Geforce 6800 andere koeling ?

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:12
goedemorgen,

Mijn videokaart maakt een erg irritant geluid. nu zit ik al een tijdje te denken aan een nieuwe kaart.
wat is een goeie vervanger voor mijn geforce 6800 -128 mb ddr. ( AGP )

liefst een betere natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://pics.computerbase.de/1/3/6/3/0/32_m.jpg

is het ook mogelijk om de koeling te vervangen ? zoja, waar moet ik op letten.

alvast bedankt voor jullie hulp :D

edit:

dit leek mij een mooie koeling :)...
Afbeeldingslocatie: http://www.bg-computers.com/easyshopmaker/e260_3.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Snyder op 28-02-2008 10:08 . Reden: zelf een koeling gevonden ]

Knowledge is my Weapon

Verwijderd

Kijk op de site van Arctic Cooling of je videokaart compatible is met die koeler. Zo ja .. gaan met die banaan. Zorg wel voor voldoende airflow in de kast.

Zalman heeft ook vast wel geschikte koelers.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 10:45 ]

Verwijderd

Lees jij de TS wel...?

Het gaat hier om de cooler van de videoplank vervangen, dus tweaking / cooling...
Het gaat hier niet om de aanschaf van een nieuwe videokaart, dus 'welke videokaart moet ik kopen?' gaat hier niet echt op...

@ Snyder

Coolers als die van Zalman en Arctic zijn bijna allemaal universeel. Je zou even op de website van betreffend merk moeten kijken welke type coolers allemaal op jou serie videokaart past. Let wel op, waarschijnlijk staat er niet letterlijk jou kaart op maar spreekt men over een GeForce 68xx serie, en let er ook op dat sommige merken videokaart ergens op dezelfde pagina blacklisted kunnen staan, wat wil zeggen dat de cooler niet op de videokaart van dat type en dat merk past.

Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat er staat dat de cooler onder andere op de GeForce 66xx serie past, behalve de XFX GeForce 6600LE, waarin XFX dus het merk is, net als Club3d, PNY, etc etc...

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik wel jij ook ;)
Mijn videokaart maakt een erg irritant geluid. nu zit ik al een tijdje te denken aan een nieuwe kaart.
wat is een goeie vervanger voor mijn geforce 6800 -128 mb ddr. ( AGP )
liefst een betere natuurlijk.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Verwijderd

Sorry man...

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:12
bedankt ik heb even de vraag ergens anders gesteld in het forum.

@ ragingbull
Thanks for the info!

Knowledge is my Weapon

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Andere videokaart kun je inderdaad zelf wel bedenken.
Maar ook de andere vragen: Gewoon even op de site van de leverancier kijken waarvoor de koeling geschikt is, even kijken of je een handleiding o.i.d. kunt vinden, dan kom je er wel uit :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.