Nieuw overclock mobo nodig! s775

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-05 15:27
Hallo allemaal :)

Ik had vorige week een bestelling gedaan bij cool-prices.nl, wilde de p35-ds3 bestellen, maar had perongeluk de p965-ds3 besteld. Even contact met ze opgenomen, omruilen was geen probleem.

Totdat mijn moederbord bij ze aankwam (vandaag dus). Nu is opeens geen enkele p35 van gigabyte meer leverbaar |:( Suggesties? Als cpu heb ik een Q6600, die zelfs al met de p965 *bijna* (als in 2 uur prime95) helemaal stabiel draaide op 3.6ghz.

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-05 15:27
Vind het heel leuk dat je me verwijst naar dit topic hoor. Maar ik had na uren zoeken eindelijk bepaad dat ik een Gigabyte ds3 wilde. Nu zoek ik een goed alternatief. En niet pagina's vol met dingetjes die ik allang wist (had je ook uit de topic kunnen halen, een ds3 bedenk je niet zomaar)

Bovendien: de chipset zegt natuurlijk niets over de overclockbaarheid, en ik ken geen site waar meteen te zien is welk moederbord het beste overclockt met een quadcoreprocessor, jij wel? Dus het heeft absoluut geen zin me te verwijzen naar die topic, als er geen daadwerkelijke mobo's instaan, ofwel?

Ik zoek gewoon een alternatief, weet bijvoorbeeld niet of de p35 plank van Asus het uberhaupt wel naar de 3.6ghz haalt (of ie de cpu stabiel van stroom kan voorzien) etc. En om dat nou van ieder mobo uit te gaan zoeken, nee bedankt. Kleine moeite voor jullie hoor, ik hoef maar 1 regeltje tekst te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door jkommeren op 05-03-2008 16:11 ]

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik heb zelf mijn spulletjes bij pclcomputers te den haag gehaald
Hier zijn de Gigabyte P35 series volop leverbaar

[ Voor 4% gewijzigd door Lip op 05-03-2008 16:15 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

jkommeren schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:10:
[...]

Vind het heel leuk dat je me verwijst naar dit topic hoor. Maar ik had na uren zoeken eindelijk bepaad dat ik een Gigabyte ds3 wilde. Nu zoek ik een goed alternatief. En niet pagina's vol met dingetjes die ik allang wist (had je ook uit de topic kunnen halen, een ds3 bedenk je niet zomaar)
Toch heeft hij wel gelijk. Als je rondkijkt dan zie je wat voor moederborden er over het algemeen gebruikt worden om te overclocken. Als dit voor jou het belangrijkste argument is dan loop je wat OC fora af en kijkt naar de resultaten.

hier op GoT wordt van je verlangd dat je bovenstaande zelf kan doen. Daarom gaat je topic dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.