Verwijderd
Op vrijdag 16 februari 2001 19:28 schreef ultraspy het volgende:
geef me please geen slotje
RTFF man!Op vrijdag 16 februari 2001 19:28 schreef ultraspy het volgende:
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
is geheime functie van windows. Krijg je allemaal warez pages te zien
IK geef je geen slotje hoorOp vrijdag 16 februari 2001 19:28 schreef ultraspy het volgende:
Ik was je al voorOp vrijdag 16 februari 2001 19:32 schreef IceStorm het volgende:
[..]
IK geef je geen slotje hoor.. Ik vraag er alleen eentje aan
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Mijne is mooi ge-lay-out, heeft 2 topics die op slot moeten EN vraagt om een ban/waarschuwingOp vrijdag 16 februari 2001 19:34 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Ik was je al voor![]()
Dus 5x zoveel werk
Verwijderd
iedereen heeft wel een klein gedownload progje ofzo, waarvoor ie vergeten is te betalen!!!
Layout is b*llsh*t ;);)Op vrijdag 16 februari 2001 19:36 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Mijne is mooi ge-lay-out, heeft 2 topics die op slot moeten EN vraagt om een ban/waarschuwing
Dus 5x zoveel werk
Och, als d'r maar naar gekeken wordt door de heren adjes >:):P
StatBar.nl - @GoT
Jij hebt de FAQ dus ook nog niet gelezenOp vrijdag 16 februari 2001 19:38 schreef ikweethetechtnietmeer het volgende:
flauwe reacties allemaal,
iedereen heeft wel een klein gedownload progje ofzo, waarvoor ie vergeten is te betalen!!!
StatBar.nl - @GoT
Verwijderd
En zelf gooi je er ook een ":r" tegaanOp vrijdag 16 februari 2001 19:38 schreef ikweethetechtnietmeer het volgende:
Daar gaat het niet om.. Het mag niet hier gepost worden...Op vrijdag 16 februari 2001 19:38 schreef ikweethetechtnietmeer het volgende:
* IceStorm gaat weer lekker Settlers 4 spelen.. En nee das geen import versie uit Oezbekistan ofzo
Uhm, DE_Michiel, wat wil je ongeveer bereiken? Ik heb zat vrienden waar ik errug tevreden mee ben. Dus ik weet niet wat je ongeveer wil bereiken met je post maar ik trek me er iig niks van aan.
[edit2]Ik heet btw IceStorm en het is 'matennaaier' met 2x een 'n'. Daarnaast hoort een normale zin te beginnen met een hoofdletter en eindigt ie met een leesteken. Ook is het 'hebt' ipv 'heb'. Oh dit zijn overigens strikt corrigerende opmerking hoor :P[/edit2]
Verwijderd
En trouwens die
sorry hoor maar ik moet evenOp vrijdag 16 februari 2001 19:39 schreef DE_Michiel het volgende:
ice storm je bent echt een ZIELEPOOT
ik durf te wedden dat jij niet veel vrienden heb
matenaaier
zit niet zo te zeiken
het wordt hier steeds heiliger
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Heb jij het hier ook zo naar je zin? Wist je, dat mensen die iemand zeggen dat ze weinig vrienden hebben zelf vaak geen vrienden hebben?Op vrijdag 16 februari 2001 19:39 schreef DE_Michiel het volgende:
matenaaier
Kom hier voor je plezier of kom niet zou ik zeggen, dit 'genaai' =
Op vrijdag 16 februari 2001 19:39 schreef DE_Michiel het volgende:
matenaaier
Ga jij nou maar even leuk de FAQ lezen, zien we je zo terug schreeuwend in LA dat je ge-unbanned wil worden
En ach, de grootste matennaaier is misschien wel diegene die niet betaald voor zijn spellen?
Daaaaaaaaaaaag
even een paar tijltjes pakken voor de :r'ers
nu je dit zegt bedenk ik me ineens dat ik hier altijd voor mijn plezier kwam, maar nu de kroeg dicht is en er steeds sneller slotjes komen is hier steeds minder aan..Op vrijdag 16 februari 2001 19:45 schreef j3p het volgende:
[..]
Heb jij het hier ook zo naar je zin? Wist je, dat mensen die iemand zeggen dat ze weinig vrienden hebben zelf vaak geen vrienden hebben?
Kom hier voor je plezier of kom niet zou ik zeggen, dit 'genaai' =
waarom doe jullie zo zielig
dus jij wilt zeggen dat je je spellen gewoon in de winkel koopt???Op vrijdag 16 februari 2001 19:47 schreef Booster het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even leuk de FAQ lezen, zien we je zo terug schreeuwend in LA dat je ge-unbanned wil worden
En ach, de grootste matennaaier is misschien wel diegene die niet betaald voor zijn spellen?
Daaaaaaaaaaaag
doe nou ff normaal (ik durf haast wel wedden dat 90% van je software dat je op je pc hebt staan echt niet legaal gekocht hebt hoor)
Ok, ik leg het wel weer een keertje uit. Er mogen op GoT gewoon GEEN warez en andere illegale requests gedaan worden. PUNT UIT.Op vrijdag 16 februari 2001 19:47 schreef tjAb82 het volgende:
Dat zo goed als elke tweaker ook de vinden is in het warez-circuit boeit geen HOL.
Als jullie SU zielig vinden.. dat mag. Voor mij is het gewoon DE methode om GoT een beetje clean te houden. En blijkbaar vinden meer mensen dat anders zou er geen SU zijn gok ik...
wie zit er nou zielig te doen:?Op vrijdag 16 februari 2001 19:47 schreef tjAb82 het volgende:
[..]
nu je dit zegt bedenk ik me ineens dat ik hier altijd voor mijn plezier kwam, maar nu de kroeg dicht is en er steeds sneller slotjes komen is hier steeds minder aan..
dit is voor het eerst dat ik om een slotje ga vragen: dit is echt een waardeloze topic
dus: slotje
Verwijderd
waarom betalen voor spellen waarvoor eerste 10 patches en dan nog eens 5 drivers voor moeten worden gedownd om het werkend te krijgen, en dan nog speel je ze zo uit.
Echt goede spellen worden ook wel echt gekocht!! Althans zo doe ik het.:)
Verwijderd
....maar wel een rip of een DuitseOp vrijdag 16 februari 2001 19:40 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.. Het mag niet hier gepost worden...
* IceStorm gaat weer lekker Settlers 4 spelen.. En nee das geen import versie uit Oezbekistan ofzo
wat ontroerendOp vrijdag 16 februari 2001 19:49 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ok, ik leg het wel weer een keertje uit. Er mogen op GoT gewoon GEEN warez en andere illegale requests gedaan worden. PUNT UIT.
Dat zo goed als elke tweaker ook de vinden is in het warez-circuit boeit geen HOL.
Als jullie SU zielig vinden.. dat mag. Voor mij is het gewoon DE methode om GoT een beetje clean te houden. En blijkbaar vinden meer mensen dat anders zou er geen SU zijn gok ik...
Klopt, ik heb een hoop freewareOp vrijdag 16 februari 2001 19:49 schreef tjAb82 het volgende:
(ik durf haast wel wedden dat 90% van je software dat je op je pc hebt staan echt niet legaal gekocht hebt hoor)
volgens mij hoor je niet helemaal op GOT thuisOp vrijdag 16 februari 2001 19:50 schreef tjAb82 het volgende:
[..]
wat ontroerend
Het gaat er om dat dat hier niet gepost mag worden.
Nuff Said
nou ja ik vind het wel best...het is mijn topic toch niet..Op vrijdag 16 februari 2001 19:52 schreef ElemenTAL het volgende:
Het gaat er niet om of de spelletje en appz in de winkel gekocht worden.
Het gaat er om dat dat hier niet gepost mag worden.
slotje maar!
Nee hoor, jij bent de lul hier...Op vrijdag 16 februari 2001 19:52 schreef DE_Michiel het volgende:
icestorm jij bent zeker moeders liefje
smileys toevoegen om het vriendelijk te houden, ik help met een smile
Yer damn riteOp vrijdag 16 februari 2001 19:49 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ok, ik leg het wel weer een keertje uit. Er mogen op GoT gewoon GEEN warez en andere illegale requests gedaan worden. PUNT UIT.
StatBar.nl - @GoT
oeh ik zie l*l staan....mag dat wel...Op vrijdag 16 februari 2001 19:53 schreef Booster het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent de lul hier... das duidelijk iig.
he modjes willen jullie dat ff weghalen...dit kan niet hoor
Ja mijn moeder vindt me wel lief ja... Dat heb je wel eens bij moeders. Tenminste ik ken meer mensen wiens moeder hun lief vindt.Op vrijdag 16 februari 2001 19:52 schreef DE_Michiel het volgende:
icestorm jij bent zeker moeders liefje
Maar uhm even een lichte off-topic vraag. Wat wil je ongeveer bereiken met je posts?
What a fine day for Science! | Specs
ik zie al de hele tijd een lul staan genaamd tjAb82Op vrijdag 16 februari 2001 19:54 schreef tjAb82 het volgende:
[..]
oeh ik zie l*l staan....mag dat wel...
he modjes willen jullie dat ff weghalen...dit kan niet hoor
Gaan ze zeiken dat het hier niet leuk meer is, nou doei!
ik download mijn spellen thuis, op een stoel achter de computer...
dat je gewoon te zielig voor woorden bentOp vrijdag 16 februari 2001 19:54 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ja mijn moeder vindt me wel lief ja... Dat heb je wel eens bij moeders. Tenminste ik ken meer mensen wiens moeder hun lief vindt.
Maar uhm even een lichte off-topic vraag. Wat wil je ongeveer bereiken met je posts?
dan wordt je eindelijk gebandOp vrijdag 16 februari 2001 19:56 schreef DE_Michiel het volgende:
wat gebeurt er als ik een link zet met een goede site met games en appz
Dan krijg je een waarschuwing gok ik?Op vrijdag 16 februari 2001 19:56 schreef DE_Michiel het volgende:
Nee ban is toch beter denk ik... ja jaja
Probeer het zou ik zeggen..Op vrijdag 16 februari 2001 19:56 schreef DE_Michiel het volgende:
dan klik ik erop om ff wat spelle te gaan downloadenOp vrijdag 16 februari 2001 19:56 schreef DE_Michiel het volgende:
he michiel suc6...ik ga naar de stad mcl
Dat wil je ermee bereikenOp vrijdag 16 februari 2001 19:57 schreef tjAb82 het volgende:
dat je gewoon te zielig voor woorden bent
We leven in een vrij land dus dat mag je vinden gelukkig. En ik heb er ook weinig problemen mee dus dat is wel handig in dit gevalOp vrijdag 16 februari 2001 19:57 schreef tjAb82 het volgende:
[..]
dat je gewoon te zielig voor woorden bent
Maar uhm.. waarom is er geen adje die even langsfietst?
ja... dat vroeg ik me ook al afOp vrijdag 16 februari 2001 19:59 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Maar uhm.. waarom is er geen adje die even langsfietst?
http://www.avault.com
http://www.3dfiles.com
http://www.happypuppy.com
http://www.download.com
enz.
enz.
Pak je rust!
PSV is toch EindhooooveOp vrijdag 16 februari 2001 19:59 schreef j3p het volgende:
Mischien moeten ze in Den Haag toch nog es gaan praten over na-schoolse opvang, dit wordt echt te gek
Verwijderd
gewoon niets zegen
nu vind hij het alleen maar leuk
Dit topic is gesloten.
![]()