Laptopgeheugen ddr2-677 in ddr2-533 bus zetten kan dat

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-03 19:36
goededag,

Ik heb 2 gb laptop geheugen over 2x1gb op het geheugen staat het volgende 1GB 2rx8 pc2-5300s-555-12 667mzh hunix korea 2007. Nu is mijn vraag kan ik dit plaatsen in een hp compaq nx8220 laptop? Als ik in de gebruiks handleiding kijk staat er dat de laptop 2x1gb wel ondersteunt maar tot een maximale snelheid van 533 en 400 ondersteunt hij ook. Maar 667 staat er niet bij ik heb al even in everst gekeken en daar zijn de gegeven van het geheugen wat nu in de hp laptop zit en van dat geheugen wat ik over heb het zelfde op de snelheid na dan. Wat nu in de laptop zit is 400mzh 1x512mb. Kan het plaatsen van dat andere geheugen problemen of schaden aan richten en zal het gaan werken. Ik snap dat het geheugen dan nooit sneller als 533 zal gaan werken maar als het 533 werk vindt ik het ook goed als het maar werkt.

Alvast bedankt voor het antwoord

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:25

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Rail Away!

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-03 19:36
Ja maar dat is voor gewoon geheugen voor desktop's bij laptopgeheugen werkt dat volgends mijn anders.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eh, waarom dan :?

En als het anders zou zijn, had je dat ook in je TS mogen vermelden, incl verschillen.

Om je alvast uit een waan te helpen: het is gewoon hetzelfde. Of de SDRAM chips nu op een DIMM of een SO-DIMM zitten, de chips zijn hetzelfde, de chipsets zijn hetzelfde en ook hoe het ermee omgaat is hetzelfde.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.