Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iTunesCommander voor Apple iTunes

Pagina: 1
Acties:

• yvesg
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10-2021
Ik heb een programma'tje gemaakt als uitbreiding voor Apple's iTunes.
Sinds ik gebruik maak van iTunes (om mijn iPod te syncen) miste ik enkele mogelijkheden in iTunes.
Aangezien ik een beetje een do-it-yourself-then persoon ben, heb ik besloten om een in vb.net geschreven programmatje te ontwikkelen om deze tekortkomingen tegemoet te komen.

Na heel wat onderzoek, slapeloze nachten en programmeerwerk ben ik tot de volgende creatie gekomen: iTunesCommander.

Het programma is te vinden op: http://itunescommander.dyns.net/

Momenteel ben ik nog bezig met het testen & verbeteren van het programmatje. Aangezien ik dit enkel in mijn (weinige) vrije tijd kan doen roep ik de hulp in van got.net.

Het is een freeware programmatje dat nog wat testing nodig heeft. Iedereen die geïntresseerd is in mijn proggie kan het zo downloaden op bovenvermelde website.

Functies die het aan boord heeft zijn:

- Zoeken van tracks in iTunes die geen fysiek bestand meer hebben (en updaten)
- Zoeken van tracks in iTunes die aan geen enkele user-gedefinieerde playlist toegekend zijn
- Het 'monitoren' van een user-defined locatie voor wijzigingen en deze doorvoeren in iTunes

Momenteel werkt het programma enkel voor audiotracks. Dus fans van podcasts, iTunesVideo, etc... zullen nog moeten wachten.
Zoals ik al zei moet het programma getest worden, en zoals elke pc anders is vraag ik dan om jullie reactie.

Vooraleer je er mee aan de slag gaat raad ik aan om een kopie te maken van de iTunes library, moest Murphy om de hoek loeren, heb je nog een backup.

Veel plezier!

• yvesg
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10-2021
Oh, sorry

Had die Topic niet gezien.
My mistake ... :D