Ik kom er op de frontpage niet uit hoe ik nieuws kan submitten of is dat alleen maar weggelegd voor een select groepje mensen?
of je start een nieuw topic.
Of je plaats gewoon niet dit soort reply's, ze voegen namelijk niets, noppes, nada toe.
Of je plaats gewoon niet dit soort reply's, ze voegen namelijk niets, noppes, nada toe.
[ Voor 64% gewijzigd door Harm op 20-02-2008 21:07 ]
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Die knop zit best wel verstopt en niet echt op een logische plek. Ik heb ook wel even zitten zoeken, maar kon hem niet vinden totdat ik cpec's post las. Is dat bewust gedaan? Zo nee, dan zou ik hem op een andere plek zetten
Volgens mij zat ie in de oude layout ook logischer. Nu moet je eerst een nieuwsartikel openen voordat je een nieuwssubmit kunt doen...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
klopt, daar heb ik me ook eens een ongeluk zitten zoeken naar die knopHarm schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:37:
Dat was in de vorige lay-out ook al het geval.
Maar heb vermoedens dat dit gedaan wordt om een drempel te leggen om niet overspoeld te worden met submits. Al vind ik dat niet helemaal de correcte manier.
Dat klopt, in een ander topic hierover postte Robin:Palomar schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:47:
[...]
Maar heb vermoedens dat dit gedaan wordt om een drempel te leggen om niet overspoeld te worden met submits.
Robin schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:48:
De nieuwssubmit is met opzet een beetje verstopt. We krijgen genoeg scoops binnen van gebruikers en de redactie gaat zelf ook nog eens op zoek naar nieuws. Als we de submit op een prominentere plek gaan zetten - zoals dat gedaan werd voor de introductie van de vorige layout - dan krijgen nog meer items binnen, terwijl dat nu al op een vrij hoog aantal ligt. We willen niet ontmoedigen om bezoekers nieuwsitems in te sturen, maar ook weer niet stimuleren.
Overigens staat de submit ook vermeld in de faq
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()