Hallo,
Heeft iemand ervaring met een (of meerdere) van volgende extern mobile video hd's?
- LACIE multimedia LaCinema Premier 500 GB USB 2.0
- STOREX CLUB MPiX-355 500 GB USB 2.0
- MEMUP MediaDisk LX 3.5" 500 GB USB 2.0
Het merk LaCie is mij het meest bekend, de andere ken ik zelfs NIET ... alsook vind ik nergens echt diepgaande (gebruikers)ervaringen terug en graag had ik volgende zaken geweten:
-> lawaai productie
-> afspelen van ondertitels (.SRT)
-> aansluitingen (HDMI, SCART, composite, ...)
-> kwaliteit van beeld & geluid (HD upscaling?)
Tot voor kort had ik een Argosy Mobile Video HDD 320GB en was ik daar eigenlijk wel tevreden over. Het mocht wel wat stiller maar eenmaal je naar een film zit te kijken, hindert het lawaai nie echt meer.
Indien jullie een ander merk/type hebben die jullie aanraden, graag ook een reply aub :-)
Alvast bedankt!
Mvg,
Tom
Heeft iemand ervaring met een (of meerdere) van volgende extern mobile video hd's?
- LACIE multimedia LaCinema Premier 500 GB USB 2.0
- STOREX CLUB MPiX-355 500 GB USB 2.0
- MEMUP MediaDisk LX 3.5" 500 GB USB 2.0
Het merk LaCie is mij het meest bekend, de andere ken ik zelfs NIET ... alsook vind ik nergens echt diepgaande (gebruikers)ervaringen terug en graag had ik volgende zaken geweten:
-> lawaai productie
-> afspelen van ondertitels (.SRT)
-> aansluitingen (HDMI, SCART, composite, ...)
-> kwaliteit van beeld & geluid (HD upscaling?)
Tot voor kort had ik een Argosy Mobile Video HDD 320GB en was ik daar eigenlijk wel tevreden over. Het mocht wel wat stiller maar eenmaal je naar een film zit te kijken, hindert het lawaai nie echt meer.
Indien jullie een ander merk/type hebben die jullie aanraden, graag ook een reply aub :-)
Alvast bedankt!
Mvg,
Tom