Toon posts:

[iPod Nano 3G] Muziek terugzetten op PC*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er onder jullie iPod gebruikers ook mensen die de muziek van de iPod naar de PC willen hebben en daar een geschikt programma voor gebruiken.

Iemand die ik kan heeft diverse iPods waar muziek op staat, maar op het moment van aansluiten zegt iTunes dat de iPod eerst gewist moet worden om vervolgens er muziek op te kunnen zetten.
Nu heb ik een programma gevonden dat heet Music Rescue en die kan op een redelijke omslachtige manier de nummers van je iPod weer op je PC zetten.
Blijkt nu dat die kennis waar ik een uitgebreide handleiding voor heb geschreven er nog niet uit komt.

Mijn vraag is of er ook eenvoudige programma's bestaan om je muziek van je iPod naar je PC te krijgen? of hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Ik heb je reactie daarom afgesplitst van [iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

Overigens is dit wel een eenvoudig te beantwoorden vraag, we verwachten op GoT ook eigen inzet ;). Er is met de search heel veel over te vinden. Om je op weg te helpen, het beste artikel hierover is te vinden op iLounge: Tutorials: Copying Content from your iPod to your Computer - The Definitive Guide :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoedje schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:47:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Ik heb je reactie daarom afgesplitst van [iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

Overigens is dit wel een eenvoudig te beantwoorden vraag, we verwachten op GoT ook eigen inzet ;). Er is met de search heel veel over te vinden. Om je op weg te helpen, het beste artikel hierover is te vinden op iLounge: Tutorials: Copying Content from your iPod to your Computer - The Definitive Guide :).
Ik had ook wel degelijk gezocht en zoals ik al zei had ik al een programma gevonden, maar blijkbaar is dit nog te lastig voor sommige mensen. Ik zal uiteraard het topic doornemen wat jij nu doorgeeft, maar andere suggesties zijn / blijven welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-10 21:05
google even op 'sharepod'

werkt prima, op elke pc met .net 2.0, en is maar iets van 60 kb

android since G1.