Netwerk Hardeschijf als Webserver?

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

• Patjuh1990
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-02 20:40
Hallo

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een netwerk hardeschijf als webserver te gebruiken? En hij moet dan iniedergeval PHP ondersteunen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:48

job

En over welke netwerk hardeschijf hebben we het?

• Patjuh1990
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-02 20:40
Ik heb er nog geen :) Maar gewoon in het algemeen of dat mogelijk is met een netwerkhardeschijf.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:48

job

Aha, dan had je de vraag anders moeten stellen.
Elke consumenten nas heeft een webserver, dit omdat je hem meestal zo moet configureren.
De vraag of je die dingen zelf ook als webserver kan gebruiken zou ik hier stellen:
[NAS] Het grote NAS Overzicht Topic

Al denk ik dat de meeste het wel kunnen. Ik zou zeggen lees het topic waarnaar ik link even door.
Kijk eens op websites van fabrikanten, kom je er niet uit, stel daar je vraag.

[ Voor 25% gewijzigd door job op 22-02-2008 18:07 ]

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Een gehackte mybook zou dat wel kunnen maar dan moet je alles zelf installeren en uitvogelen aangezien het niet standaard supported wordt.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Patjuh1990 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:57:
Hallo

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een netwerk hardeschijf als webserver te gebruiken? En hij moet dan iniedergeval PHP ondersteunen.
En wat had je zelf al gevonden tijdens je ongetwijfeld lange zoektocht naar het antwoord..

Kom op zeg, het is hier geen helpdesk.. We verwachten wat inzet van je.. Wat let je om google eens aan te slingeren, en het e.e.a. door te nemen..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.