Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
If not reply op vorige DM: Om aan te kunnen klikken in het DM-overzicht?Tukk schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:11:
(waarom zou er altijd een titel moeten zijn?)
Dan hebben ze die check op de verkeerde plek ingebouwd blijkbaar
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Bij mijn mail krijg ik dan (No subject)Osiris schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:23:
[...]
If not reply op vorige DM: Om aan te kunnen klikken in het DM-overzicht?
Maar ik snap de keus..
Ik denk het niet.moto-moi schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:28:
De check zit wel op de juiste plek, namelijk vlak na het versturen.
Alleen mijn 1e bericht had niet opgeslagen moeten worden als een daadfwerkelijk verstuud bericht. Ik vermoed dat de controle van de titel wat naar voren gehaald moet worden in de code, althans voor de code die opslaat wat je laatste bericht is.
[ Voor 50% gewijzigd door Tukk op 31-08-2006 20:20 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
en dus zit die check op de verkeerde plekTukk schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:13:
Ik denk het niet.
De check zit wel op de juiste plek, namelijk vlak na het versturen.
Alleen mijn 1e bericht had niet opgeslagen moeten worden als een daadfwerkelijk verstuud bericht. Ik vermoed dat de controle van de titel wat naar voren gehaald moet worden in de code, althans voor de code die opslaat wat je laatste bericht is.
Negative, de code zo bekijkend zit die check op de juiste plek en wordt er geen hash opgeslagen als er een foutmelding is.moto-moi schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:28:
Het zal dus wel daadwerkelijk een dubbelpost zijn geweest. Note dat dat geen DM geweest hoeft te zijn, dat kan ook een gewoon bericht in een topic zijn geweest.
Intentionally left blank
Ok, die had ik niet verwacht.crisp schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:23:
[...]
Negative, de code zo bekijkend zit die check op de juiste plek en wordt er geen hash opgeslagen als er een foutmelding is.
Het zal dus wel daadwerkelijk een dubbelpost zijn geweest. Note dat dat geen DM geweest hoeft te zijn, dat kan ook een gewoon bericht in een topic zijn geweest.
Het klopt dat ik inderdaad hetzelfde bericht in een thread had gepost, maar niet echt gepast vond.
Ik heb de post zelf ge-edit en dan het orgineel per DM naar de persoon gestuurd (Ctrl-c, Ctrl-v).
jaah, dan wordt het een ander verhaal he

Not a bug dus
Not a bug dus
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()