• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-02 19:23

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Topicstarter
Beste mensen,

Ik hoop dat ik hier in het goede subforum zit.

Ik ben van plan een Media Center PC te gaan bouwen. Ik heb hierover echter nog wel wat vraagtekens:
  1. Ik ben van plan mijn oude core-onderdelen in deze PC te zetten. Dat zijn dus een AMD Ahtlon 64 3500+ processor, Asus A8N-SLI Deluxe mobo en 1GB DDR geheugen. De rest van de onderdelen pik ik uit het PC Advies van HWI. Gaat dit wel lekker lopen op XP Home met Media Center? Ik ga alleen divx/dvd/720p streamen, aangezien ik geen Full HD-tv heb is 1080p niet van toepassing.
  2. Ik wil het gebeuren graag aansluiten op de tv via HDMI, en op een receiver via een optische aansluiting. Is dit mogelijk met de config die ik in gedachte heb?
  3. Ik wil ook graag zo'n FloppyDTV gaan gebruiken, icm UPC Digital TV. Ik heb geen extra zenderpaketten, dus dat ik niet veel extra's kan zien maakt niet uit, ik ben op de hoogte van de problemen daarmee. Dat terzijde heb ik er toch een vraag over: moet ik een extra Smartcard aanvragen (aangezien ik die box toch wil kunnen gebruiken enzo)? En weet iemand of dat gemakkelijk gaat bij UPC?
  4. Ik wil de Media Center PC linken met de computer boven waar alle files op staan (films, muziek etc.). Gaat dit gewoon gemakkelijk, zolang deze allemaal in hetzelfde netwerk zitten?
  5. Ik heb begrepen dat mijn moederbord niet gaat passen in een Antec Fusion (=mATX), dat is dus een probleem. Uit deze test heb ik opgemaakt dat ik van die de CM Media 260 toch wel de mooiste/fijnste vind. Alleen staat er dat je met een ATX mobo raisers moet hebben, maar niet als je het volgende niet hebt heb je nog een probleem:
    Dat is niet optimaal, want hoewel de riser ondersteuning biedt voor 1x PCI-Express x16 en 2x PCI, gaat dat alleen werken als je een moederbord hebt waar direct naast de north bridge een PCI-Express x16 slot is geplaatst en direct daarnaast weer een PCI-Slot.
    Ik weet dus niet direct of dit het geval is op een Asus A8N-SLI Deluxe. Of anders: kan iemand mij vertellen of dit verhaal met die raisers van toepassing is als je die ATI HD2600 Pro, Club3D Theatron DTS en FloppDTV erin doet?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en antwoord kunnen geven op deze vragen.

Bij voorbaat dank,
Zinu.

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Tip: UPC en floppyTV gaat niet werken dus bespaar je uitgaven op dat gebied. ;)

Verwijderd

Gaat perfect werken zolang je geen extra kanalen gebruikt, hun gebruiken een andere versleuteling.
Maar er zijn al topics voor dit soort vragen.

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-02 19:23

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Topicstarter
En aangezien ik geen extra kanalen gebruik/heb is er niets aan de hand.

Maar goed, ik post dit wel even in een ander topic.

Verwijderd

Dan kan deze op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.