Welke LCD TV zal ik kopen, dit zijn mijn wensen

Pagina: 1
Acties:
  • 711 views

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-01 13:52
(Moderator: Ik probeer het nog maar een keer - met een iets gewijzigde vraagstelling, mijn vorige topic werd gesloten omdat ik 'eisen neergooi en afwacht waar anderen mee komen'. Dat was niet het geval, ik vraag om advies met betrekking tot mogelijkheden -geen eisen- en gaf voorkeur voor een merk. Wat is er mis aan om dit op een forum te vragen?)

Het budget om een leuke LCD TV te kopen is aanwezig. Ik heb hier en daar wat topics gelezen en kom het volgende tegen:

- HD Ready of Full HD
- 1080i en 1080p
- 50 of 100Hz
- Ik kijk TV via kabel
- Aansluitbaar op PC
- response tijd

Zijn er andere zaken waar ik op moet letten? Ik wil niet 'blanco' bij een winkel binnen lopen.

Verder hoor ik nog graag over jullie 'onderhandelingstechnieken'. Hoe haal je het maximale eruit in de winkel. Ik heb nog een portable DVD speler nodig, die wil ik in de onderhandeling meenemen.

Ik hoor graag van de experts!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:16
je dient jezelf eerst eens in te lezen in de andere topics

bepaal zelf wat jij wilt full hd is alleen van nut bij grote tv's op kleine afstand
input wij weten niet wat voor apparaten jij hebt en of je met 1 hdmi tevreden bent of 20x scart en 12x hdmi nodig hebt.

Kabeltv plasma levert een mooier beeld op.
Responsetijd is leuk op papier maar bekijk de tv's van je keuze en bepaal of je het verschil ziet.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
welke modellen heb je zelf al naar gekeken?

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11-2025
Dit zijn gewoon vragen die je in andere topics kan vinden en stellen.. Je komt niet eens met een budget en TV's waar je naar gekeken hebt.. Is dit nou een topic van kijk mij ik koop een nieuwe TV?
Vind je het echt gek dat je topic gesloten word :?

[TV] Plasma of LCD aanschaffen? [Deel 3]

[ Voor 44% gewijzigd door KappeNou op 26-02-2008 13:38 ]

>PC specs<

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah er zijn zoveel dingen waar je op moet letten. Als je gewoon wat meer 'belezen' de winkel in wilt gaan, kan je het best gewoon lezen. Probeer dit topic bijvoorbeeld eens: [TV] Plasma of LCD aanschaffen? [Deel 3]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:54

voodooless

Sound is no voodoo!

jandirks schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:20:
Dat was niet het geval, ik vraag om advies met betrekking tot mogelijkheden -geen eisen- en gaf voorkeur voor een merk. Wat is er mis aan om dit op een forum te vragen?)
Daar is op zich niets mis mee, maar er wordt verwacht dat je voordat je vragen gaat stellen je zelf het een en ander opzoekt. Er zijn meer dan zat topics met meer dan genoeg info om al je vragen te beoordelen. Wat jij gewoon moet doen in op zoek gaan naar deze info.

Heb je dan nog steeds concrete vragen die niet beantwoord zijn kun je alsnog een topic openen en er concreet naar vragen. Nu is het allemaal wel heel erg globaal en makkelijk zelf uit te zoeken.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.