In Februari 2007 ben ik gestart met het modden van deze CM Stacker. Echter, enkele maanden later ben ik begonnen aan Xionized, en dus is deze mod nogal in de vergeethoek geraakt. Xionized was een succes (2e in de TBCL), en mijn ego schreeuwt naar een nog beter vervolg. Ik kon dus niets beters bedenken dan vijf cm stof van m'n Stacker te blazen en pen en papier nemen om het een en het ander uit te tekenen. Het resultaat zal U de komende maanden hier vinden
De naam van de kast verraadt natuurlijk al het thema. Ik wil een kast maken die iets weg heeft van Optimus Prime, het Transformers-personage.
Let wel: het is niet de bedoeling een kopie te maken, maar wel een goed ogende case met kleine details die naar O.P. verwijzen.
Let's get started

Afgebeeld staan twee CM Cosmos top bars.

De bevestigingspunten werden verwijderd...

... aangezien ik ze ga monteren door middel van een zelf getapt M4 gaatje.
De baren passen niet op een vlak oppervlak, dus moet er een nieuwe bovenkant gemaakt worden

Tadaaa. Nog véééél werk, maar je 'snapt het plaatje'

Front view

Side view

Het basis principe van het front. Twee geplooide stukken alu, geklemd tussen de typische Stacker zijlijsten.
Updates soon.
De naam van de kast verraadt natuurlijk al het thema. Ik wil een kast maken die iets weg heeft van Optimus Prime, het Transformers-personage.
Let wel: het is niet de bedoeling een kopie te maken, maar wel een goed ogende case met kleine details die naar O.P. verwijzen.
Let's get started

Afgebeeld staan twee CM Cosmos top bars.

De bevestigingspunten werden verwijderd...

... aangezien ik ze ga monteren door middel van een zelf getapt M4 gaatje.
De baren passen niet op een vlak oppervlak, dus moet er een nieuwe bovenkant gemaakt worden

Tadaaa. Nog véééél werk, maar je 'snapt het plaatje'

Front view

Side view

Het basis principe van het front. Twee geplooide stukken alu, geklemd tussen de typische Stacker zijlijsten.
Updates soon.