[Headset] Plantronics Voyager 510 USB

Pagina: 1
Acties:

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-01 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Ik ben momenteel opzoek naar een nieuwe headset daar mijn Logitech Premium USB Headset 30 het heeft begeven en ik eigenlijk gelijk de overstap wil maken naar draadloos en op deze manier gelijk een optie heb het apparaat te pairen met mijn mobiele toestel.

Nu heb ik 3 vrijwel identieke Headsets op het oog te weten:

- Plantronics Voyager 510 BT, deze heeft als nadeel dat het een BT1.2 is en hij schijnt moeilijk te pairen te zijn met de PC / gebruik Skype. Tevens heeft deze geen laadstation bijgeleverd en neem ik aan dat hij out of the box alleen via USB kabel op te laden is
- Plantronics Voyager 510 USB, deze levert een simpel laad station mee en bevat tevens BT2.0 ook krijg je er een USB dongle bij welke als het ware fungeert als een USB geluidskaart welke het geluidssignaal van de de Headset op kan vangen. Voordeel van BT2.0 is ook dat je hem tegelijk met de Telefoon en PC kan pairen. Nadeel is dat hij 30 euro duurder is (circa €100,- tegen respectievelijk €70,- van de BT versie).
- Plantronics .Audio 910, deze is Skype certified maar ik vind verder weinig verschillen met de Voyager 510 USB, er zit software bijgeleverd voor verbetering van de kwaliteit maar buiten dat vind ik eigenlijk geen verschil, wel is hij weer €10,- duurder.

Nadeel van al deze headsets is de gesprekstijd van 6uur daar er tegenwoordig vele 8 tot 10 uur bieden.

Ik lees echter haast niks dan lof over deze headset op het internet

Heeft iemand ervaring met een of meerdere van deze headset of kunnen jullie me een vergelijkbaar model aanraden wat ook kwalitatief meekan met deze?

Ik weet niet welke ik nu moet bestellen (neig naar de USB versie van de Voyager).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Naja gezien niemand hier op gereageerd toch dit apparaat maar aangeschaft.

Bij deze de Review FYI productreview: Plantronics Voyager 510-USB review door JunkieXP

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Update: Heb nu Vista draaien en de USB dongle is niet meer nodig, Vista biedt (na het automatisch online zoeken) wel de juiste drivers voor de Bluetooth Headset