Nieuws insturen is niet te vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
Waarom is het zo moeilijk/onvindbaar geworden om nieuws in te sturen? Ik zit me al een kwartier over de FP te buigen en ik kan het echt niet vinden... :?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De zoekfunctie was zeker ook niet te vinden? Hoe submit ik nieuws? of reviews: Tweakers.net FAQ.

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Klik op een nieuwsbericht, zie rechts nieuws I/O, daar staat Nieuwssuggestie insturen.
Ziet alles (niet dus) ;)

Verwijderd

Het is idd niet duidelijk of simpel de newssubmit button te vinden. Waarom niet iets maken bij het tabje Artikelen een Newssubmit? Zelfs voor een oudgediende als ik was het lastig te vinden. Het is raar om een newsitem aan te klikken en daar het te vinden.
Zoekfunctie is leuk en aardig maar ook niet geweldig.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Ze krijgen al zoveel submits binnen zonder die link duidelijk ergens neer te zetten, dat ze met zo'n link gelijk ondergesneeuw zijn tot volgend jaar.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
Surgue schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:20:
Klik op een nieuwsbericht, zie rechts nieuws I/O, daar staat Nieuwssuggestie insturen.
Ziet alles (niet dus) ;)
Dat is niet erg logisch voor een verder erg logische en overzichtelijke website... eerst (oud) nieuws lezen om het nieuwe in te sturen? ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:40

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ramzzz schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:05:
[...]

Dat is niet erg logisch voor een verder erg logische en overzichtelijke website... eerst (oud) nieuws lezen om het nieuwe in te sturen? ;)
* Tukk herkent probleem

Ik ben ook al eens druk aan het zoeken geweest op de FP. Na wat rond klikken en Ctrl-F gebruiken had ik het toen gevonden.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Je hebt gelijk dat het niet logisch is, het zou makkelijker moeten zijn.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:21

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zie ook: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=2937

Waarom er nog altijd niks mee gedaan is sinds oktober vorig jaar is mij verder ook een raadsel.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Omdat het, zoals Harm al zegt, in de FAQ staat en natuurlijk begint iedereen daar met zoeken. Gelukkig maar, weten wij ook dat dat ding niet voor niks is geschreven :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.