Verwijderd

Topicstarter
Gister gekocht, de Asus Z53E.
Eenmaal uit de doos gehaald, heb ik 'm opgeladen. Na het opladen zette ik de laptop aan, maar wat bleek nou; De laptop zelf ging wel aan, maar het beeldscherm blijft uit. Ik kan de dvd-speler wel open doen en ik hoor 'm ook gewoon lopen, maar het enige lampje wat brand is het gele lampje onder op de laptop. Ook bij het inschakelknopje brand geen lampje wat wel zou moeten. Weet iemand wat het probleem kan zijn? De computer doet het wel, maar denkt niet na en laat niets zien.

Groet, Roy

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-01 11:03
Vervelend!

Check eens deze topic:
Het Zwarte Scherm Probleem - Asus A6T/A7T of xxT topic

Je hebt misschien wel een ander soort laptop, maar het probleem lijkt me hetzelfde!

Succes ermee

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
Nope, lijkt me niet dat het "De Zwarte Ziekte" is uit de post van Pixeld.

Verder hoeven er geen lampjes onder het powerknopje te branden, wel zou de HDD activiteit moeten ratelen. (die zit wel onder het powerknopje). Ook heb ik zelf nog nooit een geel lichtje gezien, mijn Asus F3 geeft alleen groen en rood/oranje. De F3 is gelijk aan jou model.

Probeer er eens een extern scherm aan te koppelen en eens zonder de accu er in de laptop te starten. Anders is het misschien een DOA (Dead On Arrival) en kun je een nieuwe eisen.