Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.randomhouse.com/images/dyn/cover/?source=9780761558378&width=309

Wat is het?
In Army of Two ga je het gevecht altijd met z'n tweeën aan, aangezien de twee hoofdpersonages Rios en Salem nooit van elkaars zijde wijken. De game belooft het co-operatieve genre een nieuwe naam te geven, aangezien je niet meer zo makkelijk orders kunt uitdelen. Via de inventieve Partner AI in Army of Two onthoudt de computer namelijk hoe en welke orders je eerder hebt uitgedeeld en of deze wel zo effectief en veilig waren. Mocht de AI het dus niet eens zijn met een door jouw gegeven commando, dan zal hij dus niet naar je luisteren en wellicht je zelfs uitschelden of je de middelvinger geven.

Wie maakt het?
EA Montreal is verantwoordelijk voor dit next-gen spel. Naast Army of Two werkt de ontwikkelaar momenteel ook aan SSX Blur voor de Nintendo Wii; een heel ander genre en soort game dus.

Wat hebben we gezien?
Er zijn al een aantal video's van Army of Two de revue gepasseerd, waarin we ondermeer kennis maakten met verschillende gevechtstechnieken. Zo hebben we gezien hoe Rios en Salem objecten kunnen omduwen, om zo dekking te kunnen zoeken. Ook kan de één de ander meeslepen uit een hinderlaag, wanneer hij gewond is geraakt. Tenslotte zagen we Rios en Salem rug-tegen-rug een vuurgevecht proberen te winnen, een scène die zo uit de film Mr. and Mrs. Smith gekopieërd leek te zijn.

Trailer
Crash Trailer
TV reclame

Wat vinden we ervan?
Het idee van twee privé-soldaten die samen tegen terrorisme strijden klinkt goed en de sfeer die EA vooralsnog heeft gezet met al het beeldmateriaal smaakt naar meer. Waar we bij de aankondiging nog twijfelden of we na Gears of War en Rainbow Six: Vegas op nóg een co-op zaten te wachten, zijn we door de sterke karakters van Rios en Salem en de speciale Partner AI toch overtuigd geraakt van de mogelijke hit-factor van Army of Two.

Afbeeldingslocatie: http://media2.playstadium.dk/img/kbj/nyheder/army.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ve3dmedia.ign.com/images/01/67/16761_normal.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2006/234/932860_20060823_screen005.jpg

Wat zijn de gevaren?
Gevaarlijk is wellicht niet het juiste woord, maar toch ben ik wat terughoudend over het opmerkelijk nieuwe AI-systeem van Army of Two. Want hoe gaat dit systeem precies werken? En is het wel prettig om co-op met de AI te spelen, wanneer hij niet altijd doet wat jij wilt? Levert het frustraties of juist komische situaties?

Officiciele webstie

Waar je screenshot en trailers kan vinden.

Geen vrienden, maar wil je toch online co-op doen! Stuur een PM en ik zet je op de lijst.
Nohead schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:58:
Misschien een idee om de PSN namen in de SP op te nemen van de mensen die Ao2 bezitten, zodat we met en tegen elkaar online kunnen spelen?

PSN: Nohead
Dat is een heel goed idee :P Ik doe ook gelijk de Xbox360 ook bij.

als je wil dat je gamertag ook erbij komt te staan, stuur dan ff een PM en zet er ook bij of het om een EU versie gaat :)
Playstation 3:

PSN: Nohead versie: USA
PSN: Bierbeer

Xbox 360:

Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1203873277.1667.jpg&w=199

[ Voor 13% gewijzigd door sekeroglan op 13-03-2008 08:56 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'em gister voor de PS3 gehaald. Ik wachtte al een tijdje op een nieuwe, vette coop game en ineens kwam ik vrij positieve reviews tegen van Army of Two.
Het is een hele dikke game, maar ik (òf wij ;)) haal wel de meeste lol uit het splitscreen kunnen samenspelen. Ik denk dat ik er in m'n uppie minder aan zou vinden.
Ook goed nieuws is dat de PS3 versie deze keer eens niet het ondergeschoven kindje lijkt te zijn, maar on par met de 360 versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:58:
Heb 'em gister voor de PS3 gehaald. Ik wachtte al een tijdje op een nieuwe, vette coop game en ineens kwam ik vrij positieve reviews tegen van Army of Two.
Het is een hele dikke game, maar ik (òf wij ;)) haal wel de meeste lol uit het splitscreen kunnen samenspelen. Ik denk dat ik er in m'n uppie minder aan zou vinden.
Ook goed nieuws is dat de PS3 versie deze keer eens niet het ondergeschoven kindje lijkt te zijn, maar on par met de 360 versie is.
Zie het nu ook pas dat hij ook beschikbaar is voor de PS3 misschien dat een mod de titel wil veranderen :>

Ik ga zelf ook alleen voor de co-op mode :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:02
hmmm ik wacht nog wat reviews af voor deze game. Hij lijkt me wel leuk, maar ook niet all that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-08 21:15

Phobos

je bent een soepkip

ik heb em vandaag binnen gekregen voor de 360. Erg vet hoor, en ook niet zo heel erg makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 16:25
Vandaag heb ik hem ook gehaald voor de PS3.
Vanavond even 2 player coop doen :P met een vriend van mij.
Ik heb ook een headset besteld, toch prettiger om goede communicatie te hebben.
Ik heb nu 2 levels gespeeld en het is inderdaad geen rambo stijl, je moet echt voorzichtig spelen.

[ Voor 39% gewijzigd door SymenGT op 05-03-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de multiplayer ook co-op based? Of is het de bedoeling dat je alleen de SP levels door rost en thats it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:42:
Is de multiplayer ook co-op based? Of is het de bedoeling dat je alleen de SP levels door rost en thats it?
Je hebt een 2v2 multiplayer modus waar je als teams tegen elkaar racet om als eerste bepaalde opdrachten te halen en zo geld te verdienen voor upgrades, maar ik heb het nog niet echt goed bekeken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zeker een leuke game. Grafisch is het niet top maar ook niet slecht. Geluid en muziek is wel erg vet.
Heb de campaign een uurtje of 2 zitten spelen maar nog niet online coop, dat lijkt me echt het sterke punt van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de gevaren?
Gevaarlijk is wellicht niet het juiste woord, maar toch ben ik wat terughoudend over het opmerkelijk nieuwe AI-systeem van Army of Two. Want hoe gaat dit systeem precies werken? En is het wel prettig om co-op met de AI te spelen, wanneer hij niet altijd doet wat jij wilt? Levert het frustraties of juist komische situaties?
Dit vraag ik me ook af. Mijn ervaring met AI-bestuurde teamgenoten is niet al te best, maar meestal is het ook niet noodzakelijk dat ze goed bezig zijn. In dit spel lijkt me dat echter wel handig :P

Heeft iemand al ervaring met de coop AI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
Ohhh jongens wat is het toch een fijn spel he :)
Gister meteen bij de intertoys gekocht samen met een vriend van mij en met z'n 2e meteen coop gaan spelen.
Super dat AGGRO mechanisme, Super die gameplay.... nogmaals fijne game.
Coop AI nog niet getest :P

/edit...
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:42:
Nee het is als het waar SP mode met 2man doorlopen.
Zoals gears of war ook deed.

Ennnn:
PimP my Gun! nuff said.

[ Voor 40% gewijzigd door dna_fatrabbit op 06-03-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik lees net op Penny Arcade dan de 360 geen splitscreen ondersteund :?
Tycho: Just got back from the store with two copies of Army of Two, my mind already blossoming with mercenary exploits, when it suddely became clear that the game has no local play option. No local play option. Even on the same Goddamned LAN, both accounts need to be Gold Tier Live accounts. You seriously have got to be fucking kidding me. (CW)TB
Of begrijp ik dat verkeerd? lijkt me zeer onlogisch namelijk.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Biobakker schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:14:
Ik lees net op Penny Arcade dan de 360 geen splitscreen ondersteund :?

[...]

Of begrijp ik dat verkeerd? lijkt me zeer onlogisch namelijk.
hij bedoelt local netwerk.. dus met 2 xbox-en co-op

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zou je de plaatjes in de TS even willen resizen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
De game ondersteunt inderdaad geen split screen maar wil je dit nog in een tijd als tegenwoordig?
Wij als "verwende" mensen spelen toch allemaal op onze 22" LCD tot 107" Plasma of zo.
en als je samen zit "LAN" dan neem je toch je eigen gear mee.
In mijn geval speelt mijn maat op me computer LCD en ik op me Televisie LCD problem solved en het is ook nog eens fijner kijken.

En ja de optie local play (los van xbox live) zou wel handig zijn! :P

Gold Tier Live accounts?!? ik heb gewoon simple 3maande abbo dat werk wel gewoon over xboxlive hoor

[ Voor 18% gewijzigd door dna_fatrabbit op 06-03-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ze bedoelen dus geen splitscreen maar ze bedoelen op je LAN (dus via een hub, switch, accesspoint, crosslinked UTP, dus niet via internet) 2 Xboxen met elkaar laten spelen. Iets wat veel games ondersteunen. Vind het oprecht een rare keuze, want zo dwingen ze je dat je Xbox Live Gold neemt.

edit: grrr je post ge-edit ;)

[ Voor 5% gewijzigd door apNia op 06-03-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

spoiler:
Ik snap er geen kont van hoe ik ergens een homing device op kan plaatsen.......
Ik kan lucht support vragen door op bv een bunker een homing device te plaatsen, maar hoe the h3ll doe je dat??

Even goed kijken dus :P

[ Voor 41% gewijzigd door UgotHeinzzd op 06-03-2008 21:31 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Gisteren gekocht, vandaag weer terug gebracht.
65 euro voor 4/5 uur speeltijd is gewoon niet genoeg..spel is zeer vermakkelijk in coop met een maat, maar is gewoon te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JVLK schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:30:
Gisteren gekocht, vandaag weer terug gebracht.
65 euro voor 4/5 uur speeltijd is gewoon niet genoeg..spel is zeer vermakkelijk in coop met een maat, maar is gewoon te kort.
Is het spel echt zo kort, wou het ook gaan halen maar 4/5 uur is wel erg kort, zal ook niet veel Co-op spelen aangezien ik niet veel FPS spelende vrienden heb, die zijn meer van de race en sport games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dna_fatrabbit schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 17:16:
De game ondersteunt inderdaad geen split screen maar wil je dit nog in een tijd als tegenwoordig?
Wij als "verwende" mensen spelen toch allemaal op onze 22" LCD tot 107" Plasma of zo.
en als je samen zit "LAN" dan neem je toch je eigen gear mee.
In mijn geval speelt mijn maat op me computer LCD en ik op me Televisie LCD problem solved en het is ook nog eens fijner kijken.

En ja de optie local play (los van xbox live) zou wel handig zijn! :P

Gold Tier Live accounts?!? ik heb gewoon simple 3maande abbo dat werk wel gewoon over xboxlive hoor
Huh? De game ondersteunt wel splitscreen, dat is juist voor mij het sterke punt van de game.
Tycho heeft het over Local Play, dat wil zeggen 2 aparte xbox 360 consoles direct met elkaar verbonden via een netwerk. Maar dat wist je zo te zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Army of Two PS3 gisteren ook gehaald en na vijf minuten al de eerste vastloper gehad. Na de tutorial 'missions' bleef het spel hangen bij een of ander cutscene. Controller reageerde niet meer, dus maar een hard reset gedaan.
Na het opnieuw opstarten probeerde ik een online game te spelen, maar bleef 5 minuten op searching for game (net released dus misschien nog niet zoveel mensen online?). Toen maar cancel gedaan en verder met singleplay, game was blijkbaar niet opgeslagen door vastloper van net dus weer die tutorial missions doen, maar halverwege werd het scherm opeens zwart (muziekje liep wel door) en ging m'n ps3 tekeer. Ineens werd ik in een 2v2 online multiplayergame gegooid, ik dacht dat ik net cancel had gedaan maar goed.
Even snel gespeeld, toen weer verder met singleplay, moest ik WEER die tutorial doorlopen omdat ik nog geen checkpoints had gehaald toennet.

Over het spel zelf:
Graphics zijn voldoende, het richten en schieten gaat lekker maar is elders weleens beter gedaan (gears of war bv) en de sfeer is wel tof. Leuke toevoegingen zoals aggro en de coopmoves, alhoewel ik dat back-to-back wel erg gimmicky vind omdat dat scripted is.
In het weekend ga ik even splitscreen doen, dat lijkt me toch het vetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:03:
[...]

Is het spel echt zo kort, wou het ook gaan halen maar 4/5 uur is wel erg kort, zal ook niet veel Co-op spelen aangezien ik niet veel FPS spelende vrienden heb, die zijn meer van de race en sport games.
Ik speel het spel op de middelste moeilijkheidsgraad en ben na 6 uur spelen in missie 5 bezig. Nu ben ik niet echt een held in FPS games (understatement) dus kan me voorstellen dat een ervaren FPSer er zo doorheen loopt.

Maar de replay waarde van de game lijkt me wel hoog, gezien het coop systeem, ook in de Versus mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 23:32
Als je reviews leest, het spel draaid niet om de Single player maar om de Multi player, daar heb je versus etc, online.

Daar moet het spel het van hebben, zelf heb ik het spel, maar ik ben nog niet overtuigd, ik moet nog wat emer die multiplayer doen. Zelf denk ik dat ik sneller Gears of War zal doen of Call of Duty 4, deze spelen naar mijn eerste indruk toch iets fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:25

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik heb een paar dagen geleden ook Ao2 Besteld bij 3BM, nou ik iedereen zo hoor over een korte storyline maakt het me toch een stuk minder blij. Belangrijkste voor mij is co-op splitscreen en de co-op multiplayer.
Kunnen jullie wat meer vertellen over jullie ervaringen hiermee? De reviews die ik zo overal lees vertellen er niet echt heel veel over. Ze hameren te veel op de slechte single player en AI, je moet dit spel ook gewoon met ze 2en spelen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:17
Als je samen met iemand speelt die het ook begrijpt dan is het een hele leuke spelervaring. De 1 trekt gewoon met aggro de aandacht terwijl de ander rondsluipt en ofwel van achteren aanvalt of in overkill de hele boel overhoop knalt.

En ja, de campaign is inderdaad nogal kort, maar tegelijk niet vervelend om opnieuw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:03:
[...]

Spel is kort idd, ik en m'n maat liepen er binnen 5 uur doorheen (contracter) en voor mij was 1 keer er doorheen genoeg.
Als professional aan het begin unlocked was geweest hadden we die natuurlijk gedaan, dus daar kun ik niet veel over zeggen.
Het zou naar mijn mening echt een top spel zijn om te huren, maar om te kopen vind ik het niet waard.
Er zijn wel degelijk leuke en vernieuwde dingen die het uiterst vermakelijk maken als je met 2 man coop speelt, maar als je het voor de single player (AI medespeler) doet zou ik hem afraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

JVLK schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:36:
[...]

Spel is kort idd, ik en m'n maat liepen er binnen 5 uur doorheen (contracter) en voor mij was 1 keer er doorheen genoeg.
Als professional aan het begin unlocked was geweest hadden we die natuurlijk gedaan, dus daar kun ik niet veel over zeggen.
Het zou naar mijn mening echt een top spel zijn om te huren, maar om te kopen vind ik het niet waard.
Er zijn wel degelijk leuke en vernieuwde dingen die het uiterst vermakelijk maken als je met 2 man coop speelt, maar als je het voor de single player (AI medespeler) doet zou ik hem afraden.
En de splitscreen co-op online mode??? 2vs2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm ook binnen! :D Maandag besteld en zaterdag in huis voor 45E (3busymen)
God bless America en z'n dollar :P

Even erin gestopt om te testen, stukje tutorial gedaan en ziet er nog prima uit. Niet het meest grensverleggende spel grafisch, maar hopelijk wel in co-op gameplay. Maandagavond gaan we beginnen met de campaign in co-op splitscreen, hoop dat ik tot die tijd kan wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:00
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 19:07:
Heb 'm ook binnen! :D Maandag besteld en zaterdag in huis voor 45E (3busymen)
God bless America en z'n dollar :P

Even erin gestopt om te testen, stukje tutorial gedaan en ziet er nog prima uit. Niet het meest grensverleggende spel grafisch, maar hopelijk wel in co-op gameplay. Maandagavond gaan we beginnen met de campaign in co-op splitscreen, hoop dat ik tot die tijd kan wachten :D
Dus hij is regiovrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle PS3 games zijn regio vrij. En met je HDTV heb je zowieso niks meer te maken met PAL of NTSC. Hoe het met de online servers zit (die soms regio gebonden zijn) weet ik nog niet, maar ik ga er maar van uit dat dit goed komt, zoals met de meeste spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 01:09:
Alle PS3 games zijn regio vrij. En met je HDTV heb je zowieso niks meer te maken met PAL of NTSC. Hoe het met de online servers zit (die soms regio gebonden zijn) weet ik nog niet, maar ik ga er maar van uit dat dit goed komt, zoals met de meeste spellen :)
In de handleiding van de PAL-versie staat het volgende:
De online speltypen van Army of Tow zijn niet compatibel tussen verschillende regio's en worden alleen ondersteund door PAL-discs.

Dit heb ik overigens niet zelf uit kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Ik had em DI besteld bij 3BM en ZA in huis.
Controls zijn wel even wennen, vooral het aimen is een stuk lastiger dan verwacht. Resistance bijv. gaat het een stuk makkelijker.
Had al wel een potje online proberen te spelen maar dat was vrij laggy. Volgende dag weer een poging en dat ging een stuk vloeiender opzich wel een leuke gameplay.

Maar wat ik zo lees over de online games dat dat wel regio gebonden is? Zal dat toch even nalezen in mijn boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan over die online speltypes niks terugvinden in m'n NTSC boekje...
Eerst de campaign in splitscreen co-op uitspelen. Zien we dan verder vanzelf wel, speel toch meestal op tijden dat de rest van Europa slaapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel vanmiddag opgehaald, wat een top spel zeg ! Ik kan niet wachten om vanavond met mijn maat online co-op te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Kan iemand mij iets uitleggen,...hoe kan ik op single player op difficuly "Professional" spelen kan?

Er staat "Experienced shooter player - compleet this mode to unlock all primary weapons and the Professional difficulty" Echter heb ik hem al twee keer op Contractor uitgespeeld! En nog steeds kan ik niet de optie "Professional" kiezen.

Ik krijg bv bij het uitspelen ook niet de achievements "My Virtual Friend, Complete all missions with the Partner AI" en "Mission 6 Completed, Completed Mission 6 as Contractor or higher" terwijl ik toch echt the ending screen te zien krijg.

Iemand bekend met dit probleem?

[ Voor 29% gewijzigd door UgotHeinzzd op 11-03-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crosspost uit PS3 Ervaringen topic:

Verder over Army of Two (nu bijna 2 uurtjes gespeeld):
er zitten wat leuke co-op toevoegingen in (bv. de Aggro meter) wat het wel leuk maakt, en het is zowieso veel leuker om met z'n tweeen te gamen imho, maar af en toe heb ik toch nog wel het gevoel dat het allemaal niet zo lekker loopt. M'n maat zat al een keer vast vlakbij een muur (kon niet meer weglopen) en het parachute besturen met de sixaxis is leuk bedacht, maar perfecte uitwerking is natuurlijk zeer moeilijk. In het begin zit je nog wel een aantal keren tegen een rotswand.
Ik weet nog niet of we na het uitspelen van de campaign het spel veel zullen oppakken voor het online gedeelte. Voor hetzelfde geld gaat hij misschien al snel in de verkoop, maar laten we eerst nog maar wat verder spelen, wie weet wordt het later nog wel vetter, maar tot nu toe heb ik helaas nog niet heel veel voldoening gekregen...
Ow ja, de hakbar mannetjes die met explosieven om hun middel op je af komen lopen en zichzelf laten ontploffen zijn wel erg lachen gedaan, daar moet je goed voor opletten als je denkt goed in je cover te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Misschien een idee om de PSN namen in de SP op te nemen van de mensen die Ao2 bezitten, zodat we met en tegen elkaar online kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 19:51
PSN: Bierbeer

van het weekend gehaald en co op met een vriend nu in lvl 5 (van 6) beland. (+/- 7 uur gamen op recruit).

2 player splitscreen is wel irritant (horizontaal ipv verticaal gesplit). Grfx zijn dan tevens een stuk minder, thuis op mijn full hd tv singleplayer even gedaan en dan is de beleving een stuk intenser.

co op is echt vet trouwens! Recruit uitgespeeld meteen op hoogste niveau maar weer co op met een vriend van me zodat we beter moeten samenwerken :)

[ Voor 59% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-03-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het spel ook gehaald maar heb nu nog even geen online mogelijkheid en ook geen FPS spelende vrienden helaas, die spelen liever race of sport games dus heb het spel weer terug gebracht, in je eentje spelen en niet online is het spel niet zo lang leuk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
UgotHeinzzd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:47:
Kan iemand mij iets uitleggen,...hoe kan ik op single player op difficuly "Professional" spelen kan?

Er staat "Experienced shooter player - compleet this mode to unlock all primary weapons and the Professional difficulty" Echter heb ik hem al twee keer op Contractor uitgespeeld! En nog steeds kan ik niet de optie "Professional" kiezen.

Ik krijg bv bij het uitspelen ook niet de achievements "My Virtual Friend, Complete all missions with the Partner AI" en "Mission 6 Completed, Completed Mission 6 as Contractor or higher" terwijl ik toch echt the ending screen te zien krijg.

Iemand bekend met dit probleem?
Ik kreeg in het begin ook geen achievements toen ik het met een vriend speeld op contractor. Nadat ik de volgende dag met iemand anders speelde vanaf het begin en we klaar waren met de training missie, kreeg ik opeens 2 achievements voor missie 1 en 2 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 13:43:
[...]

In de handleiding van de PAL-versie staat het volgende:
De online speltypen van Army of Tow zijn niet compatibel tussen verschillende regio's en worden alleen ondersteund door PAL-discs.

Dit heb ik overigens niet zelf uit kunnen proberen
Zie dit nieuwsbericht van FOK GAMES:

Geplaatst door Dennis1969 op 11-03-08 @ 18:20

Als je al plannen had gemaakt om met Amerikaanse vrienden Army of Two te gaan spelen over Xbox Live, moet je die plannen gaan bijstellen. De multiplayer is namelijk niet regio-vrij. In de manual staat te lezen dat multiplayer alleen mogelijk is tussen twee PAL-spelers. Een EA developer op het officiële EA forum speculeert dat het gedaan is om lag te voorkomen.
Of dit ook voor de Ps3 versie geldt is nog niet bekend.

Dus ik neem aan dat degene die dit gelezen hebben in de manual X360 gebruikers zijn?
Want in de PS3 manual staat er niks over in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

sekeroglan schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:26:
[...]

Ik kreeg in het begin ook geen achievements toen ik het met een vriend speeld op contractor. Nadat ik de volgende dag met iemand anders speelde vanaf het begin en we klaar waren met de training missie, kreeg ik opeens 2 achievements voor missie 1 en 2 :?
Weird....
EA adviseerd me om alle safegames van Army of Two te verwijderen :S handig advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, in onze (PS3) manuals staat niks.
Eén geluk, ik kan nog steeds tegen m'n amerikaanse vrienden spelen ;) Heb namelijk een geimporteerde US versie.. Speel toch vaak 's nachts online, dus dan zijn ze daar tenminste nog wakker..
Helaas zal die in de verkoop hier weer minder opbrengen mocht ik 'm willen verkopen, maar we zullen 'm eerst maar minstens een keer uitspelen. We zijn pas halverwege na een uurtje of 4/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohead schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:22:
[...]

Zie dit nieuwsbericht van FOK GAMES:

Geplaatst door Dennis1969 op 11-03-08 @ 18:20

Als je al plannen had gemaakt om met Amerikaanse vrienden Army of Two te gaan spelen over Xbox Live, moet je die plannen gaan bijstellen. De multiplayer is namelijk niet regio-vrij. In de manual staat te lezen dat multiplayer alleen mogelijk is tussen twee PAL-spelers. Een EA developer op het officiële EA forum speculeert dat het gedaan is om lag te voorkomen.
Of dit ook voor de Ps3 versie geldt is nog niet bekend.

Dus ik neem aan dat degene die dit gelezen hebben in de manual X360 gebruikers zijn?
Want in de PS3 manual staat er niks over in ;)
Mijn quote over regiolock staat in de handleiding van mijn PAL-versie van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Weet iemand nou hoe lang de SP duurt? Ik hoor verhalen van 5 uur of iets dergelijks, dat lijkt mij dus echt waardeloos. En is de MP een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Haijo schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:55:
Weet iemand nou hoe lang de SP duurt? Ik hoor verhalen van 5 uur of iets dergelijks, dat lijkt mij dus echt waardeloos. En is de MP een beetje goed?
Dat ligt er aan hoe snel je bent met het spelen ;)
Volgens mij zit de gameplay tussen de 5/8 uur in singleplayer. Maar je zal toch het meeste uit het spel halen door CO-OP te spelen en eventueel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Nohead schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:58:

Ik heb het opgenomen in de start post d:)b

Als er mensen zijn die ook hen gamertag/PSN in de start post willen i.v.m co-op, stuur een PM en ik zal het bijhouden en vergeet niet om te melden of het een EU versie is :)

[ Voor 5% gewijzigd door sekeroglan op 13-03-2008 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:17
Ik heb gisteren met de 360 versie in een uur tijd 1 potje van 20 minuten uitgespeeld tegen campers, 1 potje had ik early quitters en de rest van de tijd zat ik in de lobby. Ik vind de multiplayer alleen maar beroerder worden naar mate ik het meer speel. Terwijl als je gewoon met mensen speelt die ook voor de targets gaan en team based spelen, het best heel goed opgezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 23:32
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 07:36:
Ik heb gisteren met de 360 versie in een uur tijd 1 potje van 20 minuten uitgespeeld tegen campers, 1 potje had ik early quitters en de rest van de tijd zat ik in de lobby. Ik vind de multiplayer alleen maar beroerder worden naar mate ik het meer speel. Terwijl als je gewoon met mensen speelt die ook voor de targets gaan en team based spelen, het best heel goed opgezet is.
Je bent inderdaad tergend lang bezig een game te vinden. Ik raak het spel niet snel aan.
Ook zo raar als je van hoofdmenu naar wapen menu wil of wapens wilt kopen bijvoorbeeld, dat hij steeds zo overdreve lang moet laden, net of het een hele map is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, wij hebben 'm eindelijk een keer geheel doorgelopen, maar weinig zin om het allemaal nog een keer te doen. Meteen op marktplaats gezet dus, aangezien ik vandaag toch Rainbow 6 nog in de bus heb gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
Deze game schijnt het helaas niet te gaan redden. Weinig mensen die het spelen imho. Voor multiplayer is bijna geen game te vinden. Erg jammer want het is op zich een vermakelijk spel. Zeker in splitscreen-coop.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vermaak me echt opperbest met deze game. Het is vooral erg leuk als je de game co-op speelt met een maat, daar is ie echt voor gemaakt. Allebei de headset op en elkaar waarschuwen voor flank acties van de vijand. Vooral op de moeilijkste stand is het lekker pittig. Wel jammer dat de game kort is maar daar hebben meer games last van. Grafisch en vooral kwa geluid en muziek zit de game echt super in elkaar vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
Ik speel zelf in de weekenden split-screen met een vriend. Is ook erg leuk. Voordeel is dat je af en toe de controllers over kunt gooien. Nadeel van split-screen vind ik wel dat je view erg beperkt is. Ik vermaak me ook prima met de game :)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Voor de PS3 spelers onder ons:
Ik speelde eergisteren coop met een maat, ging perfect. Met headset en al. Nu lukt het niet eens meer om te connecten... bij public coop loopt ie zelfs vast! :S
Iemand hier ervaring mee?
Erg jammer, anders zie ik me genoodzaakt dit spel weer te verkopen, want singleplayer was niet mijn bedoeling toen ik (samen met diezelfde maat) dit spel kocht.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Redelijk rustig hier... zijn er nog mensen die het spelen? :)

Ik heb het spel zelf sinds gisteren in huis, aangezien de demo m'n vriend en mij best aansprak. Vanavond hebben we het een uurtje of drie via splitscreen gedaan en tot nu toe eigenlijk niets dan lol. Grafisch ziet het er best oké uit en het is gewoon fun om samen te doen... tot nu toe vind ik het een stuk leuker dan bijvoorbeeld Halo 3 via splitscreen. Wat betreft replay kan het vast niet tippen aan iets als Dead or Alive 4, maar tot nu toe is het gewoon echt leuk om te spelen. ;)

Vanmiddag heb ik verder even zelf de singleplayer gedaan. Op zich best vermakelijk, maar met iemand naast je is het toch wel een stuk leuker. Zeker de AI van de computergestuurde metgezel viel me nogal tegen, hoewel de AI van de "normale" vijanden in het spel prima is. Verder is back-to-back inderdaad nogal scripted en met z'n tweeën tegelijk snipen via die speciale modus nogal nutteloos in het spel zelf, maar ach... dat maakt het spel voor ons niet minder leuk. ;)

Het "Aggro"-gebeuren vond ik in het begin nogal vreemd en overdreven (natuurlijk werkt het in het echt ook wel enigszins zo, maar om daar nu een speciale balk voor te maken? :?), maar het zorgt juist voor een veel betere samenwerking. Waar ik normaal bij dergelijke co-op games de neiging krijg om zoveel in m'n uppie te doen, zitten we hier elkaar echt aan te sporen om juist te gaan afleiden dan wel te sneaken.

Nog een vraagje: weet iemand of het mogelijk is om ook de versus via splitscreen tegen elkaar te doen? Het lijkt alsof het alleen mogelijk is tegen twee anderen via internet, maar het lijkt ons juist leuk om het volledig tegen elkaar te doen. Dus dat je allebei een computergestuurde freund hebt, zodat het wel "Army of Two" blijft. Iemand die weet of dit kan?

Ik twijfelde eerst of het spel €60 waard was (voor hetzelfde bedrag had ik bijvoorbeeld ook Vegas 2 kunnen kopen), maar ben tot nu toe dik tevreden! :) Leuke overbrugging tot 29 april, GTA IV. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het een leuk spel, in co-op met een maat (splitscreen) uitgespeeld, maar daarna had ik niet de behoefte dat nog eens te doen (met hem of iemand anders) en online bleek wel dat het niet zo'n verkoophit is geworden.. Was dat het wel geweest dan had ik 'm misschien nog gehouden, maar nu heb ik 'm alweer doorverkocht. Meteen geld om GTA4 te financieren eind deze maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik speel nu eerst even de Single Player modus uit zodat ik een beetje kan trainen, ik zit alleen met een probleempje. Elke keer als er zo'n achmed the terrorist in de buurt komt wil ik hem neerslaan ipv neerschieten ivm tijdswinst/ammo besparing/gemak soms doet ie het wel en soms niet. Is er een command voor of wat moet je doen, vind het irri dat ik naast iemand sta en dan een rondje moet draaien om te aimen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gisteren geregeld voor weinig :) Leuke game. Geen top maar met 2 man door z'n veld heen vind ik wel super :)

Gisteren even 45minuten gespeeld.. nog maar es oefenen in het weekend.

PSN : capoeirist

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sinds vorige week eigenaar van Army of Two, met zn 2en op een (scart aangesloten :/) CRT TVtje was het net aan te doen, maar eenmaal weer thuis ziet het er toch allemaal aardig goed uit. Online is gewoon dood, heb em ruim een uur op zo'n zoekscherm laten staan, helemaal niets.

Best jammer, spel is opzich best grappig, zeker als je met zn 2en speel en je elk je eigen 'tactiek' kan gebruiker (support met sniper, aggro, volle aanval etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1