Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Er van uitgaande dat dit topic ook bedoeld is voor de gemiddelde tweakers.net gebruiker die een kaart wil reviewen? Lijkt mij handig eens de topicstart eens te verversen. De TS stamt van april 2008? Hier volgen een aantal opties, als ik zo vrij mag zijn?

Laten we beginnen met de bench suite, er van uitgaande dat iedereen wel een 1680x1050 resolutie kan draaien, lijkt mij dat de beste instelling voor de benches? Als je dan een hogere resloutie hebt lijkt het mij goed als daar extra benches voor gedraaid worden. Dan dus ook op1680x1050 een bench draaien graag (ik weet het, veel werk).
Voor een aantal games kan je losse benchmarks downloaden, maar ik kan mij voorstellen dat je niet alle games bezit die hier aangegeven worden. Hoe je dat oplost mag je zelf weten, maar overslaan is ook een optie. Als je maar 1 game hebt om te benchen, lijkt het mij vrij zinloos om een bench te draaien, dus ik ga er van uit dat er wel meerdere games aanwezig zijn. Sommige games hebben geen benchmark, maar met het programma Fraps en een nader te noemen level, kan je toch een aardige precieze benchmark uitvoeren.
Als laatste: Alle benches worden gedaan zonder Physx, lijkt mij wel zo eerlijk.

DX9/10

-3dmark 06 & 3dmark Vantage

Entry
Performance
High (waar mogelijk)

-Arma II @ 1680x1050 Very High, 16x AF, 4x AA zicht 3000mtr (DX9)

Benchmark 1
benchmark 2

-Dirt 2 @ 1680x1050 Ultra setting, 8xMSAA, 16xAF, (DX9)

interne benchmrk

-Crysis Assault harbour map @ 1680x1050 Very high, 4x AA (DX10)

downloadable benchmark.

-Batman @ 1680x1050 4xAA, 16x AF, 4xAA(DX9)

interne benchmark

-Call of Duty modern warfare 2 @ 1680x1050 16xAF, 8xAA (DX9)

downloadable benchmark.

-Metro 2033 @ 1680x1050, high, 16x AF, 2x MSAA.(DX9)

eerste level, fraps 5 minuten

-Alien VS predator @ 1680x1050, high (max), 16x AF, 4x MSAA. (DX9)

interne benchmark

-Mafia II @ 1680x1050 , Apex Physx low, 16x AF MSAA=on (DX9)

interne benchmark

DX11

-Dirt 2 @ 1680x1050 Ultra setting, 8xMSAA, 16xAF, (DX11)

-Alien VS predator @ 1680x1050, high (max), 16x AF, 4x MSAA. (DX11)

-Metro 2033 @ 1680x1050, high (max), 16x AF, 2x MSAA. tesselation=on, DOF=off (DX11)

Deze games leken mij wel voldoende voor een uitgebreide benchmark. Hoop dat jullie er wat aan hebben? Suggesties zijn welkom.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maruten
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-03-2024
Het is mij opgevallen dat bij de basic sterren review van gpu's er een optie om het verbruik van de kaart te waarderen ontbreekt. Daarnaast wordt in de specs van gpu's ook geen TDP genoemd. Volgens de eerste post wordt overigens het verbruik naast warmte en geluid wel genoemd als belangrijk onderdeel in het review protocol.

Aangezien moderne hi-end gpu's behoorlijke grootverbruikers zijn en we ook een beetje aan het milieu en onze portemonnee moeten denken, lijkt het mij een goed idee om het verbruik in ieder geval als standaard op te nemen in de sterwaarderingen en eigenlijk misschien ook in de pricewatch specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:26
Laten we dit topic eens wat nieuw leven in blazen :P

Op dit moment komen er weinig videokaarten uit, en dus ook weinig reviews daaromtrent. Maar ik ben al wel aan het nadenken over de reviews die zeker nog gaan volgen.

Een van de dingen waar ik mee zit, is de resolutie(s) waar we op testen. Sowieso stap ik af van 1920x1200. Die gebruikte ik omdat we helemaal in het begin geen scherm hadden met een hogere resolutie, en omdat het verschil tussen 1920x1200 en 1680x1050 wat groter is dan tussen 1680x1050 en 1920x1080. Nu is 1920x1080 echter zo populair, dat we er wel op moeten testen.

Dan rest nog 2560x1600. Deze resolutie is ideaal om videokaarten echt op de proef te stellen, maar niemand gamed er op. Een scherm met 2560x1600 kost immer nog steeds 1000 euro. 2560x1440 is daarentegen goed betaalbaar geworden, voor 570 euro heb je al een U2711.

Wat vinden jullie? Wat betreft games zijn we overigens ook aan het vernieuwen, maar het is nog even wachten op de nieuwe CoD, Batman: Arkam City en Skyrim, alhoewel die laatste misschien niet eens zo interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:44
Ik zou zeggen gebruik deze 'vrije' tijd om oudere high-end videokaarten in te slaan. Zie mijn vorige post en jouw reactie daarop ;)

GPGPU benchmarks lijken mij ook wel interessant.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:26
Het probleem van nu oudere high-end videokaart testen, is dat de resultaten weer verouderd zijn tegen de tijd dat je een review publiceert. De drivers worden immers elke maand wel geüpdatet. Verder heb je het probleem dat veel benchmarks gebruik maken van DX11. Een HD 4890 of GTX 280 vallen dan al af. Ik vind het wel interessant hoor, maar het is denk ik meer een aparte review waard in plaats van het standaard te doen :)

GPGPU-benchmarks zijn wel interessant, maar ook reuze consistent. Er staan gewoon tabellen online van het aantal hashes dat Nvidia/AMD-kaarten halen voor Bitcoin-mining. Ook heeft de ene gpgpu-applicatie meer met Nvidia of juist andersom. Moeilijk kiezen dus... Suggesties voor echt interessante gpgpu-apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 07:31

Ryan1981

Je ne sais pas

Aha! Leuk dat ik dit topic tegenkom. Hier mijn input (sorry als ik dingen roep die al gezegd zijn :o )

Opbouw in start post ziet er goed uit. Ik hecht persoonlijk vaak veel waarde aan reviews van Anandtech al gaat die er soms te diep op in en ondanks dat het interessant is hoeft dit van mij nou ook weer niet. Misschien heeft die ook interessante items die je ook in je review wil meenemen.

Misschien een kort item over compatibiliteit met voeding/mobo/kast etc. (Past de kaart/is mijn voeding goed genoeg/heb ik de juiste PCI sloten, op welke zou hij moeten werken etc)

Persoonlijk kijk ik altijd naar prijs/prestatie verhouding in combinatie met geluids productie. Temperatuur en consumptie maken mij niet zo heel veel uit als het binnen de maximaal toegestane waardes blijft bij een warme zomerdag

Youtube filmpjes van gameplay, met name waar het minder presteerd.

Prestaties van multi scherm opstellingen. Ook gamen op 1 scherm en video op het andere met 2 geluidskaarten :D:D:D al dan niet met 3D gamen/Video. Testen van HDMI naar TV en compatibiliteit met TV's. Ik kon bijvoorbeeld niet direct naar mijn hd ready philips tv met mijn 8800GT (officieel niet ondersteund iets met HDPC ofzo) De pc blijft in mijn ogen toch de ultimate multimedia player. Audio troughput via hdmi?

Compatibiliteit met Linux/OSX86/android :P

Misschien nu maar weer verder gaan met werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:21

BTU_Natas

Superior dutchie

Denk dat ik hier toch een toevoeging wil doen.

Dingen die IK! graag terug zie in een review,

- vernieuwend (geen 1080p benchmark resultaten, dit is tweakers ga zulke resultaten maar googelen) 3x full hd voor nvidia surround en amd eyefinity oplossingen zijn veel meer gewenst.

- pak de 5 of 6 populairste games (doen jullie al redelijk) maar liever iets meer kwaliteit dan een extra game benchmark. Laat dingen als 3dmark er aub tussenuit. Totaal niet interessant, behalve als je de kaart hebt en mee wilt doen met oc'en. (Ik persoonlijk lees geen reviews van een videokaart die ik al heb)

- Ga in de diepte, leg de cijfers uit en vertel wat jullie er van vinden. Een mening terug vinden in de conclusies is leuk, maar doen de overige cijfers veelte kort.

- Mythbusting, maak 2 of 3 GB video ram nu wel of niet uit. Is er een verschil tussen pci express 2.0 en 3.0 en kom met cijfers en zoek waar het wel uitmaakt.

-vooral geen 1080p benchmarks meer, had ik dat al eerder gezegd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

BTU_Natas schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:56:
Denk dat ik hier toch een toevoeging wil doen.

Dingen die IK! graag terug zie in een review,

- vernieuwend (geen 1080p benchmark resultaten, dit is tweakers ga zulke resultaten maar googelen) 3x full hd voor nvidia surround en amd eyefinity oplossingen zijn veel meer gewenst.
Dit kunnnen ze beter in een 1/2 jaarlijkse special doen ofzo. MM-setups zijn nog altijd zwaar in de minderheid en dat zal niet snel veranderen gezien a) de hoge kosten en B) de lompheid van zo'n setup.
- pak de 5 of 6 populairste games (doen jullie al redelijk) maar liever iets meer kwaliteit dan een extra game benchmark. Laat dingen als 3dmark er aub tussenuit. Totaal niet interessant, behalve als je de kaart hebt en mee wilt doen met oc'en. (Ik persoonlijk lees geen reviews van een videokaart die ik al heb)
Niet eens. Zie liever een goede mix tussen spellen die erg gpu-intensief zijn, spellen die erg cpu-intensief zijn en spellen die nogal single/dual cpu-core minded zijn.
- Ga in de diepte, leg de cijfers uit en vertel wat jullie er van vinden. Een mening terug vinden in de conclusies is leuk, maar doen de overige cijfers veelte kort.
In de diepte: test een spel met en zonder AA en iets ertussen in. Eventueel het effect van een SSD op een spel en oja, ipv droge cijfers, tijdlij grafieken zodat je kan zien, waar de framedrops en pieken zitten.
- Mythbusting, maak 2 of 3 GB video ram nu wel of niet uit. Is er een verschil tussen pci express 2.0 en 3.0 en kom met cijfers en zoek waar het wel uitmaakt.
Beide maken in principe bar weinig uit in 99% van de gevallen. Alleen zware spellen die je online speelt en custom HR texture packs gebruikt kunnen van meer mem profiteren.
-vooral geen 1080p benchmarks meer, had ik dat al eerder gezegd? :P
Omdat 1080P steeds meer "standaard" word snap ik je weerstand hiertegen niet.

Verder vind ik dat de cpu NIET overklokt moet worden gebruikt, we testen videokaarten hier en niet cpu's.
Eventueel als extraatje met wat het KAN opleveren, maaar standaard gewoon met non-oc cpu's te werk gaan.
Zien we ook meteen wat je NORMAAL aan stroomverbruik mag verwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Madrox op 04-08-2012 16:11 ]

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Madrox schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:08:
[...]
Verder vind ik dat de cpu NIET overklokt moet worden gebruikt, we testen videokaarten hier en niet cpu's.
Eventueel als extraatje met wat het KAN opleveren, maaar standaard gewoon met non-oc cpu's te werk gaan.
Zien we ook meteen wat je NORMAAL aan stroomverbruik mag verwachten.
De reden dat de CPU overgeklokt wordt is om te zorgen dat die zo min mogelijk de bottleneck vormt.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 09:24
Wilbert de Vries schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:07:
De redactie is intern opnieuw bezig met alle protocollen en met name het actualiseren dan wel opstellen daarvan. Alle gegeven input is waardevol en zal waar mogelijk zeker worden gebruikt.
Worden deze protocollen ook gepubliceerd voor de gebruikers van T.net? Zoiets kan handig zijn voor tweakers die een user review willen schrijven, maar zelf niet zo goed weten wat te doen (afkijken bij andere userreviews kan ook, maar een duidelijke basis is vaak handiger).
Een van de dingen waar ik mee zit, is de resolutie(s) waar we op testen. Sowieso stap ik af van 1920x1200. Die gebruikte ik omdat we helemaal in het begin geen scherm hadden met een hogere resolutie, en omdat het verschil tussen 1920x1200 en 1680x1050 wat groter is dan tussen 1680x1050 en 1920x1080. Nu is 1920x1080 echter zo populair, dat we er wel op moeten testen.

Dan rest nog 2560x1600. Deze resolutie is ideaal om videokaarten echt op de proef te stellen, maar niemand gamed er op. Een scherm met 2560x1600 kost immer nog steeds 1000 euro. 2560x1440 is daarentegen goed betaalbaar geworden, voor 570 euro heb je al een U2711.
1920x1080 is zo goed als een must, maar dat benoem je zelf ook al.
Echter, zo'n check hoeft niet altijd puur voor gamers gedaan te worden. Natuurlijk gebruiken professionals vaak andere kaarten zoals nVidia's Quadro en/of Tesla, maar een stevige benchmark is soms ook gewoon goed. (Links gelaten dat ik 570 Euro zelfs voor een game beeldscherm behoorlijk aan de forse kant vindt.)

Wat me wel handig lijkt is om op een resolutie met 3 beeldscheremen naast elkaar te testen.
Wat vinden jullie? Wat betreft games zijn we overigens ook aan het vernieuwen, maar het is nog even wachten op de nieuwe CoD, Batman: Arkam City en Skyrim, alhoewel die laatste misschien niet eens zo interessant is.
De vraag is ook of CoD BO II interessant is, gezien me de verbeteringen in de engine en graphics minimaal lijken te zijn, zoals elk jaar. Batman Arkam City lijkt me wel een goede. Eventueel nog Medal of Honor Warfighter zou er vanaf oktober bij kunnen. En in 2013 al duurt dat nog even: Total War: Rome 2

[ Voor 58% gewijzigd door Skydream op 04-08-2012 23:51 ]

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Je kan je kaart gewoon de resolutie laten draaien om te benchen ik draai 2560x1440 op mijn 1920x1080 scherm zodat ik meer bureau ruimte heb.
Metro 2033 is een overpowerde DX11 game die kan je dus nog wel een paar jaar gebruiken.
Zoals hierboven al gezegd stroomverbruik kaart + voledige systeem load - systeemload = stroomverbruik kaart.
Dit geeft alsnog maar een indicatie aangezien je vanaf de muur meet en je voeding er dus nog tussen zit maar een indicatie is erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ontwikkelingen die al ruim een jaar aan de gang zijn;

http://techreport.com/rev...orce-gtx-660-ti-revisited

http://www.pcper.com/revi...aphics-Performance-Metric
(Lees ook de comments van Ryan)

http://www.pcper.com/revi...ding-and-Defining-Stutter

Kort gezegd; Voor serieuze reviews is FPS (min/avg/max) alleen, niet meer voldoende. Er moet gekeken worden naar hoe vloeiend de frames op het scherm worden getoverd.

De volgende grafiek zal bijvoorbeeld ook een must zijn in zulke reviews;
Afbeeldingslocatie: http://techreport.com/r.x/7950-vs-660ti/bl2.gif

Edit: Nog wat leesvoer;
http://techreport.com/rev...7950-stumble-in-windows-8
http://techreport.com/rev...tured-on-high-speed-video
http://techreport.com/rev...reduce-radeon-frame-times
http://techreport.com/rev...look-at-game-benchmarking

[ Voor 20% gewijzigd door NitroX infinity op 18-01-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twcm
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-08 19:03
Goededag,

wat ik ook interessant vind bij de test van een videokaart: Hoe sluit ik 1,2,3,4 monitoren aan.
Ik ben er nu al een paar keer tegenaan gelopen dat als je 3 monitoren aansluit op bv een 6950 of een 7950 je de 3e monitor niet actief krijgt.

Oftewel: ik heb nu al 2x meegemaakt dat als je 3 monitoren aansluit op een videokaart met 2x DVI, 1xHDMI en 1xDP (6950) het niet mogelijk is om de 2e DVI te gebruiken.
Idem bij een 7950 met 2xDVI, 1xHDMI en 2xMiniDP.
In beide gevallen zaten alle aansluitingen op 1 rij (behalve die 2e DVI, die zat een 'slot' hoger)

De 2e DVI (op de 2e rij) is alleen actief te krijgen als je alle andere poorten ook gebruikt.

Je krijgt een heerlijke windows foutmelding "Unable to save display settings". Als je op internet hierop gaat zoeken vind je van alles (tot registry hacks aan toe). De oplossing is echter simpel: gebruik eerst de aansluitingen die naast elkaar op de kaart zitten en voila alles werkt.

Ik kan me voorstellen dat dit bij bijna niemand parate kennis is.
Bovendien kan ik me ook voorstellen dat dit niet bij alle kaarten op dezelfde manier werkt.

Voor tweakers lijkt het me een koud kunstje om bij het testen van een videokaart even te kijken welke aansluitingen uberhaupt samen werken. 1, en 2 monitor-setups komen natuurlijk het meest voor, 3 al minder en daarboven zijn het een happy few. Maar zijn wij als tweakers niet die "happy few"?

Fabrikanten als Gigabyte/MSI/Club3 leveren dit soort info in ieder geval niet aan de klant ben ik inmiddels achter. (bij Asus heb ik nog niet gezocht). Dat een webwinkel dit soorft info niet op de site heeft staan vind ik dan niet meer dan logisch, zij zijn afhankelijk van de info van hun leveranciers.

Hierin kan Tweakers dus meerwaarde bieden. Info die nergens anders te vinden is.

Enfin, mijn '2 cents'

Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
3 of meer displays op een AMD kaart is simpel. Slechts 2 displays kunnen op VGA/DVI/HDMI aangesloten worden, de rest moet op DP. Edit, verkeerd gelezen, het gaat dus om welke van de VGA/DVI/HDMI poorten bruikbaar zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door NitroX infinity op 25-01-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Nergens te vinden? Dan kun je gewoon niet zoeken, dit is de moeite niet waard voor in een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-chrs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:26
twcm schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:00:
Goededag,

wat ik ook interessant vind bij de test van een videokaart: Hoe sluit ik 1,2,3,4 monitoren aan.
Ik ben er nu al een paar keer tegenaan gelopen dat als je 3 monitoren aansluit op bv een 6950 of een 7950 je de 3e monitor niet actief krijgt.

Oftewel: ik heb nu al 2x meegemaakt dat als je 3 monitoren aansluit op een videokaart met 2x DVI, 1xHDMI en 1xDP (6950) het niet mogelijk is om de 2e DVI te gebruiken.
Idem bij een 7950 met 2xDVI, 1xHDMI en 2xMiniDP.
In beide gevallen zaten alle aansluitingen op 1 rij (behalve die 2e DVI, die zat een 'slot' hoger)

De 2e DVI (op de 2e rij) is alleen actief te krijgen als je alle andere poorten ook gebruikt.

Je krijgt een heerlijke windows foutmelding "Unable to save display settings". Als je op internet hierop gaat zoeken vind je van alles (tot registry hacks aan toe). De oplossing is echter simpel: gebruik eerst de aansluitingen die naast elkaar op de kaart zitten en voila alles werkt.

Ik kan me voorstellen dat dit bij bijna niemand parate kennis is.
Bovendien kan ik me ook voorstellen dat dit niet bij alle kaarten op dezelfde manier werkt.

Voor tweakers lijkt het me een koud kunstje om bij het testen van een videokaart even te kijken welke aansluitingen uberhaupt samen werken. 1, en 2 monitor-setups komen natuurlijk het meest voor, 3 al minder en daarboven zijn het een happy few. Maar zijn wij als tweakers niet die "happy few"?

Fabrikanten als Gigabyte/MSI/Club3 leveren dit soort info in ieder geval niet aan de klant ben ik inmiddels achter. (bij Asus heb ik nog niet gezocht). Dat een webwinkel dit soorft info niet op de site heeft staan vind ik dan niet meer dan logisch, zij zijn afhankelijk van de info van hun leveranciers.

Hierin kan Tweakers dus meerwaarde bieden. Info die nergens anders te vinden is.

Enfin, mijn '2 cents'
Dit is inderdaad handige informatie om te hebben, ik heb zef gemerkt dat je bij de 6970 de 2 DVI's kan gebruiken + 1 displayport met actieve adaptor naar DVI. op deze manier heb je dan 3 schermen.

De 4e kan je volgens mij op de andere displayport aansluiten en HDMI gebruik je dan maar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
wat ik hier mis zijn de temperaturen
reviews: Asus HD 7970 Matrix: sneller dan snel

ik heb bij de buren moeten kijken voor te weten wat de koeler van de lightning in staat was met bedoeling voor een msi gtx 780 lightning te kopen.
en ik kick op koele kaarten maar ik vind de waardes van temps in combinatie met geluidsdruk niet helemaal juist.

ik zou liever hebben bv. fanspeed 50% + 15 min furmark = temps + geluidsdruk meten en dat zo met waardes 30%/50%/75%/100%.

zodat je een idee hebt hoe ze presteren op de verschillende waardes want nu is het meer gebaseerd op de fanprofiel van de fabrikant.
en ik veronderstel dat je bij een dure kaart toch hier en daar wat tweakt en msi afterburner of dergelijk gebruikt.

het is maar een voorstel ;)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Tests worden allemaal gedraaid op Windows Vista en er wordt zoveel mogelijk gebruikgemaakt van de laatste WHQL-drivers van AMD of nVidia zelf. In sommige gevallen zal dat niet mogelijk zijn, waarbij we gewoon op zoek gaan naar de optimale (bèta)-driver waarmee de beste resultaten neergezet worden.
Bench-suite
3DMark06
Lightsmark
Bioshock
Call of Duty 4
Crysis
Enemy Territory: Quake Wars
Half Life 2: Episode Two
Oblivion: Shivering Isles
Unreal Tournament 3
The Witcher
World in Conflict
Laten we maar eens een keer met de tijd meegaan en de startpost een nieuwe onderbroek aantrekken.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• pascallozz
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-11-2022
lijkt mij ook een goed plan, wat meer games van deze tijd
Pagina: 1 2 Laatste