[PC] Battlefield Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste
Acties:
  • 108.382 views

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 16:23
jezus wat lullig zeg was ik er achter door die ... site te laat

How are you doing?

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:16
Pfoe, net op tijd geweest gelukkig :)

Jammer dat je er niet meteen eentje meer kunt claimen :/

http://www.bfhforum.net/viewtopic.php?f=4&t=522

daar heb ik mijn antwoord vandaan, houd 'm de volgende keer in de gaten!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 08:40
Proficiat voor digene die er een hebben kunnen krijgen. Mochten jullie uitgekeken zijn op het spel houd ik mij aanbevolen voor jullie keY :)

Verwijderd

JAAA ik heb er een ;)

bedankt, spijtig genoeg is mijn vriend naast mij iets minder gelukkig. 1 second later dan mij op submit geklikt, en geen key meer...

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
james salt
einde oefening

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Pff, mijn god. Ik heb echt zitten puzzelen voor het vaderland. Had alle letters vrij snel (dank u Google cache) maar ik was hier echt niet op gekomen.

Op een gegeven moment ging het van 70 naar 0 in no-time. Waarschijnlijk is de uitkomst ergens gelekt :(

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Netjes gedaan hoor Bobbus en DaCube!

(En ook nu weer, mochten mensen hun key niet meer gebruiken... Ik hou mij aanbevolen ;) )

...:::everybeat.nl

• Bart1983
Ome_Les schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 17:09:
Netjes gedaan hoor Bobbus en DaCube!

(En ook nu weer, mochten mensen hun key niet meer gebruiken... Ik hou mij aanbevolen ;) )
Hoop dat ze snel weer nieuwe keys gaan uitdelen!! en nu met 1000 tegelijk :9

Dit is toch wel echt een verloren kans. Om precies 16:00 uur had al iemand het goede antwoord gegeven op het nl heroes forum wat zojuist gepost is |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Bart1983 op 14-08-2008 17:12 ]

• Bart1983
Jammer dat er nu niemand meer post. Is er nog steeds een verbod op het plaatsen van beeldmateriaal?

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Jups..... totdat de Closed Beta voorbij is, is de NDA nogsteeds van kracht.

• Bart1983
Ome_Les schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:03:
Jups..... totdat de Closed Beta voorbij is, is de NDA nogsteeds van kracht.
Had jij een beta key?

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Nee... net te laat. :(

Hoop aan een kant op mensen die hun key niet meer willen gebruiken en deze aan mij willen geven.

[ Voor 69% gewijzigd door Ome_Les op 14-08-2008 20:14 ]

• Bart1983
Ome_Les schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:13:
Nee... net te laat. :(

Hoop aan een kant op mensen die hun key niet meer willen gebruiken en deze aan mij willen geven.
Ja hoop ik ook op maar ik vraag me toch af of het spel nou tegenvalt of niet nu ze een beta key hebben. Ze zullen wel allemaal als gekken aan het gamen zijn en hebben geen tijd om te reageren!

Verwijderd

Ik heb er helaas helemaal niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
Bart1983 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:16:
[...]

Ja hoop ik ook op maar ik vraag me toch af of het spel nou tegenvalt of niet nu ze een beta key hebben. Ze zullen wel allemaal als gekken aan het gamen zijn en hebben geen tijd om te reageren!
Het spel valt niet tegen, alleen opstarten werkt niet altijd. Daar is het natuurlijk een beta voor en wordt zeker weten wel gefixt.

Meer informatie laat ik niet los.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
deCube schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:12:
[...]

Het spel valt niet tegen, alleen opstarten werkt niet altijd. Daar is het natuurlijk een beta voor en wordt zeker weten wel gefixt.

Ik heb laatst nog een filmpje gezien en daar vertelde ze dat elk team maar de beschikking heeft over 1 tank, 1 jeep en 1 vliegtuig. Is dit nog steeds zo? Hoe groot is de map? Is het te vergelijken met een gemiddelde map van Battlefield 2 of toch kleiner?

[ Voor 9% gewijzigd door Bart1983 op 18-08-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:01

Pinjataaa

Hit me!

deCube schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:12:
Lomp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Beter lomp dan dat er helemaal niets verteld word >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Laten we dat lekker zoveel mogelijk buiten GoT houden? Als je je NDA wilt verbreken moet je dat natuurlijk zelf weten, maar doe dat niet via ons DM-systeem. Roep in ieder geval al helemaal niet op tot het vragen om informatie per DM.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
TheZeroorez schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:26:
Laten we dat lekker zoveel mogelijk buiten GoT houden? Als je je NDA wilt verbreken moet je dat natuurlijk zelf weten, maar doe dat niet via ons DM-systeem. Roep in ieder geval al helemaal niet op tot het vragen om informatie per DM.... :/
Oké oké mijn fout. :+ Maar ik kan je geruststellen, niemand heeft er om gevraagd. ;) Je bent zelfs pas de tweede die het door had. :9

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft laten mensen zich vooral houden aan de NDA a.u.b. Developers zullen niet happiger worden op gratis betatests als mensen de NDA verbreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:56
las toch dat ze beta testers extra keys konden laten winnen in compo's....

denk dat wij ons wel aanbevolen houden mocht een van de heren zoiets winnen! ik wel iig

[ Voor 3% gewijzigd door cybermans op 19-08-2008 09:39 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Vandaag weer een geheime beta key uitreiking geweest. Helaas was het mij niet opgevallen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op nu.nl dat de multiplayer voor max 16 man (8x8) wordt. Dat is wel ERG weinig voor een game als dit of niet? Tenzij ze het wat kleinschaliger maken... ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
groot is anders idd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:36
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:01:
Ik lees net op nu.nl dat de multiplayer voor max 16 man (8x8) wordt. Dat is wel ERG weinig voor een game als dit of niet? Tenzij ze het wat kleinschaliger maken... ik ben benieuwd.
Wellicht enkel voor beta.. lijkt me idd nogal klein.
Aan de andere kant.. de server(s) zullen niet downloadable zijn denk ik ?

* Zephyer denkt dat je altijd connect naar servers van EA ?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"In Battlefield Heroes wordt het aantal spelers dat tegelijkertijd kan deelnemen aan online gevechten teruggebracht van 64 naar 16. Volgens Ben Cousin, executive producer bij DICE, ligt dit aan de lage systeemeisen van deze gratis game.

Ben Cousin, executive producer bij DICE, laat weten dat ze de systeemeisen niet omhoog willen gooien om meerdere spelers mogelijk te maken. “We hebben nu een zeer goede 16-speler game neergezet, maar de 64-spelers die de engine eigenlijk aan moet kunnen, hebben we niet kunnen halen. Dit omdat we de systeemeisen voor iedereen zo toegankelijk mogelijk willen houden”, aldus Cousin.

Grootschalige gevechten

Volgens de executive producer betekent dit echter niet dat we de grootschalige gevechten nooit in Heroes te zien gaan krijgen. “We willen ontzettend graag die grote groep van 64-spelers in Battlefield Heroes zien, maar dat is op dit moment gewoon niet mogelijk. Het is wel iets waar we in de toekomst misschien weer naar kijken.”

Game is nu al uit

“De release van de game zal geen groot evenement worden”, zegt Cousin. “Wat dat betreft is de game nu al uit.” Met dit laatste doelt de ontwikkelaar op de gesloten beta-versie van de game waar nu al meer dan 10.000 gamers mee bezig zijn. DICE is van plan dit langzaam uit te bouwen zodat op den duur iedereen een toegangscode kan krijgen voor de gratis online-shooter

Battlefield Heroes staat gepland voor een release later dit jaar. "

http://www.nu.nl/news/171...n_Battlefield_Heroes.html

Staan ook linkjes in naar een artikel op 1up maar daar kan ik ff niet bij hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:30
Bah, dat is wel jammer zeg, meteen terug naar 16 vind ik wel een hele grote stap, is er geen gulden middenweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

SCIxX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:12:
Bah, dat is wel jammer zeg, meteen terug naar 16 vind ik wel een hele grote stap, is er geen gulden middenweg?
Battlefield met minder dan 24 players is bijna geen battlefield meer te noemen.
Erg jammer dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:14
Wat een onzin. Die mensen die last hebben van haperingen kunnen toch gewoon een 16 player map game joinen. Dat doet toch niks af aan de minimale systeemeisen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Vind het ook jammer. Maar misschien als genoeg mensen er wat tegen hebben word er toch nog naar 32 speler gewisseld. Ze zouden tenslotte nog zo naar de community luisteren.

En iedere (gamer) heeft nu toch wel een PC die Battlefield 1942 met 64 spelers kan spelen? Heroes zou niet zwaarder zijn.

Misschien heeft het ook wel met de kant van DICE te doen? 64 speler servers kosten enorm veel bandbreedte. Kostenbeperking misschien? Eerst maar zien hoeveel de game in kan gaan brengen en als er vraag naar is meer players op 1 server toelaten?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:23
Pff eerst Battlefield: Bad company, nu heroes. Gelukkig is deze gratis, anders kon ik wel even klagen over EA en hun werk }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook erg raar en schandalig! Zelfs Wolfenstein Enemy Territory kan 32 players aan, terwijl het helemaal geen zware game is...Ze zeggen nu dat de minimum specs 16+ players niet goed aankan, maar als ze van het begin 32+ players hebben willen ondersteunen, dan hadden ze toch vanaf de start daar met de engine en de specs rekening mee kunnen houden? Het lijkt er op alsof ze eerst van start zijn gegaan met een super mooie engine en aan het einde tot de conclusie zijn gekomen dat het te zwaar is...Erg jammer dit :( Er zijn een boel andere FPSs met lagere systemeisen die wel 32 of meer players aan kunnen. Ze hebben de boel goed genept !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Leuk dat iedereen zeurt en klaagt over een gratis spel

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daywalk3r schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:51:
Leuk dat iedereen zeurt en klaagt over een gratis spel
Gratis of niet: de makers hebben er alle belang bij dat zo veel mogelijk mensen het spelletje spelen, want de ontwikkeling was namelijk niet gratis: het geld moet terugverdiend worden met reclames en micropayments. Wat gaat er gebeuren als mensen het spel links laten liggen omdat ze het niet leuk vinden? Juist. Hoe meer mensen hun mening geven over het spel, hoe beter de makers het spel kunnen aanpassen naar de smaak van de spelers: waarom denk je anders dat er zoveel beta players zijn als het ze geen hol uitmaakt wat mensen vinden over het spel? Juist, ze zijn erg geinteresseerd in de feedback om bovenstaande genoemde reden. Dus terecht nu veel mensen hun mening laten horen. Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/bye.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zou iedereen die klaagt over "maar 16" eens moeten wachten totdat je het gespeeld hebt. Het is wel weer erg makkelijk oordelen zonder enige kennis van zaken hier... :/
DeX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:45:
Battlefield met minder dan 24 players is bijna geen battlefield meer te noemen.
Erg jammer dit..
Heroes heeft door z'n cartoony stijl, humor en losse gameplay toch al weinig van doen met de rest van de Battlefield serie. Dat is overduidelijk ook niet de bedoeling. Als je dat wilt kun je beter naar een andere game uitkijken.
H3llsing schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:59:
Vind het ook jammer. Maar misschien als genoeg mensen er wat tegen hebben word er toch nog naar 32 speler gewisseld. Ze zouden tenslotte nog zo naar de community luisteren.
Die kans lijkt me klein. Ze hebben naar alle waarschijnlijkheid al een hoop maps ontworpen met 16 spelers in gedachten. Die bouw je niet zomaar even om naar vier keer zo veel spelers. Ook optimalisaties van netcode etc. Vergeet niet dat de beta al een tijdje loopt. De beta is een testfase, grote veranderingen en featurewijzigingen zijn dan niet meer te verwachten.
H3llsing schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:59:
Misschien heeft het ook wel met de kant van DICE te doen? 64 speler servers kosten enorm veel bandbreedte. Kostenbeperking misschien? Eerst maar zien hoeveel de game in kan gaan brengen en als er vraag naar is meer players op 1 server toelaten?
Buiten het feit dat dat volledig speculatief is, DICE is niet het bedrijf wat de servers betaalt. Dat hele boeltje wordt gerund door EA.
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:37:
Ik vind het ook erg raar en schandalig!
Ja het is natuurlijk een grof schandaal dat een gratis game niet exact aan de verwachtinkjes van ieder gamertje voldoet. Het zou verboden moeten worden! }:| Kom op zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:11:

[...]

Heroes heeft door z'n cartoony stijl, humor en losse gameplay toch al weinig van doen met de rest van de Battlefield serie. Dat is overduidelijk ook niet de bedoeling. Als je dat wilt kun je beter naar een andere game uitkijken.
Je hebt wel gelijk, maar je moet toekennen dat naamgeving bepaalde verwachtingen al neerzet. In onze oren klinkt Battlefield als een grootse online shooter, dan wel met cartoony looks en gameplay. En ook al is de game gratis, moeten ze wel inspelen op de user, aangezien wij de reclames moeten bekijken om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik denk meer dit:
EA ontwikkeld een gratis game.
Yes 64 maps alles erop en eraan.

Wat blijkt maximaal 16 spelers....

En dan komt er ineens een betaal pack uit voor 19 euro met wel 64 player maps etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Wii4all op 26-08-2008 09:25 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Wii4all schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:59:
Ik denk meer dit:
Yes 64 maps alles erop en ernaa.

Wat blijkt alles minimaal 16 spelers..

En dan komt er ineens een betaal pack uit voor 19 euro met wel 64 player maps etc.
Als dat ook zo zal zijn? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:01

K4F

Misschien krijgen we wel een situatie zoals bij cod4, de max is 32, maar met een simpel opstartcommando, heb je tot 54 slots, 64 bij de juiste maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Wii4all schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:59:
Ik denk meer dit:
Yes 64 maps alles erop en eraan.

Wat blijkt maximaal 16 spelers....

ze hadden het over micropayments, 19 euro is geen micropayment meer imo en 19 euro tja, zoveel is het ook weer niet als het een goed aantal maps zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me niet te veel druk maken over de 16 spelers. Ik speel het spel nu en ik kan vertellen dat ze kennelijk het spel zo goed in me kaar hebben gezet dat het lijkt alsof je gewoon met 64 mensen speelt. De mappen zijn er ook op gemaakt en je komt overal wel poppetjes tegen. Ook zijn er echt mooie en vooral drukke gevechten. 16 spelers is eigenlijk prima _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Maar goed, ik heb nog steeds wel intresse in een beta key.

Moeten we niet een lijstje maken, zodat iedereen aan zo'n beta key kan komen.

Iedereen van tweakers die een extra key heeft of er geen gebruik van maakt kan deze dan doorspelen aan een andere tweaker.

Als deze tweaker een key krijgt gaat hij van de lijst en als hij dan weer een extra key heeft dan geeft hij die aan de nieuwe nummer 1 van de lijst. (net zoals dat weleens gebeurde met de gmailaccounts een poos terug)

1. Wii4all
2. ---------
3. ---------
4. ---------
5. ---------

??

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:55:
Maar goed, ik heb nog steeds wel intresse in een beta key.

Moeten we niet een lijstje maken, zodat iedereen aan zo'n beta key kan komen.

Iedereen van tweakers die een extra key heeft of er geen gebruik van maakt kan deze dan doorspelen aan een andere tweaker.

Als deze tweaker een key krijgt gaat hij van de lijst en als hij dan weer een extra key heeft dan geeft hij die aan de nieuwe nummer 1 van de lijst. (net zoals dat weleens gebeurde met de gmailaccounts een poos terug)

1. Wii4all
2. ---------
3. ---------
4. ---------
5. ---------

??
en zet je jezelf op nr 1 lekker makkelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik doe alleen maar een voorstel.
Ik wacht op een tegenvoorstel.

Voor mij part sta ik op plaats 10...
We moeten ergens beginnen.
Dit wordt anders wel de snelste manier om aan beta keys te komen.
Via sommige andere fora lees ik dat er mensen zijn met 4 a 5 keys.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

1. Wii4all
2. Ome_Les
3. ---------
4. ---------
5. ---------

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Laat dat maar, het is niet de bedoeling dat dit topic vol komt te staan met een lijstje van 'mensen die het wel willen proberen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nee.

[ Voor 97% gewijzigd door TheZeroorez op 26-08-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

TheZeroorez schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:05:
Laat dat maar, het is niet de bedoeling dat dit topic vol komt te staan met een lijstje van 'mensen die het wel willen proberen'.
Bedoelde eigenlijk meer de onzinnigheid. Vandaar de knipoog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 10:23
*knip* whahaha wat stoer. > not. :r

het enige wat ik kan zeggen is dat het spel nog bij veel mensen problemen veroorzaakt, dat de 3 soorten troepen naar mijn mening niet goed zijn uitgebalanceerd (maar ach, dat gebruik ik nu in mijn voordeel >:) ), en dat het voor een gratis game ERG vermakelijk is (zeker met vrienden als je bijv. de tuants gebruikt)

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 27-08-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
he zijn er beta key ????

mag ik er ook 1 :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ome_Les schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:01:
[...]

Bedoelde eigenlijk meer de onzinnigheid. Vandaar de knipoog. ;)
Ja, maar zoals ik al dacht begrijpen sommige anderen dat niet en gaan ze ermee door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
't was aardig om te proberen het had leuk geweest als het had gewerkt.

Maar goed dan maar de hele dag F5en op de battelfield site todat ze weer keys weggeven ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juulie19 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:08:
hahaha lol ik heb een gedownloade company of heroes key geruild voor een BH Beta key :)
Kan je toelichten wat je precies bedoelt? Het klinkt nu namelijk alsof je iemand flink een poot uitgetrokken hebt met een illegale key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:49:
[...]

Kan je toelichten wat je precies bedoelt? Het klinkt nu namelijk alsof je iemand flink een poot uitgetrokken hebt met een illegale key.
Idd, dat idee heb ik ook...
Als dat waar is, moet hij zich eens diep, diep, diep schamen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Nieuwe beta key giveaway !!!
EDIT: Te laat :)

[ Voor 24% gewijzigd door Bart1983 op 27-08-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Ja, antwoord was moeilijk. Snapte de opdracht niet :p
Maar ik gokte 2 keer, en toen had ik hem goed :?
Stond een hint bij: Romeinse cijfers.

Dus ik typ:
I > submit > wrong
hmm dan maar
IV > submit> congrats! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Bld- schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:56:
Ja, antwoord was moeilijk. Snapte de opdracht niet :p
Maar ik gokte 2 keer, en toen had ik hem goed :?
Stond een hint bij: Romeinse cijfers.

Dus ik typ:
I > submit > wrong
hmm dan maar
IV > submit> congrats! :D
Ja bedankt dat je het ook even hier hebt neergezet dat er weer een actie was :X

Nice try, but...
You got the right answer, but all the keys were already taken. Sorry :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:46
iemand een beta key over :P?, zat op die pagina maar kreeg een code fout ( stond Available keys : {keys Available} en na een herlaad waren ze weg :o

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kut zeg..
Zit de hele dag een beetje de site in de gaten te houden...
Rond 18:30 thuis..
Eten..

19:20
Zet de pc aan...weg keys...grmpl....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Kan iemand niet eens rap een batchprogramaatje maken dat om de zoveel seconden of minuten de site refresht en een geluid afspeelt als er een nieuw artikel is verschenen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Asgaro schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:39:
Kan iemand niet eens rap een batchprogramaatje maken dat om de zoveel seconden of minuten de site refresht en een geluid afspeelt als er een nieuw artikel is verschenen? :P
Maak dan ook meteen even een batchprogramaatje dat het raadsel oplost en gelijk de login gegevens en het antwoord doorstuurd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

8 tegen 8 wordt het. Deze game wordt van reuze interessant ineens helemaal overbodig voor mij.

Erg jammer.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:14

Stewie!

Keen must die!

Speel het eerst eens, het is echt heel erg leuk en op sommige mappen zie je niet eens dat er "maar" 16 spelers zijn.

• Bart1983
DaMorpheus schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 05:24:
Speel het eerst eens, het is echt heel erg leuk en op sommige mappen zie je niet eens dat er "maar" 16 spelers zijn.
Het is toch ook zo dat je in het spel komt op de plek waar het gevecht is? dus dan zit je er meteen midden in.

Verwijderd

Onbegrijpelijk dat mensen bij het lezen van het feit dat er 16 spelers in kunnen al gaan huilen en klagen dat het ineens niet leuk is. En dan hebben ze het nog niet eens gespeelt.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik wacht af tot ik hetzelf kan spelen, voor nu kijk ik wel naar mijn BF Heroes poster van de GC in Leipzig.

• Wii4all
  • Niet online
Engineer Stewie, heb je je daar nog opgegeven voor de closed/open beta?

Ik hoorde nml. dat diegene die dat daar hefet gedaan binnen 3 weken zn key zouden moeten hebben.

Burp

• juulie19
ik snap de reaktie van de mensen hier niet

ik doe mee aan de beta, en dit spel vraagt niet om 64 man, sterker nog, dat zou niet eens leuk zijn:
de landjes zijn allemaal aardig klein (op seaside na, maar daar ben je meerendeels tog in het midden van het landje) en daardoor ben je altijd in gevecht, het is een heel nieuwe ervaring en totaal NIET battlefield.

jullie moeten niet zoveel zeiken als je het spel niet eens heb gespeelt

Verwijderd

juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:04:
ik snap de reaktie van de mensen hier niet

ik doe mee aan de beta, en dit spel vraagt niet om 64 man,
Waarom zegt de developer dan zelf: dat het ze het niet doen omdat 64 te veel is voor het spel, maar te veel is voor de engine? Ze zouden graag 64 spelers doen als de engine het aankon op lage specs, dat zeggen ze zelf.

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54

mendel129

Radioactivator

Asgaro schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:39:
basic voor vista sidebar

checkt op heden alleen wanneer de laatste wijziging is gebeurt...
dus je moet het verschil even zelf maken :p

[ Voor 14% gewijzigd door mendel129 op 28-08-2008 16:35 ]

Bringer of heat, food and silence!

• juulie19
dus ze hebben kleinere maps waarin je snel in de actie zit

ander nadeel van het spel: er is maar 1 mode en 2 maps, niet veel variatie waardoor het een beetje saai wordt

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:21:
[...]

Waarom zegt de developer dan zelf: dat het ze het niet doen omdat 64 te veel is voor het spel, maar te veel is voor de engine? Ze zouden graag 64 spelers doen als de engine het aankon op lage specs, dat zeggen ze zelf.
Dat zal ook de reden zijn, maar op kleine maps kan het natuurlijk ook nooit. De kleine maps zijn dan ook gemaakt omdat de engine het niet aan kan.
Het is erg strategisch van EA, maar ik vind het maar o-zo vervelend: de contests en aandachtvragende dingen voor een keycode. Het is niet om spelers moeite te laten doen, ze lijken het enkel te doen om extra aandacht. Bah.

• juulie19
TheZeroorez schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:51:
[...]
ze lijken het enkel te doen om extra aandacht
en het werkt ook nog, dus ik geef ze geen ongelijk (dit is ook de tactiek die EA en DICE altijd toepassen met hun BF games)

Verwijderd

Lijkt een beetje op gmail in het begin met de invites ;) Op zich wel een slimme truuk om zo aandacht te vragen. Wat was het ook alweer beter goed gejat dan... :P

En bij veel spelers op een map heb je een goede server nodig en niet alleen bandbreedte, de hardware moet bij BF series ook zeer goed zijn wil het een beetje bij kunnen benen voor de clienten die erop inloggen (volgens mij kun je wel zeggen dat als je er een grafiek van zou maken dat het in een parabool omhoog loopt als de spelersaantallen op de x-as staan en de hardware eisen op de y-as). Dus een maximum van 16 spelers per sessie is vanuit server/kosten plaatje ook goed bekeken.

Verwijderd

juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:36:
ander nadeel van het spel: er is maar 1 mode en 2 maps, niet veel variatie waardoor het een beetje saai wordt
Ben je nou echt niet op het idee gekomen dat dat is omdat het spel nog in de betafase verkeerd? 8)7

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:36:
[...]

dus ze hebben kleinere maps waarin je snel in de actie zit

Als het 2 goede maps zijn is dat denk ik geen probleem. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Team Fortress 2 daar wordt op veel servers ook maar een beperkte mapcycle gedaan (sommige zelfs maar 1 map). En dat gaat eigenlijk niet snel vervelen (mij in ieder geval niet), omdat je in teams speelt is het spel steeds weer anders.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Na aanleiding van dit topic ook maar eens me beta key geactiveerd :X Had er al eentje vanaf 17 juli ofzo, maar weinig tijd gehad om het te activeren. Ik moet wel zeggen, het schieten is wel wennen :P voor de rest is het wel grappig om te spelen, maar niet echt een spel van wow

• Wii4all
  • Niet online
sauron moet je nou eerst nog apart wat downloaden of activeer je het spel gewoon via de browser?

Burp

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Kan je andere mensen uitnodigen als je een key hebt?

• juulie19
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:04:
Dus een maximum van 16 spelers per sessie is vanuit server/kosten plaatje ook goed bekeken.
ik denk niet eens dat het op servers draait maar client based is (net als bijv met de halo series)
.Gertjan. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:36:
[...]

Als het 2 goede maps zijn is dat denk ik geen probleem. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Team Fortress 2 daar wordt op veel servers ook maar een beperkte mapcycle gedaan (sommige zelfs maar 1 map). En dat gaat eigenlijk niet snel vervelen (mij in ieder geval niet), omdat je in teams speelt is het spel steeds weer anders.
ja dat weet ik, maar daar heb je nog andere game-types en daar zit zoiezo meer diepgang in (characters etc)

BTW je kan om een medic roepen, maar er zit geen medic class oid in het spel??
Wii4all schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:58:
sauron moet je nou eerst nog apart wat downloaden of activeer je het spel gewoon via de browser?
ja je moet eerst het spel apart downloaden
Fatihtjuh schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:26:
Kan je andere mensen uitnodigen als je een key hebt?
nee

[ Voor 114% gewijzigd door juulie19 op 28-08-2008 22:00 ]

• juulie19
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:56:
[...]

Ben je nou echt niet op het idee gekomen dat dat is omdat het spel nog in de betafase verkeerd? 8)7
dus er komen meer maps? en die hoeven NIET getest te worden?

ok...

ze zeggen wel dat die later komen, maar meer is daar niet over bekend

[ Voor 10% gewijzigd door juulie19 op 28-08-2008 22:14 ]

Verwijderd

juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:57:
[...]

ik denk niet eens dat het op servers draait maar client based is (net als bijv met de halo series)
Alweer zit je er naast. Battlefield Heroes draait gewoon op servers, die zijn al wel eens down en vol geweest (dat kan gebeuren in een betatest).
Klopt, het is mij niet bekend of die nog gaat komen of dat het gewoon een van de vele geintjes in het spel is.
juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:13:
[...]

dus er komen meer maps? en die hoeven NIET getest te worden?

ok...

ze zeggen wel dat die later komen, maar meer is daar niet over bekend
Het doel van een test op deze schaal is zelden het testen van maps. Dat gebeurt in veel kleinschaliger playtests. Het gaat nu veel meer om technische aspecten (stabiliteit, compatibility) en dingen die je op grote schaal wil testen (balance) gaan.

juulie19 misschien is het verstandig als je wat voorzichtiger wordt met je uitspraken. Het is op zich niet erg dat je sommige dingen niet weet maar als je op deze manier conclusies trekt ontstaan er al snel onjuiste geruchten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. :)

• juulie19
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:30:
[...]

Alweer zit je er naast. Battlefield Heroes draait gewoon op servers, die zijn al wel eens down en vol geweest (dat kan gebeuren in een betatest).
en dat is nooit bij halo gebeurd?
die servers worden alleen gebruikt om de gene met de beste ping te zoeken (en natuurlijk player data) waarna die gene het overneemt (nee ik weet ook niet zeker of het zo is, maar het is een goede reden voor het 16 player verhaal
Het doel van een test op deze schaal is zelden het testen van maps. Dat gebeurt in veel kleinschaliger playtests. Het gaat nu veel meer om technische aspecten (stabiliteit, compatibility) en dingen die je op grote schaal wil testen (balance) gaan.
http://www.insidegamer.nl...roes-bevat-twee-maps.html
en als het waar is wat je zegt, hadden ze de beta wel op een map gehouden (zoals normaal gesproken)
juulie19 misschien is het verstandig als je wat voorzichtiger wordt met je uitspraken. Het is op zich niet erg dat je sommige dingen niet weet maar als je op deze manier conclusies trekt ontstaan er al snel onjuiste geruchten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. :)
8)7

En toch heeft Wezz6400 gelijk, je gooit nogal gemakkelijk met 'feitjes'.

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 28-08-2008 22:43 ]

• juulie19
@edit boven me

ik "gooi" met feiten? ik zeg alleen dat het zo kan zijn dat het spel niet server based is, aangezien dat heel veel zou schelen uit het spaarvarkentje van DICE/EA

Verwijderd

juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:40:
http://www.insidegamer.nl...roes-bevat-twee-maps.html
en als het waar is wat je zegt, hadden ze de beta wel op een map gehouden (zoals normaal gesproken)
Ik heb even rond gezocht en het is inderdaad zo dat er maar twee maps zijn. Dat verbaast me nogal maar goed, daar zat ik er inderdaad naast. Dat doet verder natuurlijk niets af aan de overige punten die ik noemde.
juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:46:
@edit boven me

ik "gooi" met feiten? ik zeg alleen dat het zo kan zijn dat het spel niet server based is, aangezien dat heel veel zou schelen uit het spaarvarkentje van DICE/EA
Je doet een aanname die gebaseerd is op eigen vermoedens en onderbuik gevoelens (oftewel: niets) en presenteert die als feiten. Zo ontstaan geruchten. Zoals ik al zei, het is niet erg als je niet alles weet of er naast zit (gebeurt mij ook wel eens, zo blijkt maar weer ;)) maar daarom moet je dus niet zomaar van alles rondstrooien als feiten. Zeker omdat je deelneemt aan de beta zijn mensen snel geneigd je te geloven.

Verder ga ik er niet meer op in. Ik wil je alleen als tip geven eens op het QABoss forum rond te kijken. Daar is genoeg te vinden, alleen kan ik daar hier vanwege de NDA niets uit citeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

...
Je kan je eigen character healen, als je dat doet healen diegene die dichtbij je staan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Engineer Stewie schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:05:
Ik wacht af tot ik hetzelf kan spelen, voor nu kijk ik wel naar mijn BF Heroes poster van de GC in Leipzig.
Mooi poster he :P
Zou je een fotootje willen posten hoe die hangt? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:46:
@edit boven me

Geloof me: het is serverbased!
Meer details: zie onderkant heroes posters O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:59
offtopic:
Er staat een spelfout in je vacature. Over foutloos in woord en geschrift gesproken:
Inkomensindicatie: Marktconform

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

ahh! ik hou het niet meer uit! Ik wil spelen :(

Telkens mis ik net de beta-key-giveaway.

[ Voor 31% gewijzigd door H3llSiNG op 02-09-2008 07:55 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wij geven wat beta keys en posters vanaf vanmiddag weg (gratis), zal het posten zodra we groen licht krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:32:
Wij geven wat beta keys en posters vanaf vanmiddag weg (gratis), zal het posten zodra we groen licht krijgen.
Nice dan zal ik dit topic even in de gaten houden.
Dit spel lijkt me wel wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:55

PoweRoy

funky!

nice :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Hmzz zal ik weer eens een kijkje komen nemen op jullie forum. Krijg constant berichten van jullie dat jullie me missen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

mooie actie !

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ben benieuwd of ze er ook een raadsel van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je eigen site spammen is niet de bedoeling.

[ Voor 255% gewijzigd door PromoX op 02-09-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Weer eens een nwe. trailer: Victory Village
http://www.gametrailers.com/player/39478.html
http://www.battlefield-he...eos/victory-village-video

Ziet er grappig uit met al die verschillende pakjes/kostuums, maar HTF houd je uit elkaar wie in je team zit?
Ik hoop dat Friendly Fire standaard uitstaat :P
Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.