 17-01-2016.

China 22/01/2017 3:01 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil.

Hoop dat ze beetje snel zijn :) Binnen 2 weken zou toch wel moeten lukken..

@jseris zijn order gaat sneller zo te zien.

p.s. zijn er al mensen die hem daadwerkelijk ontvangen hebben in NL?
Snel gaat het zeker.... m'n XPS wordt vandaag bezorgd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jseris
Geen matches
Mijn XPS 9560 wordt vandaag bezorgd volgens de UPS Tracking Information 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKevv
Geen matches
jseris schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:02:
[...]

Ooh wat oneerlijk :( Ben jaloers haha, ik loop te f5'n om het leven op de UPS site

Welk model heb je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Geen matches
is er op het moment nog een kortingsactie op de XPS?

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Geen matches
jseris schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:02:
[...]

Welk model/uitvoering heb jij besteld dan :o ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jseris
Geen matches
PerfektOne schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:30:
[...]

Welk model/uitvoering heb jij besteld dan :o ?
Het model van 2099 euro.

Super nice om 'm zo vlak voor het weekend in ontvangst te mogen nemen. Tevens erg fijn dat we dit weekend geen plannen hebben (voor de verandering), dus ik weet waar ik m'n tijd aan ga besteden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

Geen matches
JP_S schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:23:
is er op het moment nog een kortingsactie op de XPS?
Ja; gratis verzending.. maar niets anders helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

jseris schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:43:
[...]

Het model van 2099 euro.

Super nice om 'm zo vlak voor het weekend in ontvangst te mogen nemen. Tevens erg fijn dat we dit weekend geen plannen hebben (voor de verandering), dus ik weet waar ik m'n tijd aan ga besteden :+
Damn, ben echt jaloers! Wat was de oorspronkelijke (verwachte) leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jseris
PerfektOne schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:45:
[...]

Damn, ben echt jaloers! Wat was de oorspronkelijke (verwachte) leverdatum?
9 feb (heb 'm 17 jan in de avond besteld). Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne

PerfektOne

Striving for Perfektion

jseris schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:57:
[...]

9 feb (heb 'm 17 jan in de avond besteld). Jij?
20-01 besteld
20-01 geld overgeboekt
23-01 bevestiging
27-01 verzonden

Oorspronkelijke leverdatum was/is 11 februari :P

Hoe lang heeft die bij jou op verzonden gestaan tot die in Tilburg was?

[ Voor 11% gewijzigd door PerfektOne op 27-01-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKevv
Same here, ook 17-01 besteld in de avond, die van mij hangt nog ergens in China als ik UPS moet geloven..

Hoe lang duurde het voordat UPS van status: 'Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil' afging tot aan daadwerkelijke levering? :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Geen matches
jseris schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:04:
Mijn XPS 9560 wordt vandaag bezorgd volgens de UPS Tracking Information 8)
Gaaf, laat maar horen hoe die bevalt 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jseris
DutchKevv schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:04:
Same here, ook 17-01 besteld in de avond, die van mij hangt nog ergens in China als ik UPS moet geloven..

Hoe lang duurde het voordat UPS van status: 'Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil' afging tot aan daadwerkelijke levering? :) Thanks
22/01/2017 @ 06.01: Your package is in transit to the UPS facility. (China)
27/01/2017 @ 06:14: Out for Delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
Geen matches
jseris schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:39:
[...]

22/01/2017 @ 06.01: Your package is in transit to the UPS facility. (China)
27/01/2017 @ 06:14: Out for Delivery
Dat is rap... Ik denk dat mijn agent een verkeerde afslag genomen heeft... de status is al een dag hetzelfde: 'agent pickup, in transit to UPS facility' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
EricDH schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:28:
[...]

Dat is rap... Ik denk dat mijn agent een verkeerde afslag genomen heeft... de status is al een dag hetzelfde: 'agent pickup, in transit to UPS facility' :)
Er zit 5 dagen tussen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:38

Jebus4life

BE User

Geen matches
Helaas is de -10% actie idd 2 dagen terug afgelopen; ik had het ook gisteren pas door... Had graag 15 16Gb/512Gb/FHD besteld maar nu die korting er niet meer is ben ik minder enthousiast; €2100 of €1890 is een behoorlijk verschil... :(

(eigen fout natuurlijk, maar maakt het niet minder zuur)

[ Voor 11% gewijzigd door Jebus4life op 27-01-2017 14:38 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
Geen matches
haha oh ja zie het nu pas..... 8)7
Pagina: 1 ... 96 ... 105 Laatste