Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Intentionally left blank
Kan me situaties voorstellen dat je er geen groeps-DM van wilt maken?crisp schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:06:
Waarom stuur je die DM dan niet naar alle 4 de users tegelijk?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Ja, ik had van 4 users een bericht gekregen met wat info die ik in een topicstart zou moeten toevoegen. Dus ik wilde dus die DM's replyen met hetzelfde bericht (een bevestiging en dan copy&paste) voor die 4 users na elkaar.crisp schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:06:
Waarom stuur je die DM dan niet naar alle 4 de users tegelijk?
En toen was ik verbaasd dat dit niet kon.
Even nog hierop reageren: dit is juist typisch een geval van een spamrunZerora schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:06:
Dat die check erop zit als je bijv. meerdere keer achter elkaar naar dezelfde user hetzelfde bericht wilt sturen, ok. Maar naar verschillende users zou ik toch gewoon wel hetzelfde bericht moeten kunnen sturen?
Dit is dus typisch een geval van 'by design' and 'works as intended'. Geen bug
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()