Toon posts:

Hercules 3D Prophet II MX Vreemde witte strepen :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze strepen zijn er als OpenGl of D3D gebruikt word bv. in Quake3A, SOF enz
Deze Strepen zijn er in WindowsME & Win2K NL
Deze zijn er met beide bios versie 08.00 en 07.00 Tevens veel verschillende Nvidia drivers geprobeerd, en nix lijkt te helpen !
Ook heb ik hem al op AGP 2X en 4X, ook heb ik hem al 85hz gezet en ook dat gaf geen resultaat.

Persoonlijk denk ik dat de kaart kapot is maar met zekerheid durf ik het niet te zeggen. Het is mijn server, en dit zijn de overige systeem specificaties

AMD Duron 600@900 @ 1.7V
Abit KT7
Hercules 3D Prophet II MX
SoundBlaster 128PCI
2x Realtek RTL8139(A) Fast Ethernet PCI
Western Digital 10,2GB
32Speed CD-Rom loopwerkje
HQ08
LG 795FT+
Logitech Cordless Desktop, Itouch

Alvast Bedankt mensen :D

Verwijderd

Probeer eens verschillende resoluties; als de witte strepen zich verplaatsen en ze bij dezelfde resoluties op dezelfde plaats verschijnen is er hoogstwaarschijnlijk iets mis met het video geheugen, vermoedelijk de eerste 4 Mb, omdat het ook te zien is in 2D(Windows ed), zoja, omruilen die hap.
Ik heb zelf ook die kaart en monitor, geen probs bij mij.)
succes

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als je het verkeerd begrepen hebt maar het is alleen In OpenGL en D3D in beide OSen

Maar het klopt wel dat als ik een andere Resolutie pak dat dan de strepen verschuiven !

Verwijderd

Check mijn topic eens over mn problemen met mijn powercolor mx, zou wel eens hetzelfde kunnen zijn als wat jij hebt!

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/127203

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon nog garantie en wat jij beschrijft komt wel ongeveer overeen maar het probleem doet zich alleen voor in D3D en OpenGL en niet in windows !

Verwijderd

En je hebt hem ook niet geoc'd want dan kunnen die dingen ook gebeuren...

Verwijderd

Misschien moet je er eens een vette cooler opzetten
Pagina: 1