Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:00:
[...]
Je hebt gelijk de mijne komt ook uit polen volgens info van UPS.
Ik had ergens gelezen dat de 1530 uit iereland beter gemonteerd waren en een LG scherm hadden.
Ging vanacht 11-06 naar fase 5 verzonden
Link met UPS gaf geen info
Vanochtend mail van
Dell dat i verzonden was verwachte af
leverdatum 12-06.
UPS link werkte en gaf aan in transit vanuit PL dus Polen vastgestelde af
levering 12-06
Uit voorgaande reacties lijkt het volgens mij dat ze eerst wachten tot ze een vrachtwagen of Pallet vol hebben en dan pas versturen.
Dus bestel je als eerste bv op 20-05 en iemand anders besteld op 2-06 gaan beiden in de zelfde zending bv 10-06 de deur uit.
dus bij de een wachtijd 3 weken en de ander 1 week.
De kwaliteit die een internationaal bedrijf als
DELL moet
leveren moet in
ALLE omstandigheden gelijk zijn als in elk ander land waar hun productie fabriek is. Als dit niet het geval zou zijn zal
DELL niet aan hun eigen kwaliteitsnormen en eisen kunnen voldoen en zou het een waardeloos bedrijf zijn. Ik neem aan dat zo'n groot bedrijf als
DELL dit risico niet wil lopen aangezien het over de hele wereld producten fabriceerd en verkoopt.
Hoe het verhaal precies zit met de LG en de SAMSUNG schermen kan ik niet beantwoorden, wat ik ooit een keer ergens gelezen heb is dat er teveel vraag was naar de XPS1530 dan dat er ge
leverd kon worden. Dit was namelijk te danken aan de
levertijd van het beeldscherm.
Hierdoor heeft
DELL een afspraak gemaakt met LG om ook van hun beelschermen te betrekken zodat de vraag naar de laptop ook aangeboden kon worden.
Ik krijg morgen ook mijn 1530 uit polen maar ik hoop ook echt dat ik geen problemen heb. Het nadeel van een forum als deze is dat er vaak hele negatieve kanten worden verteld over een laptop waardoor je snel negatief gaat denken. Wat ik heb gedaan is recenties gelezen van bedrijven zoals
http://www.notebookcheck.nl/Home.102.0.html
Deze mensen schrijven recenties over bijna alle laptops die er tegenwoordig te krijgen zijn en hun waren echt heel positief over de 1530!!!
Ohwja het lijkt mij logisch dat
DELL meerdere orders tergelijk verzend. Dit is namenlijk kosten besparend omdat je niet 1 DHL auto/vrachtwagen voor 1 product moet laten rijden.
DIT LAS IK NET OP DE ERVARING
DELL XPS1530 TOPIC
Stealth2000 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:27:
Vandaag twee laptops ontvangen vanuit Polen:
T8300 - 3GB - 2MP cam TUXEDO BLACK - WXGA+ 1440 x 900 - 200GB 7200rpm - 8600M GT
Beide laptops hebben de juiste driver cd erbij en (belangrijker) een LG scherm.
* Stealth2000 is blij. Een bol keyboard hebben ze niet voor zover ik kan zien. Vanavond eerst maar eens een verse install doen zonder al die bloatware erop.
Hoop jou angst voor een SAMSUNG scherm nou weg genomen te hebben!
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 11-06-2008 16:31
]