[PC] Battlefield Heroes Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste
Acties:
  • 108.392 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Het loopt vrij brak allemaal atm :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Ik krijg een witte pagina te zien op http://play.battlefield-heroes.com/

Met de volgende html code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">
<head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
    <meta name="title" content="Battlefield Heroes" />
    <meta name="robots" content="index, follow" />
    <meta name="keywords" content="battlefield heroes" />
    <meta name="language" content="en" />
    <title>Battlefield Heroes</title>
    <link rel="shortcut icon" href="/favicon.ico" />

<link rel="stylesheet" media="screen" type="text/css" href="

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

ALs je dat vaak hgenoeg probeert pakt ie hem wel. Maar daarna krijg ik nog steeds disconnects etc.

Beter even afwachten totdat alles weer beetje fatsoenlijk werkt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Vuurvli3gje schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:05:
[...]

Is dit de de fout die je krijgt? "error: Could not start game! error: 2" ?
Fout 2 staat voor: ERROR_FILE_NOT_FOUND.
Het komt er dus op neer dat hij wel een installdir heeft gevonden maar dat er geen "BFHeroes.exe"
in deze dir zich bevind.
Zou je in regedit kunnen kijken de installdir daadwerkelijk overeen komt met waar jij hem heb geinstalleerd?
Deze staat in:
code:
1
HKEY_CURRENT_USER\Software\Electronic Arts\EA Games\Battlefield Heroes\

of
code:
1
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Electronic Arts\EA Games\Battlefield Heroes\

Als deze dir juist is, bevind het bestand "BFHeroes.exe" zich in deze dir?

[...]

Zit er geen sleutel in een van de bovestaande register paden?
Heb je hem wel met de installer geinstalleerd?
Ik heb hem gewoon via de site geinstalleerd en beide paden bevatten geen registersleutel. Heb hem in een andere dir gezet dan de standaard dit maar dat is alles.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2023

SUD

Nou ik heb dus ook de battlefield heroes trailer gezien, heb een key gekregen van een vriend, alles prima ik key binden aan mijn account, ik download de game en dan start ik hem op. Ik krijg gewoon niks. Ik zie op het begin wel de launcher maar zodra het laadbalkje vol is verdwijnt die waar daarna eigenlijk het spel zou moeten opstarten maar er gebeurt niks.

Wat ik al heb geprobeerd:

Spel opnieuw installeren
Zowel IE als Firefox gebruiken, maar het probleem speelt zich nog steeds voor.

Als ik de exe van BFheroes start krijg ik: Toepassingsfout, kan de toepassing niet juist initaliseren (0xc0150002). Klik op OK bla bla bla.

Ik las al op de forums dat anderen ook het probleem hebben, maar er wordt niet op gereageerd. Dus ik dacht, laat ik het hier proberen.

edit: Natuurlijk erbij vergeten te vertellen dat ik windows xp home heb en net geinstalleerd is. (paar dagen terug)

edit2: Ik keek ffe wat posts terug en las over dat regedit gebeuren, dit is wat ik heb:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Electronic Arts\EA Games\Battlefield Heroes

Installation dir = C:\Program Files\EA Games\Battlefield Heroes

En daar zit dus ook mijn exe.

[ Voor 19% gewijzigd door SUD op 28-04-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Ik kan er nu in via de custom laucher, maar er is niemand op de servers te bekennen.... Ik moest updaten :X

[ Voor 13% gewijzigd door RamO op 28-04-2009 23:21 ]

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Bij mij werkt alles weer.

Ik was bezig met een vliegtuig missie, maar het is erg lastig om daar frags mee te halen, vooral infantrie. Die Jeeps en vliegtuigen schiet je makkelijk kapot, maar infantrie....dat is bijna niet te doen. Die vliegtuigen zijn gewoon heel erg underpowered op het moment. Dat is goed te zien doordat er vrijwel nooit iemand in die AA zit.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:14

PromoX

Flying solo

Voor de mensen die hier allemaal technische problemen en vragen plaatsen: doe dat even in een los topic in Spielerij - Problemen & Vragen. Dit soort grote topics zijn daar niet voor bedoeld :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

RamO schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:30:
Ik kan er nu in via de custom laucher, maar er is niemand op de servers te bekennen.... Ik moest updaten :X
Ik wilde al zeggen, zie een goede bezettingsgraad in Europa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
falling_down schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:31:
Bij mij werkt alles weer.

Ik was bezig met een vliegtuig missie, maar het is erg lastig om daar frags mee te halen, vooral infantrie. Die Jeeps en vliegtuigen schiet je makkelijk kapot, maar infantrie....dat is bijna niet te doen. Die vliegtuigen zijn gewoon heel erg underpowered op het moment. Dat is goed te zien doordat er vrijwel nooit iemand in die AA zit.
Underpowerd? Sorry maar dat is absoluut niet zo. Ja het is lastig om er infantry mee te killen, maar maak het iets sterker en hij is zwaar overpowerd. Met name omdat het erg lastig is voor andere voertuigen op vliegtuigen na om hem te slopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-02 16:16
Flapmo schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:38:
[...]

Ik heb hem gewoon via de site geinstalleerd en beide paden bevatten geen registersleutel. Heb hem in een andere dir gezet dan de standaard dit maar dat is alles.
Ik heb net even de updater bekeken, en heb gezien dat je die sleutel wel moet hebben.
Hij gebruikt de sleutel om te kijken of je Heroes all geinstalleerd hebt, als die sleutel er niet is,
start hij de installer op. Als die sleutel er wel is opent hij een bestand in de installdir om te kijken wat de huidige geinstalleerde versie is.

dat kan je ook zien aan de installerConfig die de updater ophaalt zoals je hier kan zien:
BFHeroes installer config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Tsurany schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:02:
[...]

Underpowerd? Sorry maar dat is absoluut niet zo. Ja het is lastig om er infantry mee te killen, maar maak het iets sterker en hij is zwaar overpowerd. Met name omdat het erg lastig is voor andere voertuigen op vliegtuigen na om hem te slopen.
Ik ben het daar niet mee eens. Als de vliegtuigen wat effectiever zijn tegen infantrie zullen mensen snappen dat die AA daar niet voor niets staat. Op dit moment gebruikt niemand die, omdat vliegtuigen geen gevaar vormen. Als sniper heb je trouwens een vliegtuig erg makkelijk uit de lucht, en met een AA kanon al helemaal. Als de vliegtuigen wat krachtiger zijn, zullen mensen vaker AA bezetten en terug vuren, maar ik heb liever dat ik een paar frags kan maken en sneller uit de lucht zal worden geschoten, dan dat ik iemand 30x moet raken met mijn dubbele .50 BMG. De enige frags die je nu maakt als piloot zijn op Jeeps, vliegtuigen, nu en dan een beschadigde tank en mensen die nog maar 10% health over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

falling_down schreef op woensdag 29 april 2009 @ 01:24:
[...]

Ik ben het daar niet mee eens. Als de vliegtuigen wat effectiever zijn tegen infantrie zullen mensen snappen dat die AA daar niet voor niets staat. Op dit moment gebruikt niemand die, omdat vliegtuigen geen gevaar vormen. Als sniper heb je trouwens een vliegtuig erg makkelijk uit de lucht, en met een AA kanon al helemaal. Als de vliegtuigen wat krachtiger zijn, zullen mensen vaker AA bezetten en terug vuren, maar ik heb liever dat ik een paar frags kan maken en sneller uit de lucht zal worden geschoten, dan dat ik iemand 30x moet raken met mijn dubbele .50 BMG. De enige frags die je nu maakt als piloot zijn op Jeeps, vliegtuigen, nu en dan een beschadigde tank en mensen die nog maar 10% health over hebben.
En wat te denken van Wingclips?

Vind het juist wel goed dat de vliegtuigen niet té sterk zijn. Je kan zeker wel een gevaar vormen voor tanks/infantry hoor. Je moet bij tanks vaak 2x overvliegen, maar je kan iig flink wat punten scoren. Voor infantry is het wat lastiger, omdat ze klein zijn en omdat (gelukkig) je niet heel veel damage doet. Als je veel meer schade zou doen zouden vliegtuigen echt overpowered zijn ben ik bang.

AA kanonnen worden inderdaad niet veel gebruikt, maar als je hem gebruikt en er is een vliegtuig in de buurt dan haal je 'm ook geheid neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Vuurvli3gje schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:18:
[...]

Ik heb net even de updater bekeken, en heb gezien dat je die sleutel wel moet hebben.
Hij gebruikt de sleutel om te kijken of je Heroes all geinstalleerd hebt, als die sleutel er niet is,
start hij de installer op. Als die sleutel er wel is opent hij een bestand in de installdir om te kijken wat de huidige geinstalleerde versie is.

dat kan je ook zien aan de installerConfig die de updater ophaalt zoals je hier kan zien:
BFHeroes installer config.
Hm raar, ik gebruik windows7 build 7048, misschien een klein probleempje van de beta. Zal er van de week nog is naar kijken en anders zelf een .exe bouwen, want het idee is wel goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
falling_down schreef op woensdag 29 april 2009 @ 01:24:
[...]

Het is ook totaal niet verstandig om AA te gaan gebruiken, je bent een zeer makkelijk doelwit voor snipers, helemaal omdat je die niet ziet tot ze vlak achter je staan met een mes of op 20 meter afstand je door je hoofd schieten. Ook staat AA vaak bij vlaggen die dan aangevallen worden, dan ga je echt niet in de AA zitten als je weet dat iemand met een shotgun jou binnen 5 seconden heeft neergeschoten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

De AA gebruik alleen als het spel start en de meeste mensen gewoon naar de andere basis vliegen :) Verder als ze een vlag campen is hij ook wel handig, maar dan ben je meestal als je geen commando bent, binnen 10 seconden weg :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
wingclips zijn erg vet inderdaad, had gisteren de mazzel dat ik 2 man tegelijk tegen de grond kon maaien met een vliegtuigje omdat er eentje voor elke vleugel liep :P

en zo nu en dan als je vliegtuig toch al in de fik staat, dan maar kamikaze pilootje spelen, gaat ook erg goed.

toch blijft de sniper favoriet bij me, poppetjes van een kilometer afstand uit de vuurtoren schieten.

heerlijk spel, kan niet wachten op de final:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Nou ja, de keys zijn nu bijna gewoon overal te verkrijgen, heel veel mensen hebben gewoon dubbel en veel sites geven ze ook weg alsof het strooigoed is. Ze kunnen er beter maar een open beta ervan maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik probeerde in m'n tweede potje maar eens een oude bf1942 tactiek en dat is met je tank iets schuin achterover tegen een helling aan staan (zodat je hoger kunt schieten) en dan op het vliegtuigje schieten en jawel 3e schot was raak, vliegtuig had ook nog eens 3 man aan boord :-)

Maar verder vond ik het toch niet zo leuk als ik het me had voorgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Jeumig! En ik maar denken dat we weer even moesten wachten tot de feestdagen. :P

Beetje onhandig ook dat je uit de lijst zelf moet gaan uitzoeken welke wel/niet werkt... Ze hadden ze beter kunnen laten mailen naar geregistreerde users ofzo.

Tis overigens niet zo heel gek dat de keys nu heel hard gaan. Ze willen de servers testen en er zeker van zijn dat die de hele bups trekt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:09
Ik zit op het werk, vanavond eens proberen. Nog even een werkende key zoeken en zien waar ik het spel kand ownloaden :)

/edit
De "Play Now" button zie ik nergens? 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 29-04-2009 17:14 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Waar je het spel download staat in de 2e regel ;)
Die batch van 1500 keys zitten al vele gebruikte in, dat is de reden waarom de batch zo op de site is gezet en we die 1500 niet per key uitgeven.

Er zijn ook nog sites die geld proberen te vragen voor deze keys (zelfs een tweakertje die ze denkt te kunnen verkopen :r). Ze zijn gewoon gratis, no strings attached, en als je er geen werkende tussen vind heb je hier gratis 100% je werkende key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je kan gewoon je key registreren en koppelen aan je ea account. Je hoeft natuurlijk nu niet meteen te spelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sinds de eerste x dat ik heb gespeeld heb ik het spel nauwlijks nog opgestart. Het valt me echt behoorlijk tegen. De gameplay is traag, cheaters, bugs (ok, dat mag in een beta) en het totaal voelt totaal niet als een onderdeel uit de BF serie. Wat betreft als tegenhanger voor TF-2 vind ik het al helemaal niet voldoen. Hopelijk gaat het eea nog veranderen want op deze manier zal ik de game niet veel meer spelen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Bor de Wollef schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:47:
Sinds de eerste x dat ik heb gespeeld heb ik het spel nauwlijks nog opgestart. Het valt me echt behoorlijk tegen. De gameplay is traag, cheaters, bugs (ok, dat mag in een beta) en het totaal voelt totaal niet als een onderdeel uit de BF serie. Wat betreft als tegenhanger voor TF-2 vind ik het al helemaal niet voldoen. Hopelijk gaat het eea nog veranderen want op deze manier zal ik de game niet veel meer spelen.
Hoe heb je dan Cheaters ontdenkt? Ik ben nog niks tegen gekomen :)

Ik moet zeggen, dat het nu steeds beter en leukerder word deze game! Met name als je met wat vrienden kan spelen is het leuk :) ! (nu nog wat langere servers en ander server-zoek systeem en het word een echt goed spelletje.

Thnx DaMorpheus voor de link ;) want nu kan ik met best wat bekende spelen :D !

[ Voor 49% gewijzigd door Dutchie! op 29-04-2009 18:19 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:47:
Ik laat hem voorlopig ook maar even liggen. Er mankeert gewoon nog veel te veel aan en er spelen bakken cheaters. Kijk maar eens op dat beta forum hoe de filmpjes binnen stromen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Sinds gister geinstalleerd en even tot lvl 4 gespeeld. Leuk spel! Vooral ook op mijn ook al weer redelijk oude machientje. Alles draait gewoon lekker soepel op high. Mis nog wel de instellingen voor AA ed. maar die zullen wel in de final versie zitten :). Heb ook al een wapen gekocht (een sniper). Wel grappig dat je wapens voor een bepaalde tijd koopt dat heb ik nog nergens anders gezien. Kleding kopen heb ik nog niet uit kunnen proberen want ik zag nog geen nieuwe kledingstukken voor mijn hero. Moet denk ik gewoon een hoger lvl behalen. Ik kan iedereen aanraden het zeker even uit te proberen. Het is leuk af en toe even een potje te spelen hoewel het opstarten nog erg sloom gaat (starten client/inloggen op website/client stopt er mee (?)/start opnieuw/weer inloggen/match zoeken.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Stalllone schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:18:
[...]

Hoe heb je dan Cheaters ontdenkt? Ik ben nog niks tegen gekomen :)
Mensen die nooit dood gaan ook al raak je ze continu van dichtbij, glitchers, wall hack, je ziet het duidelijk genoeg.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Bor de Wollef schreef op donderdag 30 april 2009 @ 13:19:
[...]

Mensen die nooit dood gaan ook al raak je ze continu van dichtbij, glitchers, wall hack, je ziet het duidelijk genoeg.
Of met Victory Village vanaf de grote berg iedereen neersnipen, ook door de bladeren van de bomen. En dan iemand in de server beweren dat hij niet aan het cheaten is =,=

volgens mij ligt de login server eruit ofzo? Kom niet meer in het spel

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutrrr
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:51
Ik kan het nu ook niet spelen. Kan wel het spel openen en een speler uitkiezen, maar daarna een connnection error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Jup global problem je bent niet de enige die er last van heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Da_Morpheus, thanks man!

Einnnnnnndelijk mijn key.

Zo maar even op mijn desktop gaan checken. :D

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

i7x schreef op donderdag 30 april 2009 @ 12:32:
Sinds gister geinstalleerd en even tot lvl 4 gespeeld. Leuk spel! Vooral ook op mijn ook al weer redelijk oude machientje. Alles draait gewoon lekker soepel op high. Mis nog wel de instellingen voor AA ed. maar die zullen wel in de final versie zitten :). Heb ook al een wapen gekocht (een sniper). Wel grappig dat je wapens voor een bepaalde tijd koopt dat heb ik nog nergens anders gezien. Kleding kopen heb ik nog niet uit kunnen proberen want ik zag nog geen nieuwe kledingstukken voor mijn hero. Moet denk ik gewoon een hoger lvl behalen. Ik kan iedereen aanraden het zeker even uit te proberen. Het is leuk af en toe even een potje te spelen hoewel het opstarten nog erg sloom gaat (starten client/inloggen op website/client stopt er mee (?)/start opnieuw/weer inloggen/match zoeken.
AA kan je forceren via nVidia control panel, als je een nvidia kaart hebt. Battlefield Heroes staat al in de lijst van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

'tis weer stuq

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Jullie ook EA account login problemen of andere problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Flapmo schreef op donderdag 30 april 2009 @ 22:50:
[...]

Jullie ook EA account login problemen of andere problemen?
zo ongeveer ja :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Ja.... maar goed, het is een gratis beta, dus we mogen niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ziet er uit alsof het niet aan hun zelf ligt. EA site meldt ook:
Server onbereikbaar; probeer het later nog eens
Leuk, zo'n koppeling :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
System Error. Please try again later
op de EA profile site idd :/

Bah.. had net zin om ff te spelen
Hi Heroes. Sorry to say there is a problem with the EA Login system right now.
It's being investigated!
op twitter :P

[ Voor 37% gewijzigd door Eeruku op 30-04-2009 23:29 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 22:53
Potverdeurie, ik wilde nog wat zinloos knallen voor 't slapen gaan. maar nog steeds plat. Inloggen gaat, spullen kopen gaat ook. Maar gamen ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

yup. match making doet het niet echt :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm raar ik vind maar geen servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Daar gaat m'n nachtelijke potje. Quake Live is mij op dit moment net iets te snel. :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

twerkt allemaal weer geloof ik. Servers vinden en players joinen werkt niet nee.

[ Voor 51% gewijzigd door Tripp op 01-05-2009 02:39 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 22:53
Ik kwam er net weer in. Maarja, nu is het al weer zzzz tijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een uurtje gespeeld, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Ligt het aan mij of zijn er echt veel te weinig Royals? 3 verschillende potjes waar ik net in zat waren 4~6 nationals vs 1~2 royals :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Joah, je gaat toch niet de goeie spelen? Kom nou. Be the bad guy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av4tar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-03-2013
zo ik ben flink bezig met de game ( lovin'it :) )
Maar ik heb 2 collegas die ook graag meedoen, maar helaas zijn de betakeys weggegeven.

Mocht iemand nog een key of 2 hebben, ik hou me aanbevolen ! :P

merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
3CLipZ schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 03:15:
Ligt het aan mij of zijn er echt veel te weinig Royals? 3 verschillende potjes waar ik net in zat waren 4~6 nationals vs 1~2 royals :/
Merkte ik de eerste keer al. Daarom heb ik nu ook lekker een lvl 6 royalist... Tenminste altjid plaats en lekker veel Nationalists om neer te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:32

Side-Kick

Timmy!

Nee dat ligt niet aan jou, als er een overtal is, is dit meestal in het voordeel van de Nationals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hmm, raar, elke keer als ik een server join is het gewoon volle pot.. Dus beide teams vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Om de een of andere reden spelen veel mensen als Nationals, ik schat dat zo'n 60%+ van de karakters een national is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Misschien is iedereen het beu dat ze altijd de geallieerden moeten spelen in games...

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:43
DaMorpheus schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 11:42:
[...]

Om de een of andere reden spelen veel mensen als Nationals, ik schat dat zo'n 60%+ van de karakters een national is.
De Nationals are suave and stylish, daarom wil iedereen National zijn, ik ben National omdat ik hun pakjes cool vind, en als ik zin hem om gewoon voor de lol te spelen dan ben ik Royal die zijn wat meer Cheesy voor de spelers die voor de lol spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dat kan zijn, maar gezien de manier waarom het in Heroes werkt is er dus wel een probleem. Het team kies je namelijk al bij het inloggen, het kan dus zo zijn dat er een situatie komt waar er een wachtrij voor Nationals is omdat alle servers al vol zitten met Nationals versus kleine Royal teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik heb een soort van truukje gevonden om VP te krijgen.

Als je gewoon in-game gaat. En eruit alt-tabt, gaat je spel lekker door enzo, en je krijgt toch VP. Had net, terwijl ik 2 uurtjes aan het autorijlessen was toch weer 140 VP binnen gehaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Drawer schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 12:05:

Als je gewoon in-game gaat. En eruit alt-tabt, gaat je spel lekker door enzo, en je krijgt toch VP. Had net, terwijl ik 2 uurtjes aan het autorijlessen was toch weer 140 VP binnen gehaald. :P
Dat is toch niet leuk voor de spelers op die server? Als een van hun teammates idle is heeft dat veel impact op deze kleine teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

yup, ik vind afk'ers het meest irritant. In welk spel dan ook, je bezet gewoon een plaats van iemand die wel wilt spelen. En je zorgt indirect ook voor dat je team kan verliezen. Dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Ik ben altijd blij als ik een AFK'er zie, omdat ik dan die plane missies kan halen. Dat is de enige manier om infantrie kills te halen, omdat vliegtuigen tegen infantrie nogal underpowered zijn. Wingclips tellen nl niet mee om één of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Laatst online: 18-09 07:48
Ligt het aan mij of is die playknop nu weer weg? Ik heb het spel gister of eergister zitten spelen en nu log ik in en kan ik het niet meer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

QuiCk01 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:34:
Ligt het aan mij of is die playknop nu weer weg? Ik heb het spel gister of eergister zitten spelen en nu log ik in en kan ik het niet meer vinden?
wel ingelogd op play.battlefield ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drawer schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 12:05:

vandaar dat ik net 3 afk'ers in 1 match heb gekilld (nuja, zal wel 1 en dezelfde persoon zijn geweest)....

zal wel niet moeilijk zijn voor ea om dat te fixen, bij bf2 wordt je ook gekicked na een aantal minuten idle te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD
  • Laatst online: 21-06-2023

SUD

Ik heb net een beta-key gekregen, ikzelf heb er niks aan, omdat bf heroes geeneens wilt opstarten >.> (laadbalkje voor launcher sluit af that's it.)

geef me maar een DM, de eerste krijgt hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

check je pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Pimorez schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 11:42:
Hmm, raar, elke keer als ik een server join is het gewoon volle pot.. Dus beide teams vol..
waarop vervolgens de royals 9 van de 10 potjes verliezen eh.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tripp schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 05:27:
[...]

Niet echt :) Tot nu toe is het ongeveer 50/50 bij mij..
Meestal wel zo'n 2k punten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripp schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 05:27:
[...]

idd, viel me ook op, ik speel altijd national en win echt veel meer dan 50% v/d tjid. Gisteren nog een potje van 41-0 gehaald 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het inlog-systeem op play.battlefield-heroes.com doet raar bij mij. Hij geeft telkens aan dat het de foute wachtwoord is dat ik invoer. En password-recovery werkt ook niet -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Het regent tegenwoordig keys hè, zo closed is die beta niet meer. Anyway, ik heb er nu ook eentje. Ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het al opgelost, je bf-beta account is gekoppeld aan je EA account, en daarvan had ik mijn password veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 10:15:
[...]

idd, viel me ook op, ik speel altijd national en win echt veel meer dan 50% v/d tjid. Gisteren nog een potje van 41-0 gehaald 8)7
Misschien dat het dan gewoon aan ons ligt :+ O-) .
En ook wel es 46-0 gehad :'). 8vs8.

Als je ergens een MeinLeben ziet rondschieten ben ik dat.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Hoogste wat ik ooit gehaald heb is 48-0. Heb dr screenshots van. :p Tegenstander had in 1 ronde slechts 1 kill gemaakt. :P

Nationals winnen bij mij eigenlijk 90% van de tijd. Speel zelf ook een national overigens. Royals winnen niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er trouwens iemand een idee of de rondes in de final langer gaan duren? Zou ik imho toch een verbetering vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:26:
heeft er trouwens iemand een idee of de rondes in de final langer gaan duren? Zou ik imho toch een verbetering vinden.
Ik hoop ook dat ze langer worden. Beginnen met minimaal 150 tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falling_down schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:43:
[...]

Ik hoop ook dat ze langer worden. Beginnen met minimaal 150 tickets.
idd, of 300 tickets zoals in bf2 en dan met een vlaggensysteem net zoals in bf2 zodat als je meer dan de helft van de vlaggen bezit, de tickets van het andere team beginnen af te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Denk dat dat het plan is... op het moment doen gecapturede vlaggen niks ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik vind er niet veel aan :/

Vind de orginele BF eigenlijk leuker, en het is mij te traag ik ga weer CoD4 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:26:
Er zijn heel veel requests voor te vinden op het forum. Maar vergeet niet, simpelweg het aantal ticket's omhoog gooien heeft geen zin. Missies moeten bijvoorbeeld ook aangepast worden. Want stel dat je voor een missie 10 kills moet maken in een ronde, zodra de rondes langer duren is die kans natuurlijk veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ExPlanE schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:17:
[...]

Er zijn heel veel requests voor te vinden op het forum. Maar vergeet niet, simpelweg het aantal ticket's omhoog gooien heeft geen zin. Missies moeten bijvoorbeeld ook aangepast worden. Want stel dat je voor een missie 10 kills moet maken in een ronde, zodra de rondes langer duren is die kans natuurlijk veel groter.
oh juist, even niet aangedacht. Nuja, ze kunne het gewoon evenredig doen. Dus tickets maal 2 => kills in ronde maal 2 etc
Bjorn89 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 03:09:
Ik vind er niet veel aan :/

Vind de orginele BF eigenlijk leuker, en het is mij te traag ik ga weer CoD4 spelen
originele bf is wel vet ja, en ik speel ook meer cod4 als bfh, maar zo nu en dan bfh tussendoor is wel leuk, ik lig dikwijls dicht met dit spel.

bijvoorbeeld gisteren nog: ik was lekker als commando over het veld aan het huppelen op seaside skirmish (uncloaked) toen ik opeens het geluid van een naderend vliegtuig hoorde, ik draai mij om en ... bang, wingclip :p dan krijg je zo te zien wie je gekilld heeft, boort die gast zijn vliegtuig recht in de enige boom op dat veld _/-\o_
ik rofl lmao etc :9

gewoon hilarisch bij momenten. Er zijn ook wel mensen die het serieus opnemen, zo heb ik toch al een stuk of 3 clans gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik heb nu een soort gewoonte om te zwaaien als ik iemand gekilled heb. Dan moet diegene even jou bekijken, als jij hem gekilled hebt. En als je dan zwaait is dat zo droog voor diegene. Is mij zelf ook al een paar keer overkomen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben soldier. Klopt het nou dat er eigelijk maar 2 soorten shotguns te koop zijn en 2 soorten SMG's? Want de ene heeft duration van 1 maand, andere van 1 week. En dat zijn ook gelijk de beste wapens die je kan kopen toch?

EN wat is nou het maximale level wat te behalen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 08:59
Van elk wapen is volgens mij een standaard die je vaak kado krijgt, een die beter op grote afstand werkt en een die dichtbij wat beter is. Levelcap zit op 30 op het moment.

Ik geef zelf de voorkeur aan SMG + Pistool. Als pistool kies ik dan de magnum, da's wel fijn voor de lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 14:57:
Ik ben soldier. Klopt het nou dat er eigelijk maar 2 soorten shotguns te koop zijn en 2 soorten SMG's? Want de ene heeft duration van 1 maand, andere van 1 week. En dat zijn ook gelijk de beste wapens die je kan kopen toch?

EN wat is nou het maximale level wat te behalen valt?
Eigenlijk heb je van alles 3 soorten. Je standaard gun en nog 2 koop mogelijkheden. Dus het klopt inderdaad dat er maar 2 shotguns en 2 SMG's te koop zijn. Op een hoger lvl speel je ook geen wapens vrij ofzo. Alles is vanaf het begin beschikbaar, het enigste wat je nodig hebt zijn genoeg VP's.

Maximale lvl is nu 30. Maar je bent volgens mij flink lang bezig wil je dat halen. Iemand had uitgerekend, dat als je 10.000 punten per dag haalt, je >200 dagen bezig bent lvl 30 te worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik vind het raar dat er al lvl 30's zijn.
Daarstraks zei iemand dat hij net 22 was.
Vermits de reset de 25ste maart was hebben ze dan toch ook serieus doorgespeeld/gecheat.

Ik zou het wel leuk vinden moesten de rondes wat langer worden.
Er een server explorer komen.
En een voordeel/nadeel van te winnen/verliezen, bvb + x experience/win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Voorheen lag het maximum lager. Of het 22 was weet ik niet. Maar weet wel 100% zeker dat het nu 30 is. Vind het niet heel raar hoor. Tis wel redelijk zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

De persoon is nu lvl 22 geworden.
Ik vind het level cap niet raar, eerder dat mensen al zulk een hoog level hebben.

Als ik even lvl 30 > 200 dagen afrond op 200 dagen dan zou het al worden:
35 dagen = 57142/dag en dat lijkt me nogal veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Simon Verhoeven schreef op zondag 03 mei 2009 @ 17:54:
De persoon is nu lvl 22 geworden.
Ik vind het level cap niet raar, eerder dat mensen al zulk een hoog level hebben.

Als ik even lvl 30 > 200 dagen afrond op 200 dagen dan zou het al worden:
35 dagen = 57142/dag en dat lijkt me nogal veel.
Kan goed. Als je 2000 punten per ronde hebt, en 10 minuten per ronde, hoef je per dag maar 5 uur te spelen.Toen ik 10 jaar geleden in de 3e klas middelbare school zat haalde ik dat ook op mijn gemakje... Helaas heb ik die tijd niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Yup, als je gewoon kijkt naar mensen die per avond zo'n 4 uur kunnen gamen, dan is dat een makkie :)
Ikzelf vind het echter niet zo boeiend om meer dan een uur te spelen, want dan komen de mappen mijn nek uit.

Gister even met 4 vrienden gespeeld. Altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knap irritant dat de servers áltijd vol zijn als je een vriend wil joinen ... :S

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Blijf toch een vaag gevoel hebben bij dit spel, combat voelt absoluut niet eerlijk aan. Snipers die op hoog level bijvoorbeeld heel makkelijk onzichtbaar zijn waardoor je ze gewoon echt niet kan vinden omdat ze ook nog eens veel sneller zijn. En als je in tank combat zit en dreigt te winnen springt de ander snel z'n tank uit, heb je alsnog je kill niet, en als het een sniper is rent hij nog weg ook.
Ook heerlijk, spawnen precies voor een vijand waardoor je instant dood bent.
En dan de grenade spam van een soldier, die moet je als sniper niet tegen komen of je bent echt direct dood.
Ook de heal van de soldier vind ik te overdreven. Ben je als gunner half dood heb je pech, je hebt je shield nog wel maar zoveel doet dat ook weer niet. Als soldier is het gewoon even weglopen en een halve minuut later heb je gewoon vol health.

Ik vind in dit spel de abilities gewoon te sterk en ze beïnvloeden het spel in mijn ogen teveel. Zeker als je als beginner nog amper abilities hebt merk je pas hoe sterk ze de combat beïnvloeden. Het is niet een klein extraatje dat wat helpt maar het definieert de combat eigenlijk. Soldier vs Gunner is eerder Heal vs Shield. Snipers rennen cirkels om iedereen heen tot die gene niet oplet of op afstand is om hem dan pas te killen. Zo kan hij minuten om je heen rennen zonder dat je ooit weet dat hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:50:
Knap irritant dat de servers áltijd vol zijn als je een vriend wil joinen ... :S
en dan ook nog eens die west error join friend =,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Het is ook de bedoeling geweest van de makers dat de gameplay uit meer bestaat dan rennen&schieten. De abilities vormen in feite de basis van de game. Als je puur voor rennen & schieten gaat is BFH niet de game voor jou. Vind het juist leuk dat de abilities er zijn, dat maakt de gameplay afwisselend.

Vind het ook wel meevallen hoe oneerlijk de gevechten zijn. Want elke class heeft zijn eigen sterke en zwakke punten. Oke, een commando kan heel lang al in de buurt zijn zonder dat je hem ziet... maar zodra hij ook maar 1 attack move maakt is die cover meteen weg. Je ziet meteen waar hij is. En vaak is ie dan flink het haasje. Een commando heeft ook niks aan stealth rondrennen... om punten te krijgen zal hij toch moeten schieten oid. :p

En wat betreft die tank,... tsja, men springt wel vaak uit een tank idd. Maar vergeet niet dat je gewoon de punten krijgt voor elke hit die je gemaakt hebt. Kills doen er opzich niet zoveel toe. Als je iemand 1 dmg doet en je killt hem krijg je ook maar 1 punt. Als je iemand 149 dmg doet (nog 1 health over), en hij killt jou krijg je wel mooi 149 punten. Dus ach :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
Wat ik me afvraag is wanneer je nou Heropoints krijgt? Ik speel nu een tijdje, en krijg maar geen nieuwe Heroepoints, maar haal af en toe wel nieuwe missies.

Ben benieuwd naar de nieuwe map ! Ik hoop ook dat er een nieuwe map komt waar meer vliegtuigen nodig zijn voor een map b.v zoals Wake island voor Battlefield 1942.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:35

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Rudyyy schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:28:
Wat ik me afvraag is wanneer je nou Heropoints krijgt? Ik speel nu een tijdje, en krijg maar geen nieuwe Heroepoints, maar haal af en toe wel nieuwe missies.

Ben benieuwd naar de nieuwe map ! Ik hoop ook dat er een nieuwe map komt waar meer vliegtuigen nodig zijn voor een map b.v zoals Wake island voor Battlefield 1942.
Iedere 2 levels krijg je 1 hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah mijn mening hierover:

-snipers moet je gewoon in de fik steken dan zie je ze zo lopen
-tank gevevecht is idd irritant soms
-abilities geven een extra dimensie aan het spel en ze zijn ook redelijk balanced, balance is nu eenmaal een eigenschap van bf (hoewel de j10's in bf2 overpowered zijn.. irl is dit echter ook wel zo).
-commando's zijn idd lame van tijd tot tijd vooral als je geknifed wordt en je hebt het niet door
-spawn probleem heb ik nog niet echt iets van gemerkt
-grenadespam is een beetje als de tube in cod4, iedereen zeurt erover maar iedereen gebruikt het (nuja valt wel redelijk mee) en het is dikke fun >:)
-als je health nodig hebt kan je altijd heal widgets kopen met vp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Eindelijk eens kunnen spelen gisteren.

Het voldeed eigenlijk precies aan mijn verwachtingen tot nu toe.
Heerlijke casual gamers FPS. :D
(Ik denk dat ik mijn geliefde Combat Arms maar ga laten schieten!)

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Het meeste irriteer ik mij aan het feit dat ik niet zelf een spawnpunt kan kiezen, zoals dat in alle andere BF games kon. De "autospawn" zou moeten zorgen dat je midden in de actie spawned, maar meestal kan ik zelf toch een betere spawnplek bedenken. Vooral als je met een missie bezig bent en je hebt een voertuig nodig is het vervelend. Heb je nog 10 punten van de 2000 (vehicle damage) nodig, en dan spawn je aan de andere kant van de map, en aangezien de rondes heel erg kort zijn is het dan zelfs met 15 tickets over al gedaan.

Wat ik erg goed vind aan deze game is de stealth ability van de commando. Als je die vol hebt is het vlaggen overnemen snel gedaan. Erg leuk is om met stealth aan in een auto naast een vlag te staan, maar niet in de bestuurders stoel. Mensen kijken dan zo over je heen, omdat ze alleen naar de bestuurders stoel kijken. Vaak sta je dan een paar seconde met twee man onder die vlag, en die ander begrijpt maar niet waarom die vlag niet omhoog/naar beneden gaat. Ik eindig vaak rondes met 2000+ punten zonder maar ook één keer contact te hebben gemaakt. Dit maakt voor mij het spel erg leuk.

Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.