Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een poosje doet de trilfunctie op m'n nokia E65 het niet meer.
Hoe het kan weet ik niet, het staat wel aan in de telefoon.

Het is zeer vervelend want ik heb al heel wat oproepen gemist omdat ik de telefoon niet hoor als die in m'n broek of jas zit.

Is iemand bekent met dit probleem??
De nieuwste firmware zit op de telefoon.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
Defect motortje lijkt me het meest voor de hand. Is hij er mee opgehouden toen je iets aan de instellingen veranderde? Probeer hem anders nog een naar de fabrieksinstellingen terug te zetten, mocht dat niet werken, denk ik dat het een hardwarematig probleem is en dat je wellicht garantie kunt gaan claimen als je die nog hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de telefoon terug gezet naar de fabrieks instellingen maar dat helpt niets.
De trilfunctie was van de ene op de andere dag afgelopen zonder dat ik ook maar iets heb veranderd aan de instellingen, dus ik ga denk ik maar terug naar de shop!! :'(

Bedankt

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het lijkt er idd sterk op dat het motortje kapot is. Als je garantie hebt, zou ik zeker terug gaan naar de winkel of naar een NSP (=Nokia Service Point).

Deze vraag past overigens prima in Het Nokia E65 Topic Deel 2 ; als je nog meer wilt weten, dan graag daar verder :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.