[TweakDSL] - Hoezo afsluitkosten 75 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 561 views

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Ik ben momenteel bezig met het overstappen van TweakDSL naar Orange.

Inmiddels is door Orange een verwachte opleverdatum gegeven en heb ik TweakDSL een brief gestuurd voor de opzegging van mijn huidige abonnement bij hun.

In hun bevestigingsbrief stond het volgende:

Geachte heer ..

Hierbij laten wij u weten dat wij de opzegging van uw ADSL verbinding ontvangen hebben. Uw verbinding zal per 2008-09-07 opgeheven worden.

Indien u besluit uw verbinding, na deze datum, te laten migreren naar een andere provider, zullen wij blijven factureren tot deze migratie volledig is afgerond.

Houdt u rekening met € 75,- afsluitkosten.

Het opzeggen van uw contract weerhoudt u er niet van uw contractuele verplichtingen na te komen.

Met vriendelijke groet,,

Tweakdsl
Nu is het zo dat ik in september 2006 een 2 jarig contract ben aangegaan bij Tweak en dat deze in feite zou lopen tot september 2008. Uit de 1e zin maak ik op dat ze de verbinding zelf pas per 7 september gaan opheffen, maar dit betreft toch enkel de administratieve verbinding? Orange kan de telco-telco migratie toch gewoon uitvoeren?

En dan nog afsluitkosten a € 75,-?? Dit vind ik heel vreemd, ik betaal nog gewoon door tot en met september en dan houdt het gewoon op, dus hoezo afsluitkosten? Ik hoef toch geen kosten te betalen als ik een internetverbinding wil opzeggen?

Mijn YouTube Channel

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Meer iets voor het TweakDSL ervaringen topic - Deel 26? Daar staat die 75 euro ook in genoemd. Check je algemene voorwaarden :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Het staat waarschijnlijk op je contract vermeld, zodoende heb je er dus zelf voor getekend. Als het echter niet expliciet op het contract vermeld wordt, hoef je het ook niet te betalen en voldoet een telefoontje naar de helpdesk in principe.

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 12:50

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Kan je die grote stap wel aan ? Wat ik lees is dat je elders een nieuwe lijn haalt en dan ook bij tweak blijft doorbetalen? Heb je geld over ofzo? Als je dat doet; dan lees ik het goed en dan moet je ook niet vallen over e75 extra.. als je toch aan het smijten bent 8)7

En je tekent volgens mij blindelings zaken (opwelling ?) zonder goed van de voorwaarden op de hoogte te zijn. En dan achteraf gaan klagen? Niet netjes. Je wist het vooraf dan toch?

[ Voor 118% gewijzigd door Nijl op 23-02-2008 12:44 ]

You are NIJL-ed!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Dit had prima in het centrale topic gekund.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.