[iPod Classic] Zit vast in een opstart loop*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179492

Topicstarter
Net in het bezit van een iPod classic 80 GB, compleet gemaakt met een mooie casing van dealextreme en sennheiser CX300 oortjes heb ik het volgende probleem ondervonden. Om de raarste reden wilt de ipod niet meer opstarten, sterker nog hij gaat ook niet meer uit. De iPod laat het apple logo zien en daarna valt uit en start opnieuw op.

Dit gebeurt alleen maar en verder kan hij niets, enige wat wel lukt is in disk mode komen. Echter geeft iTunes wel aan dat de iPod beschadigd is oid en hersteld moet worden. De orginele firmware ervan is 1.03, na het herstellen komt steeds hetzelfde probleem. Overigens wilde ik in diskmode hem te proberen te formatteren, maar dat lukt niet.

Ergste probleem is alsnog, KASSABON SPOORLOOS :(

Wie-o-wie heeft het zelfde probleem en/of oplossing? Ik kan hem anders nu inmetselen door het missen van mijn kassabon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202280

Als je een post boven jou leest kun je zien dat dat geen probleem is.
Ik vraag me wel af waar er een apple store te vinden is in nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 202280 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 01:26:
Als je een post boven jou leest kun je zien dat dat geen probleem is.
Ik vraag me wel af waar er een apple store te vinden is in nederland..
Er staat dat diegene nog nooit is gevraagd, maar dat wil niet zeggen dat ze dat nooit doen om de bon vragen. Daarnaast zou ik natuurlijk liever willen als het zonder reparatie (ipod een tijd kwijt zijn) eventueel zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 179492 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 00:04:
Net in het bezit van een iPod classic 80 GB, compleet gemaakt met een mooie casing van dealextreme en sennheiser CX300 oortjes heb ik het volgende probleem ondervonden. Om de raarste reden wilt de ipod niet meer opstarten, sterker nog hij gaat ook niet meer uit. De iPod laat het apple logo zien en daarna valt uit en start opnieuw op.

Dit gebeurt alleen maar en verder kan hij niets, enige wat wel lukt is in disk mode komen. Echter geeft iTunes wel aan dat de iPod beschadigd is oid en hersteld moet worden. De orginele firmware ervan is 1.03, na het herstellen komt steeds hetzelfde probleem. Overigens wilde ik in diskmode hem te proberen te formatteren, maar dat lukt niet.
Iemand ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Deze reacties zijn daarom afgesplitst van [iPod Classic] Discussies en ervaringen Deel 2. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

De standaard vraag bij dit soort problemen, heb je alle vijf R's al uitgeprobeerd?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."