Toon posts:

Externe Mediaspeler HD - ervaringen gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 2.106 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft iemand ervaring met een (of meerdere) van volgende extern mobile video hd's?
- LACIE multimedia LaCinema Premier 500 GB USB 2.0
- STOREX CLUB MPiX-355 500 GB USB 2.0
- MEMUP MediaDisk LX 3.5" 500 GB USB 2.0

Het merk LaCie is mij het meest bekend, de andere ken ik zelfs NIET ... alsook vind ik nergens echt diepgaande (gebruikers)ervaringen terug en graag had ik volgende zaken geweten:
-> lawaai productie
-> afspelen van ondertitels (.SRT)
-> aansluitingen (HDMI, SCART, composite, ...)
-> kwaliteit van beeld & geluid (HD upscaling?)

Tot voor kort had ik een Argosy Mobile Video HDD 320GB en was ik daar eigenlijk wel tevreden over. Het mocht wel wat stiller maar eenmaal je naar een film zit te kijken, hindert het lawaai nie echt meer.

Indien jullie een ander merk/type hebben die jullie aanraden, graag ook een reply aub :-)

Alvast bedankt!
Mvg,
Tom

Verwijderd

Lacie ken ik opzich wel, als bagger merk. We kregen op school allemaal een 40gb 2,5inch schijfje nu ~1 jaar geleden. Imiddels heeft 90% zijn schijf al kapot en een andere gekocht.

Nu gaan de meeste schijfjes kapot vanwege schokken met vervoeren.. Dus het kan heel goed zijn dat als je zo'n Lacie naast je tv laat staan het ding prima werkt en blijft werken...

Verder denk ik zo dat als je de merken + types gaat googlen je vast wel info kan vinden over subtitel support en aansluit mogelijkheden.. Dat ga ik niet voor je proberen.. mag je zelf doen. :)

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-02 17:28
ter info; op ibood.com is vandaag de 500GB versie van die Argosy in de aanbieding ;)

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De nieuwste hype: Popcornhour A-100 (Networked Media Tank)

Helaas nog slecht verkrijgbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Aesculapius schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 02:27:
ter info; op ibood.com is vandaag de 500GB versie van die Argosy in de aanbieding ;)
Tnx Aesculapius, heb hem meteen ook besteld!
lekker prijs ook wel!

• apekoek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11-2025
Ik heb momenteel de Storex op het oog, niemand ervaringen? Kan eigenlijk vrijwel niets over vinden, behalve sites waar je hem kunt bestellen. Ik wil minimaal weten of ondertiteling mogelijk is.

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met die Arosy media player die vandaag op iBood staat....mooi prijsje maar meteen verdacht weinig tov spelers als die van Tvix en Conceptronic. Die kosten ruim 2 a 3 keer zoveel.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:30:
Heeft iemand ervaring met die Arosy media player die vandaag op iBood staat....mooi prijsje maar meteen verdacht weinig tov spelers als die van Tvix en Conceptronic. Die kosten ruim 2 a 3 keer zoveel.
Ga op zoek naar reviews van het ding. Als er mensen bekend zijn met het ding zijn er meer dan genoeg ervaringen te vinden.

Dit topic gaat in elk geval op slot. Sowieso omdat het niet in OM thuishoort, daarnaast is het zo dat met wat zoekwerk er meer dan zat ervaringen over diverse spelers terug te vinden zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.