Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketinfo.nl/contentimages/P3407_1-screenshot.jpg

Elegant werkpaard met GPS
Met de HTC P3470 in de hand bent u altijd voorzien van navigeergemak en een kraakhelder signaal. Dankzij de GPS-ontvanger en TomTom Benelux-software zit u altijd op het juiste spoor. Vertrouw de P3470 uw mobiele Office-bestanden toe en hij weet er direct raad mee. Bellen doet u vanaf nu wereldwijd via quad-band. De P3470 is compact en lichtgewicht wat hem ideaal maakt voor onderweg.

TomTom Navigator 6
De P3470 komt kant-en-klaar met TomTom Navigator 6 software, u hoeft alleen nog de gewenste kaarten te installeren (niet bijgeleverd). Als voorproefje kunt u gratis de kaart van uw stadsregio downloaden. TomTom Navigator 6 brengt u naar uw bestemming met duidelijke spraakinstructies en een helder 3D-overzicht. Kies stad, weg en huisnummer en laat u leiden. Plan een route met meerdere bestemmingen en tussenstops, desgewenst aan de hand van de aankomsttijd. Navigator 6 geeft alle informatie duidelijk weer in één weergave en waarschuwt bij snelheidscontroles en -overschrijdingen.

Intuïtieve menu-indeling

Het menu van de P3470 is uiterst intuïtief in gebruik en wordt weergegeven op het 2,8" lcd-scherm. HTC Home geeft u direct een overzicht van uw belangrijke taken en biedt snelkoppelingen naar uw favoriete applicaties. U bedient het menu eenvoudig op twee manieren. Via het aanraakgevoelige scherm of via het, voor HTC kenmerkende, navigeerwiel.

Mobiele Office-oplossing

De P3470 is voorzien van het Engelstalige Windows Mobile 6. Behandel belangrijke Office-bestanden en ontvang met push e-mail de laatste berichten. Werk uw Outlook-planning bij via Active-sync en u mist geen afspraak meer. De P3470 is de perfecte assistent maar doet ook prima dienst als entertainer. Geniet van uw favoriete films en muziek met de Mediaplayer of maak foto's met de 2-megapixel-camera.
[bron: PDAshop.nl]

Prijzen
UK-versie: € 379,-
NL-versie: € 429,-

Specificaties
  • TI's OMAP™ 850, 201.5MHz
  • Windows Mobile® 6 Professional
  • ROM: 256MB
  • RAM: 128MB DDR
  • 108 mm (L) x 58.3 mm (W) x 15.7 mm (T)
  • 122g with battery
  • 2.8-inch TFT-LCD with touch screen
  • 240 X 320 dots resolution with 65,536 colors
  • GSM/GPRS/EDGE: Quad-band 850/900/1800/1900 MHz
  • 4-way Navigation Wheel with ENTER button
  • Bluetooth® 2.0 with EDR
  • HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB and audio jack in one; USB 2.0 full-speed)
  • GPS antenna connector
  • 2.0 megapixel color CMOS camera with mechanical macro function
  • Built-in microphone and speaker Ring tone supported formats:
  • AAC, AAC+, eAAC+, MP3, WMA, WAVE, QCELP, MIDI, MPEG-4 Audio, AMR-NB, AMR-WB
  • 40 polyphonic and standard MIDI format 0 and 1 (SMF)/SP MIDI
  • 1100 mAh rechargeable Lithium-ion battery
  • Talk time: Up to 420 minutes
  • Standby time: Up to 240 hours
  • microSD™ memory card (SD 2.0 compatible)
  • Voltage range/frequency: 100 ~ 240V AC, 50/60Hz
  • DC output: 5V and 1A

Ik zag hier nog geen topic over, maar dit toestel is op dit moment al uit. Leuk toestel met ingebouwde GPS, TomTom wordt standaard meegeleverd. Niet heel vernieuwend, maar toch een lekker compleet toestel.

[ Voor 20% gewijzigd door funk-e op 03-03-2008 11:38 . Reden: wifi gewist uit specs ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Lijkt me een leuk mobieltje
funk-e schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:14:
Wireless
Bluetooth-versie 2.0
Wireless LAN
Infrarood (IrDA)
Alleen hij heeft volgens mij geen wifi toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 13:51

ODF

Deze P3470 heeft helaas geen wifi. Voor vergelijkbare functionaliteit met wifi kun je beter voor de P3300 gaan.

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
ODF schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:49:
Deze P3470 heeft helaas geen wifi. Voor vergelijkbare functionaliteit met wifi kun je beter voor de P3300 gaan.
Naja je kunt bij wijze van spreken altijd nog beter de Touch Cruise nemen, echter is deze PDA gewoon veel lager gepositioneerd. De prijs en de specs staan er dan ook naar. Deze pda moet over 2 weken in de winkels liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-09 20:05
zelfs geen umts of hsdpa? het toestel ziet er gelikt uit maar met enkel gprs als bruikbare dataverbinding, nee dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die momenteel een HTC P3300 Artemis heeft en wifi niet of nauwelijks gebruikt (ik bijvoorbeeld), zou deze P3470 een aardige update kunnen zijn:

- Dubbel intern geheugen
- Iets lichter en compacter
- USB 2.0 in plaats van USB 1.1
- Infrarood (ik vraag me af of dat wel echt op de P3470 zit?)
- Beter bruikbaar scrollwiel, dat ook te gebruiken is als echte 5-weg navigator.
- Nieuwere software
- Gunstige prijs

Met uitzondering van het ontbreken van wifi, de ingebouwde radio (die ik nooit gebruik) en twee knoppen minder op de voorkant, zie ik geen enkel nadeel ten opzichte van de P3300.

Gelukkig zit ook in deze P3470 de energiezuinige Texas Instruments OMAP 200 Mhz processor. In vergelijk met de Touch Cruise heb je dus niet te maken met het probleem van de ontbrekende video-driver en de slechte prestaties.
Ook de inbouw van de echte SirfStar GPS-chip is voor mij een pré ten opzichte van de Touch Cruise (ik heb enkele weken de Tytn II gehad, waarbij mijn conclusie was dat de P3300 in bijna alle gevallen sneller een fix, met meer satelieten, had dan de Tytn II).

Ik ben erg benieuwd naar de gebruikerservaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
ik heb de startpost maar even aangepast, aangezien er nogal wat fouten mbt specificaties in stonden (overgenomen van pdashop.nl)

Ik heb nu de specificaties van htc.com
Wat dit toestel dus niet heeft:
  • Wifi
  • UMTS/HSDPA
  • FM Radio
  • irDA

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-09 15:19

CoolHead621

Enjoy every moment

Leuk toestel, jammer van enkele belangrijke functies die er niet in zitten :(

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Mijn Touch (Elfin) is al retetraag met dezelfde CPU, ik vraag me af of TomTom er wel een beetje op wil draaien.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb hem net in mn handen gehad.
Helaas werkte het computer systeem niet zo goed bij T for Telecom, dus ik kon mn abonement niet verlengen.
Morgen haal ik hem op, en zal mijn bevindingen posten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Ik vind het een vreemde zet van HTC, dat ze eerst de HTC Touch Cruise uitbrengen, en daarna deze. De TC is op vele vlakken beter, en het enige verschil waarvoor je voor deze zal gaan is de prijs... \
Qua looks vind ik 'm ook minder, maar dat is mijn persoonlijke mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen..

gister deze telefoon opgehaald voor mijn vader, en t best een leuk dingetje.

ik heb zelf een p3300, en aangezien de specs in principe t zelfde zijn, draaid tomtom net iets beter op de p3470.
maar kan ook zijn omdat ik een cooked rom draai, en er nog wat andere progjes bij inzitten, en de p3470 nog helemaal kaal is.

verder niet veel mee gespeeld nog, maar zolang je t internet niet echt gebruikt, is dit een mooi alternatief voor de 3300, ik vind m in ieder geval een stuk gelikter, en hij heeft standaart wm6.

heb trouwens ook gister een touch gekocht voor de mams, met een losse gps muis, en tomtom draaid ook hier heel soepel. kan allemaal makkelijk dus. no problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:37
Wow heel mooi ding.
Ik heb ook een P3300 maar dit is toch wat gelikter. Echter is het zijn geld niet waard.
Geen WIFI (groot gemis voor mij, gebruik het toch vaak)
Alleen weer een 200Mhz CPU. Dat is echt te weinig tegenwoordig.
2.0MP camera is ook wat mager, mag best een 3.0 zijn, want 2MP is echt flut imo

Echt jammer gewoon. Als er een 400Mhz in zat en WIFI was dit veel aantrekkelijker geweest. Hij heeft voor mij geen enkele meerwaarde en zie ook geen enkele reden om over te stappen dus...

[ Voor 8% gewijzigd door ID-College op 16-03-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik zag hem net toen ik voor mijn zwager ging kijken naar een GPS-ontvanger bij PDA-shop. Hij lijkt aardig, maar imho niet compleet genoeg om een serieuze opvolger te zijn voor mijn P3300.
De OMAP processor is hetzelfde; daar is wel mee te werken, maar heel vaak wens ik toch dat hij wat sneller is.
Tomtom draait prima op mijn P3300, maar voor iGo en Navigon vind ik hem net te traag.
Ook mis ik de toebehoren die wel bij mijn P3300 zaten zoals een autohouder met zuignap en een autolader. Dat lijkt me essentieel als je een apparaat aanprijst als navigatiewonder en TomTom zelfs meelevert (bij pdashop met benelux kaart, kaal bij htc alleen de app met een taster kaart).
Met het ontbreken van Wifi kan ik leven omdat ik dat niet veel gebruik en ik een GPRS data-abo heb.
De voordelen tov de P3300:
  • strak uiterlijk
  • microSD slot aan de buitenkant ipv onder de SIM kaart :X
  • meer geheugen
Almetal is het hem dus net niet voor mij, al ben ik benieuwd naar de ervaring van dutchrebel na wat langer gebruik: wat mis je in de P3300/P3470/Touch dat de/een ander wel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Die processor is prima mee te werken vond ik zelf altijd op mijn MDA Vario. Hij is inderdaad tegenwoordig wel wat achterhaald, maar draait bijv. TomTom nog wel soepel. En als het te langzaam s, dan is hij altijd nog over te klokken natuurlijk, gaat ook prima met deze processor.
Verder is het wel een mooie telefoon, alleen zou ik zelf het toetsenbord wel heel erg missen. Daarom ben ik een 1,5 maand geleden voor de MDA Vario 3 gegaan en daar nog geen spijt van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de P3470 nu drie dagen in gebruik en ik ben er erg positief over.
Hiervoor heb ik ruim een jaar de MDA Compact III oftewel de HTC P3300 Artemis gehad.
Daarvoor een een aardige hoeveelheid andere PDA's en PocketPC phones, zoals onder andere een Palm Vx, Tungsten, Sony Clie TH-55, QTEK G100, MDA Vario, QTEK S200, HP IPAQ 6915, Treo 680 en een Treo 750v. Ik heb zelfs vorige maand nog even een HTC Tytn II gehad, maar deze heb ik binnen een week weer verkocht en opnieuw een MDA Compact III gekocht.
Van alle PDA/telefoons beviel mij (tot afgelopen zondag) de P3300 het beste. Vooral de compactheid, betrouwbaarheid, lange batterijduur en de ingebouwde GPS spraken mij erg aan.

Waarom dan toch de P3470?

Van alle nieuwe PocketPCphones komt deze het dichtst bij de oude vertrouwde P3300, maar dan wel met de nieuwste software, een fris strak uiterlijk en een aantal handigheidjes. Het enige dat de P3470 niet heeft is Wifi, maar dat is iets dat ik zelf zelden tot nooit gebruik: met PIT van T-mobile en Opera Mini als internet browser kan ik snel genoeg "surfen" op het internet en voor het ophalen van email, het weer en de RSS feeds heb ik geen snellere internet-verbinding nodig.

Mijn ervaringen tot nu:
Als ex-P3300 gebruiker voelt de P3470 vertrouwd. Hij ligt heerlijk in de hand, voelt solide aan, iets lichter dan de P3300. Het scrolwieltje werkt helemaal perfect: erg nauwkeurig en je kunt hem ook als 4-weg navigator gebruiken door hem boven/onder/links/rechts in te drukken. De trackball is vervangen door een eenvoudige drukknop. Mijn ervaring is dat dit een hele fijne verbetering is.
De knoppen voelen strak aan, geven duidelijke feedback en liggen lekker stevig in de behuizing. Geen rammelende knoppen zoals in de Tytn II dus.
Het scherm oogt scherper en helderder dan het scherm van de P3300, wat vooral buiten te merken is.
Het volume schuifje aan de rechterkant is vervangen door twee volume knoppen. Een verbetering in mijn ogen. Je kunt twee programma's of functies toewijzen aan de knoppen. Deze worden gestart als de respectievelijke knop ingedrukt gehouden wordt.

De aan/uit knop is verhuisd naar boven. De knop is goed te bedienen, ook met dikkere vingers.
De stylus is iets korter, maar gelukkig niet inschuifbaar zoals die van de MDA Vario.
Ondanks dat de processorsnelheid hetzelfde is, lijkt het alsof de P3470 sneller werkt dan de P3300, waarbij dezelfde software was geïnstalleerd en de P3300 voorzien was van een ROM van Messchle (WM6.1 Vanilla). Ik maak overigens geen gebruik van de mogelijkheid om de processor over te klokken.

De nieuwste HTC software werkt fantastisch goed op de P3470. Ik heb nog geen enkele bug kunnen ontdekken en alle toevoegingen werken soepel en snel. Denk hierbij aan de nieuwste HTC dialer (supersnel) en de nieuwste camera software, gekoppeld aan een prima versie van HTC Album. De 6-button Comm-manager werkt perfect evenals programma's als HTC Endkey, HTC Home, large startmenu en HTC Taskmanager.

Ik gebruik zonder problemen een 8GB Micro-SD kaart. Het microSD slot zit helaas niet aan de buitenkant maar onder de batterij naast de SIM kaart. De datatransfer van de P3470 is veel hoger dan de P3300 vanwege het feit dat de P3470 beschikt over een USB 2.0 aansluiting.

Een groot voordeel is de verdubbeling van het interne geheugen. Enerzijds omdat ik nu alle software op het toestel zelf geïnstalleerd heb (en nog ruimschoots ruimte over heb) en anderzijds omdat er geen noodzaak meer is om programma's af te sluiten in plaats van ze op de achtergrond te laten draaien. Daarmee reageert de P3470 een stuk sneller.

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/fenpzwarts/P3300P3470e.JPG
(meer foto's verderop)

De kwaliteit van de telefoon ervaar ik als minstens even goed als de P3300. De handsfree luidspreker klinkt luid, maar iets doffer. dat is dan ook (naast het ontbreken van wifi) meteen het enige punt waarop de P3470 minder scoort dan de P3300, tenminste voor zover ik heb kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 08:14

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Nu kom ik op de diverse sites verschillende antwoorden tegen en ik heb nog nooit met een WM phone gewerkt maar heeft deze nu handschriftherkenning of niet? Dus dat je een sms echt kan schrijven in plaats van aantikken....

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:51
Magma schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:31:
Nu kom ik op de diverse sites verschillende antwoorden tegen en ik heb nog nooit met een WM phone gewerkt maar heeft deze nu handschriftherkenning of niet? Dus dat je een sms echt kan schrijven in plaats van aantikken....
Ja dat kan, maar in de praktijk is dat zo onpraktisch dat je het nooit zult gebruiken. Het handschrift moet namelijk herkend worden en omgezet in tekst (tekens) voordat het ge sms'ed kan worden. Je kunt ook in notepad ofzo 'schrijven' maar dan wrodt het min of meer als plaatje opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 08:14

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

The Source schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:40:
[...]

Ja dat kan, maar in de praktijk is dat zo onpraktisch dat je het nooit zult gebruiken. Het handschrift moet namelijk herkend worden en omgezet in tekst (tekens) voordat het ge sms'ed kan worden. Je kunt ook in notepad ofzo 'schrijven' maar dan wrodt het min of meer als plaatje opgeslagen.
Ik denk dat dat persoonlijk is. Zelf heb ik nu een Sony Ericsson M600i en doe alles met handschriftherkenning. Dat gepiel met die toetsen is weer helemaal niets voor mij. Gewoon in mijn agenda schrijven. Vast overgehouden aan de tijd dat ik nog een Palm had ;)

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Source schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:40:
[...]

Sorry, maar de P3470 biedt deze mogelijkheid niet. Er zijn drie opties, te weten: toetsenbord, touch-toetsblok en touch-toetsenbord. Geen handschriftherkenning en transcriber ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 22:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:52:
[...]
Sorry, maar de P3470 biedt deze mogelijkheid niet. Er zijn drie opties, te weten: toetsenbord, touch-toetsblok en touch-toetsenbord. Geen handschriftherkenning en transcriber ingebouwd.
Dat kan je wel toevoegen. Kijk eens in deze post en download 'enable letter recognizer.cab'. Volgens mij is het gewoon een register-aanpassing namelijk.
Ik heb zelf alleen Resco keyboard en letter recognizer als mogelijke SIPs. De rest heb ik uitgezet met PocketTweak

btw, fazwarts bedankt voor de review. Die geeft een mooi inzicht in het verschil tussen de Pharos en Artemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiheroic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-09 06:49
Sinds vandaag heb ik ook een HTC P3470, een machtig mooi apperaatje (althans vind ik dan van design) en voor mij genoeg mogelijkheden.

Het syncen met vista of xp nam wat moeite in beslag en ik moest via Start --> Instellingen --> verbindingen --> USB Aan pc en hier de optie "geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" uitzetten. anders kan ik met de bijgeleverde kabel geen sync krijgen (met vista mobile device center, of xp active sync 4.5)

Mijn pharos kwam met tomtom Benelux, met navigator al op de device, een 1gig SD-kaart, een "velours" hoesje die snel vuil aantrekt :P (lijkt net een swiffer duster.,...), usb kabel, headset, en lader.
Hierbij heb ik een htc autolader, en een universele PDA houder gekocht, en de htc pouch s280 met riemclip.

Voor als nog is het een mooie upgrade van mijn Mio digiwalker, die al erg oud werd, en versleten raakte, nu heb ik tenminste 1 apperaat ipv 2.
Bellen heb ik nog niet getest, maar SMSen gaat daar en tegen wel soepeltjes met de 2 toetsenborden van de touch (de derde is klein en eigenlijk voor als je stylus wil gebruiken). Video's speelt hij netjes af met mooi geluid voor zo'n klein apperaatje. Maarja ik heb nou ook niet echt vergelijkingsmateriaal.

Net zoals de meeste HTC's op dit moment is TomTom "laggy" / schokkerig, zelfs mijn mio digiwalker die al redelijk oud is doet dit net iets soepeler... maarja daar staat dan ook tomtom5 nog op, en dit is weer 6. Voor de rest pakt tomtom redelijk snel een GPS signaal op, maar niet beduidend sneller dan de Mio, wel heeft hij meer satellieten en als die ze eenmaal heeft doet ie de rest wel veel sneller (route berekenen enzovoorts)

Morgen zal ik eens wat foto's posten van de doos en inhoud ;)
Enige vragen hierover, just ask =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:39:
[...]Dat kan je wel toevoegen. Kijk eens in deze post en download 'enable letter recognizer.cab'. Volgens mij is het gewoon een register-aanpassing namelijk.
Ik heb zelf alleen Resco keyboard en letter recognizer als mogelijke SIPs. De rest heb ik uitgezet met PocketTweak
Waardevolle aanvulling d:)b
gwystyl schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:39:
[...]btw, fazwarts bedankt voor de review. Die geeft een mooi inzicht in het verschil tussen de Pharos en Artemis.
Graag gedaan, en ik sta uiteraard ook open voor specifieke vragen over dit fijne apparaat.
antiheroic schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:15:Net zoals de meeste HTC's op dit moment is TomTom "laggy" / schokkerig, zelfs mijn mio digiwalker die al redelijk oud is doet dit net iets soepeler... maarja daar staat dan ook tomtom5 nog op, en dit is weer 6.
TT6 is inderdaad iets schokkeriger dan TT5. Heb je de weergave van de POÏ's overigens uitgezet? Dat scheelt een slok op een borrel.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiheroic
Zoals ik gister al had gezegd zou ik nog wat fotos posten van mijn Pharos.

Afbeeldingslocatie: http://www.mushy.nl/phpAlbum/main.php?cmd=image&var1=htc_pharos%2Ftn2_IMG_2551.JPG&var2=700_85

Afbeeldingslocatie: http://www.mushy.nl/phpAlbum/main.php?cmd=image&var1=htc_pharos%2Ftn2_IMG_2560.JPG&var2=700_85

Er zijn nog wel wat fotos die je op de site kunt zien, http://www.mushy.nl/phpAlbum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escay
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-09 21:10
Ik ben nu een paar dagen in het bezit van een P3470 en dat bevalt me uitstekend.
De standaard software werkt keurig zoals hiervoor ook al beschreven is. De bijgeleverde Tomtom Benelux werkt bij mij soepel. Met de HTC QuickFix Gps tool aangezet heb ik snel een fix, en ik heb in huis op zolder zelfs ontvangst van 4 satelieten. Beneden lukt dat alleen bij het raam. Mijn Garmin Etrex en Forerunner doen dat niet na.

Ik vind dat je waar voor je geld krijgt met dit toestel (1 jaar abbonnement flex 25, plus mobiel internet totaal en zo goed als niks bijbetalen). Eigenlijk wilde ik een toestel met toetsenbord en gps zou ideaal zijn, de alternatieven voor mij waren een HTC P4350, maar die is oud, geen gps en draait WM5 en de HTC Tytn II, maar de Tytn II vond ik te duur.
Vanwege de prijs en de specs gekozen voor de P3470. Wifi loos was geen probleem omdat ik toch internet totaal wil. Gprs class 10 ook geen probleem, het downloaden zou sneller kunnen maar van een P3300 wist ik dat dat al goed genoeg werkt. Tomtom Benelux erbij was voor mij ook ideaal, helaas wordt de verkeersinformatie dienst in Navigator 6 door Tomtom uitgefaseerd ivm TT HD Traffic. Hopelijk komt er een goed alternatief.

Hier wat foto's van mijn toestel, inclusief vergelijking met mij oude vertrouwde Sony W800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder van mijn P3470 samen met mijn MDA Compact III nog enkele foto's. Van beiden is de helderheid van het scherm hetzelfde ingesteld en op allebei is een matte screenprotector van Brando aangebracht.

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/fenpzwarts/P3300P3470a.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/fenpzwarts/P3300P3470b.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/fenpzwarts/P3300P3470c.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/fenpzwarts/P3300P3470d.JPG

En dan nu het grootste verschil: het interne geheugen. Op beide toestellen draaien dezelfde programma's op de achtergrond (Agenda, Activesync, Taken, Outlook email, Comm manager en Egress):

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/fenpzwarts/P3300P3470e.JPG

De kleinere stylus:

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/fenpzwarts/P3300P3470f.JPG

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister heb ik de Pharos.
Het volgende probleem doet zich voor.
Bij het starten van TomTom krijg ik de melding: "Geen GPS-Apparaat!"

Moet ik dat apparaat eerst activeren ofzo??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Je moet dan eerst even de QuickGPS satellieten positie downloaden (eens per week ofzo), tomtom opstarten, en een klein beetje geduld hebben :P
Als je buiten staat heb je echter sneller een fix dan binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiheroic
brrrt schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:17:
Je moet dan eerst even de QuickGPS satellieten positie downloaden (eens per week ofzo), tomtom opstarten, en een klein beetje geduld hebben :P
Als je buiten staat heb je echter sneller een fix dan binnen.
Je hoeft niet eerst QuickGPS te draaien, je zou gewoon in tomtom naar wijzig voorkeuren --> 2 keer op pijltje naar Toon GPS status --> dan op stel in drukken --> en selecteer hier ingebouwde GPS-ontvanger .

Dan werkt tomtom gewoon, alleen binnen in een huis, of achter warmtewerend glas in auto is het altijd wat moeilijker om een fix te krijgen dan als je gewoon buiten bent.
QuickGPS is alleen om je gps wat sneller de satallieten te laten vinden, misschien als je dit programma draait dat hij tomtom ook instelt, maarja als je niet via active sync met je pc verbonden bent, gaat hij over GPRS meteen downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
Ik heb dit apparaat nu een paar weken, en ik moet zeggen, hij bevalt uitstekend.
Compact, mooi degelijk en erg stijlvol.
Ik begrijp best dat dit apparaat niet voor iedereen is, maar als z'n functionaliteit bij je eisen aansluit zoals bij mij is het een prima keuze.
De batterij gaat lekker lang mee en het is een van de goedkoopste GPS-telefoons, ik betaalde €339,- bij de PDA-shop (UK versie, de nederlandse T9 en GPSprogramma heb ik er zelf opgezet).
Hij zou hier best wat meer aandacht mogen krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Aangezien ik er nu ook 1 heb... welke screenprotector kan ik het beste aanschaffen?

http://search.ebay.com/p3...QfsooZ2QQfsopZ3QQsbrsrtZd

Ik heb ook voor GPRS 2 profielen. WAP & Internet (orange). Graag wil ik wap gebruiken voor internet explorer. En Internet voor MSN. Je kan echter niet allebei tegelijk gebruiken. Is er een oplossing? Mijn Nokia E65 kon dit echter wel.

[ Voor 41% gewijzigd door Don3k op 22-04-2008 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
Don3k schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:10:
Aangezien ik er nu ook 1 heb... welke screenprotector kan ik het beste aanschaffen?
Ik heb deze: http://www.smartphoneshop...-p3300-p3470-tytn-ii.html
(De bij het appraat geleverde is hopeloos).
Wel wat gepruts om 'm er goed op te krijgen (mij niet helemaal gelukt, beetje lijmresten van de bevestigingsstrips over) en als ie uit staat zie je de vlekken en zo. Maar op het moment dat het scherm aanstaat verdwijnt dat allemaal, zie je het scherm blijft goed reageren en de protector schijnt duurzaam en zelfs afwasbaar te zijn.
Het geeft een veilig gevoel, vooral omdat ik mijn telefoon meestal zonder beschermhoes in zak of tas heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ik ben dus opzoek naar een nieuw toestel.
De Nokia's (N95/N82) zijn me te duur met het abonnement wat ik heb en de verlenging die ik wil (1 jaar).
Wel moet er dus GPS ingebouwd zitten en een touch screen is mooi. Nu ben ik dus bij dit toestel uitgekomen. Jammer dat er geen wifi in zit, maar ja, dat zal ik waarschijnlijk niet gaan gebruiken aangezien ik internet totaal wil.
Nu is mijn vraag, hoe snel is het internet via gprs op dit toestel? Ik weet dat ik geen wonderen kan verwachten hiervan, maar wat is jullie indruk? Werkt msn een beetje soepel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avathar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-06-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 07:37:
[...]
Waardevolle aanvulling d:)b

[...]
Graag gedaan, en ik sta uiteraard ook open voor specifieke vragen over dit fijne apparaat.
[...]
TT6 is inderdaad iets schokkeriger dan TT5. Heb je de weergave van de POÏ's overigens uitgezet? Dat scheelt een slok op een borrel.
Ik heb de .cab geinstalleerd maar helaas geen handschriftherkenning op de pharos... maja ik heb em net en ben een pda noob (nog wel)
eigenlijk wil ik ook wel upgraden naar wm6.1 maar heb nog geen enkele rom gezien voor de pharos... bovendien ziet het flashen er erg moeilijk uit ... dus misschien nog maar ff wachten :)
vriendelijke groet

Avathar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Avathar schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:44:
[...]

Ik heb de .cab geinstalleerd maar helaas geen handschriftherkenning op de pharos... maja ik heb em net en ben een pda noob (nog wel)
eigenlijk wil ik ook wel upgraden naar wm6.1 maar heb nog geen enkele rom gezien voor de pharos... bovendien ziet het flashen er erg moeilijk uit ... dus misschien nog maar ff wachten :)
vriendelijke groet

Avathar
En als je het probeerd met de cab in het HTC Touch Cruise topic?
Deze heeft bij mijn TC wel geholpen, lijkt me vreemd als het bij jouw pharos niet lukt.
En weet je wel hoe je moet switchen tussen de toetsenborden (omdat je vermelde dat je een pda noob bent, je kan 't nooit zeker genoeg weten ;))? Er staat een pijltje onderin naast 't toetsenbord (tussen menu en verzenden bij sms bijvoorbeeld) en als je die ingedrukt houdt, krijg je een menu waar je tussen de toetsenborden kan switchen. Daar staat 't als het goed is tussen :)

[edit]
Kan iemand van hier trouwens een benchmark maken van zijn Pharos? Uitleg en het topic vindt je hier. Ik ben namelijk best wel benieuwd hoe deze in de peiling staat. :)

[ Voor 10% gewijzigd door brrrt op 08-05-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avathar
Beste Brrrt,
de cruise handschriftherkenning werkt! super!
bedankt
ik wist al hoe ik moest switchen tussen toetsenborden en dat soort dingen :) maar bedankt dat je het hebt uitgelegd .. je weet het tenslotte maar nooit.
ik denk dat ik de benchmark tool maar ga downen en ga proberen een benchmark te draaien.
grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Thanks, ik ben er best benieuwd naar, aangezien de specs verder veel op de cruise lijken. Ik vroeg me af hoe hij presteerd tegenover de cruise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avathar
Ik zou graag de touch cruise cube op mijn Pharos willen ... kan dat? ik bedoel is het ook een .cab? en is die verkrijgbaar?
grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avathar
Hier wat screenshots van de FABELTASTISCHE Pharos :)
Ik vind em nog steeds super! maar blijkbaar hebben niet veel mensen em want er wordt weinig over gepost...

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2256/2504925057_92bdde4096.jpg?v=0Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3134/2504925101_5600a026e9.jpg?v=0Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2016/2504925173_6274d977eb.jpg?v=0
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3183/2504925137_3fba4dcb8d.jpg?v=0Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3070/2504925229_43a946140c.jpg?v=0Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2340/2504925331_5ba831084c.jpg?v=0Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2167/2504925275_1d20674cb5.jpg?v=0Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3295/2504925351_8dae4c9b5c.jpg?v=0

[ Voor 4% gewijzigd door Avathar op 19-05-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 14:39
Zie net dat de postbode voor de deur heeft gestaan........was alleen zelf niet thuis:( Morgen weer een kans. Ben benieuwd wat ik van de Pharos vind. Heb nu een Qtek S200, maar die valt constant uit of loopt vast.

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rugnummer10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05-2023
Ik heb vandaag ook mijn Pharos besteld, hoop hem volgende week binnen te hebben!

Heb al een beetje zitten rondkijken enzo, waar eventueel programmatjes te downloaden zijn voor de Pharos en welke assecoires er zijn, en daar zou ik graag eventjes jullie mening over willen horen..

Een folietje voor over het schermpje lijkt me wel nuttig, maar aan de andere kant, als ik er fatsoenlijk mee om ga moet het toch geen problemen geven? Daarnaast, wat vinden jullie een mooi geheugen voor in de Pharos? 2 gig, 4 gig?

En wat betreft de programmatjes, is er misschien ergens een site beschikbaar voor downloadbare programmas voor op een smartphone? :) alvast bedankt! Hoop dat de Pharos me echt gaat bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rugnummer10 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:50:
Ik heb vandaag ook mijn Pharos besteld, hoop hem volgende week binnen te hebben!

Heb al een beetje zitten rondkijken enzo, waar eventueel programmatjes te downloaden zijn voor de Pharos en welke assecoires er zijn, en daar zou ik graag eventjes jullie mening over willen horen..

Een folietje voor over het schermpje lijkt me wel nuttig, maar aan de andere kant, als ik er fatsoenlijk mee om ga moet het toch geen problemen geven? Daarnaast, wat vinden jullie een mooi geheugen voor in de Pharos? 2 gig, 4 gig?

En wat betreft de programmatjes, is er misschien ergens een site beschikbaar voor downloadbare programmas voor op een smartphone? :) alvast bedankt! Hoop dat de Pharos me echt gaat bevallen
Er zijn echt talloze programma's voor Windows Mobile 6. Kijk voor de gein eens op XDA-developers. Daar maken ze voor WM alles wat los en vast zit.

Heb de Pharos zelf ook liggen. Erg, heel erg fijn toestel. Er zit een volledige versie van Tom Tom 6 benelux bij. Deze staat al op de meegeleverde 1 gig SD. Je kan gewoon een ander kaartje kopen en TT opnieuw installeren op de nieuwe kaart. CD is meegeleverd.

Wat betreft folie op het scherm. Het scherm ligt IN het toestel. Zal echt niet zo 123 beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
Zo heb de Pharos binnen.Mooi ding! Zit een standaard screenprotectortje bij.

Heb alleen even een vraag. Hoe converteer ik, zonder microsoft outlook te gebruiken, mn adresboek. Ik heb al geprobeerd de oude pim op de Pharos te zetten,maar dan opent hij mn contacts niet meer.

Wie heeft de gouden tip?

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 10:14
de screenprotectors van brando.hk zijn enorm goed..mat of normaal.. ik weet dat ik voor mijn I780 misschien beter mat had kunnen doen, want buiten in de volle zon kan ik me scherm niet aflezen.

BRANDO kost 10 of 12$ incl. verzendkosten naar NL.
PDAShop verkoopt deze folie's voor 15euro per stuk meen ik. ex shipping.

met 8 werkdagen had ik me enveloppie uit HK.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avathar
Balboa schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:20:
Zo heb de Pharos binnen.Mooi ding! Zit een standaard screenprotectortje bij.

Heb alleen even een vraag. Hoe converteer ik, zonder microsoft outlook te gebruiken, mn adresboek. Ik heb al geprobeerd de oude pim op de Pharos te zetten,maar dan opent hij mn contacts niet meer.

Wie heeft de gouden tip?
Ikzelf gebruik NS contacts van nyxbull software en ppcPimBackup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Hmm.. kan nergens vinden, maar bestaat er geen PHP/MYSQL server voor Windows Mobile? Zou wel makkelijk zijn om in de trein te coden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullit1991
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-07 23:55
Ik ben ook van plan deze telefoon te halen, al zit ik nog te twijfelen tussen deze en de P3300 aangezien deze Wi-fi mist, al denk ik toch dat ik dat niet of nauwelijks zal gebruiken, dan ligt deze toch veel meer voor de hand om te nemen :O (Vind die p3300 er echt niet uitzien en deze vind ik gewoon heel mooi). Al heb ik nog wel 'n vraag over beide, hoe "goed" loopt TomTom op beide? Heel erg stotterend of valt 't wel mee? Aangezien de processor toch 'n beetje teleurstellend is, maar waarschijnlijk snel zat voor mijn doen denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullit1991 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:46:
Al heb ik nog wel 'n vraag over beide, hoe "goed" loopt TomTom op beide? Heel erg stotterend of valt 't wel mee? Aangezien de processor toch 'n beetje teleurstellend is, maar waarschijnlijk snel zat voor mijn doen denk ik. :+
ken iemand met een P3300 waarop Tomtom goed draait, zonder stotteren. Gezien er dezelfde processor inzit, hetzelfde besturingssysteem op draait, maar wel 2x zoveel geheugen denk ik dat het wel goed zit. Ik ben ook van plan deze pda te kopen en hoop nu wel dat er iemand reageerd die deze zelf in bezit heeft... om mijn antwoord te bevestigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:23

headout

Oi oi!

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:15:
om mijn antwoord te bevestigen ;)
Werkt prima mi. Op mijn eerdere MDA Vario ging het nog wel eens wat haperend, maar op de 3470 loopt het soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullit1991
Mooi, dan ben ik dus vrijwel zeker dat ik deze ga halen, al had ik nog een vraag :).

http://www.pdashop.nl/product/49920/htc-p3470-uk.html De UK versie is hier 309 euro
http://www.pdashop.nl/pro...-nl-tomtom-6-benelux.html De NL versie is 369

Is echt 100% zeker alleen de taal van 't besturingssysteem anders? Want dan ga ik gewoon voor de UK versie, vind Engels alleen maar heftiger zie je... Dus niet dat er zometeen een of andere functie in de UK versie eruit is gesloopt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
tt6 loopt perfect bij mij.

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Bullit1991 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:56:
Mooi, dan ben ik dus vrijwel zeker dat ik deze ga halen, al had ik nog een vraag :).

http://www.pdashop.nl/product/49920/htc-p3470-uk.html De UK versie is hier 309 euro
http://www.pdashop.nl/pro...-nl-tomtom-6-benelux.html De NL versie is 369

Is echt 100% zeker alleen de taal van 't besturingssysteem anders? Want dan ga ik gewoon voor de UK versie, vind Engels alleen maar heftiger zie je... Dus niet dat er zometeen een of andere functie in de UK versie eruit is gesloopt???
Normaal kan de UK versie zelfs meer en komt er sneller een fix uit.
De NL versie is ook altijd wat duurder (de markt he? Moet speciaal voor NL gemaakt worden en wordt sneller gekocht. De extra moeite die erin zit voor een NL versie, betaal je. De UK versie wordt massaal gemaakt en is dus goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullit1991
Heb de UK versie binnen, God zo´n lekker mega heftig apparaat :D
Nu nog ff alle functies ontdekken enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullit1991 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:15:
Heb de UK versie binnen, God zo´n lekker mega heftig apparaat :D
Nu nog ff alle functies ontdekken enzo ;)
en hoe bevalt ie? Ben wel benieuwd wat je ervan vindt. Hoe is de accuduur bijvoorbeeld (kan je zeer weinig van vinden op inet)? Heb hem zelf ook besteld, maar door gedoe met nummerbehoud enzo nog niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullit1991
Accuduur is prima, zat op 79% vanaf 100% na 1 hele dag rommelen met dat ding ;) Dus alles ff ontdekken aan dat apparaat, zit je er de hele tijd mee te klooien dus dat zuigt wel accu. Denk dat je zeker wel langer als 'n week op 1 volle accu kan! Hij kan veel, snelheid is redelijk, ik stoor me er iniedergeval niet aan dat ik af en toe 'n second moet wachten voordat iets tevoorschijn komt :), camera schiet mooiere plaatjes dan ik had verwacht en het geluid is van goeie kwaliteit en kan wel hard vind ik :), verder werkt de touch screen zeer goed en is de ingebouwde GPS ontvanger zeker wel netjes, ik ontvang 6+ satellieten. Alleen TomTom haal ik maar ongeveer 3-5 fps mee??? Hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Zelfs na 8 uur staat dat ding nog op 99%. Prima dus :). Ik wil niet vervelend doen, maar verf bij de middelste knop laat bij mij los :( Eronder lijkt het gewoon zwart, dus krab wel hele rondje weg :) en ook waar je het pennetje naar binnen schuift op de rand beschadigd het een beetje.

Verder ga ik zo WM6.1 flashen met wat gadgets uit de diamond geloof ik. Schijnt stuk sneller te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knilessam
  • Laatst online: 10-01-2022
De ingebouwde gps ontvanger van de p3470 is soms helemaal de weg kwijt en kan geen goede positie meer bepalen. Ik rijd letterlijk door de bushbush. Dit is me al meerdere keren overkomen met zowel Tomtom 6 als 7. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Knilessam schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:40:
De ingebouwde gps ontvanger van de p3470 is soms helemaal de weg kwijt en kan geen goede positie meer bepalen. Ik rijd letterlijk door de bushbush. Dit is me al meerdere keren overkomen met zowel Tomtom 6 als 7. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik heb dit sinds ik tt7 heb geinstalleerd ook soms. Daarvoor (tt6) niet. Tomtom afsluiten en opnieuw opstarten zorgt dat eea weer correct werkt. Misschien heeft dit toch iets te maken met de geripte HTC Diamond versie van tt7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knilessam
  • Laatst online: 10-01-2022
Nog een kleine bijkomstigheid na het installeren van tomtom 7 t.o.v. tomtom 6. Het scrollwieltje heeft een andere functie gekregen, namelijk het veranderen van het volume. In tomtom 6 was de functie in en uitzoomen van de kaart. Aangezien ik dit vaak gebruikte, ervaar ik dat nu als een gemis. Ik heb alles al geprobeerd, maar kan nergens een instelling vinden om deze functie terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knilessam schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:27:
Nog een kleine bijkomstigheid na het installeren van tomtom 7 t.o.v. tomtom 6. Het scrollwieltje heeft een andere functie gekregen, namelijk het veranderen van het volume. In tomtom 6 was de functie in en uitzoomen van de kaart. Aangezien ik dit vaak gebruikte, ervaar ik dat nu als een gemis. Ik heb alles al geprobeerd, maar kan nergens een instelling vinden om deze functie terug te zetten?
Bij mijn HTC Pharos heeft het scrollwieltje bij Tomtom 7 gewoon de zoom-functie, dus het zou moeten kunnen. Ik heb geen idee welke instelling je aan moet passen. Misschien loont het om tomtom 7 opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de beep afzet wanneer je het volume verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:58:
Geen Idee, wel interessant.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409063 voor D3D test.
Haal ongeveer 30fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don3k schreef op zondag 20 juli 2008 @ 09:44:
[...]

Geen Idee, wel interessant.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409063 voor D3D test.
Haal ongeveer 30fps :)
Staat dat je dat 'D3DDemo.exe' ergens in je windowsmap vandaan moet zien te toveren... Nu ben ik daar een tijdje mee bezig geweest, maar kan het absoluut niet vinden! Alle bestanden weergeven staat aangevinkt en zelfs via de pc is het onvindbaar. Het enige bestand dat er in de buurt komt is 'd3dm_ti3d'.... help :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:09:
[...]

Staat dat je dat 'D3DDemo.exe' ergens in je windowsmap vandaan moet zien te toveren... Nu ben ik daar een tijdje mee bezig geweest, maar kan het absoluut niet vinden! Alle bestanden weergeven staat aangevinkt en zelfs via de pc is het onvindbaar. Het enige bestand dat er in de buurt komt is 'd3dm_ti3d'.... help :X
Als je registreerd op XDA, kan je dat bestand zo als attachment downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:58:
Je zou dit eens kunnen proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=317784

[ Voor 12% gewijzigd door pdidi op 23-07-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu 3 weken en bevalt prima, inderdaad is de accu zeer goed (had ik niet verwacht)
verbruikt per dag incl. bellen en klooien ongeveer 15% divx filmpjes bekijken gaat prima, ook complete films van 700mb tomtom werkt prima, alleen duurt het nogal lang voordat je een fix hebt (soms 3-4 minuten)
Vergeleken met mijn Asus mypal a632 is dat erg lang, maar de antenne van de HTC is een stuk
kleiner en ingebouwd. Het navigaren kost wel meer accu vermogen, maar dat lijkt me logisch.
Het geluid is met mp3 is ook prima, alleen weer jammer dat er geen 3,5mm jackplug aansluiting op zit, hier zijn wel verloopjes voor maar dat is zo'n gedoe, voorlopig voldoet de headset ook prima als hoofdtelefoon. Ook erg onhandig dat de geheugenkaart onder de accu zit. maar met de usb aansluiting is het overzetten van data ook goed te doen, het duurt dan wel wat langer.
De belkwaliteit is ook erg goed, waar je wel op met letten is als je op het htc home scherm het weerbericht aanklikt er een gprs verbinding tot stand komt, deze wordt niet automatisch afgesloten dat kan je dus een hoop geld kosten als je dit niet weet en geen bel+internet abbo hebt.
Een aanrader is http://www.pocketemu.com/download.html (HTC HomeCustomizer en plugins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Ik zag in het bluetooth settings menu een optie staan voor "Enable Bluetooth Explorer" & "Enable File Sharing". Mooi, maar hoe roep ik die op de PC aan. Bij het maken van eeb bluetooth connectie krijg ik niet die mogelijkheid. Alleen COM & Stereo headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huidige abonnement loopt bijna af. Ik ben opzoek gegaan naar een nieuwe telefoon en mijn interesse is gevallen op de p3470. Nu het volgende.

Bij zo'n gsm stunt site kan ik de p3470 bestellen + internet + sms bundel voor 24,70 p/m met telfort als provider. Als ik nu naar de telfort site ga staat deze telefoon niet op de site. Is het alsnog mogelijk om dit via telfort zelf te regelen of ben ik verplicht om dit te doen via deze gsm stunt site?

en dan nog iets kleins.

Mijn huidige abonnement loopt dus af 7 oktober as (2 jarig).
het volgende stond in de overeenkomst:
"De Klant kan de Overeenkomst tegen en na het verstrijken van de minimale contractperiode schriftelijk opzeggen via T-Mobile Klantenservice (Postbus 16272, 2500 BG Den Haag) onder vermelding van zijn/haar naam, adres, postcode, woonplaats, mobieletelefoonnummer en de gewenste datum van opzegging, dit met inachtneming van een opzegtermijn van 3 maanden."

wat dus betekent als ik het nu zou opzeggen zou ik nog 3 maanden moeten wachten ondanks dat mijn contract 7 oktober afloopt?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Je kunt het ook bestellen via gsmweb. ben je vaak nog voordeliger uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb inmiddels deze telefoon, ben er erg tevreden mee alleen het bijgeleverde 1GB kaartje voldoet niet.
dus ben ik aan het kijken voor een 4 gb SDHC kaartje, volgens de specs zou deze telefoon SD2.0 compatible zijn, dat komt toch overeen met SDHC ? of is onderstaande Class 4 toch weer anders?

deze zou het dan moeten worden: http://www.informatique.nl/137159

edit: gekocht en is geen probleem :)

[ Voor 11% gewijzigd door Shanquish op 10-09-2008 09:00 ]

Verwijderd

Ik ben zinnes deze ook aan te schaffen,
het enige wat me tegenhoud is het gebrek aan wifi,
Surfen doe ik nooit op pda, enkel had ik graag skype gebruikt..
Weet iemand of ik bv. via bluetooth of een andere methode toch kan skypen?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Laatst online: 25-01-2020
Knilessam schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:27:
Heb je hier al een oplossing voor? Ben wel benieuwd, heb het ook!

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Pagina: 1