(Moderator: Ik probeer het nog maar een keer - met een iets gewijzigde vraagstelling, mijn vorige topic werd gesloten omdat ik 'eisen neergooi en afwacht waar anderen mee komen'. Dat was niet het geval, ik vraag om advies met betrekking tot mogelijkheden -geen eisen- en gaf voorkeur voor een merk. Wat is er mis aan om dit op een forum te vragen?)
Het budget om een leuke LCD TV te kopen is aanwezig. Ik heb hier en daar wat topics gelezen en kom het volgende tegen:
- HD Ready of Full HD
- 1080i en 1080p
- 50 of 100Hz
- Ik kijk TV via kabel
- Aansluitbaar op PC
- response tijd
Zijn er andere zaken waar ik op moet letten? Ik wil niet 'blanco' bij een winkel binnen lopen.
Verder hoor ik nog graag over jullie 'onderhandelingstechnieken'. Hoe haal je het maximale eruit in de winkel. Ik heb nog een portable DVD speler nodig, die wil ik in de onderhandeling meenemen.
Ik hoor graag van de experts!
Het budget om een leuke LCD TV te kopen is aanwezig. Ik heb hier en daar wat topics gelezen en kom het volgende tegen:
- HD Ready of Full HD
- 1080i en 1080p
- 50 of 100Hz
- Ik kijk TV via kabel
- Aansluitbaar op PC
- response tijd
Zijn er andere zaken waar ik op moet letten? Ik wil niet 'blanco' bij een winkel binnen lopen.
Verder hoor ik nog graag over jullie 'onderhandelingstechnieken'. Hoe haal je het maximale eruit in de winkel. Ik heb nog een portable DVD speler nodig, die wil ik in de onderhandeling meenemen.
Ik hoor graag van de experts!