Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 102 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05 13:19
(jarig!)
Matched: lever, dell
Ik sluit me ook aan bij de laatste posters;

Heb ook een XPS15 i7 512GB FHD op zaterdag 7-7 besteld, met geplande leverdatum 10-7.

Alleen de bijbestelde accesoires zijn gisteren ontvangen, de XPS15 heeft leverdatum 18-7 gekregen.
(je kunt overigens op de pakbon zien wat de volgende geplande 'pick' datum is voor de order, bij mij is dat 12-7).

Voor thuisbestellingen is levering op de 18e standaard als je vanaf de 12e besteld. Ze verzamelen blijkbaar een week lang orders die dan ineens aan UPS worden overgedragen op 17-7.

--

Iets anders wat me opvalt, die 'aanbiedingen' op de DELL site, zoals het 'black-friday' weekend waarin ik besteld heb, de voorgaande 12% kortingsactie, en de nu lopende 15% lopende actie... het lijkt allemaal een wassen neus. De laptop wordt per saldo gewoon iedere week een klein beetje goedkoper. Nu ook weer 40 euro eraf t.o.v. het 'black-friday' weekend.

Afprijstruuks, als je het mij vraagt.

Like this yall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 12-10-2019
Matched: lever
mrFreeZe schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:51:

Voor thuisbestellingen is levering op de 18e standaard als je vanaf de 12e besteld. Ze verzamelen blijkbaar een week lang orders die dan ineens aan UPS worden overgedragen op 17-7.
Dat is wel gek, want ik heb de 9e dezelfde configuratie besteld en mijn leverdatum is de 25e :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFreeZe
(jarig!)
Sperziemone schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:42:
[...]

Dat is wel gek, want ik heb de 9e dezelfde configuratie besteld en mijn leverdatum is de 25e :?
Inderdaad vreemd, dan zal mijn aanname m.b.t. het verzamelen misschien niet kloppen.

Wat ik me nog wel kan voorstellen is dat je met ideal betaald hebt ? Dan verschuift de bevestigingsdatum +/- 3 dagen, dus in het beste geval start de order dan op de 12e.

Maar dan nog is de 25e wel heel laat. :(
Welke 'verzenddatum' staat er op de pakbon bij jou ?

Ik zal nog even laten weten of er daadwerkelijk geleverd wordt de 18e bij mij.

[ Voor 6% gewijzigd door mrFreeZe op 11-07-2018 14:15 ]

Like this yall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net te horen dat de verwachte levertijd op de bestelstatus pagina slechts een automatisch gegenereerde verwachting is. Klantenservice heeft zelf een tool waarmee ze veel nauwkeuriger kunnen zien wat de status van je order is. Vandaar dat er ook regelmatig voor de verwachte leverdatum geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 18:58
Geen matches
Was me niet eerder opgevallen, maar bij mij staat op de pakbon Verzenddatum: 12-7-2018.
Sperziemone, kan jij eens kijken wat er op jouw pakbon staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bregmic
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-08-2022
Geen matches
Voor wat het waard is: ik heb dezelfde bestelling/situatie als mrFreeZe.

Heeft iemand met pakbon verzenddatum 12-07 al een UPS link? Ik inmiddels wel,maar die is nog 'dood'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bregmic
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-08-2022
Matched: dell
Update op bovenstaande: volgens de Dell bestelling status is hij verzonden (inclusief track&trace)
UPS herkent 'm nog niet, post een update zodra bezorgmoment bekend is!》》》

Update: vandaag bezorging, uiteindelijk vlotter dan ik had verwacht na de eerste berichten hier/van Dell customer service.

[ Voor 30% gewijzigd door Bregmic op 12-07-2018 07:10 . Reden: Bezorgmoment bekend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:40
Bregmic schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:44:
Update op bovenstaande: volgens de Dell bestelling status is hij verzonden (inclusief track&trace)
UPS herkent 'm nog niet, post een update zodra bezorgmoment bekend is!
Hier ook de status op verzonden, op 10-07, track & trace werkt nog niet. Ben benieuwd wanner het afgeleverd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Even terugkomend op mijn bestellingsverhaal. Ik heb iemand anders gemaild in hetzelfde Dell team in het buitenland en die collega zei tegen mijn contactpersoon dat die contact moest opnemen. 5 minuten later kreeg ik telefoon uit New York ipv India. Mijn credit card nummer doorgeven en opeens was alles geregeld. Omgz het kan traag gaan, maar ook opeens heel snel. Nu is verwachte levertijd 19-7. Nu in zelfde bootje als jullie, lekker afwachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
Tannay60 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:36:
Even terugkomend op mijn bestellingsverhaal. Ik heb iemand anders gemaild in hetzelfde Dell team in het buitenland en die collega zei tegen mijn contactpersoon dat die contact moest opnemen. 5 minuten later kreeg ik telefoon uit New York ipv India. Mijn credit card nummer doorgeven en opeens was alles geregeld. Omgz het kan traag gaan, maar ook opeens heel snel. Nu is verwachte levertijd 19-7. Nu in zelfde bootje als jullie, lekker afwachten!!
Naar waar heb je die mail gestuurd, als ik vragen mag? Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
Ah ik wist niet eens dat er een pakbon was :) Gevonden, en er staat verzenddatum 19-07. Zit dus duidelijk in een latere batch dan jullie, helaas (door iDeal?). Ben benieuwd of hij in de praktijk dan de 20e/21e wordt geleverd. Zou mooi zijn als ik hem dat weekend heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Le Enfant! schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:39:
[...]

Naar waar heb je die mail gestuurd, als ik vragen mag? Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje.
Als je in hetzelfde schuitje zou zitten dan heb je als het goed is een mail ontvangen van een persoon van Dell met de mededeling dat je credit card betaling geweigerd is. Juist met die persoon moet je communiceren. Ik had toevallig een out of office van mn contactpersoon gekregen waar een mailadres van een collega van hem in stond. Dus die maar mailen en zo ging het balletje rollen om mijn order af te ronden. Ik had vanochtend ook toevallig met Dell team NL gebeld, alleen die verifieren geen credit card betalingen maar juist het team in New York nu ik zo achtergekomen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFreeZe
(jarig!)
Geen matches
Ook die van mij is "verzonden" met UPS link nu, mooi! :)

Like this yall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand enig idee wat er wordt gedaan met pakketten als je niet thuis bent? Gaat het dan naar een UPC access point en kun je het daar ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Effe gegoogled op "ups niet thuis"
Blijkbaar moet je daar om vragen dmv de infonotice:

Na een afleverpoging

Als u een pakket verwacht, maar de eerste afleverpoging gemist hebt, heeft u enkele mogelijkheden.

De UPS InfoNotice® laat u weten dat we het hebben geprobeerd, maar uw pakket niet konden afleveren.

Door middel van uw UPS InfoNotice kunt u de levering van uw pakket opnieuw organiseren. Log gewoon in op ups.com en voer in het Trackingveld uw UPS InfoNotice-nummer in op de startpagina of de trackingpagina van ups.com.

Via deze beide opties kunt u een van de volgende diensten aanvragen:

Mijn pakket afhalen op een UPS-locatie: Laat uw pakket afgeven op een UPS-locatie, zoals een UPS Access Point-locatie of een UPS klantencenter.
Mijn pakket op een ander adres afleveren: Laat uw pakket op een ander adres afleveren, wanneer u niet thuis zult zijn.
Mijn pakket op een andere dag afleveren: Laat uw pakket op een andere dag afleveren.

U kunt er ook voor kiezen dat UPS nog een afleverpoging onderneemt - dit zullen we maximaal drie keer doen. Na de derde afleverpoging wordt uw pakket teruggestuurd naar de afzender.

[ Voor 90% gewijzigd door hegenious op 12-07-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Dell XPS 15 i7 9570 512 gb
Orderdatum: 06-07-2018
Orderbevestiging: ontvangen
Geschatte levering: 10-7-2018
Geleverd :12-07-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
baco101 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 12:35:
Dell XPS 15 i7 9570 512 gb
Orderbevestiging: ontvangen
Geschatte levering: 10-7-2018
Geleverd :12-07-2018
Toch best bizar dat het bij mij zoveel later zal zijn. Drie dagen later besteld, nog geen orderbevestiging, wordt de 19e pas verzonden, geschatte leverdatum 25e... ;(

Fijn dat je hem al binnen hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Geen matches
baco101 gefeliciteerd!

Wat is die orderbevestiging precies en wanneer ontvang je die?
Ik neem aan dat je niet het mailtje bedoelt wat je binnen een paar miniten na het plaatsen van de bestelling krijgt? Daar staat namelijk in dat je nog een order bevestiging zou moeten krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Geen matches
hegenious schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 12:56:
baco101 gefeliciteerd!

Wat is die orderbevestiging precies en wanneer ontvang je die?
Ik neem aan dat je niet het mailtje bedoelt wat je binnen een paar miniten na het plaatsen van de bestelling krijgt? Daar staat namelijk in dat je nog een order bevestiging zou moeten krijgen...
Thanks

Orderbevestiging had ik een kwartier na bestelling op 6 juli om 12:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Of de duvel ermee speelt, ik krijg net de Orderbevestiging binnen.
De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2018-07-18.
Op de Status pagina is de bestelling van "Wordt verwerkt" naar "Bevestigd" gegaan. Er zit weer wat schot in de zaak, maar man man, ik krijg enorme jeuk van het Dell bestel proces. Niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
hegenious schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:35:
Of de duvel ermee speelt, ik krijg net de Orderbevestiging binnen.
De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2018-07-18.
Op de Status pagina is de bestelling van "Wordt verwerkt" naar "Bevestigd" gegaan. Er zit weer wat schot in de zaak, maar man man, ik krijg enorme jeuk van het Dell bestel proces. Niet meer van deze tijd.
Nee dat bestel proces is van pakweg 10 jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:19
Heeft iemand enig idee of de Dell XPS 9560 (CNX95601 of CNX95602) nog leverbaar is via Dell? Ik zou graag die laptop kopen voor mijn studie (Vind de 9570 lijn te duur) maar helaas is deze sinds een aantal weken niet meer te bestellen zover ik kan zien. Via andere webshops worden ze nog geleverd maar daar kan ik niet gebruik maken van de 15% kortingsactie zoals Dell die nu heeft of de 12% studentenkorting van Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
Geen matches
Jeej, mijn order is net bevestigd :) Verzenddatum is helaas nog steeds de 19e. Snap niet dat ze hem niet gewoon morgen verzenden en dat nog een week moet duren, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DELL XPS 15 9570 i7 16GB 512GB (non 4k)

Status: bevestigd
Verwachte leverdatum: 10-07-2018
Geleverd: 12-07-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Sperziemone schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 18:43:
Jeej, mijn order is net bevestigd :) Verzenddatum is helaas nog steeds de 19e. Snap niet dat ze hem niet gewoon morgen verzenden en dat nog een week moet duren, maargoed.
De kans is volgens mij groot dat je 'm gewoon dezelfde dag krijgt als ik.
Ik vermoed dat wanneer iemand met Ideal betaalt, dell er automatisch al 3 dagen bijtelt en zodoende lijk je in de volgende batch terecht te komen.
Gezien dat je nu de orderbevestiging hebt gekregen, betekent volgens mij dat je betaling is goedgekeurd. Zou dus zomaar kunnen dat jouw systeem op dezelfde pallet staat te wachten om de deur uit te gaan als dat van mij. Hopelijk vanavond nog :D
Lang verhaal kort, jij hebt de laptop allang binnen voor de 25e.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sperziemone
Geen matches
Dat zou mooi zijn! :) We gaan het meemaken! Ik stap na járen over van Apple naar Windows. Wel opgegroeid met Windows i.v.m. gamen, maar als grafisch ontwerper werk ik met Apple. Tegenwoordig vind ik Apple het geld niet meer waard. Ben nu ruim € 1000 goedkoper uit en krijg er nog een sterker systeem voor ook! Ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen i.c.m. mijn werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Op de statuspagina ben ik nu ook naar de 25e gezet, er staat nu Geschatte leveringsdatum: 25-7-2018 (bijgewerkt). Lekker dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Ik heb verder geen mail meer gekregen na orderbevestiging, maar als ik opnieuw mijn orderstatus checkt, zie ik opeens dat die verzonden is en een knop om UPS zending te traceren. Alleen kan pakket nog niet vinden. Wellicht staat die klaar om weg te gaan ipv dat die al onderweg is. Er staat wel verzonden op 12-07-2018. Hieronder mijn totale status.

Dell XPS 15 i7 9570 512 gb 4K
Orderdatum: 09-07-2018
Orderbevestiging: 10-7-2018 CC geweigerd. Bevestiging op 11-07-2018 na telefoon rompslomp
Geschatte levering: 19-7-2018
Orderdatum: nieuwe orderdatum 11-07-2018
Verzendstatus: verzonden op 12-07-2018
Levertijd: onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
@Tannay60 bij mij werkte die ups link pas de avond voor aflevering, kijk vanavond rond een uur of 11 nog eens. De mijne was de 10de verzonden en werd de 12de geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
baco101 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:32:
@Tannay60 bij mij werkte die ups link pas de avond voor aflevering, kijk vanavond rond een uur of 11 nog eens. De mijne was de 10de verzonden en werd de 12de geleverd
Thanks voor de info! In theorie kan het zijn dat het morgen al aan komt :9~ Weet alleen niet of die van jou ook uit china kwam en met 2 dagen geleverd werd? Ik heb geen idee waar die van mij komt. Misschien lag die al ergens klaar, hehe.

[ Voor 18% gewijzigd door Tannay60 op 13-07-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Tannay60 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:13:
Ik heb verder geen mail meer gekregen na orderbevestiging, maar als ik opnieuw mijn orderstatus checkt, zie ik opeens dat die verzonden is en een knop om UPS zending te traceren. Alleen kan pakket nog niet vinden. Wellicht staat die klaar om weg te gaan ipv dat die al onderweg is. Er staat wel verzonden op 12-07-2018. Hieronder mijn totale status.

Dell XPS 15 i7 9570 512 gb 4K
Orderdatum: 09-07-2018
Orderbevestiging: 10-7-2018 CC geweigerd. Bevestiging op 11-07-2018 na telefoon rompslomp
Geschatte levering: 19-7-2018
Orderdatum: nieuwe orderdatum 11-07-2018
Verzendstatus: verzonden op 12-07-2018
Levertijd: onbekend
Bofkont :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
hegenious schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 07:27:
Op de statuspagina ben ik nu ook naar de 25e gezet, er staat nu Geschatte leveringsdatum: 25-7-2018 (bijgewerkt). Lekker dit.
Welkom bij de duurt-lang-club -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Ik heb gisteren een support case ingelegd bij Dell met het verzoek om een status update op mijn bestelling en zojuist antwoord ontvangen via een persoonlijke email.

Beste
ik heb de zaak overgenomen en is in behandeling
Ik heb je leverdatum gecheckt en het komt zoals het hier staat op 25-07-2018
Vanwege dat we wat onderdelen voor jouw product misten
We houden je up to date over je bestelling ik zal maandag nog een keer voor je nagaan.
Vriendelijke groet

Mijn case is in ieder geval onder de aandacht van Dell NL gebracht, En dat van die onderdelen verklaart een hoop.
@Sperziemone yeay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
hegenious schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:43:
Ik heb gisteren een support case ingelegd bij Dell met het verzoek om een status update op mijn bestelling en zojuist antwoord ontvangen via een persoonlijke email.

Beste
ik heb de zaak overgenomen en is in behandeling
Ik heb je leverdatum gecheckt en het komt zoals het hier staat op 25-07-2018
Vanwege dat we wat onderdelen voor jouw product misten
We houden je up to date over je bestelling ik zal maandag nog een keer voor je nagaan.
Vriendelijke groet

Mijn case is in ieder geval onder de aandacht van Dell NL gebracht, En dat van die onderdelen verklaart een hoop.
@Sperziemone yeay ;)
ik heb ook zo'n antwoord gehad dat ze op onderdelen zaten te wachten en die zouden 14-07 binnenkomen ,1 dag later stond er verzonden en 2 dagen later had ik mijn laptop dus of het allemaal up to date is bij dell vraag ik me af.

ging bij mij om een xps 15 9570 fhd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
Aan die mail is maar weer pijnlijk duidelijk te zien dat Dell bezuinigt op klantenservice... :X

Trouwens, heb jij heel toevallig ook de Premier keyboard + muis erbij besteld? Dat zou een hoop verklaren qua missende producten + onze late levertijd...

[ Voor 45% gewijzigd door Sperziemone op 13-07-2018 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Tja 't is geen Coolblue he.
En met zo'n mail tilt Dell het probleem over het weekend heen. Bekend truukje van support afdelingen bij hele grote bedrijven.
Stiekem hoop ik maandag (goed) nieuws te krijgen natuurlijk.

Nu maar eens een paar uurtjes weg van de PC.... 't is mooi weer en Dell mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Geen matches
Ziet er chique uit, meer nee,ik heb geen kb en muis besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:22
Dinsdag een full spec Alienware m17 besteld.

10-7-2018: Besteld en betaald met IDEAL.
13-7-2018: Orderbevestiging binnen met geschatte levertijd 25-7-2018.

Niet mijn eerste bestelling bij Dell, zal wel een paar dagen eerder komen als alles op voorraad is.
Wel bijzonder dat Dell 3 dagen nodig heeft voor het bevestigen van een IDEAL betaling. Vrij ouderwets, kon hem beter met mijn cc betalen dan ging het nog een stukje sneller.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 15:41

CasGas

.

hegenious schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:44:
Tja 't is geen Coolblue he.
En met zo'n mail tilt Dell het probleem over het weekend heen. Bekend truukje van support afdelingen bij hele grote bedrijven.
Stiekem hoop ik maandag (goed) nieuws te krijgen natuurlijk.

Nu maar eens een paar uurtjes weg van de PC.... 't is mooi weer en Dell mag de pret niet drukken.
Het is mij geen bekend truukje, kan je het eens uitleggen?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Dark Master schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:45:
Dinsdag een full spec Alienware m17 besteld.

10-7-2018: Besteld en betaald met IDEAL.
13-7-2018: Orderbevestiging binnen met geschatte levertijd 25-7-2018.

Niet mijn eerste bestelling bij Dell, zal wel een paar dagen eerder komen als alles op voorraad is.
Wel bijzonder dat Dell 3 dagen nodig heeft voor het bevestigen van een IDEAL betaling. Vrij ouderwets, kon hem beter met mijn cc betalen dan ging het nog een stukje sneller.
Ja dat wilde ik ook perse. Snel en uitgesteld betalen haha :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Net een XPS 15 besteld, 512GB met 16GB en 4k scherm en 3 jaar support plus met onsite, betaald met PayPal en volgens de verwachting zou die tussen 18 en 23 juli geleverd moeten worden.

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
CasGas schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 20:21:
Net een XPS 15 besteld, 512GB met 16GB en 4k scherm en 3 jaar support plus met onsite, betaald met PayPal en volgens de verwachting zou die tussen 18 en 23 juli geleverd moeten worden.
Nice! Zelfde als die van mij. Hopelijk voelt het niet te groot aan, wilde eerst die xps 13 hebben, alleen qua specs is het weer wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas

CasGas

.

Oja, ik heb dan nog wel de usb c dongle erbij (hdmi/vga/gigabit/etc) en nog de Dell 18000 companion erbij, maar geen idee of dat uitmaakt voor de levertijd in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
baco101 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:32:
Helaas geen update tot nu toe, maar afwachten dus. Las in eerdere berichten dat er bij een aantal mensen ook geen nummer stonden dus niet trackable en opeens stond UPS voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Tannay60 schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 11:05:
[...]

Helaas geen update tot nu toe, maar afwachten dus. Las in eerdere berichten dat er bij een aantal mensen ook geen nummer stonden dus niet trackable en opeens stond UPS voor de deur.
Ja de informatie voorziening wat betreft levering is zwaar k*T bij Dell, ik hoop voor je dat je laptop snel bij je thuis staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Voor een groot internationaal bedrijf zoals Dell, heeft Dell zijn zaken ook niet erg goed geregeld. Ik heb zaterdag een XPS 15 besteld met die korting van 250 euro. Dinsdag kreeg ik een mail van een Indiër dat mijn CC werd geweigerd en dat ze me willen contacteren om het verder op te lossen. Tevens stond er ook in die mail dat na 48 uur de order automatisch wordt verwijderd. Ik stuur dus niet zo lang een mail terug dat het mogelijk zou zijn voor een andere betaalmogelijkheid en dat ze me telefonisch mochten opbellen. Twee dagen later kreeg ik nog altijd geen telefoon of mail, ik heb toen terug een mail gestuurd en zelfs daarop krijg ik nog altijd geen antwoord. :F

Ik heb al getracht te bellen naar de Nederlandstalige Dell Support, maar daar krijg je blijkbaar geen optie om iemand aan de lijn te krijgen in verband met vragen over een bestelling (wat volgens de site van Dell wel kan? 8)7 )

Nu is mijn order nog altijd niet verwijderd, maar staat deze nog steeds op 'not yet assigned', dus er is nog hoop. Maar ik hoop dat ik vlug wordt gecontacteerd of anders annuleer ik de order en koop ik wel bij een bedrijf waar klantvriendelijkheid wel hoog in het vaandel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Le Enfant! schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 16:02:

Ik heb al getracht te bellen naar de Nederlandstalige Dell Support, maar daar krijg je blijkbaar geen optie om iemand aan de lijn te krijgen in verband met vragen over een bestelling (wat volgens de site van Dell wel kan? 8)7 )
Afdeling consumenten
9:00 - 16:00 (Maandag - Vrijdag)
020 674 4200
Houd uw bestelnummer bij de hand wanneer u belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een groot internationaal bedrijf zoals Dell, heeft Dell zijn zaken ook niet erg goed geregeld. Ik heb zaterdag een XPS 15 besteld met die korting van 250 euro. Dinsdag kreeg ik een mail van een Indiër dat mijn CC werd geweigerd en dat ze me willen contacteren om het verder op te lossen. Tevens stond er ook in die mail dat na 48 uur de order automatisch wordt verwijderd. Ik stuur dus niet zo lang een mail terug dat het mogelijk zou zijn voor een andere betaalmogelijkheid en dat ze me telefonisch mochten opbellen. Twee dagen later kreeg ik nog altijd geen telefoon of mail, ik heb toen terug een mail gestuurd en zelfs daarop krijg ik nog altijd geen antwoord. :F

Nu is mijn order nog altijd niet verwijderd, maar staat deze nog steeds op 'not yet assigned', dus er is nog hoop. Maar ik hoop dat ik vlug wordt gecontacteerd of anders annuleer ik de order en koop ik wel bij een bedrijf waar klantvriendelijkheid wel hoog in het vaandel staat.
@Le Enfant!
Ik heb het ook al een paar keer in eerdere posts aangegeven; de klantenservice via Facebook messenger is zeer goed bereikbaar (reageert tussen 9-18 binnen een uur) en je wordt er erg goed geholpen. Ik durf te wedden dat ze je daar beter kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60

Jeetje dit klinkt echt als My life with Dell Order movie. Ik had Dell NL support gebeld toen, en je krijgt een toetsen menu, daar had ik wel iets met onderwerp bestelling gekozen. Diegene aan de lijn wist wie die Indier is en kon zien of die online is. Soort van Slack for business denk ik. Misschien dat je zo op die manier kan pushen dat je door komt. Ik had die Indier ook twee maal gemaild zonder succes. Die negeert het gewoon, iedereen is maar een nummertje denk ik. Zodra die je belt gaat het heel snel met je order. Volgende keer denk ik wel twee keer na of ik weer ga bestellen bij Dell, het is maar dat ze toffe laptops verkopen.

Dit issue verwacht ik eerder bij after sale en niet wanneer je gaat beginnen met kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Geen matches
Ik zie nu pas dat wanneer ik op die UPS link klikt dat er ipv een tracknummer de waarde 'volghier' staat. Lekker handig. Heb support maar een email verstuurd. Pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Geen matches
Dit is de config die ik heb besteld.

[afbeelding]

Er staat bij deze config:

Gloednieuwe XPS 15 met Windows 10 Home, de nieuwste 8e generatie Intel Core i7 Quad-Core processor.......

Hebben ze met de 17-8750H hexa-core processor het enige USP voor het 9570 model te pakken en verprutsen ze het in hun "etalage" door lousy knip & plakwerk.

[ Voor 89% gewijzigd door hegenious op 15-07-2018 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Geen matches
hegenious schreef op zondag 15 juli 2018 @ 16:45:
Dit is de config die ik heb besteld.

[afbeelding]

Er staat bij deze config:

Gloednieuwe XPS 15 met Windows 10 Home, de nieuwste 8e generatie Intel Core i7 Quad-Core processor.......

Hebben ze met de 17-8750H hexa-core processor het enige USP voor het 9570 model te pakken en verprutsen ze het in hun "etalage" door lousy knip & plakwerk.
Ik ging twijfelen opeens toen ik dat ook las. Gelijk op de site van intel naar dat cpu gekeken, gelukkig een 6-core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Tannay60 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 18:17:
[...]

Ik ging twijfelen opeens toen ik dat ook las. Gelijk op de site van intel naar dat cpu gekeken, gelukkig een 6-core.
Hallo,

Ik sta op het punt om een dell xps 15 te bestellen. Alleen als ik de product besluit te retoureneren kan dat binnen 14 dagen alleen worden wel terugzendingkosten meegerekend. Weet jij misschoen hoeveel dat ongeveer is ?
Als dat een hoog bedrag is ga ik dat niet riskeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Geen matches
wanneer je de laptop retourneert krijg je je geld terug met uitzondering van de oorspronkelijke verzend kosten. Als je met PayPal betaalt neemt PayPal de retour kosten voor haar rekening. Die gratis PP dienst moet je dan wel eerst aanzetten in je account instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Zojuist navraag gedaan op mijn bestelling en ik had binnen een half uur antwoord.
Men wacht nog op een onderdeel en zoals het er nu uitziet zal de levering op 25 Juli plaatsvinden.

Een beetje balen natuurlijk, maar niets aan te doen.

9 Juli besteld
11 Juli bevestigd; verzend datum 12 Juli; leverdatum 18 Juli
12 Juli verzend datum naar 18 Juli geschoven en leverdatum naar 25 Juli gezet.

Config:
XPS 15 FHD
Core i7-8750H
16GB RAM
512GB SSD

De redenen dat ik heb gekozen voor FHD boven UHD zijn:
- UHD is glossy en dat vind ik niet prettig (ervaring met Asus i7 VivoBook)
- UHD heeft touch en dat voegt niets toe (ervaring met VivoBook)
- Windows en UHD gaan niet altijd goed samen met scaling en sommige vensters krijgen daardoor text die te klein is om te lezen.
- UHD heeft een hoger batterij verbruik tot gevolg
- Zelfs met mijn neus op het scherm zie ik het verschil niet met de FHD versie (leeftijd? :D :7 )
- Besparing van 250 euro

[ Voor 35% gewijzigd door hegenious op 16-07-2018 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
  • Nu online
hegenious schreef op maandag 16 juli 2018 @ 07:47:
wanneer je de laptop retourneert krijg je je geld terug met uitzondering van de oorspronkelijke verzend kosten. Als je met PayPal betaalt neemt PayPal de retour kosten voor haar rekening. Die gratis PP dienst moet je dan wel eerst aanzetten in je account instellingen.
Als ik de dell xps 15 bestel staat er dat er geen verzendingskosten zijn. Dus het zal wel vrachtkosten zijn maar ik hoop dat het niet hoog uitvalt als ik de laptop wil
Retouren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Gisteren Dell toch maar gemaild omtrent tracking nummer. Heb vandaag nummer gekregen van UPS met de mededeling dat deze alleen actief is zodra laptop bij UPS arriveert voor verdere levering. Dus vergelijkbaar met voorgaande situaties, alleen dat nummer alleen zichtbaar was vlak voor levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Ik heb vandaag opnieuw gebeld en via de technische support me een weg gebaand naar de juiste persoon die alles in gang kon zetten. Een uurtje later kreeg ik opnieuw mail van dezelfde Indiër met een bijlage waar een rekeningnummer in stond waar ik mijn geld naar toe kan overschrijven. Daarnet de overschrijving gedaan en hopelijk binnen drie dagen een bestelnummer en tracking code van UPS. *O*

Ik zag helaas wel in de bijlage dat de verwachte leveringsdatum op 10 augustus stond.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Le Enfant! schreef op maandag 16 juli 2018 @ 21:24:
Ik heb vandaag opnieuw gebeld en via de technische support me een weg gebaand naar de juiste persoon die alles in gang kon zetten. Een uurtje later kreeg ik opnieuw mail van dezelfde Indiër met een bijlage waar een rekeningnummer in stond waar ik mijn geld naar toe kan overschrijven. Daarnet de overschrijving gedaan en hopelijk binnen drie dagen een bestelnummer en tracking code van UPS. *O*

Ik zag helaas wel in de bijlage dat de verwachte leveringsdatum op 10 augustus stond.. -O-
Mooi dat het gelukt is. Ik had wel aan de telefoon met CC betaald. 1 min later kreeg ik bevestiging. Hiervoor had ik met Paypal betaald icm CC en daarna alleen met CC aan de telefoon. Ik kreeg die optie ook om over te maken, maar niet gedaan. Beetje teveel gedoe. Jeetje 10 augustus pas, wss heel veel mensen aan het bestellen geweest met die korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
  • Nu online
Tannay60 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:11:
[...]

Mooi dat het gelukt is. Ik had wel aan de telefoon met CC betaald. 1 min later kreeg ik bevestiging. Hiervoor had ik met Paypal betaald icm CC en daarna alleen met CC aan de telefoon. Ik kreeg die optie ook om over te maken, maar niet gedaan. Beetje teveel gedoe. Jeetje 10 augustus pas, wss heel veel mensen aan het bestellen geweest met die korting.
Ik bestelde om 18:18, en mijn verwachte leverdatum is 12 augustus. Ik heb met ideal betaalt vandaar denk ik loop van deze week krijg ik orderbevestiging met ideal duurt het altijd lang. Ik had het voor 27 augustus nodig dus mooi op tijd. Wel jammer dat met ideal betaling altijd zo lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
A. Ben schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:26:
[...]

Ik bestelde om 18:18, en mijn verwachte leverdatum is 12 augustus. Ik heb met ideal betaalt vandaar denk ik loop van deze week krijg ik orderbevestiging met ideal duurt het altijd lang. Ik had het voor 27 augustus nodig dus mooi op tijd. Wel jammer dat met ideal betaling altijd zo lang duurt
Oh en ligt natuurlijk ook aan welke config je genomen hebt. levering zou uiterlijk 19 juli zijn, maar dell helpdesk zei al dat het volgende week pas geleverd gaat worden, I hope not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
hegenious schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:39:
Zojuist navraag gedaan op mijn bestelling en ik had binnen een half uur antwoord.
Men wacht nog op een onderdeel en zoals het er nu uitziet zal de levering op 25 Juli plaatsvinden.

Een beetje balen natuurlijk, maar niets aan te doen.

9 Juli besteld
11 Juli bevestigd; verzend datum 12 Juli; leverdatum 18 Juli
12 Juli verzend datum naar 18 Juli geschoven en leverdatum naar 25 Juli gezet.

Config:
XPS 15 FHD
Core i7-8750H
16GB RAM
512GB SSD

De redenen dat ik heb gekozen voor FHD boven UHD zijn:
- UHD is glossy en dat vind ik niet prettig (ervaring met Asus i7 VivoBook)
- UHD heeft touch en dat voegt niets toe (ervaring met VivoBook)
- Windows en UHD gaan niet altijd goed samen met scaling en sommige vensters krijgen daardoor text die te klein is om te lezen.
- UHD heeft een hoger batterij verbruik tot gevolg
- Zelfs met mijn neus op het scherm zie ik het verschil niet met de FHD versie (leeftijd? :D :7 )
- Besparing van 250 euro
Ik had dus een halve dag later besteld en bij mij staat al sinds dag 1: verzendatum 19 juli, leverdatum 25 juli. Maar stiekem hoop ik wel dat als hij donderdag verzonden is, hij zaterdag wel aankomt. UPS doet daar toch niet serieus ook weer 5 werkdagen over? 8)7 Leveren ze eigenlijk überhaupt op zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
  • Nu online
Sperziemone schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:44:
[...]

Ik had dus een halve dag later besteld en bij mij staat al sinds dag 1: verzendatum 19 juli, leverdatum 25 juli. Maar stiekem hoop ik wel dat als hij donderdag verzonden is, hij zaterdag wel aankomt. UPS doet daar toch niet serieus ook weer 5 werkdagen over? 8)7 Leveren ze eigenlijk überhaupt op zaterdag?
Geloof het wel, Jij had trouwens ook met ideal betaald. Na hoeveel dagen kreeg jij de orderbevestiging ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Geen matches
Heeft iemand ook toevallig een dbrand skin besteld voor de xps 15? Ik heb eerst de top cover in Dragonskin zwart besteld. Ben benieuwd hoe dat staat. Is ook onderweg vanuit Canada naar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
[
[...]

bij mij stond op dag 1 als verzenddatum 12 juli, leverdatum 18 juli maar is vertraagd door een ontbrekend onderdeel volgens Dell en de bestelling staat nu op verzenddatum 19 juli, leverdatum 25 juli, net als jij.

Wat UPS en leveren op zaterdag betreft, no luck. Dat kun je wel als een extra dienst tegen betaling van ze afnemen, maar dan zal je Dell moeten laten weten dat ze een "zaterdag afleveren" pakket er van maken. Als ze dat al doen zal het op jouw kosten zijn vermoed ik. Kortom, de standaard UPS dienst is ma-vr. volgens mij.
Eigenlijk weinig ervaring met UPS dus bovenstaande heb ik ook maar gegoogled. Weet iemand hier uit eigen ervaring of Dell/UPS gewoon op zaterdag leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
A. Ben schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:03:
[...]
Geloof het wel, Jij had trouwens ook met ideal betaald. Na hoeveel dagen kreeg jij de orderbevestiging ?
9 juli besteld, 12 juli de orderbevestiging.
hegenious schreef op maandag 16 juli 2018 @ 23:24:
[...]

bij mij stond op dag 1 als verzenddatum 12 juli, leverdatum 18 juli maar is vertraagd door een ontbrekend onderdeel volgens Dell en de bestelling staat nu op verzenddatum 19 juli, leverdatum 25 juli, net als jij.

Wat UPS en leveren op zaterdag betreft, no luck. Dat kun je wel als een extra dienst tegen betaling van ze afnemen, maar dan zal je Dell moeten laten weten dat ze een "zaterdag afleveren" pakket er van maken. Als ze dat al doen zal het op jouw kosten zijn vermoed ik. Kortom, de standaard UPS dienst is ma-vr. volgens mij.
Eigenlijk weinig ervaring met UPS dus bovenstaande heb ik ook maar gegoogled. Weet iemand hier uit eigen ervaring of Dell/UPS gewoon op zaterdag leveren?
Hmm :-( Ik laat de laptop bij mijn ouders bezorgen omdat ik in mijn huis geen pakketjes kan ontvangen (recreatiewoning op vakantiepark). Is anderhalf uur rijden, dus had er dit weekend een dagje weg bij mijn ouders van gemaakt. Dacht, dan is hij vast wel bezorgd als ze hem donderdag versturen. Maarja, mss is UPS niet zo snel en was ik iets te enthousiast... Wordt dan waarschijnlijk het weekend daarna op en neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Geen matches
Sperziemone schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:17:
[...]

9 juli besteld, 12 juli de orderbevestiging.

[...]

Hmm :-( Ik laat de laptop bij mijn ouders bezorgen omdat ik in mijn huis geen pakketjes kan ontvangen (recreatiewoning op vakantiepark). Is anderhalf uur rijden, dus had er dit weekend een dagje weg bij mijn ouders van gemaakt. Dacht, dan is hij vast wel bezorgd als ze hem donderdag versturen. Maarja, mss is UPS niet zo snel en was ik iets te enthousiast... Wordt dan waarschijnlijk het weekend daarna op en neer.
Ik heb mijn verwachtingen ook naar beneden bijgesteld, dan kan het alleen maar meevallen :') .
Ik denk maar zo: ik mag van geluk spreken als ie de 25e binnen is. Iedere dag eerder is meegenomen, komt ie later dan jammer maar 't is niet anders..
In de tussentijd rustig afwachten, het komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Zie trouwens op Dell site dat de levertijden voor de niet 4k varianten, levertijd hebben van 10-18 werkdagen. Volgens voorgaande reacties kan het dus wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Bij de 4k variant staat 2-3 werkdagen, wordt die belofte dan wel ingelost?
Dell geeft dit jaar voorrang aan de nieuwe XPS 15 2 in 1 (9575), zoveel is me duidelijk.
Ik vond het al opvallend dat er vrijwel geen professionele reviews te vinden zijn van de 9570, terwijl het stikt van de 9575 reviews.
Dat komt met name omdat Dell van de XPS 15 'classic' geen review exemplaren heeft verstuurd om te testen.
Van de 2 in 1 daarentegen wel zodat de bekende sites op tijd hun review af hadden, dus nog voor de lancering aan het grote publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Wow! Mijn trackingnummer blijkt te werken nu. Wordt einde dag vandaag afgeleverd. Woehoe. Heeft Dell toch gelijk en gelukkig dell support bericht van afgelopen maandag niet. Het gaat dus om een 4k variant. Afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hegenious schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 06:19:
Bij de 4k variant staat 2-3 werkdagen, wordt die belofte dan wel ingelost?
Dell geeft dit jaar voorrang aan de nieuwe XPS 15 2 in 1 (9575), zoveel is me duidelijk.
Ik vond het al opvallend dat er vrijwel geen professionele reviews te vinden zijn van de 9570, terwijl het stikt van de 9575 reviews.
Dat komt met name omdat Dell van de XPS 15 'classic' geen review exemplaren heeft verstuurd om te testen.
Van de 2 in 1 daarentegen wel zodat de bekende sites op tijd hun review af hadden, dus nog voor de lancering aan het grote publiek.
@hegenious

https://www.notebookcheck...ptop-Review.308420.0.html

YouTube: Dell XPS 15 9570 REVIEW - The Perfect Laptop? (i9 + GTX 1050 Ti) | T...

YouTube: XPS 15 (9570) - The Problem Persists

Verder bespreekt Western Gents United verschillende 9570 modellen ook nog uitgebreid op youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Geen matches
thx. die van linustechtips is ook leuk om te kijken, wel 54 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Wat een soap weer. Vandaag UPS langs geweest, afleverpoging mislukt. Zou naar UPS Access point in de buurt gaan. Gebeld met UPS, of ik vanavond al kan ophalen. Volgens meneer aan de telefoon is bezorger verplicht om voor 18.00 uur bij access point af te leveren. Kom ik om 19.00 aankakken, blijkt dat mijn pakket helemaal niet afgeleverd is. Volgens tracing is het nog steeds niet aangekomen. Lekkere soap weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
Tannay60 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:14:
Wat een soap weer. Vandaag UPS langs geweest, afleverpoging mislukt. Zou naar UPS Access point in de buurt gaan. Gebeld met UPS, of ik vanavond al kan ophalen. Volgens meneer aan de telefoon is bezorger verplicht om voor 18.00 uur bij access point af te leveren. Kom ik om 19.00 aankakken, blijkt dat mijn pakket helemaal niet afgeleverd is. Volgens tracing is het nog steeds niet aangekomen. Lekkere soap weer....
Wauw 8)7 Wat een soap inderdaad! UPS is ook niet bepaald van deze tijd qua snelheid en klantvriendelijkheid. Combinatie Dell + UPS = |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Sperziemone schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 21:06:
[...]

Wauw 8)7 Wat een soap inderdaad! UPS is ook niet bepaald van deze tijd qua snelheid en klantvriendelijkheid. Combinatie Dell + UPS = |:(
Het ergste is dat je melding krijgt dat voor het einde van de dag geleverd wordt. Mag je hele dag voor de deur zitten. Dpd doet wat dat betreft vele malen beter. Met hun gps systeem kan je zo zien hoeveel pakketten die nog moet afleveren en in welk gebied die is, voordat die bij je deur staat.

DHL kan er ook een potje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Naar mijn mening: Dell + UPS hebben zwaar verouderde logistieke processen. Jesus, 't lijkt wel of ze nog in het ponskaarten tijdperk leven.
En dan de arrogantie om geen voorbeeld te nemen aan vakgenoten die dat wel goed doen er er jaren niks aan te veranderen. Alles nog exact hetzelfde als toen ik in 2003 m'n eerste Dell kocht.
Ze komen er ook nog eens mee weg dankzij hun globale schaalgrootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Gelukkig geen problemen gehad met iDeal via Dell, wat een verschrikkelijke bende is dat ook. Zoveel dingen die raar of fout gaan, moet echt niet meer kunnen met een moderne webshop.
iDeal is binnen een paar minuten op je rekening te ontvangen als je zelf via je rekening iDeal handelt, waarom moet dat 3 dagen duren? Zelfs met een betaalprovider ertussen zit je op max 1 dag wachten op je centen.

Enfin, om ook maar even het 'template' in te vullen:
Dell G5 15 (nieuw) in de config met i7-8750H, 16gb ram, gtx1050ti, 128gb ssd/1tb hdd met ubuntu erop.
4 juli gekocht
7 juli verzonden
19 juli aangekomen

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Zojuist Dell nog eens gecontacteerd over m'n bestelling.

antwoord:
Er ontbreken nog steeds onderdelen om je bestelling complet te maken.
De afgegeven datum van 25 Juli kan mogelijk uitlopen.
Hoop dat het begin volgende week allemaal is opgelost en dat we het kunnen verzenden.

@overloadOfRed, gefeliciteerd. Die ubuntu optie had ik ook graag op de consumer XPS gezien. Nu betaal ik ruim 100 euro voor Win 10 Home, maar het eerste wat ik doe als ik de laptop ontvang is windows clean installeren onder mijn pro licentie.

[ Voor 27% gewijzigd door hegenious op 19-07-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

hegenious schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:48:
Zojuist Dell nog eens gecontacteerd over m'n bestelling.

antwoord:
Er ontbreken nog steeds onderdelen om je bestelling complet te maken.
De afgegeven datum van 25 Juli kan mogelijk uitlopen.
Hoop dat het begin volgende week allemaal is opgelost en dat we het kunnen verzenden.

@overloadOfRed, gefeliciteerd. Die ubuntu optie had ik ook graag op de consumer XPS gezien. Nu betaal ik ruim 100 euro voor Win 10 Home, maar het eerste wat ik doe als ik de laptop ontvang is windows clean installeren onder mijn pro licentie.
Moet eerlijk zeggen dat die optie ook niet standaard wordt aangeboden via de site. Ik heb de configuratiecode van de zakelijke kant op de consumenten kant in de link geplakt. Scheelde toch een goeie 70-80 euro inderdaad

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb op 14-7 een laptop besteld met verwachte leveringsdatum 24-7.
Bij status staat nu bevestigd en de 2 anderen opties zijn verzonden en ontvangen.
Vroeger kon je toch meer status info zien?
Ik heb geen flauw idee of ze die 24-7 gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
@dolby welkom in de wachtrij. Wat voor laptop heb je besteld?
Blijkbaar zit op de XPS 15 FHD 16G/512G een (veel) langere wachttijd dan op de UHD modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geen matches
hegenious schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 16:39:
@dolby welkom in de wachtrij. Wat voor laptop heb je besteld?
Een alienware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Geen matches
Gisteren mijn orderbevestiging gekregen, dus dat deel is gelukkig afgesloten. Maar nu moet ik helaas wachten tot 10 augustus eer ik mijn laptop binnen heb. :'( Zijn er nog mensen die zolang moeten wachten op hun XPS 15 9570 16/512?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Geen matches
Nou mensen, wat een bevalling was dat om even iets bestellen. Ik heb eindelijk mijn laptop binnen na veel gedoe en gebel. Nog nooit zoiets mee gemaakt om iets online te kopen. Ik ga nu mijn laptop eens goed onder de loep nemen. 4K scherm is echt een verademing met 100% adobeRGB.

Voor de mensen die nog moeten wachten. Heel veel succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
:'( Zijn er nog mensen die zolang moeten wachten op hun XPS 15 9570 16/512?
Ja hier zit er een. Vanochtend status gecheckt en de verwachte levertijd is verzet naar 7 augustus (was in 1e instantie 12 juli). Heb op 9 juli besteld. Dell zegt dat dat komt door ontbrekende onderdelen.
XPS 15 9570 FHD 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
hegenious schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 06:32:
[...]

Ja hier zit er een. Vanochtend status gecheckt en de verwachte levertijd is verzet naar 7 augustus (was in 1e instantie 12 juli). Heb op 9 juli besteld. Dell zegt dat dat komt door ontbrekende onderdelen.
XPS 15 9570 FHD 16/512
Pfff! Hier ook nog steeds niet verzonden (zou gister gebeuren), maar er staat hier nog steeds 25-7 geschatte leverdatum. Had jij gebeld of is jouw status geüpdatet? Ik ga zo maar even bellen... Zucht!

Edit: gebeld, in heel gebrekkig Nederlands gehoord dat er idd problemen zijn met onderdelen. Ze verwachten dat hij de 24e wordt verzonden en uiterlijk 1 aug geleverd wordt. Maar het zal mij benieuwen, als er bij jou 7 aug staat en we op dezelfde dag dezelfde config besteld hebben...

[ Voor 20% gewijzigd door Sperziemone op 20-07-2018 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Kleine update.

10-7-2018: besteld
13-7-2018: orderbevestiging.
20-7-2018: verzonden!

Verwachte levertijd is 25-7-2018. Ik denk dat het vrij accuraat is. Misschien een dagje eerder. Volgens mij duurt de verzending 4 tot 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
  • Nu online
Geen matches
Le Enfant! schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 20:42:
Gisteren mijn orderbevestiging gekregen, dus dat deel is gelukkig afgesloten. Maar nu moet ik helaas wachten tot 10 augustus eer ik mijn laptop binnen heb. :'( Zijn er nog mensen die zolang moeten wachten op hun XPS 15 9570 16/512?
Ja. Ik moet wachten tot 12 augustus en heb mijn orderbevestiging binnen 3 werkdagen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Geen matches
ik heb al op de 11e een support case ingelegd en darrover 2x op en neer gemaild. na elke keer mailen kwam er weer een week langer wachten bij. Sperziemone, check later eens je status, of die 25 7 nu is bijgewerkt. er staat dan tussen haakjes (bijgewerkt) bij.

Op de pakbon staat er nu bij mij Verzenddatum: 1-8-2018 en dat kan dan weer kloppen met wat jij te horen kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperziemone
Het is nu idd bijgewerkt, vanochtend nog niet. Verzendatum 3/8 (mevrouw aan de tel zei 25/7), leverdatum 9/8 (mevrouw zei 1/8). Gaat weer lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyB
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07-09 21:16
Op 05/07 de Dell XPS 15 9570 (16gb, 500gb ssd, 1050ti, 1080p scherm) besteld.

05/07: Order besteld (verwachte datum: 12/07)
10/07: Order bevestigd (verwachte datum: 12/07)
13/07: Mail gestuurd met antwoord:
bedankt voor u Email naar Dell.

Ik heb uwe zaak op me genomen.
Ik kan zien dat er een aantal onderdelen worden gemist in zake uw product
En de nieuwe datum dat uw product wordt bezorgd is op 25-07-2018
Ik hou uw op de hoogte van de status van uw productie en ik laat u weten wanneer de gemiste onderdelen zijn gearriveerd .
20/07: Order geannuleerd: Mail gekregen:
Helaas is uw bestelling geannuleerd tot ons ze spijt
omdat de fabriek problemen had met U producten qua onderdelen
Ik zal checken of het wordt herboekt maar er zal wat tijd overheen gaan om dat te bevestigen .
En we zullen u daarover informeren
Als u verder nog vragen hebt hoor ik het graag
Heb een mail teruggestuurd om te vragen of ik hem nog kan krijgen zonder dat die geannuleerd wordt, maar dit moet eerst met een team worden besproken.

Ik hoop dat ik hem nog voor mijn studie krijg en dat ik niet ineens bij moet betalen.

Hopend op het beste _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hegenious
RemyB schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 23:52:
Op 05/07 de Dell XPS 15 9570 (16gb, 500gb ssd, 1050ti, 1080p scherm) besteld.

05/07: Order besteld (verwachte datum: 12/07)
10/07: Order bevestigd (verwachte datum: 12/07)
13/07: Mail gestuurd met antwoord:

[...]

20/07: Order geannuleerd: Mail gekregen:

[...]

Heb een mail teruggestuurd om te vragen of ik hem nog kan krijgen zonder dat die geannuleerd wordt, maar dit moet eerst met een team worden besproken.

Ik hoop dat ik hem nog voor mijn studie krijg en dat ik niet ineens bij moet betalen.

Hopend op het beste _/-\o_
^^ Echt waar, dit slaat alles.
Nadat je wordt benaderd door een Indier ergens in het buitenland omtrent je betaling (sorry maar wekt bij mij wantrouwen) krijg je later inderdaad een mens te spreken dat je in tenenkrommend nederlands de lange baan opstuurt.

Ach ja, ons geld is binnen dus wat zouden ze zich nog haasten, laat staan zich druk maken over consumenten die op hun spullen wachten. Op hun site stond 5-8 dagen, maar zodra het geld binnen is, wordt de levertijd met minimaal 2 weken verlengd of zomaar geannuleerd. wtf.
Mensen 't moet niet gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yefox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 23:31
Hallo Mensen,

Zelf volg ik al een tijdje deze topic aangezien ik ook een XPS 15 (fhd, 512GB) in bestelling heb staan. Graag stel ik jullie ook op de hoogte, even een opsomming. Zelf heb ik op 14-7-18 mijn order besteld, op het moment van bestellen was de verwachte levertijd 3 tot 5 werkdagen. Order is betaald met cc, dezelfde dag kreeg een orderbevestiging, helemaal top dus. Enkel op de orderbevestiging stond de dattum van 30-7-18 (verwacht). Dus vanochtend maar eens gebeld met Dell. Voor het eerst een Nederlander aan de telefoon, die mij goed heeft kunnen helpen. De jongen gaf aan dat mijn order deze ochtend van hold was afgehaald. Aangezien er nog gewacht werdt op verschillende onderdelen. Het assembleren zal vandaag dus beginnen. Verder heeft had hij de zending aangepast naar een UPS spoed levering. Zo zal hij, volgens de jongen sneller in Nederland aankomen. Hier heb ik ook via de mail een bevestiging van ontvangen, netjes vermeld. De verwachte leverdatum bleef staan op de 30 Juli 2018. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Geen matches
Zouden het met name de XPS FHD 16/512 kopers zijn die zo lang moeten wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hegenious
Geen matches
interessant, we zijn niet de enige die vertraging ondervinden wegens ontbrekende onderdelen:

https://www.reddit.com/r/..._xps_9570_parts_shortage/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyB
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07-09 21:16
Geen matches
hegenious schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:58:
Zouden het met name de XPS FHD 16/512 kopers zijn die zo lang moeten wachten?
Het zou me niks verbazen, ook omdat dit het meest verkochte model is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yefox
Zojuist is de levertijd van de xps 15 fhd 512 weer veranderd naar 5 tot 8 werkdagen. Eerder was dit 10 tot 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Ziet er bij mij uit dat de leverdatum toch echt spot on is. Ik had gehoopt vandaag al de laptop binnen te krijgen, helaas nog steeds geen update betreft UPS tracking. Jammer, vandaag juist de hele dag thuis en morgen de hele dag aan het werk.

Van bestellen tot leveren.

- 10-7-2018: Betaald met ideal.
- 13-7-2018: Orderbevestiging.
- 19-7-2018: Verzonden, UPS link nog niet actief.
- 25-7-2018: Leverdatum, ik begrijp uit veel post hier dat de link pas actief word de dag voor levering. Waarschijnlijk de avond dus.

Zal deze post nog even updaten als de laptop daadwerkelijk geleverd is.

Update: Vandaag is de laptop geleverd! 1 dagje ernaast, erg netjes! Intotaal 16 dagen gewacht, als ik met cc betaald had, was die er waarschijnlijk nog iets sneller.

[ Voor 12% gewijzigd door Dark Master op 26-07-2018 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yefox
Dark Master schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:56:
Ziet er bij mij uit dat de leverdatum toch echt spot on is. Ik had gehoopt vandaag al de laptop binnen te krijgen, helaas nog steeds geen update betreft UPS tracking. Jammer, vandaag juist de hele dag thuis en morgen de hele dag aan het werk.

Van bestellen tot leveren.

- 10-7-2018: Betaald met ideal.
- 13-7-2018: Orderbevestiging.
- 19-7-2018: Verzonden, UPS link nog niet actief.
- 25-7-2018: Leverdatum, ik begrijp uit veel post hier dat de link pas actief word de dag voor levering. Waarschijnlijk de avond dus.

Zal deze post nog even updaten als de laptop daadwerkelijk geleverd is.
Om welke laptop gaat het precies als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Geen matches
yefox schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:57:
[...]

Om welke laptop gaat het precies als ik vragen mag?
Om een Alienware.

Pagina: 1 ... 102 ... 105 Laatste