Ik ben momenteel bezig met het overstappen van TweakDSL naar Orange.
Inmiddels is door Orange een verwachte opleverdatum gegeven en heb ik TweakDSL een brief gestuurd voor de opzegging van mijn huidige abonnement bij hun.
In hun bevestigingsbrief stond het volgende:
En dan nog afsluitkosten a € 75,-?? Dit vind ik heel vreemd, ik betaal nog gewoon door tot en met september en dan houdt het gewoon op, dus hoezo afsluitkosten? Ik hoef toch geen kosten te betalen als ik een internetverbinding wil opzeggen?
Inmiddels is door Orange een verwachte opleverdatum gegeven en heb ik TweakDSL een brief gestuurd voor de opzegging van mijn huidige abonnement bij hun.
In hun bevestigingsbrief stond het volgende:
Nu is het zo dat ik in september 2006 een 2 jarig contract ben aangegaan bij Tweak en dat deze in feite zou lopen tot september 2008. Uit de 1e zin maak ik op dat ze de verbinding zelf pas per 7 september gaan opheffen, maar dit betreft toch enkel de administratieve verbinding? Orange kan de telco-telco migratie toch gewoon uitvoeren?
Geachte heer ..
Hierbij laten wij u weten dat wij de opzegging van uw ADSL verbinding ontvangen hebben. Uw verbinding zal per 2008-09-07 opgeheven worden.
Indien u besluit uw verbinding, na deze datum, te laten migreren naar een andere provider, zullen wij blijven factureren tot deze migratie volledig is afgerond.
Houdt u rekening met € 75,- afsluitkosten.
Het opzeggen van uw contract weerhoudt u er niet van uw contractuele verplichtingen na te komen.
Met vriendelijke groet,,
Tweakdsl
En dan nog afsluitkosten a € 75,-?? Dit vind ik heel vreemd, ik betaal nog gewoon door tot en met september en dan houdt het gewoon op, dus hoezo afsluitkosten? Ik hoef toch geen kosten te betalen als ik een internetverbinding wil opzeggen?