Specs
----------
Core 2 duo 6400
2 latjes van 1024 mb geheugen
NVIDIA GeForce 7600 GT
Asus P5B-VM
Probleem
--------------
Ik krijg geen beeld bij een koude boot, de ene keer heb ik zeer veel geluk en krijg ik wel beeld van de eerste boot. De andere keer moet ik de pc na de biep (altijd zoals het hoort, 1 korte biep) en het "no signal" bericht op het scherm, weer af zetten, om vervolgens opnieuw te proberen. Soms duurt het een half uur vooraleer dat ik beeld heb.
Al geprobeerd
--------------------
- Forum doorzocht, uitgekomen bij een post van 2003 waarin stond dat VGA -> DVI converter het probleem is. Maar heb 2 van die tussenblokjes, en probleem blijft bij beiden.
- Scherm gewisseld
- FAQ doorzocht
- Internet doorzocht
Ik ben niet zo geweldig met hardware enzo, dus elke hulp is enorm geaprecieerd!
----------
Core 2 duo 6400
2 latjes van 1024 mb geheugen
NVIDIA GeForce 7600 GT
Asus P5B-VM
Probleem
--------------
Ik krijg geen beeld bij een koude boot, de ene keer heb ik zeer veel geluk en krijg ik wel beeld van de eerste boot. De andere keer moet ik de pc na de biep (altijd zoals het hoort, 1 korte biep) en het "no signal" bericht op het scherm, weer af zetten, om vervolgens opnieuw te proberen. Soms duurt het een half uur vooraleer dat ik beeld heb.
Al geprobeerd
--------------------
- Forum doorzocht, uitgekomen bij een post van 2003 waarin stond dat VGA -> DVI converter het probleem is. Maar heb 2 van die tussenblokjes, en probleem blijft bij beiden.
- Scherm gewisseld
- FAQ doorzocht
- Internet doorzocht
Ik ben niet zo geweldig met hardware enzo, dus elke hulp is enorm geaprecieerd!